B
Wauw :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..
A
TiMOTHYb wrote:Heeft iemand wat recente livesetjes (hardstyle, liefst mainstream) met interessant mixwerk. Liefste ook thuis opgenomen want anders is het weer huilen met de pet op..
Tilburg Allstars mix :thumbsup:

Heeft iemand Brennan Heart- Hard Bass 2013 tool misschien??
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Uit deze post maak ik op dat er een Q&A aan zit te komen met Deetox. Heeft Villain intussen bedankt voor de eer, of zit die ondertussen al maanden (jaren?) in de wachtkamer?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahaha ja de valse zusjes mix. Als ik die nog een keer draai valt de CD uit elkaar denk ik. :P

Oh ja de Villain Q&A. Mooie running gag. :lol:
A
wss computermixje maar wel leuk :D

View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Image

correct me if I do a sain7
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Calmdowner wrote:Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Geknipt uit een liveset van angerfist en diegene heeft het een nieuwe naam gegeven en verspreid
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Calmdowner wrote:Iemand enig idee hoe het kwam dat DJ Partyraiser & Triax - Ghost Connections op heel internet bekend was onder de naam Angerfist - Spook?
Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Fothermucker wrote:correct me if I do a sain7
Nah, een SAIN7-actie is toch van een ander kaliber.
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
Youtube, Limewire, Kazaa, Bearshare e.d. hebben hier inderdaad voor gezorgd.
Mensen die denken dat alles van Angerfist was en het zo ook op deze mediums neerzetten. Zelfde verhaal met Ubermensch, Artwork, My Soldiers, Terror Of My Speedcore enz enz.
Oja toen had je nog de 'dit is hardcore, dus dit is van Angerfist' mensen.. :P Thanks :).
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
was er ook niet zoiets met tracks van kale vandalen die ineens onder de naam van neophyte verspreid werden xd
A
Al die nazi dingen idd xd en die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst :P)
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
iRon wrote:Hoe zit het eigenlijk met de remix van Adaro & E-Force van Warface - FTP? Zouden ze na de zomer aan beginnen, dacht ik?
Zat ik laatst ook nog aan te denken. In het begin was zelfs gezegd dat hij op het einde van de zomer af zou zijn.
Zit trouwens niet te wachten op een remix van die plaat.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Anonymous wrote:Al die nazi dingen idd xd en die ene met lonsdale dragers( best lekker nummer naast de tekst :P)
Ja dat is die Kale Vandalen groep joh, die dwazen hebben het mooi verpest toen de tijd voor de Hardcore scene.
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Mijn vraag is als volgt, in het Radical Redemption Album topic staat deze http://www.junodownload.com/products/ra ... 932193-02/ link. Is er een manier om deze te rippen ofiets? Zodat ik ze kan luisteren... Ik heb met Audacity het op kunnen nemen, alleen op juno speelt hij niet in 1x de volledige track af. Ik snap nu waarom ze dat gedaan hebben >.< . Maar iemand enig idee hoe ik ze kan luisteren(opslaan) al... :x :x
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
Rickzel wrote:De mods zullen zeggen: wachten tot je hem kunt kopen.

Maar zoals met alle muziek kun je vast wel een manier vinden om hem ergens vandaan te toveren als hij gereleased is :P
Ik moet juist die kickrolls leren VOOR zaterdag! Snap dat dan :P :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Cemba_ wrote:

Er staan al heel veel van die nummers op zijn soundcloud, even soundcloud downloader gebruiken en je kunt ze voor zaterdag al beluisteren. Daarna gewoon even netjes zijn album kopen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
haha oh ik had neit begrepen dat het een kwestie van haast was :lol:

Maar idd, soundcloud/youtube downloaders zijn echt makkelijk te vinden ;)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Cemba_ wrote:

Bijna alle previews staan al online: Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)
Hardtraxxer
last seen Nov 2016
ErikZ wrote:
Cemba_ wrote:

Bijna alle previews staan al online: Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)

Ja die online staan ken ik nu 90% van de kickrolls wel van ondertussen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Het is serieus je doel om alle kickrolls te kennen? dacht dat je een grapje maakte :lol:

Mijn god dat is wel ernstig...