Haha wauw ik heb echt nog geen week geleden EXACT dezelfde vraag gesteldNuracore wrote:Iemand enig idee wat er gebeurt is met Seizure - Missin' ?
EN bedoel ik niet Wildstylez - Missin'.
Ik vind zijn eerste versie dus vetter
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Damn xDThe Skribbler wrote:Haha wauw ik heb echt nog geen week geleden EXACT dezelfde vraag gesteldNuracore wrote:Iemand enig idee wat er gebeurt is met Seizure - Missin' ?
EN bedoel ik niet Wildstylez - Missin'.
Ik vind zijn eerste versie dus vetterIk heb WS bericht vrijdag, maar nog geen reactie gehad... ik vrees het ergste
Hou me op de hoogte
Wildstylez wrote:Ik ben bang dat ik die versie nergens meer heb aangezien ik alles heb achter gelaten heb toen ik met Seizure stopte
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Wie is degene achter de bekende stem van B2S en Q-dance filmpjes en intros op feesten? Is dit dezelfde persoon?
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
wel het goeie topic dit keer in ieder geval 
Klinkt oprecht best vet... mag ik dat zeggen? Alleen het Allahu akbar zou ik achterwege latenPartofthehard wrote:
Wat zijn nou de eerste tracks die de basis waren voor raw hardstyle? Ik heb zelf tracks van Zany in mijn hoofd, waarna bijvoorbeeld een B-Front en Ran-D als eerste echt richting de moderne raw gingen.
Er zijn altijd 'hardere' en 'zachtere' tracks geweest, al in het early tijdperk (Mondello, Trance Generators). In het 'tijdmachine' tijdperk waren er ook al tracks met duistere sferen, screeches... dus ik denk dat er niet echt een eerste track aan te wijzen is.
Wat Dirk zegt idd. Dit is overigens de eerste 'raw hardstyle' stage, op Dominator 2010:
The Highway - Raw Hardstyle
11:00 - 12:00: Anagenetic
12:00 - 13:30: Psyko Punkz
13:30 - 15:00: Chain Reaction
15:00 - 15:30: Live: Crypsis
15:30 - 16:30: The Machine
16:30 - 18:00: Max Enforcer
18:00 - 19:30: Alpha²
19:30 - 20:00: Live: Donkey Rollers
20:00 - 21:30: B-Front
21:30 - 23:00: Tatanka & Zatox
The Highway - Raw Hardstyle
11:00 - 12:00: Anagenetic
12:00 - 13:30: Psyko Punkz
13:30 - 15:00: Chain Reaction
15:00 - 15:30: Live: Crypsis
15:30 - 16:30: The Machine
16:30 - 18:00: Max Enforcer
18:00 - 19:30: Alpha²
19:30 - 20:00: Live: Donkey Rollers
20:00 - 21:30: B-Front
21:30 - 23:00: Tatanka & Zatox
En de wat HC achtige kicks? ik dacht altijd radical met anihiliate album
ja naja dacht he, was er in die tijd nog niet bij. Thanks voor je suggestie 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Dit is een wat ouder nummer dat zie heel opvallend bevat CR & Crypsis - Furioussonnebloem wrote:En de wat HC achtige kicks? ik dacht altijd radical met anihiliate album
Ik zoek een set die vakkundig werd verkracht door MC Invalid, tijd geleden op HT gehoord. Even benieuwd
.
View on SoundCloudDuke wrote:Ik zoek een set die vakkundig werd verkracht door MC Invalid, tijd geleden op HT gehoord. Even benieuwd.
Was dat niet deze?
Edit: Oh kan niet meer gevonden worden.
Daesh is de naam die ze aan IS geven in het Midden-Oosten. Iemand vond het blijkbaar leuk om een remix te maken van het welbekende liedje dat bij de IS video's gebruikt wordt en daar wat zandschreeuwbaarden tussen te gooien.Partofthehard wrote:
-
BNew member
- 6 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Weet iemand of ze nog wat met deze track hebben gedaan die ze laten luisteren vanaf 2:35
View on YouTube
View on YouTube
Zelfde vocalen ja, maar een J&W project in D&R studio?
Ik vond deze video: https://www.youtube.com/watch?v=UfX4J64xC6s zo gaaf dat ik me afvroeg of er meer van dit soort behind-the-scene video's zijn van grote (hardstyle) evenementen?
Linkin Park – Burn It Down (A-Lusion Bootleg)
Linkin Park – Numb (Fransesco Zeta Bootleg)
Blademasterz – In The End
Ran-D & Hard Driver – Animals
D-Sturb – Until It’s Gone
Linkin Park – Numb (Fransesco Zeta Bootleg)
Blademasterz – In The End
Ran-D & Hard Driver – Animals
D-Sturb – Until It’s Gone