Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 20:25 
 
Hardtraxxer

heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 21:07 
 
Hardtraxx Crew

Brmn schreef:
heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.

Nope nog niet. Die van 2:50 is van de Intents cd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 16:02 
 
Hardtraxxer

Aah oke, jammer. Wat een bazenplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.


Komt dus volgende week maandag uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt het Bass Modulators vragenfilmpje? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wanneer komt het Bass Modulators vragenfilmpje? ^^

Volgende week als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is de beste manier om een track te downloaden? Ik maak zelf veel gebruik van de YouTube converter maar merk dat de kwaliteit van het nummer minder wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bastack schreef:
Wat is de beste manier om een track te downloaden? Ik maak zelf veel gebruik van de YouTube converter maar merk dat de kwaliteit van het nummer minder wordt!


www.hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?


Partyflock? Daar zit ik ook op. @Unlocked Festival feesttopic? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt sowieso de eerste keer ooit dat deetox live staat, dus ik denk dat niemand er nog iets van weet, behalve zij zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?


Partyflock? Daar zit ik ook op. @Unlocked Festival feesttopic? :$

Jazekerr :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Waar is de naam DV8 op gebaseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Waar is de naam DV8 op gebaseerd.

DV8 spreek je uit als Deviate, wat 'afwijken' betekent.
Oftewel een MC die anders is dan de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^

Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.
B2S wou mij graag LIVE en daar heb ik ja op gezegd om mezelf te triggeren. Het idee is vooral veel nieuwe tracks ten gehore te brengen en edits te maken van huidige tracks. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er iets interessants van te maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Waarom is Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave eigenlijk nooit uitgekomen, behalve op de Unleashed CD?
Van de week dacht ik over die plaat en 2 minuten later kwam hij langs op m'n telefoon.., oefff..., heerlijke track


Hij is wel uitgekomen hoor :P https://www.hardstyle.com/ran-d-digital ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Cemba_ schreef:
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^

Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.

Is dat niet verplicht bij een LIVE act? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Cemba_ schreef:
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^

Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.
B2S wou mij graag LIVE en daar heb ik ja op gezegd om mezelf te triggeren. Het idee is vooral veel nieuwe tracks ten gehore te brengen en edits te maken van huidige tracks. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er iets interessants van te maken ^^


Haha beetje jammer weer :lol:

Ik ben erbij in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Deetox schreef:
Cemba_ schreef:
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^

Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.

Is dat niet verplicht bij een LIVE act? :cool:

Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Cemba_ schreef:
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^

Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.
B2S wou mij graag LIVE en daar heb ik ja op gezegd om mezelf te triggeren. Het idee is vooral veel nieuwe tracks ten gehore te brengen en edits te maken van huidige tracks. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er iets interessants van te maken ^^


Beetje het zelfde idee als Delete VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:51 
 

Deetox schreef:
Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:


Oei :surrender: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

~~~~
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:


Heb je geen 2 verschillende soorten live acts? Eentje met een verkleedpartij met je eigen tracks. En de ander ook je eigen tracks alleen dan zonder gekke kleding?

edit: en met je, bedoel ik in het algemeen 'Hardstyle DJs'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 19:26 
 

:surrender:
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen