Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 03:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ogen is hardstyle ontstaan in de periode 2000-2002, na 2002 kreeg je een veel duidelijker sound die echt een stempel kan krijgen. 2003-2004 waren imo echt de ontwikkeljaren van een eigen stijl, en na 2004 kreeg de muziek echt zijn sound die het jarenlang zou dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is er deze week geen Track of de Week poll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Waarom is er deze week geen Track of de Week poll?

Ik denk dat Magnetron op vakantie is, of nog druk met studie oid :P Geen reden tot paniek! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 16:19 
 
Hardtraxx Crew

pim0412 schreef:
Chroman schreef:
Waarom is er deze week geen Track of de Week poll?

Ik denk dat Magnetron op vakantie is, of nog druk met studie oid :P Geen reden tot paniek! :whistle:

Vakantie idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog de set van J.D.A vs DJ Vince @ Hardcore Madness 2005? Ben de mijne kwijt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera (of iemand anders die het weet), waarom is het zo stil rondom Cellrock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 07:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik zoek dus een emotionele maar wel heel mooie video van hardstyle, die ik aan mijn vriendin kan introduceren.. Ze is niet echt bekend met de scene. Eigenlijk totaal niet.

Uiteraard lijkt het me geweldig als ik samen met haar naar feesten kan gaan, en genieten!

Nu is het moment daar dat ik haar dus er van moet laten houden, zonder te pushen o.i.d.
Ik zoek dus een goede video, waar eigenlijk alles in voor komt. De meeste snappen wel wat ik bedoel, denk hierbij aan een duim als je tegen iemand aanstoot, een goede sfeer, lichtshow en een mooie melodie om mee te beginnen. Ik neem dus als voorbeeld even deze:


Uiteraard is dit hardcore, dus dat zal wel niet zo goed opgepakt worden als hardstyle.

Verder nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Eigen ervaringen? Zelf denk ik dat ik het beste haar als eerst mee kan nemen naar een feest waar het er voor hardstyle termen rustig aan toe gaat. Dus geen Loudness o.i.d.

Alvast bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

algemeen/nostalgische-momenten-t50503.html

Kies wat uit zou ik zeggen. Rebirth 2011 anthem live ofzo. Of een DefQon eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dan meteen aan de aftermovie van Defqon 2009. Daar zit alles in: fijne muziek, mooi weer, gekke mensen, grapjes, goede sfeer, en de laatste helft van t filmpje heeft n hoop emotie en genietende mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/nostalgische-momenten-t50503.html

Kies wat uit zou ik zeggen. Rebirth 2011 anthem live ofzo. Of een DefQon eindshow.


Wat een topic :worship: . Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik zoek dus een emotionele maar wel heel mooie video van hardstyle, die ik aan mijn vriendin kan introduceren.. Ze is niet echt bekend met de scene. Eigenlijk totaal niet.

Uiteraard lijkt het me geweldig als ik samen met haar naar feesten kan gaan, en genieten!

Nu is het moment daar dat ik haar dus er van moet laten houden, zonder te pushen o.i.d.
Ik zoek dus een goede video, waar eigenlijk alles in voor komt. De meeste snappen wel wat ik bedoel, denk hierbij aan een duim als je tegen iemand aanstoot, een goede sfeer, lichtshow en een mooie melodie om mee te beginnen. Ik neem dus als voorbeeld even deze:


Uiteraard is dit hardcore, dus dat zal wel niet zo goed opgepakt worden als hardstyle.

Verder nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Eigen ervaringen? Zelf denk ik dat ik het beste haar als eerst mee kan nemen naar een feest waar het er voor hardstyle termen rustig aan toe gaat. Dus geen Loudness o.i.d.

Alvast bedankt! :thumbsup:


Ik had mijn vriendin de documentaire van Brennan Heart laten zien. Hierdoor kreeg ze toch een beetje een idee van hoe het allemaal in elkaar zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Ik had mijn vriendin de documentaire van Brennan Heart laten zien. Hierdoor kreeg ze toch een beetje een idee van hoe het allemaal in elkaar zit :)


Ik ook, maar ik bereikte het tegenovergestelde effect: ze wilde eigenlijk niets met hardstyle te maken hebben.

Maar gelukkig is Brennan Heart geen goede representatie van hardstyle, na een keer geen Brennan Heart te hebben gezien is ze het juist wel beginnen te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Gaat dit over je vriendin of over jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:lol: Gaat dit over je vriendin of over jezelf?


Over haar, ik waardeer het nog steeds niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand het verschil tussen VS en Ft. Platen ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het kort; niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In het kort; niks.


De een komt gewoon stoerder over dan de ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"vs" werd vroeger gebruikt als je een mix van artiest A en een mix van artiest B van een track werd gemaakt. "ft." (dus featuring) wordt vaak gebruikt als iemand een bijrol heeft vertolkt bij de track, bijvoorbeeld een vocalist. De termen zijn de laatste jaren echter verwaterd, vooral door de house scene waar ze nu debiel "with guy A, bitch B and DJ C & D" als element van de titel erachter plakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

iemand toevallig een lijst met alle sites waar je merchandise kan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 12:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
iemand toevallig een lijst met alle sites waar je merchandise kan kopen?

Op Hardstyle.com is vaak veel merchandise te vinden en anders op de sites van de artiest of het label zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er binnenkort een nieuwe Q&A? Ik meen me te herinneren dat Thera zich kandidaat stelde, prima tijd daarvoor nu de Theracords hosting op Q-Base eraan komt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou Thera en bijvoorbeeld LYM veel minder interessant vinden. Zitten hier beide al en zijn sowieso over het algemeen zeer goed bereikbaar. Strik dan iemand die wat minder bereikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz wilde ook dachtik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: "Heb even geduld, de antwoorden komen echt wel!!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 06:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met betrekking tot het terugbetalen van festivalkaartjes in geval van aflassen. Hoe worden kaartjes die zijn doorverkocht vergoed?
Vorige  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen