Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik heb het laatste half jaar hardstyle (überhaupt muziek) amper gevolgd, het spitten door fora op zoek naar tracks met concentratieproblemen is een stuk minder leuk. :/ Daarom mijn vraag of er het afgelopen half jaar nog iets noemenswaardig is uitgekomen wat in mijn straatje past en ik hoe dan ook moet checken? Ik ben op de hoogte van de Activator early release en heb 2 P&D platen gehoord, maar dat was t wel zo'n beetje volgens mij.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat suggesties:
Geck-o - Respect Mah Clap (Avio)
The Prophet - Mixmaster (scantraxx)
Psyched - Employee of the Month (theracords)
D- verze - Contrasting Stories pt 1 EP (Spoontech)
Re 1st - Tatataa (DJ's United Black)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
En op Hyper Reality is ook best wat leuks uitgekomen.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
HRR inderdaad.

En niet te vergeten, ERROR303.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
ErikZ wrote:
Steffnov wrote:Live betekent niet direct dat je alleen maar eigen tracks pre-mix draait en that's it he. Dat de HS een dergelijke luie betekenis aan heeft gegeven, betekent niet dat dat overal maar moet...
Dat snap ik volledig maar wat heeft de toevoeging Live dan als het geen Live act is? Stel een vraag he Steff geen verwijt ;)
Als het niet "regulier" gedraaid is, is het bijna automatisch "live" :P durf er bij Djipe niet specifiek op in te gaan, maar ken wel producers die gewoon domweg niet kunnen draaien, en dus maar zo optreden.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
View on YouTube
12:55 hoor je brainfunk. Wat is er met deze versie van brainfunk gebeurt? Hij klinkt anders dan de album versie.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
album versie? ik heb nog nooit van die hele track gehoord en hij staat ook niet op een audiofreq album.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
View on YouTube
A
Lyst wrote:Ik heb het laatste half jaar hardstyle (überhaupt muziek) amper gevolgd, het spitten door fora op zoek naar tracks met concentratieproblemen is een stuk minder leuk. :/ Daarom mijn vraag of er het afgelopen half jaar nog iets noemenswaardig is uitgekomen wat in mijn straatje past en ik hoe dan ook moet checken? Ik ben op de hoogte van de Activator early release en heb 2 P&D platen gehoord, maar dat was t wel zo'n beetje volgens mij.
AVIO Fragments heeft wel wat leuks

en dit setje
View on YouTube

geen idee wat je smaak is
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Leonidas wrote:12:55 hoor je brainfunk. Wat is er met deze versie van brainfunk gebeurt? Hij klinkt anders dan de album versie.
Compleet andere track met dezelfde sample. Verder nooit ergens gehoord maar ga er maar vanuit dat ie gewoon geschrapt is.
J
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2015
last seen Jun 2017
Can U Help me to ID?

Hello.

Can someone ID this tunes played by Mental Theo.

ID - Smells Like Teen Spirit from 45:34 to 48:33
View on SoundCloud

ID - Pull Over from 24:27 to 27:10
View on SoundCloud

ID - Somewhere over the Rainbow from 06:06 - 07:50(i know it listen to Marusha but its not)

View on SoundCloud
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Brennan Heart @ Defqon.1 Festival Australia 2009

Iemand die weet of er ooit wat met 06. gedaan is?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
wootum wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/brennan-heart-defqon-1-festival-australia-2009-t3714.html

Iemand die weet of er ooit wat met 06. gedaan is?
Ik was daarbij, en vond het toen al lelijk, dus ik ben blij (als regelrechte Hard Trance fan) dat daar niets mee is gedaan. :P
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Omdat ik toch niet meer verder kan zakken kwa niveau hier, hoe zit het met Nederlanders op Defqon.1 Australia?
Hoor allemaal vage geruchten dat als je als Nederlander daar komt aanzetten dat je gratis naar binnen mag, al geloof ik hier geen bal van en heb ik hier geen €2.000,- voor over met het vliegticket.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Ja Nederlanders mogen gratis naar binnen, maar je moet je wel vantevoren aanmelden via Q. Alleen hoe dat aanmelden gaat, of je een email moet sturen of ergens een formulier op hun site oid, geen idee..

Edit:
Vorig jaar was het niet meer gratis, maar wel met flinke korting
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... erlanders/
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Het is 50 dollar (33 euro) voor een Nederlander om binnen te komen, kaartjes ervoor kunnen alleen op het Q-Dance kantoor in Sydney worden gekocht.
H
Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Fekete wrote:Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.
volgens mij mag het officieel niet maar word er geen probleem van gemaakt als je het wel doet.
delen met anderen is dan wel een probleem, daar kan je wel problemen mee krijgen
H
jeffrey2107 wrote:
Fekete wrote:Streams opnemen van een online radio zender en alleen voor eigen gebruik, is dit nou toegestaan of niet? Kom er niet veel wijzer uit via google.
volgens mij mag het officieel niet maar word er geen probleem van gemaakt als je het wel doet.
delen met anderen is dan wel een probleem, daar kan je wel problemen mee krijgen
Dat dacht ik dus ook al. Het maakt verder ook niet uit, delen doe ik het toch niet. Maar er komt zo nu en dan een lekkere Hard Dance mix voorbij op di.fm die alleen daar wordt afgespeeld en nergens kan worden gedownload. Dus ik denk, ik neem ze zelf op, voor mezelf :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Het is toch ook zo, dat je wel mag downloaden maar niet uploaden wanneer je upload kan je beboet worden, want je mag het niet verspreiden ofso
(Seeden / leechen)
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 4 days ago
kevin-field wrote:Noisecontrollers- Summer in the City (Wild Ones Master Mashup)

Weet iemand of deze toevallig al ergens is uitgekomen (misschien als free release)?
Nope, (nog) niet gereleased
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik ben een playlist aan het maken met alle Blademasterz nummers voor Decibel. Ik heb nu:

Equal Phunk
In The End
Masterblade
One Blade
Secret of the Blade
Zaag Tool Scantraxx Live
One-Master-Blade (vind ik er wel bij horen)
Audio Care
FIYD (Blademasterz remix) / Faith In Your DJ Tool (Blademasterz remix)
Home (Blademasterz remix)

Mis ik nog iets?

Edit: Nog 2 gevonden:
Get Wasted (Blademasterz remix)
Faith In Your DJ Tool (Blademasterz remix)

En nog 1 erbij:
Superwave - The Difference (Blademasterz Remix)
Last edited by Paultheone on 11 Aug 2015 15:45, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Paultheone wrote:Ik ben een playlist aan het maken met alle Blademasterz nummers voor Decibel. Ik heb nu:

Equal Phunk
In The End
Masterblade
One Blade
Secret of the Blade
Zaag Tool Scantraxx Live
One-Master-Blade (vind ik er wel bij horen)
Audio Care
Hard 2 Handle
FIYD (Blademasterz remix)
Home (Blademasterz remix)

Mis ik nog iets?
Naar mijn weten niet maar wel een vraag: Skip Masterblade en open met Warp Brothers vs. Aquagen - Phatt Bass :D
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Het is echt puur een playlist haha, ik kan zelf niet mixen helaas