Wauw 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
B
Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..
-
A
Tilburg Allstars mixTiMOTHYb wrote:Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..
Heeft iemand Brennan Heart- Hard Bass 2013 tool misschien??
Uit deze post maak ik op dat er een Q&A aan zit te komen met Deetox. Heeft Villain intussen bedankt voor de eer, of zit die ondertussen al maanden (jaren?) in de wachtkamer?
Hahaha ja de valse zusjes mix. Als ik die nog een keer draai valt de CD uit elkaar denk ik.
Oh ja de Villain Q&A. Mooie running gag.
Oh ja de Villain Q&A. Mooie running gag.
-
A
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Geknipt uit een liveset van angerfist en diegene heeft het een nieuwe naam gegeven en verspreidCalmdowner wrote:Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.Calmdowner wrote:Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.
Nah, een SAIN7-actie is toch van een ander kaliber.Fothermucker wrote:correct me if I do a sain7
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Oja toen had je nog de 'dit is hardcore, dus dit is van Angerfist' mensen..Broken Balance wrote:Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.Calmdowner wrote:Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.
was er ook niet zoiets met tracks van kale vandalen die ineens onder de naam van neophyte verspreid werden 
-
A
Al die nazi dingen idd
en die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst
)
Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?
Zat ik laatst ook nog aan te denken. In het begin was zelfs gezegd dat hij op het einde van de zomer af zou zijn.iRon wrote:Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?
Zit trouwens niet te wachten op een remix van die plaat.
Ja dat is die Kale Vandalen groep joh, die dwazen hebben het mooi verpest toen de tijd voor de Hardcore scene.Anonymous wrote:Al die nazi dingen idden die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst
)
Mijn vraag is als volgt, in het Radical Redemption Album topic staat deze http://www.junodownload.com/products/ra ... 932193-02/ link. Is er een manier om deze te rippen ofiets? Zodat ik ze kan luisteren... Ik heb met Audacity het op kunnen nemen, alleen op juno speelt hij niet in 1x de volledige track af. Ik snap nu waarom ze dat gedaan hebben
. Maar iemand enig idee hoe ik ze kan luisteren(opslaan) al...

De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.
Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is
Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is
Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat danRickzel wrote:De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.
Er staan al heel veel van die nummers op zijn soundcloud, even soundcloud downloader gebruiken en je kunt ze voor zaterdag al beluisteren. Daarna gewoon even netjes zijn album kopenCemba_ wrote:Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat danRickzel wrote:De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.
Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is![]()
haha oh ik had neit begrepen dat het een kwestie van haast was
Maar idd, soundcloud/youtube downloaders zijn echt makkelijk te vinden
Maar idd, soundcloud/youtube downloaders zijn echt makkelijk te vinden
Bijna alle previews staan al online: Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)Cemba_ wrote:Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat danRickzel wrote:De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.
Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is![]()
ErikZ wrote:Bijna alle previews staan al online: Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)Cemba_ wrote:Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat danRickzel wrote:De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.
Ja die online staan ken ik nu 90% van de kickrolls wel van ondertussen