Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Mijn vraag over Deetox is zojuist door zowel Thera en Deetox zelf beantwoord in het Theracords topic, dus voor de genen die het willen weten, neem even een kijkje zou ik zeggen :)
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
sonnebloem wrote:komen er nog livesets van The One Man Army?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Daarvoor moet je bij Art Of Dance zijn: denk niet dat mensen hier dat weten.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Joey wrote:Daarvoor moet je bij Art Of Dance zijn: denk niet dat mensen hier dat weten.
Denk eerder bij je naamgenoot of hij toestemming geeft of niet
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Weet iemand toevallig de tekst van B-Front & Alpha Twins - Lost?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Joey wrote:Daarvoor moet je bij Art Of Dance zijn: denk niet dat mensen hier dat weten.
Lopen hier toch wel insiders :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Is E=NC2 nog ergens te verkrijgen? Heb de vraag vast eerder gesteld maar ben het vast vergeten dan.
Ohja en een shirt van NC, niet de recente met WHAT?! of alleen NC, maar een zwarte met dat oranje design en dont expect us to be quiet of iets.

Edit: vond deze al, nog meer suggesties welkom http://184604.spreadshirt.nl/male-fit-t-shirt-A3843941
Edit 2: potverdrie niet als S
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 22 days ago
sonnebloem wrote:Zijn de oudere albums van NC zon ergens te verkrijgen? E=NC2 en All Around?
Zag dat er nog geen antwoord was op je vraag, maar was zelf ook op zoek. Je moet ff op Rigeshop kijken https://www.rigeshop.com/artists/noise- ... 33?lang=nl
K
Image

Wat zou dit zijn?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Album? :yay:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Ik denk dat hardstylboy langs komt om te eten
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Appelsapman wrote:
sonnebloem wrote:Zijn de oudere albums van NC zon ergens te verkrijgen? E=NC2 en All Around?
Zag dat er nog geen antwoord was op je vraag, maar was zelf ook op zoek. Je moet ff op Rigeshop kijken https://www.rigeshop.com/artists/noise- ... 33?lang=nl
Appelsapman je bent een held :cool:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Medium rare = tussenin = tussen melodieuze blije dingen en raw in, denk ik.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Iemand die het verschil kan uitleggen tussen de 'Different Mix' en de 'Therapy Mix' van Different Kind Of Therapy? Hoor er niks anders in...
Hardtraxx Veteran
14317 posts member since 2011
last seen 53 minutes ago
iRon wrote:Iemand die het verschil kan uitleggen tussen de 'Different Mix' en de 'Therapy Mix' van Different Kind Of Therapy? Hoor er niks anders in...
De mid van de Different mix is anders, screech is herhaaldelijk en kick is iets anders, meer reversed op de kick (eerste 45 seconden). Volgens mij ook iets langer. De rest is het zelfde. Het gaat dus om het stuk tussen 0:51 en 1:29
A
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Weet iemand waar ik de vinyl kan vinden van Tonight/Famous van Hhz, Wildstylez en NC?
Hardtraxxer
106 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Appelsapman wrote:Weet iemand waar ik de vinyl kan vinden van Tonight/Famous van Hhz, Wildstylez en NC?
Famous is nooit uitgebracht volgens mij :whistle: , maar alle vinyles van headhunterz & wildstylez vind je op deze pagina
http://www.discogs.com/label/68700-Scantraxx-Reloaded
A
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Damage-D wrote:
Appelsapman wrote:Weet iemand waar ik de vinyl kan vinden van Tonight/Famous van Hhz, Wildstylez en NC?
Famous is nooit uitgebracht volgens mij :whistle: , maar alle vinyles van headhunterz & wildstylez vind je op deze pagina
Bedankt! Famous staat op de b-side volgens discogs. Nu maar wachten tot iemand hem te koop aanbied..
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Komt de Noisecontrollers documentaire ooit nog is op Youtube?
S
Appelsapman wrote:
Damage-D wrote:
Bedankt! Famous staat op de b-side volgens discogs. Nu maar wachten tot iemand hem te koop aanbied..
Famous staat op de andere kant van Tonight ja. Heb het vinyl samen met een heleboel andere Wildstylez platen ooit van Wildstylez zelf gekregen :whistle:.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zephyrus wrote:Komt de Noisecontrollers documentaire ooit nog is op Youtube?
Ik kan me herinneren dat er begin december op de facebook page van Noisecontrollers stond. Niet zeker overigens.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Komt op Youtube.
A
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
stefaneke wrote:
Famous staat op de andere kant van Tonight ja. Heb het vinyl samen met een heleboel andere Wildstylez platen ooit van Wildstylez zelf gekregen :whistle:.
Oke nice! En toevallig heb je tonight dubbel en wil je er ontzettend graag vanaf zeker ;)
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Appelsapman wrote:
stefaneke wrote:
Oke nice! En toevallig heb je tonight dubbel en wil je er ontzettend graag vanaf zeker ;)
Kan je een LP niet laten digitaliseren en daarna weer op nieuwe LP's laten 'drukken'?