Iets wat nog steeds een van de raarste verhalen ever is, maar goed.SAIN7 wrote: Had hij niet iets met vliegangst, of tenminste dat hij door een reden niet kon vliegen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Tha Playah houdt ook niet zo van vliegen.
Niet dat dat relevant is, maar toch.
Zaterdag wel kijken bij Exit Mind als 'ie niet toch nog afzegt.
Niet dat dat relevant is, maar toch.
Zaterdag wel kijken bij Exit Mind als 'ie niet toch nog afzegt.
Hij had met een noodlanding te maken, nu weet ik niet hoe dat precies verlopen is, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zittenTiMOTHYb wrote:Iets wat nog steeds een van de raarste verhalen ever is, maar goed.SAIN7 wrote: Had hij niet iets met vliegangst, of tenminste dat hij door een reden niet kon vliegen?
Ja ik vind vliegangst an sich niet zo raar, maar als er 30000 man op je staat te wachten pak je toch gewoon de auto. Ik zie af en toe huis tuin en keuken DJ's die naar Nice rijden om te draaien voor 200 mensen ofzo.
Ja daar heb je wel een punt idd, met de auto of hogesnelheidstrein kan je binnen een dag in nederland zijn vanuit spanje, dat moet nog wel te doen zijn
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Hoe kan, met alle respect, een naam als A-lusion geboekt worden op EDC las vegas?
Heeft dat gwn met connecties te maken of zullen ze hem echt zo geweldig vinden daar?
Heeft dat gwn met connecties te maken of zullen ze hem echt zo geweldig vinden daar?
Precies, maar waar heb je dat verhaal van die noodlanding vandaan dan?Norther66 wrote:Ja daar heb je wel een punt idd, met de auto of hogesnelheidstrein kan je binnen een dag in nederland zijn vanuit spanje, dat moet nog wel te doen zijn
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Heeft hij niet gewoon een normale baan naast zijn dj carriere waardoor het financieel niet aantrekkelijk is of te veel tijd in beslag neemt om anders dan een vliegtuig hier naar toe te komen? Ik vind het overigens wel jammer. Zie hem graag draaien.
Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar het was geen officiele bronTiMOTHYb wrote:maar waar heb je dat verhaal van die noodlanding vandaan dan?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
De juiste agency hebben die goede connecties onderhoudt met Basscon. Kijk bijv. naar Isaac, staat bijna alleen maar in Amerika / Canada.Skyscraper wrote:Hoe kan, met alle respect, een naam als A-lusion geboekt worden op EDC las vegas?![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.
Holten, Overijssel.RTM93 wrote:Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Bron: View on SoundCloud
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Is er een functie om berichten van bepaalde gebruikers te 'muten'?
Solar is nu op de No Guts No Glory EP uitgekomen, is het dan toegestaan om hem in een mix te gebruiken als eerste nummer? Of wordt deze dan verwijderd door soundcloud/hardtraxx mods omdat er nog geen dj edit uit is?
Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.
Maar nog een vraag met een soortgelijk onderwerp: mag je platen als Wildstylez - Straightforward draaien?
Maar nog een vraag met een soortgelijk onderwerp: mag je platen als Wildstylez - Straightforward draaien?
Is radio edit dus dan mag je de plaat in principe draaien. Hoe het met SC zit weet ik nietRickzel wrote:Solar is nu op de No Guts No Glory EP uitgekomen, is het dan toegestaan om hem in een mix te gebruiken als eerste nummer? Of wordt deze dan verwijderd door soundcloud/hardtraxx mods omdat er nog geen dj edit uit is?
WEB release: 24.01.2014 toch?_theon_ wrote:Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.
er was alleen wel iets met deadmau5 -some chords, wildstylez zou de melodie gejat hebben en dus is de track uit de verkoop gehaald geloof ikNuracore wrote:WEB release: 24.01.2014 toch?_theon_ wrote:Als je dit aangeeft in de TL zal er geen probleem van worden gemaakt neem ik aan.
Hij is in ieder geval gewoon uitgekomen, dus dat zou geen probleem moeten zijn, domweg omdat hij legaal verkrijgbaar is (geweest)
Heeft er iemand toevallig de (hoogstwaarschijnlijke) collab van Thera en Delete gefilmd? Vond hem wel erg lekker namelijk en totaal niet bij stilgestaan om te filmen. 
Bij wie heb je die gehoord? Heb (nog?) geen nieuwe collab met DeleteJ oey wrote:Heeft er iemand toevallig de (hoogstwaarschijnlijke) collab van Thera en Delete gefilmd? Vond hem wel erg lekker namelijk en totaal niet bij stilgestaan om te filmen.
Was bij Delete zijn set. Ik vermoedde dat het een collab met jou was omdat jij opeens tevoorschijn kwam. 
Maar dat is dus niet zo? Vond het wel een logische verklaring gezien hetzelfde gebeurde bij die collab met JoS (en daarvoor ook met Typhoon al is die al uit natuurlijk). Ik herkende hem in ieder geval niet en ben vergeten hem ernaar te vragen.
Maar dat is dus niet zo? Vond het wel een logische verklaring gezien hetzelfde gebeurde bij die collab met JoS (en daarvoor ook met Typhoon al is die al uit natuurlijk). Ik herkende hem in ieder geval niet en ben vergeten hem ernaar te vragen.