Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Vanuit ticketswap wordt met organisatoren een passende oplossing gezocht

Ik denk dat via andere kanalen je als koper pech hebt gehad of je moet hopen op de goodwill van de verkoper
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Met betrekking tot het terugbetalen van festivalkaartjes in geval van aflassen. Hoe worden kaartjes die zijn doorverkocht vergoed?
Had Radio1 een item over afgelopen maandag dacht ik. Ze hadden iemand geinterviewd die kaartjes voor Puur hadden gekocht. Daarna Ticketswap, die vertelde dat ze waarschijnlijk niet het volle pond terugkregen, maar dat ze alleen per festival afspreken en bekijken. De koopgeschiedenis hadden ze in ieder geval wel.
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
wootum wrote:Thera (of iemand anders die het weet), waarom is het zo stil rondom Cellrock?
Zou ik ook wel willen weten, was paar maanden geleden wel nog met een nieuwe track bezig als ik me goed herinner.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
wootum wrote:Thera (of iemand anders die het weet), waarom is het zo stil rondom Cellrock en Exit Mind?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Leonidas wrote:
wootum wrote:Thera (of iemand anders die het weet), waarom is het zo stil rondom Cellrock en Exit Mind?
Exit Mind ligt volgens mij met zichzelf in de knoop, enige wat ik er van weet is dat hij iets naars heeft meegemaakt mbt vliegen/vliegtuigen en daardoor waarschijnlijk vliegangst heeft gekregen. Door deze vliegangst is het minder aantrekkelijk om naast zijn full time werk nog te gaan DJ'en in Nederland.

Correct me if I am wrong.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Je haalt Exit Mind en Wasted Mind door elkaar :)
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Basxt wrote:Je haalt Exit Mind en Wasted Mind door elkaar :)
Oké damn, lijken veel op elkaar en beide dj's heb ik niks mee.
Daarom dus mijn oncorrecte antwoord bij een van de dj's.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 15 days ago
Waar kan je online zon wit/blauw/rode pet kopen met zon propellor dr op? Zie er vaak mensen mee lopen op festivals, ik wil er ook een.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
yowan wrote:Waar kan je online zon wit/blauw/rode pet kopen met zon propellor dr op? Zie er vaak mensen mee lopen op festivals, ik wil er ook een.
Als je er daar mensen mee ziet rondlopen kan je het bijna altijd bij de merchandise stand van het festival halen. En anders bij de carnavalswinkel :P
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Wat is een "Live Mix" van een track?
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Fothermucker wrote:Wat is een "Live Mix" van een track?
Waarvan live in een set een mix is van gemaakt?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
SAIN7 wrote:
Nee, meestal zijn dat versies / edits van tracks die speciaal voor live sets zijn gemaakt. Worden niet ter plekke in elkaar getimmerd.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
SAIN7 wrote:
Sain geef aub geen antwoorden meer als je het toch niet weet..
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
ErikZ wrote:
SAIN7 wrote:
Oké baas. :surrender:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 50 minutes ago
PNXRMX wrote:
SAIN7 wrote:
Nee, meestal zijn dat versies / edits van tracks die speciaal voor live sets zijn gemaakt. Worden niet ter plekke in elkaar getimmerd.
Niet helemaal :) Soms worden door middel van die midi pads ook live edits/mix gemaakt.

Om ook een voorbeeld te noemen , heeft Zatox bijv die BPM track live gemaakt bij Hardbass 2011 of een feest daar voor :)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
ErikZ wrote:
SAIN7 wrote:
Haha :lol: Hij zit er op één pagina wel 2x gruwelijk naast :x Maar hij doet wel zijn best xd
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
SkiggyRapz18 wrote:Haha :lol: Hij zit er op één pagina wel 2x gruwelijk naast :x Maar hij doet wel zijn best xd
Ik zit hier op een failstreak, iemand nog een vraag die ik kan beantwoorden? :beer:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 15 days ago
pillen kopen?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Bedankt :thumbup:
Toch lief dat je de moeite neemt Sain >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Luister nu de set Live: DJIPE van DQ 2015 maar hij draait Chronic Disorder

Moet ik Live bij Industrial sets dus zien als N-Vitral, met een laptop en zo effecten erin plaatsen?

Nog beter: Jasper wat is er Live aan deze set ;)?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Live betekent niet direct dat je alleen maar eigen tracks pre-mix draait en that's it he. Dat de HS een dergelijke luie betekenis aan heeft gegeven, betekent niet dat dat overal maar moet...
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Steffnov wrote:Live betekent niet direct dat je alleen maar eigen tracks pre-mix draait en that's it he. Dat de HS een dergelijke luie betekenis aan heeft gegeven, betekent niet dat dat overal maar moet...
Dat snap ik volledig maar wat heeft de toevoeging Live dan als het geen Live act is? Stel een vraag he Steff geen verwijt ;)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
SAIN7 wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Haha :lol: Hij zit er op één pagina wel 2x gruwelijk naast :x Maar hij doet wel zijn best xd
Ik zit hier op een failstreak, iemand nog een vraag die ik kan beantwoorden? :beer:
Haha je gaat er sportief mee om! Maar denk dat er een nieuwe hardtraxx award naar jou vernoemd kan worden >.<
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Rickzel wrote: Haha je gaat er sportief mee om! Maar denk dat er een nieuwe hardtraxx award naar jou vernoemd kan worden >.<
Wat een eer. :cool:
Ik wilde nog een vraag beantwoorden over live-act en shit alleen zal het aan iemand anders overlaten. :whistle: :innocent:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nuracore wrote:Niet helemaal :) Soms worden door middel van die midi pads ook live edits/mix gemaakt.

Om ook een voorbeeld te noemen , heeft Zatox bijv die BPM track live gemaakt bij Hardbass 2011 of een feest daar voor :)
Heel zelden, en dat zijn dan ook niet per se tracks die uitkomen met (Live Edit) of (Live Mix) erachter.