Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Had hij niet iets met vliegangst, of tenminste dat hij door een reden niet kon vliegen?

Iets wat nog steeds een van de raarste verhalen ever is, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat was Bergkamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah houdt ook niet zo van vliegen.

Niet dat dat relevant is, maar toch.

Zaterdag wel kijken bij Exit Mind als 'ie niet toch nog afzegt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
Had hij niet iets met vliegangst, of tenminste dat hij door een reden niet kon vliegen?

Iets wat nog steeds een van de raarste verhalen ever is, maar goed.


Hij had met een noodlanding te maken, nu weet ik niet hoe dat precies verlopen is, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ik vind vliegangst an sich niet zo raar, maar als er 30000 man op je staat te wachten pak je toch gewoon de auto. Ik zie af en toe huis tuin en keuken DJ's die naar Nice rijden om te draaien voor 200 mensen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar heb je wel een punt idd, met de auto of hogesnelheidstrein kan je binnen een dag in nederland zijn vanuit spanje, dat moet nog wel te doen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:29 
 
Hardtraxxer

Hoe kan, met alle respect, een naam als A-lusion geboekt worden op EDC las vegas? :huh:
Heeft dat gwn met connecties te maken of zullen ze hem echt zo geweldig vinden daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ja daar heb je wel een punt idd, met de auto of hogesnelheidstrein kan je binnen een dag in nederland zijn vanuit spanje, dat moet nog wel te doen zijn

Precies, maar waar heb je dat verhaal van die noodlanding vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 13:04 
 
Hardtraxxer

Heeft hij niet gewoon een normale baan naast zijn dj carriere waardoor het financieel niet aantrekkelijk is of te veel tijd in beslag neemt om anders dan een vliegtuig hier naar toe te komen? Ik vind het overigens wel jammer. Zie hem graag draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
maar waar heb je dat verhaal van die noodlanding vandaan dan?


Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar het was geen officiele bron :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Hoe kan, met alle respect, een naam als A-lusion geboekt worden op EDC las vegas? :huh:
Heeft dat gwn met connecties te maken of zullen ze hem echt zo geweldig vinden daar?


De juiste agency hebben die goede connecties onderhoudt met Basscon. Kijk bijv. naar Isaac, staat bijna alleen maar in Amerika / Canada.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.

Holten, Overijssel.

Bron: https://soundcloud.com/sjammienators
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Is er een functie om berichten van bepaalde gebruikers te 'muten'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solar is nu op de No Guts No Glory EP uitgekomen, is het dan toegestaan om hem in een mix te gebruiken als eerste nummer? Of wordt deze dan verwijderd door soundcloud/hardtraxx mods omdat er nog geen dj edit uit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.

Maar nog een vraag met een soortgelijk onderwerp: mag je platen als Wildstylez - Straightforward draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 11:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Solar is nu op de No Guts No Glory EP uitgekomen, is het dan toegestaan om hem in een mix te gebruiken als eerste nummer? Of wordt deze dan verwijderd door soundcloud/hardtraxx mods omdat er nog geen dj edit uit is?

Is radio edit dus dan mag je de plaat in principe draaien. Hoe het met SC zit weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke thanks :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.

Maar nog een vraag met een soortgelijk onderwerp: mag je platen als Wildstylez - Straightforward draaien?


WEB release: 24.01.2014 toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:44 
 

Nuracore schreef:
_theon_ schreef:
Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.

Maar nog een vraag met een soortgelijk onderwerp: mag je platen als Wildstylez - Straightforward draaien?


WEB release: 24.01.2014 toch? :)


er was alleen wel iets met deadmau5 -some chords, wildstylez zou de melodie gejat hebben en dus is de track uit de verkoop gehaald geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is in ieder geval gewoon uitgekomen, dus dat zou geen probleem moeten zijn, domweg omdat hij legaal verkrijgbaar is (geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand toevallig de (hoogstwaarschijnlijke) collab van Thera en Delete gefilmd? Vond hem wel erg lekker namelijk en totaal niet bij stilgestaan om te filmen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Heeft er iemand toevallig de (hoogstwaarschijnlijke) collab van Thera en Delete gefilmd? Vond hem wel erg lekker namelijk en totaal niet bij stilgestaan om te filmen. :$

Bij wie heb je die gehoord? Heb (nog?) geen nieuwe collab met Delete ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was bij Delete zijn set. Ik vermoedde dat het een collab met jou was omdat jij opeens tevoorschijn kwam. :P
Maar dat is dus niet zo? Vond het wel een logische verklaring gezien hetzelfde gebeurde bij die collab met JoS (en daarvoor ook met Typhoon al is die al uit natuurlijk). Ik herkende hem in ieder geval niet en ben vergeten hem ernaar te vragen. :x
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen