Ik wil ook wel in zo'n app eigenlijk. Wie kan ik PMen?
Vraag:
Waarom duurt het zolang tot Hardtraxx is overgenomen?
Vraag:
Dat komt waarschijnlijk door de vraagprijs van €15.000 (excl. 21% BTW).Ronzz wrote:Ik wil ook wel in zo'n app eigenlijk. Wie kan ik PMen?
Vraag:
Het is brutal en aan het rellen: Joey van Plunderingen.jeffrey2107 wrote:radical redemption woordgrappen vandaagsonnebloem wrote:haha hoe gaat dat de hele dag dan?![]()
joey van .....ingen
Tot degene die ermee begon het ineens zat wasJoey wrote:Het is brutal en aan het rellen: Joey van Plunderingen.jeffrey2107 wrote:radical redemption woordgrappen vandaagsonnebloem wrote:haha hoe gaat dat de hele dag dan?![]()
joey van .....ingen
Zoiets zeg maar en dat ging een tijdje door.
Ja en omdat "Hardtraxx" alleen nog gastenboek betekent.JeftaElachouri wrote:Dat komt waarschijnlijk door de vraagprijs van €15.000 (excl. 21% BTW).Ronzz wrote:Ik wil ook wel in zo'n app eigenlijk. Wie kan ik PMen?
Vraag:
Dat heeft er eigenlijk weinig mee te maken.bartjj wrote:In principe edit je die track dan. Dus als je er (*djnaam* edit) achter zet lijkt het me geen probleem.
Ik gok zelf om de week, ik kan ook echt niet wachten op al dat soort platen.yowan wrote:Die Gunz For Hire give-away, zit daar iets van een patroon in? Elke week een wallpaper & een track free ofzo?
Of zijn het gewoon random dagen.
Ik zit namelijk elke dag 4x te kijken of military/bassdrum junkie er tussen staat
13/10 LA wallpapersVentrue wrote: Ik gok zelf om de week, ik kan ook echt niet wachten op al dat soort platen.
Nu wel: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollerssonnebloem wrote:Is er al een topic over de CD van NC?
Titan zat ook in de studio met Deetox, iemand had er geniaal het Brazzers logo bijgeplaktbartjj wrote:Ik kan me vaag herinneren dat Titan ooit met Rotterdams Terroristische Corps in de studio heeft gezeten. Is hier ooit iets uitgekomen of wat dan ook?
Haha nee joh, die foto met het logo opgeplaktsonnebloem wrote:Het brazzers logo?
The artist formerly known as Stefano. Je weet wel, van die Efteling remix. Heeft inderdaad een keer op een label mogen releasen.Leonidas wrote:Wie is Sound Energizer en waarom heeft die een artiest dingetje bij zijn naam?