Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 20:38 
 
Artiest

En niet vergeten zijn album Audioception waar een paar hele vette platen op staan :)

DL22 schreef:
Hij maakt gewoon te weinig projecten af vrees ik, als je hoort wat er allemaal op snapchat voorbij komt :lol:


Hij is ook met een nieuw album bezig, als je tenminste de snapchats van de laatste tijd bedoelt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dacht al iets gelezen te hebben van een album :D
Vind het wel tof om te zien dat hij enorm experimenteert met muziek.
Als ik me niet vergis had hij overlaatst een jaren 80 disco stuk gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan wel zijn dat jullie dat gave platen vinden, maar dat zijn nooit 'hits' geweest. En dat was de vraag van Phoenix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het juist heel typerend is dat je niet 1 2 3 een hitje kan opnoemen van Audiofreq, dat is namelijk nooit zijn insteek tijdens het produceren.

Maar zijn toch wel wat tracks geweest die behoorlijk opgepikt zijn? Pressure? Robot? Warcry (vooral buiten NL vgm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel te geniale producer voor het stugge en massale van het publiek dat een hitje kiest. Ik hoor en zie inderdaad echt leipe dingen voorbij komen op z'n Snapchat af en toe. Ben ook zeer benieuwd naar die plaat met die Disco invloeden. Hoop dat hij hem afmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben ook zeer benieuwd naar die plaat met die Disco invloeden.

Die klonk inderdaad veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:46 
 
Hardtraxx Addict

DL22 schreef:
phoenix schreef:
Ik realiseerde me vandaag dat elke grote artiest wel zijn of haar hit(s) heeft gehad. Maar vroeg me toen af wat de hit van Audiofreq is geweest. Ik kan er maar niet opkomen :$


Probeer je nu uit te halen naar hem? Vind Audiofreq echt een geniale producer.
Begin al eens met zijn Bioweapon platen.
Als Audiofreq vind ik deze platen wel leuk:
Art of Trance - Madagascar (Audiofreq Remix)
Audiofreq - Guardians of Time

Hij maakt gewoon te weinig projecten af vrees ik, als je hoort wat er allemaal op snapchat voorbij komt :lol:


Ik wil hier absoluut niet uithalen naar Audiofreq. Ik vind zijn platen echt super vet. Maar realiseerde me dat die eigenlijk nooit een echte hit heeft gehad en vroeg me dus af of ik dit gemist had of dat hij die simpelweg nooit gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 14:04 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Veel te geniale producer voor het stugge en massale van het publiek dat een hitje kiest. Ik hoor en zie inderdaad echt leipe dingen voorbij komen op z'n Snapchat af en toe. Ben ook zeer benieuwd naar die plaat met die Disco invloeden. Hoop dat hij hem afmaakt.


Hoe hij die verschillende genres combineert is super tof, en levert ook vette platen op. Maar bijvoorbeeld een plaat als deze:

[Dit zijn geen feiten, slechts mijn observatie] Deze zit, imo, toch in dezelfde mainstream hoek waar meerdere hits uit zijn gekomen. Dus het is niet zo dat die nooit platen in die richting heeft gemaakt. En ik ben nu eigenlijk ook benieuwd waarom zo'n plaat van hem dan niet is uitgelopen tot een hit. Naar mijn idee heeft hij genoeg naamsbekendheid, toch word het, zo lijkt, niet opgepakt door de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand zegt dat Audiofreq geen goede platen heeft gemaakt :P er is er alleen niet echt 1 te noemen die zijn doorbraak bij het grote(re) publiek betekende, al heeft dat natuurlijk ook met zijn Bioweapon verleden te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat Tear U Down toendertijd een behoorlijk hitje was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Uit welk fragment / welke video komen de lyrics van Giorgio in de Live Edit van Unison van Geck-O?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik dacht dat Tear U Down toendertijd een behoorlijk hitje was

maar die kwam eerst toch in de wereld als bioweapon plaat? Net als visions
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Rawbin schreef:
Ik dacht dat Tear U Down toendertijd een behoorlijk hitje was

maar die kwam eerst toch in de wereld als bioweapon plaat? Net als visions

Ja, in Hard With Style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gister op Pinkstereo een remix gehoord van Alpha² - Senses. Ik vermoed dat deze op het album gaat komen. Weet iemand wie deze geremixed heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

De dame op de onderste foto... is dat (Lady) Dana? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 17:08 
 

Jep
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige edit:

Zal denk ik iets te maken hebben met medicatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel ironisch dat ze juist vroeger altijd dikke platen draaide. Is tegenwoordig ook wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik heb gister op Pinkstereo een remix gehoord van Alpha² - Senses. Ik vermoed dat deze op het album gaat komen. Weet iemand wie deze geremixed heeft?


Je had hem volgens mij al toch? Anders bij deze: https://www.facebook.com/jackofsound/vi ... %22R%22%7D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:45 
 

Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011, platen zoals:

Josh & Wesz - World at Peace
Josh & Wesz - Retrospect
Wildstylez - Roots
Festuca - Pressure Waves
Low-E vs Zero Sanity - Beat Like A Drum

Er zijn er vast nog wel meer die ik ken maar ik volg de hardstyle eigenlijk al tijden niet meer zo intensief als sommigen van jullie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 15:53 
 
Hardtraxxer

Hardist schreef:
Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011

Blademasterz - Still Here
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 16:01 
 

ShatterDJ schreef:
Hardist schreef:
Ben nog eens wat door mijn muziek aan het spitten en vroeg me af of er nog nummers zijn die ik gemist heb de afgelopen tijd in de stijl van grofweg de jaren 2009-2011

Blademasterz - Still Here

Thnx, die had ik inderdaad ook al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Low-E & Alter Egosz - The Past vind ik ook echt vet. Is wel ietsje meer oud of the box misschien. Cyber releases. Atmozfears mini album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Tuneboy - Devotion past er denk ik ook nog wel bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 18:25 
 

TNT & Zany - Heatwave
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen