Heeft iemand informatie over noisecontrollers
documentary heb ik al bekenen
Wat bedoel je precies ?rebecca1308 wrote:Heeft iemand informatie over noisecontrollers
precies datJoey wrote:Jeffrey moet z'n zusje nodig eens gaan helpen met d'r spreekbeurt.
informatie over noisecontrollersRickzel wrote:Wat bedoel je precies ?rebecca1308 wrote:Heeft iemand informatie over noisecontrollers
rebecca1308 wrote:precies datJoey wrote:Jeffrey moet z'n zusje nodig eens gaan helpen met d'r spreekbeurt.
Hoe bedoel je de werkwoordspelling niet beheersenJoey wrote:Ik zou ook niet luisteren naar iemand die werkwoordspelling niet beheerst. Dat leer je namelijk halverwege de basisschool al.
dus jeffrey je weet wat je moet doenjeffrey2107 wrote:rebecca1308 wrote:precies datJoey wrote:Jeffrey moet z'n zusje nodig eens gaan helpen met d'r spreekbeurt.
rebecca1308 wrote:Hoe bedoel je de werkwoordspelling niet beheersen
jeffrey2107 wrote:als dat kind niet luisterd gaat het ook niet
Waarom wil je een spreekbeurt doen over Noisecontrollers als je er niks van weet?rebecca1308 wrote:informatie over noisecontrollersRickzel wrote:Wat bedoel je precies ?rebecca1308 wrote:Heeft iemand informatie over noisecontrollers
Joey wrote:Ik zou ook niet luisteren naar iemand die werkwoordspelling niet beheerst. Dat leer je namelijk halverwege de basisschool al.
Misschien moet je nog even terug naar de basisschool dan.Joey wrote:Hij heeft namelijk echt een zusje wat Rebecca heet. :')
Dat was geen werkwoordspellingsfout! Maar je hebt gelijk, ik heb een foutje gemaakt.Hardist wrote:Joey wrote:Ik zou ook niet luisteren naar iemand die werkwoordspelling niet beheerst. Dat leer je namelijk halverwege de basisschool al.Misschien moet je nog even terug naar de basisschool dan.Joey wrote:Hij heeft namelijk echt een zusje wat Rebecca heet. :')
Joeyvg wrote:Zal Thyron's moeder wel zijn.
nee sorry zit al in de eersteHardist wrote:Joey wrote:Ik zou ook niet luisteren naar iemand die werkwoordspelling niet beheerst. Dat leer je namelijk halverwege de basisschool al.Misschien moet je nog even terug naar de basisschool dan.Joey wrote:Hij heeft namelijk echt een zusje wat Rebecca heet. :')