Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
kevin-field schreef:
Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?


Nope, (nog) niet gereleased


Nog niet gereleased maar wel echt heel makkelijk te vinden op the interwebz :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:11 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Hard 2 Handle


Is toch gewoon Secret of the Blade?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Superwave - The Difference (Blademasterz Remix) is er ook nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Paultheone schreef:
Hard 2 Handle


Is toch gewoon Secret of the Blade?


Yup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 20:19 
 
Hardtraxx Addict

Philippe Rochard - Air Drum (Blademasterz Remix)

Deze ook ;) (Helaas niet te krijgen in fatsoenlijke kwaliteit :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 22:47 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Philippe Rochard - Air Drum (Blademasterz Remix)

Deze ook ;) (Helaas niet te krijgen in fatsoenlijke kwaliteit :( )


Wat is dit dan? ;)

http://www.junodownload.com/products/et ... 332496-02/ en dan nummer 05
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 23:02 
 
Hardtraxx Addict

HOOOOOLY SHIT DUDE! YES! DANKJE! :woot: :woot:

(serieus nooit weten te vinden (in WEB), zal wel komen door die spatie, en dat ik op Blademasterz zocht :surrender: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die wil ik zaterdag wel horen tijdens Blademasterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 18:15 
 
Hardtraxxer

komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?

Ik zou bellen naar b2s, is sneller dan mailen vaak. Weet je ook nog zeker dat je evt nog kan voorbereiden (bellen naar laserpraktijk voor schriftelijke bevestiging ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?


Ik kreeg binnen een paar uur mijn antwoord terug gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?


Ik kreeg binnen een paar uur mijn antwoord terug gestuurd.


wat zeiden ze ervan? ben benieuwd hoe ze dat aanpakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook medicijnen mee op DQ1 (weekend), tijdens de controle zijn ze niet eens in de buurt gekomen vanwaar ik ze gestoken had.

Als je weekend gaat beetje verstoppen, ze controleren toch niet alles. Enkel zaterdag inderdaad het beste b2s contacteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kan ik Spy-Kore vs Jim Noizer - Never touch this ground in fatsoenlijke kwaliteit luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Waar kan ik Spy-Kore vs Jim Noizer - Never touch this ground in fatsoenlijke kwaliteit luisteren?


hardstyle/activator-beyond-limits-presents-dj-mani-s-b-day-bash-rhr-fm-10-08-14-t45829.html

of
https://bop.fm/s/spy-kore-vs.-jim-noize ... his-ground
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:26 
 
Hardtraxxer

is de Hardstyle Mafia die op dit moment bij spoontech zit dezelfde als degene die ik ken van "go insane" "rockin da place" en "taking over" met Alphaverb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk nummer was de intro van de Loudness stage op Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
is de Hardstyle Mafia die op dit moment bij spoontech zit dezelfde als degene die ik ken van "go insane" "rockin da place" en "taking over" met Alphaverb?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 14:59 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Welk nummer was de intro van de Loudness stage op Decibel?


ik dacht The machine & tartaros - clubs , pubs & parties
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo, mijn vraag is: Achter welke bekende DJ's in de hardstyle/hardcore scene zitten ghost producers? En hoe gaat dat in ze werk? Ze sturen een mix op en worden getekend met achterliggende gedachte dat er iemand anders gaat producen? Hoe moet ik dat zien? :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry! Moet nog even me weg beetje vinden!! >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe je Itunes automatisch nieuwe nummers kan laten toevoegen? Als ik nu mijn muziek wil updaten voeg ik steeds mijn gehele map muziek toe maar dan komen alle nummers er dubbel in te staan? Handmatig nummers toevoegen gaat wel maar dit is me teveel werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Iemand die weet hoe je Itunes automatisch nieuwe nummers kan laten toevoegen? Als ik nu mijn muziek wil updaten voeg ik steeds mijn gehele map muziek toe maar dan komen alle nummers er dubbel in te staan? Handmatig nummers toevoegen gaat wel maar dit is me teveel werk :P

Ctrl+o kun je uit de map selecteren welke nummers je wil toevoegen, door middel van shift+klikken kun je er meteen een groot aantal toevoegen. Of is dit ook nog te veel werk?
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen