Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zat afgelopen week nou het Qlimax anthem van Atmozfears onder de reclame voor District9 op RTL7? En zo ja is dat wel is vaker voorgekomen op een grote zender (een hardstyle plaatje onder een commercial)


Voor zomerse gelegenheden werd Year Of Symmer en Lose My Mind vaak gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah thanks :)

Zijn op zich wel wat meer logische keuzes op zich. Dat stukje uit dat Qlimax anthem was wel echt goed gevonden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:31 
 

Nog maar eens proberen :)

Kiloknaller schreef:
Misschien ooit al gevraagd maar dan nog maar een keer. Stel je verkoopt je gepersonaliseerde ticket via Ticketswap. Hoe kan diegene die het ticket koopt, zijn ticket dan personaliseren aangezien ik die mail in m'n bezit heb?


Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Nog maar eens proberen :)

Kiloknaller schreef:
Misschien ooit al gevraagd maar dan nog maar een keer. Stel je verkoopt je gepersonaliseerde ticket via Ticketswap. Hoe kan diegene die het ticket koopt, zijn ticket dan personaliseren aangezien ik die mail in m'n bezit heb?


Iemand?


Niet, dat is juiste de hele bedoeling van personaliseren.

Als je het wel wilt zul je contact op moeten nemen met de organisatie en de gegevens van de ander doorgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als je om een legit reden niet meer kan, ben je maar verplicht je kaartje ongebruikt weg te gooien, omdat er anders een verkeerde naam op staat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar zijn annuleringsverzekeringen voor he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:35 
 

Dat wordt dan nog leuk met de controle van ID-kaart en kaartje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt volgens mij tot de dag voorafgaand van het festival een ticket personaliseren, tenminste bij Fantasy Island festival. Je kunt dus de personalisatie zo lang mogelijk uitstellen en eventueel een ticket verkopen en dan de ander op laten personaliseren.

The Skribbler schreef:
Ja daar zijn annuleringsverzekeringen voor he ;)


Bij bepaalde feesten/organisaties heb je die optie niet om een annuleringsverzekering op het ticket te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Angerfist & Miss K8 hebben gisteren aardig wat boekingen verzet of afgezegd, iemand die weet waarom ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb gehoord van uit de organisatie van AF dat de moeder van miss k8 zou zijn overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een vraag over mijn DJ-Naam. Ik kon er bij de dj-corner niet de goeie topic voor vinden, dus danmaar hier ^^

Ik wil patent aanvragen voor mijn DJ-Naam, maar ik heb geen idee hoe dit werkt. Kan iemand mij hier over informeren? Alvast Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Ik heb een vraag over mijn DJ-Naam. Ik kon er bij de dj-corner niet de goeie topic voor vinden, dus danmaar hier ^^

Ik wil patent aanvragen voor mijn DJ-Naam, maar ik heb geen idee hoe dit werkt. Kan iemand mij hier over informeren? Alvast Bedankt! :)


Zorg dat je kunt googelen en dat je een zak met geld hebt. Mijn tip: niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Cemba_ schreef:
Ik heb een vraag over mijn DJ-Naam. Ik kon er bij de dj-corner niet de goeie topic voor vinden, dus danmaar hier ^^

Ik wil patent aanvragen voor mijn DJ-Naam, maar ik heb geen idee hoe dit werkt. Kan iemand mij hier over informeren? Alvast Bedankt! :)


http://boip.int
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Cemba_ schreef:
Ik heb een vraag over mijn DJ-Naam. Ik kon er bij de dj-corner niet de goeie topic voor vinden, dus danmaar hier ^^

Ik wil patent aanvragen voor mijn DJ-Naam, maar ik heb geen idee hoe dit werkt. Kan iemand mij hier over informeren? Alvast Bedankt! :)

Patent voor een naam kan niet. Een trademark (tm) is denk ik wel mogelijk. Dat miet geloof ik bij een ip-protection instituut zoals bijv
https://www.boip.int/wps/portal/site/ho ... BIS9nQSEh/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 18:28 
 

Festuca schreef:
NOTE:

From now on you can just book me by contacting me personally!
Anywhere on social media or at [email protected] :)

See you on a party soon!


Wat is deze?

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Qdance gestopt is met het pushen van Festuca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat wle weer zien hoe hard die wereld is, 2 jaar lang mag je op alle grote Q-dance feesten draaien, en dan van het een of het andere moment ben je weer op jezelf aangewezen.

Hopelijk wordt hij opgepikt door een management of label, de laatste paar tracks die ik van m gehoord heb vond ik echt heel goed klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je bekijkt t van de andere kant. Hij krijgt een kans van Qdance om op mega stages te staan, terwijl die daar gezien zijn populariteit misschien niet thuis hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

En maakte het niet helemaal waar qua populariteit. Denk dat er niet meer dan 10 mensen een kaartje kopen om de naam festuca. Waar grotere namen dat wel opleveren. Misschien hoopte q-dance dat festuca zou groeien ala Warface maar ging dat niet zoals gewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deze man zet heerlijke setjes neer hoor. Op Euphoria echt zwaar genoten. Heeft fijne plaatjes ook :loving: . Zonde dattie niet echt is doorgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Of je bekijkt t van de andere kant. Hij krijgt een kans van Qdance om op mega stages te staan, terwijl die daar gezien zijn populariteit misschien niet thuis hoorde.


Half vol of half leeg :P maar nee daar heb je ook zeker een punt! Maar voor hem toch wel zuur, je denkt dat je alleen maar populairder zal worden door die boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2016 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had Hardtraxx weer eens een keer gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk dat het aan de ene kant ook best wel averechts kan werken. Ik verwacht dat mensen nu sneller iets hebben van 'laat het maar zien dan' als Q je zo pusht. Diegene moet dan bepaalde kwaliteiten hebben die een andere artiest die zich 'zelfstandig' via talent stages omhoog heeft gewerkt niet heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik realiseerde me vandaag dat elke grote artiest wel zijn of haar hit(s) heeft gehad. Maar vroeg me toen af wat de hit van Audiofreq is geweest. Ik kan er maar niet opkomen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik realiseerde me vandaag dat elke grote artiest wel zijn of haar hit(s) heeft gehad. Maar vroeg me toen af wat de hit van Audiofreq is geweest. Ik kan er maar niet opkomen :$


Probeer je nu uit te halen naar hem? Vind Audiofreq echt een geniale producer.
Begin al eens met zijn Bioweapon platen.
Als Audiofreq vind ik deze platen wel leuk:
Art of Trance - Madagascar (Audiofreq Remix)
Audiofreq - Guardians of Time

Hij maakt gewoon te weinig projecten af vrees ik, als je hoort wat er allemaal op snapchat voorbij komt :lol:
Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen