volgens mij is dat vrij prijzigSAIN7 wrote:Kan je een LP niet laten digitaliseren en daarna weer op nieuwe LP's laten 'drukken'?Appelsapman wrote:Oke nice! En toevallig heb je tonight dubbel en wil je er ontzettend graag vanaf zekerstefaneke wrote:
Famous staat op de andere kant van Tonight ja. Heb het vinyl samen met een heleboel andere Wildstylez platen ooit van Wildstylez zelf gekregen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Mocht je het nog niet gelezen hebben: 4 decemberZephyrus wrote:Komt de Noisecontrollers documentaire ooit nog is op Youtube?
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Voor mijn opleiding ben ik opzoek naar alle bedrijven die onder ID&T vallen of ooit onder ID&T hebben gezeten.
Zoals Q-Dance & B2S, heeft iemand hier een document of structuur van? Kan me herinneren het hier ooit voorbij te hebben zien komen. Alvast bedankt!
Zoals Q-Dance & B2S, heeft iemand hier een document of structuur van? Kan me herinneren het hier ooit voorbij te hebben zien komen. Alvast bedankt!
Zoek in het KvK register, voor een paar euro heb je die gegevens gewoon binnen.
View on YouTube
View on YouTube
Iemand nog meer van dit soort prachtige video's? Was bij beide filmpjes aanwezig en kippenvel schiet over mn rug als ik mezelf en al die mensen weer terug zie
View on YouTube
Iemand nog meer van dit soort prachtige video's? Was bij beide filmpjes aanwezig en kippenvel schiet over mn rug als ik mezelf en al die mensen weer terug zie
View on YouTube
Ik vond deze wel leuk
Ik vond deze wel leuk
Vrijdag komt de NC docu op youtube volgens mij
-
S
Hey wat leuk dat nog aan mij acties gedacht worden.yowan wrote: Iemand nog meer van dit soort prachtige video's? Was bij beide filmpjes aanwezig en kippenvel schiet over mn rug als ik mezelf en al die mensen weer terug zie
View on YouTube
Ben ik de enige hier die de kriebels krijgt van de heer Requiem?
Geen vlinders in de buik, maar "Laat nooit je zeepje vallen..." kriebels.
Ben ik de enige hier die de kriebels krijgt van de heer Requiem?
Geen vlinders in de buik, maar "Laat nooit je zeepje vallen..." kriebels.
Nee verklaar je nader? Dat ie groot en gespierd is bedoel je?
Is algemeen bekend dat Boray veel modellenwerk heeft gedaan en nu manager is bij een sportschool
Is algemeen bekend dat Boray veel modellenwerk heeft gedaan en nu manager is bij een sportschool
Lastig, het is een gevoel dat bij mij omhoog kruipt. Koude rillingen.ErikZ wrote:Nee verklaar je nader? Dat ie groot en gespierd is bedoel je?
Vandaar ook mijn vraag.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
The hard way krijgt opeens een hele andere betekenis.
TheJoker, misschien komt het door die jurk met doorschijnende pecs.
TheJoker, misschien komt het door die jurk met doorschijnende pecs.
Zephyrus wrote:The hard way krijgt opeens een hele andere betekenis.
Zo liepen ze er in 80 v.c. ook bij
hahah hoe verzin je hetyowan wrote:Zo liepen ze er in 80 v.c. ook bij
Op welk label released Dark Pact nou eigenlijk zijn muziek? Na Spoontech heeft hij een keer gereleased bij Loudness Records en Q-dance Next, maar daarna niks meer gehoord van een label of iets dergelijks.
Hij zit niet meer bij spoontech. Ik denk niet dat ie nog bij een regulier label zit, en dat ie op de labels van B2S en Q released omdat ie een pushproject van Platinum Agency is
zijn de vocals van Phuture Noize - Twist It ook in een andere hardstyle track gebruikt?
Je hebt een hele simpele manier om daar achter te komen. Op http://www.lololyrics.com/ zoeken naar de lyrics van de track en kijken of er nog andere resultaten zijn.
Het antwoord is in ieder geval nee.
Het antwoord is in ieder geval nee.
En toch is het antwoord ja: Deepack - We Don't Care 
Wel? :o Meh, had er even rekening mee moeten houden dat niet alle tracks op lololyrics stonden.
My bad dan.
Staat er idd niet op, en gebruikt ook niet alle vocals die ook in Twist It zitten.Joey wrote:Wel? :o Meh, had er even rekening mee moeten houden dat niet alle tracks op lololyrics stonden.My bad dan.
Wie is die Avi8?
, zojuist op het oor gekomen en na het beluisteren van een aantal van zijn tracks toch best wel interesse opgewekt