Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:06 
 

Rickzel schreef:
Het is serieus je doel om alle kickrolls te kennen? dacht dat je een grapje maakte :lol:

Mijn god dat is wel ernstig...

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Rickzel schreef:
Het is serieus je doel om alle kickrolls te kennen? dacht dat je een grapje maakte :lol:

Mijn god dat is wel ernstig...

:lol: :lol: :lol:



Tsja, moet wat he :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn de oudere albums van NC zon ergens te verkrijgen? E=NC2 en All Around?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Tsja, moet wat he :slow:


Bij purge bleef je ook maar stil staan op die trap :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Cemba_ schreef:
Tsja, moet wat he :slow:


Bij purge bleef je ook maar stil staan op die trap :x


Ik bespeur sarcasme :P :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben op zoek naar het trance plaat waarvoor Frontliner de melodie voor The First Cut heeft gebruikt.
Kan er niet opkomen en ik weet zeker dat het geen Cygnus X Orange Theme is... Het is een trance nummer met exact dezelfde melodie.

Bij voorbaat dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is serieus je doel om alle kickrolls te kennen? dacht dat je een grapje maakte :lol:

Mijn god dat is wel ernstig...


Ik kan nog niet eens met de kick meeslaan, laat staan een kickroll :x
Ik ga altijd van kick naar melodie uit het niets :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap die hele hype om de kickroll nooit. Tuurlijk ik waardeer ze, maar je gaat toch geen Radical Redemption luisteren puur om z'n kickrolls van 20 seconden :lol: Zet dan crossbreed/industrial aan als je het daar om gaat.

Zet eens Zany - The fusion of sound op. Zo zijn hardstyle kickrolls bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik snap die hele hype om de kickroll nooit. Tuurlijk ik waardeer ze, maar je gaat toch geen Radical Redemption luisteren puur om z'n kickrolls van 20 seconden :lol: Zet dan crossbreed/industrial aan als je het daar om gaat.

Zet eens Zany - The fusion of sound op. Zo zijn hardstyle kickrolls bedoelt.


Ik zou niet alles zo serieus nemen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrienden van mij zijn afgelopen zaterdag bij Gunz 4 hire geweest in Time out en hier 2 (nieuwe) nummers gehoord.

1. Raw edit van Rumble in the jungle van zatox, vermoedelijk door Adaro (Niet dat ik hier op aan het wachten ben).
2. (Nieuw) hard bass anthem gedraaid door vermoedelijk requiem.

Aangezien hier nog niets van filmpjes staan vraag ik me af of dit nog meer mensen gehoord hebben/is opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is geen nieuw hard bass anthem gedraaid, dat weet ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 11:03 
 

Thommy schreef:
Vrienden van mij zijn afgelopen zaterdag bij Gunz 4 hire geweest in Time out en hier 2 (nieuwe) nummers gehoord.

1. Raw edit van Rumble in the jungle van zatox, vermoedelijk door Adaro (Niet dat ik hier op aan het wachten ben).
2. (Nieuw) hard bass anthem gedraaid door vermoedelijk requiem.


1. is denk ik gewoon het origineel maar dan voor de climax uitgemixt!
2. Lijkt me niet! Hooguit een edit van een oud anthem?

Maar ik was er niet bij dus correct me if i'm wrong :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
2. (Nieuw) hard bass anthem gedraaid door vermoedelijk requiem.


Misschien heb je de Leviathan remix gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was hier zelf ook niet aanwezig, alleen 2 vrienden van mij. En ze hoorden een nummer dat ze niet kenden, maar waarin duidelijk Hard Bass werd gezegd.

Kan het zelf ook moeilijk voorstellen dat het een compleet nieuw Hard Bass anthem is. Dacht dat hier misschien wat mensen waren die het opgevallen was, maar nog niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 21:48 
 
Hardtraxx Elite

Iemand enig idee waarom de kloontjes met Fusion stoppen? komt er volgend jaar een nieuw concept oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 00:02 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Iemand enig idee waarom de kloontjes met Fusion stoppen? komt er volgend jaar een nieuw concept oid?


Zo ver ik weet stoppen ze alleen met Fusion in de Sportarena. Waarom weet ik niet. Als ze door willen gaan met Fusion ben ik benieuwd waar ze dit willen doen in Oisterwijk.

Het eerste waar ik dan aan denk is de leerfabriek, alleen kunnen hier een stuk minder mensen in. Misschien dat iemand van de organisatie of iemand die dicht bij de organisatie staat (Lip DJ/Vik) er iets meer over weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht in Breda. Eind augustus zijn ze hier klaar met het bouwen van een groot evenemententerrein mét een evenementenhal. Verder zou ik niet weten waar het verder zou kunnen gaan. 013 lijkt me sterk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 09:53 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Vrienden van mij zijn afgelopen zaterdag bij Gunz 4 hire geweest in Time out en hier 2 (nieuwe) nummers gehoord.

1. Raw edit van Rumble in the jungle van zatox, vermoedelijk door Adaro (Niet dat ik hier op aan het wachten ben).
2. (Nieuw) hard bass anthem gedraaid door vermoedelijk requiem.

Aangezien hier nog niets van filmpjes staan vraag ik me af of dit nog meer mensen gehoord hebben/is opgevallen.


2. Was gewoon een oud anthem ;). Protect & Serve
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Thommy schreef:
Vrienden van mij zijn afgelopen zaterdag bij Gunz 4 hire geweest in Time out en hier 2 (nieuwe) nummers gehoord.

1. Raw edit van Rumble in the jungle van zatox, vermoedelijk door Adaro (Niet dat ik hier op aan het wachten ben).
2. (Nieuw) hard bass anthem gedraaid door vermoedelijk requiem.

Aangezien hier nog niets van filmpjes staan vraag ik me af of dit nog meer mensen gehoord hebben/is opgevallen.


2. Was gewoon een oud anthem ;). Protect & Serve

:lol: kenners
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Iemand enig idee waarom de kloontjes met Fusion stoppen? komt er volgend jaar een nieuw concept oid?

Kan van alles zijn, van vergunning tot de ongunstige eindtijd (01:00). Misschien hebben ze wel een mooiere zaal kunnen vinden? Geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben samen met 3 anderen momenteel bezig met een afdelingsplan wat voor ons als eindexamen meetelt, nu zitten wij echter met een probleem.. Ik zal allereerst ff uitleggen waar het plan over gaat;

Het is een Tropical House festival wat visueel zal plaatsvinden in de gashouder (Westergasfabriek) in Amsterdam, hier kan een maximum van 3500 man in. Nu hebben wij heel veel dingen al uitgezocht que kosten etc. Maar nu moeten wij onze constante kosten / variabele kosten gaan bepalen om ons break-even point te berekenen (C:(VP-(V:W))).

Echter zoals bij veel horecagelegenheden is de drankverkoop een variabele kost (de omzet is dus afhankelijk van de drankverkoop), maar aangezien wij dus "samenwerken" met een groothandels horecabedrijf die alle drank/bar regelt en hierbij €1,- per consumptie (muntje) rekent, valt dit echter onder constante kosten. Wij betalen dit bedrag dus sowieso ondanks de winst die er gemaakt zal gaan worden.

Maar nu het probleem, voor onze berekening MOETEN wij variabele kosten hebben omdat wij anders op een negatief getal uitkomen waar we niks mee kunnen.

En zo luid onze vraag dus, wat valt er binnen de festivalbranche (indoor festival) nogmeer onder variabele kosten?? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
visueel

Ik zou er in je verslag virtueel van maken :thumbup:

AvixDJ schreef:
Echter zoals bij veel horecagelegenheden is de drankverkoop een variabele kost (de omzet is dus afhankelijk van de drankverkoop), maar aangezien wij dus "samenwerken" met een groothandels horecabedrijf die alle drank/bar regelt en hierbij €1,- per consumptie (muntje) rekent, valt dit echter onder constante kosten. Wij betalen dit bedrag dus sowieso ondanks de winst die er gemaakt zal gaan worden.

Zeker weten? Het bedrag dat je betaalt aan het horecabedrijf is toch gewoon afhankelijk van het aantal drankjes dat er gedronken wordt? Het worden pas constante kosten als je van tevoren afspreekt, wij betalen X euro om de drank af te kopen, dus wanneer je sowieso X euro kwijt bent, of er nu 100 of 10,000 drankjes gedronken worden. Hoe je het nu beschrijft zijn het echter nog steeds variabele kosten.

Verder is het waarschijnlijk handig om naar iedere kostenpost te kijken en je af te vragen of die post even groot is als er 1 bezoeker komt als wanneer er 3500 mensen komen. Misschien moet je wel extra beveiligers inhuren als de verkoop goed loopt, bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Ik ben samen met 3 anderen momenteel bezig met een afdelingsplan wat voor ons als eindexamen meetelt, nu zitten wij echter met een probleem.. Ik zal allereerst ff uitleggen waar het plan over gaat;

Het is een Tropical House festival wat visueel zal plaatsvinden in de gashouder (Westergasfabriek) in Amsterdam, hier kan een maximum van 3500 man in. Nu hebben wij heel veel dingen al uitgezocht que kosten etc. Maar nu moeten wij onze constante kosten / variabele kosten gaan bepalen om ons break-even point te berekenen (C:(VP-(V:W))).

Echter zoals bij veel horecagelegenheden is de drankverkoop een variabele kost (de omzet is dus afhankelijk van de drankverkoop), maar aangezien wij dus "samenwerken" met een groothandels horecabedrijf die alle drank/bar regelt en hierbij €1,- per consumptie (muntje) rekent, valt dit echter onder constante kosten. Wij betalen dit bedrag dus sowieso ondanks de winst die er gemaakt zal gaan worden.

Maar nu het probleem, voor onze berekening MOETEN wij variabele kosten hebben omdat wij anders op een negatief getal uitkomen waar we niks mee kunnen.

En zo luid onze vraag dus, wat valt er binnen de festivalbranche (indoor festival) nogmeer onder variabele kosten?? :surrender:


Catering en het vervoer zijn er twee die me nu te binnen schieten. Ik zou als ik jou was gewoon even een evenementenorganisatie mailen. Die kunnen je vast wel helpen en geven vaak wel antwoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@bouke Ik bedoel natuurlijk virtueel ja xd

Na wat mailwisseling met het horecabedrijf, kwamen we uit dat er gemiddeld 11 consumpties p.p. worden gekocht op een festival van c.a. 9 uur lang. Wij hebben dus rekening gehouden met het volgende: Gemiddelde consumpties * Maximaal aantal bezoekers = 11*3500= €38500,- aan kosten. Dit is dus zegmaar het maximum en dachten wij er dus meteen aan dat dit constante kosten zouden zijn aangezien het een gemiddelde is.
Maar dit zou dus wel variabele kosten moeten zijn? en zouden wij dan alsnog het bedrag van €38500,- als variabele kosten moeten rekenen? :huh:

@Hurrikane al gedaan maar nog geen reactie tot dusver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat hangt er vanaf wat jij met het horecabedrijf hebt afgesproken. Als jullie hebben afgesproken om 38,500 euro te betalen, ongeacht hoeveel er daadwerkelijk gedronken wordt, zijn het inderdaad constante kosten.
Uit jouw eerste post maak ik echter op dat jullie hebben afgesproken om 1 euro per verkocht drankje te betalen. Dan is het variabel, want je bent 1*x kwijt (met x = het aantal verkochte drankjes). Of als je het wat simpeler wilt maken, 11x met x = het aantal bezoekers, als je uitgaat van 11 drankjes per persoon.
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen