Haha nee ben er de hele set geweest dus niet alleen een klein stukkie 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Weet ik, ik bedoelde ook aan de kant van de Dj booth van het hek vooraan.DjThera wrote:Haha nee ben er de hele set geweest dus niet alleen een klein stukkie
Maar verkeerde interpretatie van mijn kant dus, my bad.
Iemand die bij Gunz For Hire was en mij de tracklist kan vertellen? Of mij in ieder geval kan vertellen hoeveel nieuwe nummers?
Deze vraag is vast vaker gesteld:
Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?
Op Facebook zie ik talloze foto's waarop fans met DJ's staan, altijd wijzen mensen naar elkaar. Waarom doen mensen dat?
Ik denk als eerbetoon aan de Idols finale tussen Jim en Jamai.hoebedoelje wrote:Deze vraag is vast vaker gesteld:
Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Met een duim omhoog?TiMOTHYb wrote:Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Holten, mooi plaatsje. Waar vele beroemdheden roots hebben liggen.DeBakker wrote:Holten, Overijssel.RTM93 wrote:Ik las ergens dat de Sjamminators uit het oosten des lands komen.. Weet iemand waar precies dan ?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik er zelf vandaan kom en eigenlijk nog niet zo lang geleden die naam pas heb ontdekt.
Bron: View on SoundCloud
Ik noem er zomaar 3:
Mark Tuitert
Sjammienators
Parvuz...
Ik ken geen DJ's.TiMOTHYb wrote:Post is een foto van hoe jij op de foto zou gaan / gaat. Ik ben überhaupt wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Nou dat is gewoon om te zorgen dat mensen wel zien wie het is. Zo van: "Zie je wel eens dat dit Dj Villain is!!"hoebedoelje wrote:Deze vraag is vast vaker gesteld:
Of juist om te wijzen naar mensen naartoe moeten kijken op de foto. Van: 'Hee kijk, daar staat hij! Okal hangt mijn arm om zijn schouder heen.'Parvuz wrote:Nou dat is gewoon om te zorgen dat mensen wel zien wie het is. Zo van: "Zie je wel eens dat dit Dj Villain is!!"hoebedoelje wrote:Deze vraag is vast vaker gesteld:
Wat is het verschil tussen hakken en stampen?
Er zijn geloof ik 3 nieuwe nummers gedraaid, waaronder die TBA (This Is LA) die bij nieuwe tracks staat. Ik heb ook een van de 2 andere TBA's een stukje gefilmd geloof ik. Verder Swagger, Kings of the Underground, Sorrow, A Storm Is Coming, May God Be With You All, Brooklyn en Military (En dat waren ze geloof ik allemaalRadicelArmy wrote:Iemand die bij Gunz For Hire was en mij de tracklist kan vertellen? Of mij in ieder geval kan vertellen hoeveel nieuwe nummers?
View on YouTubeDeBakker wrote:Wat is het verschil tussen hakken en stampen?
View on YouTube
---
Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)?
Dat is oprecht een van de vetste filmpjes op youtube die eerste
Was toen niet daar, maar heb je enige aanwijzingen?pim0412 wrote:Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)?
Niet echt helaasSteffnov wrote:Was toen niet daar, maar heb je enige aanwijzingen?pim0412 wrote:Ik heb zelf ook een vraag: weet iemand met welk nummer Ruffneck en Enzyme X hun set openden afgelopen zondag op Defqon (op de Gold)?
Zelf denk ik dat het gaat om een Enzyme X track vanwege die vage geluidjes. Enig idee?
Ik ben de laatste tijd wat meer geïnteresseerd in Drum&Bass, en dan met name de wat hardere/crossbreed kant. Intussen me wat verdiept in de muziek van labels als PRSPCT en Yellow Stripe, en verscheidene andere artiesten zoals Eye-D & DJ Hidden, oftewel TOA. Iemand nog aanraders qua artiesten/labels wat betreft dit genre?
Artiesten (mijn persoonlijke favorieten): The DJ Producer, I:gor, Meander, Detest, Igneon System, Switch Technique, Fracture 4, Deathmachine, Innominate (I:gor en Igneon System)
Op The Third Movement staat ook genoeg leuke shit op
Op The Third Movement staat ook genoeg leuke shit op
Ik wil een setje maken voor mij vriendin die binnenkort naar Afrika gaat voor drie weken. Ik ben op zoek naar een aantal nummers die een beetje een link met Afrika hebben.
Uiteraard heb ik al gedacht aan Tatanka - Afrika maar veel verder kom ik eigenlijk niet
Kunnen jullie mij eens helpen met wat input?
Ze is niet zo van hardcore dus ik hou het bij hardstyle in de breedste zin van het woord
Uiteraard heb ik al gedacht aan Tatanka - Afrika maar veel verder kom ik eigenlijk niet
Kunnen jullie mij eens helpen met wat input?
Ze is niet zo van hardcore dus ik hou het bij hardstyle in de breedste zin van het woord