Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb het laatste half jaar hardstyle (überhaupt muziek) amper gevolgd, het spitten door fora op zoek naar tracks met concentratieproblemen is een stuk minder leuk. :/ Daarom mijn vraag of er het afgelopen half jaar nog iets noemenswaardig is uitgekomen wat in mijn straatje past en ik hoe dan ook moet checken? Ik ben op de hoogte van de Activator early release en heb 2 P&D platen gehoord, maar dat was t wel zo'n beetje volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat suggesties:
Geck-o - Respect Mah Clap (Avio)
The Prophet - Mixmaster (scantraxx)
Psyched - Employee of the Month (theracords)
D- verze - Contrasting Stories pt 1 EP (Spoontech)
Re 1st - Tatataa (DJ's United Black)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En op Hyper Reality is ook best wat leuks uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

HRR inderdaad.

En niet te vergeten, ERROR303.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Live betekent niet direct dat je alleen maar eigen tracks pre-mix draait en that's it he. Dat de HS een dergelijke luie betekenis aan heeft gegeven, betekent niet dat dat overal maar moet...


Dat snap ik volledig maar wat heeft de toevoeging Live dan als het geen Live act is? Stel een vraag he Steff geen verwijt ;)

Als het niet "regulier" gedraaid is, is het bijna automatisch "live" :P durf er bij Djipe niet specifiek op in te gaan, maar ken wel producers die gewoon domweg niet kunnen draaien, en dus maar zo optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


12:55 hoor je brainfunk. Wat is er met deze versie van brainfunk gebeurt? Hij klinkt anders dan de album versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:30 
 

album versie? ik heb nog nooit van die hele track gehoord en hij staat ook niet op een audiofreq album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb het laatste half jaar hardstyle (überhaupt muziek) amper gevolgd, het spitten door fora op zoek naar tracks met concentratieproblemen is een stuk minder leuk. :/ Daarom mijn vraag of er het afgelopen half jaar nog iets noemenswaardig is uitgekomen wat in mijn straatje past en ik hoe dan ook moet checken? Ik ben op de hoogte van de Activator early release en heb 2 P&D platen gehoord, maar dat was t wel zo'n beetje volgens mij.


AVIO Fragments heeft wel wat leuks

en dit setje


geen idee wat je smaak is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
12:55 hoor je brainfunk. Wat is er met deze versie van brainfunk gebeurt? Hij klinkt anders dan de album versie.


Compleet andere track met dezelfde sample. Verder nooit ergens gehoord maar ga er maar vanuit dat ie gewoon geschrapt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 07:53 
 
Hardtraxx Newbie

Can U Help me to ID?

Hello.

Can someone ID this tunes played by Mental Theo.

ID - Smells Like Teen Spirit from 45:34 to 48:33




ID - Pull Over from 24:27 to 27:10


ID - Somewhere over the Rainbow from 06:06 - 07:50(i know it listen to Marusha but its not)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle/brennan-heart-defqon-1-festival-australia-2009-t3714.html

Iemand die weet of er ooit wat met 06. gedaan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/brennan-heart-defqon-1-festival-australia-2009-t3714.html

Iemand die weet of er ooit wat met 06. gedaan is?


Ik was daarbij, en vond het toen al lelijk, dus ik ben blij (als regelrechte Hard Trance fan) dat daar niets mee is gedaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat ik toch niet meer verder kan zakken kwa niveau hier, hoe zit het met Nederlanders op Defqon.1 Australia?
Hoor allemaal vage geruchten dat als je als Nederlander daar komt aanzetten dat je gratis naar binnen mag, al geloof ik hier geen bal van en heb ik hier geen €2.000,- voor over met het vliegticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Nederlanders mogen gratis naar binnen, maar je moet je wel vantevoren aanmelden via Q. Alleen hoe dat aanmelden gaat, of je een email moet sturen of ergens een formulier op hun site oid, geen idee..

Edit:
Vorig jaar was het niet meer gratis, maar wel met flinke korting
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... erlanders/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 50 dollar (33 euro) voor een Nederlander om binnen te komen, kaartjes ervoor kunnen alleen op het Q-Dance kantoor in Sydney worden gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 11:54 
 

Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 11:59 
 

Fekete schreef:
Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.


volgens mij mag het officieel niet maar word er geen probleem van gemaakt als je het wel doet.
delen met anderen is dan wel een probleem, daar kan je wel problemen mee krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 12:06 
 

jeffrey2107 schreef:
Fekete schreef:
Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.


volgens mij mag het officieel niet maar word er geen probleem van gemaakt als je het wel doet.
delen met anderen is dan wel een probleem, daar kan je wel problemen mee krijgen

Dat dacht ik dus ook al. Het maakt verder ook niet uit, delen doe ik het toch niet. Maar er komt zo nu en dan een lekkere Hard Dance mix voorbij op di.fm die alleen daar wordt afgespeeld en nergens kan worden gedownload. Dus ik denk, ik neem ze zelf op, voor mezelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch ook zo, dat je wel mag downloaden maar niet uploaden wanneer je upload kan je beboet worden, want je mag het niet verspreiden ofso
(Seeden / leechen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?


Nope, (nog) niet gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een playlist aan het maken met alle Blademasterz nummers voor Decibel. Ik heb nu:

Equal Phunk
In The End
Masterblade
One Blade
Secret of the Blade
Zaag Tool Scantraxx Live
One-Master-Blade (vind ik er wel bij horen)
Audio Care
FIYD (Blademasterz remix) / Faith In Your DJ Tool (Blademasterz remix)
Home (Blademasterz remix)

Mis ik nog iets?

Edit: Nog 2 gevonden:
Get Wasted (Blademasterz remix)
Faith In Your DJ Tool (Blademasterz remix)

En nog 1 erbij:
Superwave - The Difference (Blademasterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik ben een playlist aan het maken met alle Blademasterz nummers voor Decibel. Ik heb nu:

Equal Phunk
In The End
Masterblade
One Blade
Secret of the Blade
Zaag Tool Scantraxx Live
One-Master-Blade (vind ik er wel bij horen)
Audio Care
Hard 2 Handle
FIYD (Blademasterz remix)
Home (Blademasterz remix)

Mis ik nog iets?


Naar mijn weten niet maar wel een vraag: Skip Masterblade en open met Warp Brothers vs. Aquagen - Phatt Bass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt puur een playlist haha, ik kan zelf niet mixen helaas
Vorige  1 ... 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen