B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.
M
Hardtraxx Veteran
14183 posts member since 2013
Brmn wrote:heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.
Nope nog niet. Die van 2:50 is van de Intents cd :P
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Aah oke, jammer. Wat een bazenplaat
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Brmn wrote:heeft Low-E & Zero Sanity - Broken Record al een release gehad? Vind op beatport alleen een versie van 2 minuut 50. Lijkt me aan de korte kant voor een full.
Komt dus volgende week maandag uit xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Wanneer komt het Bass Modulators vragenfilmpje? ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
sonnebloem wrote:Wanneer komt het Bass Modulators vragenfilmpje? ^^
Volgende week als het goed is.
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Wat is de beste manier om een track te downloaden? Ik maak zelf veel gebruik van de YouTube converter maar merk dat de kwaliteit van het nummer minder wordt!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Bastack wrote:Wat is de beste manier om een track te downloaden? Ik maak zelf veel gebruik van de YouTube converter maar merk dat de kwaliteit van het nummer minder wordt!
www.hardstyle.com
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
TiMOTHYb wrote:Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?
Partyflock? Daar zit ik ook op. @Unlocked Festival feesttopic? :$
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Het wordt sowieso de eerste keer ooit dat deetox live staat, dus ik denk dat niemand er nog iets van weet, behalve zij zelf
Donateur
last seen Aug 2024
SAIN7 wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik quote SAIN7 zijn eigen post op een (ander) publiek forum. Wie zit er te Stalinnen, en waarom?
Partyflock? Daar zit ik ook op. @Unlocked Festival feesttopic? :$
Jazekerr :yes:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Waar is de naam DV8 op gebaseerd.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
RTM93 wrote:Waar is de naam DV8 op gebaseerd.
DV8 spreek je uit als Deviate, wat 'afwijken' betekent.
Oftewel een MC die anders is dan de rest?
Artiest
557 posts member since 2010
Cemba_ wrote:Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^
Ik moet de act zelf nog invullen, maar het word geen verkleedpartij oid.
B2S wou mij graag LIVE en daar heb ik ja op gezegd om mezelf te triggeren. Het idee is vooral veel nieuwe tracks ten gehore te brengen en edits te maken van huidige tracks. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er iets interessants van te maken ^^
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Randleman wrote:Waarom is Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave eigenlijk nooit uitgekomen, behalve op de Unleashed CD?
Van de week dacht ik over die plaat en 2 minuten later kwam hij langs op m'n telefoon.., oefff..., heerlijke track
Hij is wel uitgekomen hoor :P https://www.hardstyle.com/ran-d-digital ... iginal-mix
Donateur
last seen Aug 2024
Deetox wrote:
Cemba_ wrote:Ik zie in het Loudness-feest topic staan "Deetox LIVE". Ik kan me niet heugen haar ooit live te hebben gezien. Weet iemand wat dit ongeveer inhoudt? Een 'normale' liveact? Of heeft ze iets speciaals hiervoor? ^^
Is dat niet verplicht bij een LIVE act? :cool:
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Deetox wrote:
B2S wou mij graag LIVE en daar heb ik ja op gezegd om mezelf te triggeren. Het idee is vooral veel nieuwe tracks ten gehore te brengen en edits te maken van huidige tracks. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er iets interessants van te maken ^^
Haha beetje jammer weer :lol:

Ik ben erbij in ieder geval :thumbup:
Artiest
557 posts member since 2010
TiMOTHYb wrote:
Deetox wrote:
Is dat niet verplicht bij een LIVE act? :cool:
Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Deetox wrote:
Beetje het zelfde idee als Delete VIP.
K
Deetox wrote:Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:
Oei :surrender: :P
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
~~~~
Last edited by Fothermucker on 29 Sep 2015 17:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Deetox wrote: Je zou het haast denken maar ik ga gewoon gek doen en mijn aandacht op het muziek leggen :innocent:
Heb je geen 2 verschillende soorten live acts? Eentje met een verkleedpartij met je eigen tracks. En de ander ook je eigen tracks alleen dan zonder gekke kleding?

edit: en met je, bedoel ik in het algemeen 'Hardstyle DJs'.
Last edited by SAIN7 on 29 Sep 2015 19:27, edited 1 time in total.
B
:surrender: