Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Hyperactive wrote:
kevin-field wrote:Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?
Nope, (nog) niet gereleased
Nog niet gereleased maar wel echt heel makkelijk te vinden op the interwebz :$
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Paultheone wrote: Hard 2 Handle
Is toch gewoon Secret of the Blade?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Superwave - The Difference (Blademasterz Remix) is er ook nog :)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
vincejuh wrote:
Paultheone wrote: Hard 2 Handle
Is toch gewoon Secret of the Blade?
Yup!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Philippe Rochard - Air Drum (Blademasterz Remix)

Deze ook ;) (Helaas niet te krijgen in fatsoenlijke kwaliteit :( )
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Maximumraver wrote:Philippe Rochard - Air Drum (Blademasterz Remix)

Deze ook ;) (Helaas niet te krijgen in fatsoenlijke kwaliteit :( )
Wat is dit dan? ;)

http://www.junodownload.com/products/et ... 332496-02/ en dan nummer 05
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
HOOOOOLY SHIT DUDE! YES! DANKJE! :woot: :woot:

(serieus nooit weten te vinden (in WEB), zal wel komen door die spatie, en dat ik op Blademasterz zocht :surrender: )
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Die wil ik zaterdag wel horen tijdens Blademasterz.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ultraterrorloudsound wrote:komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?
Ik zou bellen naar b2s, is sneller dan mailen vaak. Weet je ook nog zeker dat je evt nog kan voorbereiden (bellen naar laserpraktijk voor schriftelijke bevestiging ofzo)
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ultraterrorloudsound wrote:komend weekend ga ik naar decibel. Ik ben op het moment met oogdruppels bezig voor een ooglaserbehandeling (volgende week). nu weet ik wel dat medicijnen mee naar binnen mogen mits je een schriftelijke verklaring of iets ervoor hebt, maar die heb ik dus niet. iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken? heb geen zin om daar bij de beveiliging straks die druppels te moeten inleveren om vervolgens risico te lopen dat ik de behandeling volgende week niet mag doen omdat ik niet correct de druppels heb gebruikt.

b2s mailen?
Ik kreeg binnen een paar uur mijn antwoord terug gestuurd.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Hunto wrote:

b2s mailen?
Ik kreeg binnen een paar uur mijn antwoord terug gestuurd.
wat zeiden ze ervan? ben benieuwd hoe ze dat aanpakken?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Had ook medicijnen mee op DQ1 (weekend), tijdens de controle zijn ze niet eens in de buurt gekomen vanwaar ik ze gestoken had.

Als je weekend gaat beetje verstoppen, ze controleren toch niet alles. Enkel zaterdag inderdaad het beste b2s contacteren.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Waar kan ik Spy-Kore vs Jim Noizer - Never touch this ground in fatsoenlijke kwaliteit luisteren?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Leonidas wrote:Waar kan ik Spy-Kore vs Jim Noizer - Never touch this ground in fatsoenlijke kwaliteit luisteren?
Activator @ Beyond Limits presents DJ Mani's B-Day Bash RHR.FM 10-08-14

of
https://bop.fm/s/spy-kore-vs.-jim-noize ... his-ground
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
is de Hardstyle Mafia die op dit moment bij spoontech zit dezelfde als degene die ik ken van "go insane" "rockin da place" en "taking over" met Alphaverb?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
Welk nummer was de intro van de Loudness stage op Decibel?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ultraterrorloudsound wrote:is de Hardstyle Mafia die op dit moment bij spoontech zit dezelfde als degene die ik ken van "go insane" "rockin da place" en "taking over" met Alphaverb?
Ja
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2014
last seen Apr 2016
Chroman wrote:Welk nummer was de intro van de Loudness stage op Decibel?
ik dacht The machine & tartaros - clubs , pubs & parties
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Hallo, mijn vraag is: Achter welke bekende DJ's in de hardstyle/hardcore scene zitten ghost producers? En hoe gaat dat in ze werk? Ze sturen een mix op en worden getekend met achterliggende gedachte dat er iemand anders gaat producen? Hoe moet ik dat zien? :x :x :x
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
Sorry! Moet nog even me weg beetje vinden!! >.< >.<
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Iemand die weet hoe je Itunes automatisch nieuwe nummers kan laten toevoegen? Als ik nu mijn muziek wil updaten voeg ik steeds mijn gehele map muziek toe maar dan komen alle nummers er dubbel in te staan? Handmatig nummers toevoegen gaat wel maar dit is me teveel werk :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
b-plan wrote:Iemand die weet hoe je Itunes automatisch nieuwe nummers kan laten toevoegen? Als ik nu mijn muziek wil updaten voeg ik steeds mijn gehele map muziek toe maar dan komen alle nummers er dubbel in te staan? Handmatig nummers toevoegen gaat wel maar dit is me teveel werk :P
Ctrl+o kun je uit de map selecteren welke nummers je wil toevoegen, door middel van shift+klikken kun je er meteen een groot aantal toevoegen. Of is dit ook nog te veel werk?