Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 13:48 
 

Wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..


Tilburg Allstars mix :thumbsup:

Heeft iemand Brennan Heart- Hard Bass 2013 tool misschien??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit deze post maak ik op dat er een Q&A aan zit te komen met Deetox. Heeft Villain intussen bedankt voor de eer, of zit die ondertussen al maanden (jaren?) in de wachtkamer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ja de valse zusjes mix. Als ik die nog een keer draai valt de CD uit elkaar denk ik. :P

Oh ja de Villain Q&A. Mooie running gag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

wss computermixje maar wel leuk :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

correct me if I do a sain7
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?


Geknipt uit een liveset van angerfist en diegene heeft het een nieuwe naam gegeven en verspreid
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 20:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?


Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
correct me if I do a sain7


Nah, een SAIN7-actie is toch van een ander kaliber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Calmdowner schreef:
Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?


Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.


Oja toen had je nog de 'dit is hardcore, dus dit is van Angerfist' mensen.. :P Thanks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was er ook niet zoiets met tracks van kale vandalen die ineens onder de naam van neophyte verspreid werden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Al die nazi dingen idd xd en die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 01:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?


Zat ik laatst ook nog aan te denken. In het begin was zelfs gezegd dat hij op het einde van de zomer af zou zijn.
Zit trouwens niet te wachten op een remix van die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Al die nazi dingen idd xd en die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst :P)

Ja dat is die Kale Vandalen groep joh, die dwazen hebben het mooi verpest toen de tijd voor de Hardcore scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vraag is als volgt, in het Radical Redemption Album topic staat deze http://www.junodownload.com/products/radical-redemption-the-one-man-army-unmixed/2932193-02/ link. Is er een manier om deze te rippen ofiets? Zodat ik ze kan luisteren... Ik heb met Audacity het op kunnen nemen, alleen op juno speelt hij niet in 1x de volledige track af. Ik snap nu waarom ze dat gedaan hebben >.< . Maar iemand enig idee hoe ik ze kan luisteren(opslaan) al... :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P


Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat dan :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Rickzel schreef:
De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P


Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat dan :P :P


Er staan al heel veel van die nummers op zijn soundcloud, even soundcloud downloader gebruiken en je kunt ze voor zaterdag al beluisteren. Daarna gewoon even netjes zijn album kopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oh ik had neit begrepen dat het een kwestie van haast was :lol:

Maar idd, soundcloud/youtube downloaders zijn echt makkelijk te vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Cemba_ schreef:
Rickzel schreef:
De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P


Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat dan :P :P


Bijna alle previews staan al online: http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Cemba_ schreef:
Rickzel schreef:
De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P


Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat dan :P :P


Bijna alle previews staan al online: http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html



Ja die online staan ken ik nu 90% van de kickrolls wel van ondertussen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is serieus je doel om alle kickrolls te kennen? dacht dat je een grapje maakte :lol:

Mijn god dat is wel ernstig...
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen