Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betreft Ghost Producing.
Is er ergens een lijst wie er een ghost producer heeft, of heeft gehad?
Want ik was wat informatie over Warface aan het opzoeken en op Partyflock kwam ik het volgende tegen:

Triax
@Dos Madeiras, het is algemeen bekend dat ik de producer ben en Youri de DJ / Live-act doet. Er is dan ook verder niks "ghosts" aan. Verder zitten we samen in de studio. Triax project doe ik alleen.
bron: http://partyflock.nl/artist/67220:Warface

Alleen nu zie ik vaak dat Warface zelf in zijn studio zit, is hij nu dus zelf bezig of is het nog steeds een dubbelproject? (Warface en Triax die producen voor Warface dus..)
En ook op dezelfde url zag ik iemand reageren dat iedereen die bij Fusion iets uitbrengt dat dat word gemasterd door ene Michel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triax produceert nog steeds voor Youri, maar hij zit er wel bij in de studio om input te geven volgens mij. Er was op het forum wel een topic over ghost producing dus daar kun je t 1 en ander vindeb als je die nog kan vinden. Michel Pollen produceert in ieder geval voor/met The Pitcher, verder weet ik niks zeker. Volgens mij heeft hij Titan in het begin ook geholpen, maar die doet nu alles zelf volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst deden ze nog beide de DJ performances maar door de snelheid waarmee Warface in populariteit is gestegen heeft Triax beslist om het DJ'en aan Youri (degene die je nu ziet als Warface) over te laten. Hij (Triax) doet wel nog inderdaad het produceren, met input van Youri. Dit is toen gecommuniceerd geweest, heb het destijds iig ergens gelezen.

De previews die op het Warface youtube kanaal worden geüpload zie je als intro ook nog altijd beide even losgaan.

Filmpje als bewijs dat ze vroeger samen draaide. Af en toe zie je ook enkel Youri dus waarschijnlijk was dit als het conflicteerde met de bookings van Triax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Triax produceert nog steeds voor Youri, maar hij zit er wel bij in de studio om input te geven volgens mij. Er was op het forum wel een topic over ghost producing dus daar kun je t 1 en ander vindeb als je die nog kan vinden. Michel Pollen produceert in ieder geval voor/met The Pitcher, verder weet ik niks zeker. Volgens mij heeft hij Titan in het begin ook geholpen, maar die doet nu alles zelf volgens mij


Grim schreef:
Eerst deden ze nog beide de DJ performances maar door de snelheid waarmee Warface in populariteit is gestegen heeft Triax beslist om het DJ'en aan Youri (degene die je nu ziet als Warface) over te laten. Hij (Triax) doet wel nog inderdaad het produceren, met input van Youri. Dit is toen gecommuniceerd geweest, heb het destijds iig ergens gelezen.

De previews die op het Warface youtube kanaal worden geüpload zie je als intro ook nog altijd beide even losgaan.

Filmpje als bewijs dat ze vroeger samen draaide. Af en toe zie je ook enkel Youri dus waarschijnlijk was dit als het conflicteerde met de bookings van Triax.


Ok dus betreft Warface is het nog steeds Warface+Triax, alleen welke DJ's hebben nog meer een ghost producer (gehad)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het topic even opgezocht voor je: algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Heb het topic even opgezocht voor je: algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html


Thanks.
& met een 'soundbank' bedoelen ze een map met alle soorten geluiden die ze kunnen gebruiken.. toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:05 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben op zoek naar ultieme zomertracks a la Summer in The City, Island Refuge, Dream Dust & Starting Over.

Iemand die zo wat tracks uit zijn mouw kan schudden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik ben op zoek naar ultieme zomertracks a la Summer in The City, Island Refuge, Dream Dust & Starting Over.

Iemand die zo wat tracks uit zijn mouw kan schudden?


Zowat alles van Max Enforcer.. Frontliner.. Atmozfears.. Bass Modulators.. Wildstylez.. Headhunterz..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gostosa - Sutra
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone & Scope DJ - Traveling
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:54 
 
Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
Ik ben op zoek naar ultieme zomertracks a la Summer in The City, Island Refuge, Dream Dust & Starting Over.

Iemand die zo wat tracks uit zijn mouw kan schudden?

Noisecontrollers - Set U Free
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bioweapon-Bass Power (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik ben op zoek naar ultieme zomertracks a la Summer in The City, Island Refuge, Dream Dust & Starting Over.

Iemand die zo wat tracks uit zijn mouw kan schudden?


Toneshifterz - Unleash the dragon,
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point of Perfection
Bioweapon - Expander

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 09:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jongens, schaam jullie dat K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) nog niet genoemd is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Check gewoon die 'Beste melodie set' van laatst en kies daar wat vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wil je dan mixen met je muis? Lijkt me niet dat dat heel erg vet kan worden :P

Als je VDJ een beetje onder de knie heb, kun je er leuke dingen mee doen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:10 
 

Zenda schreef:
Jongens, schaam jullie dat K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) nog niet genoemd is :P


Zanzarismo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe staat het eigenlijk met dat album van Nolz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:47 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Ik ben op zoek naar ultieme zomertracks a la Summer in The City, Island Refuge, Dream Dust & Starting Over.

Iemand die zo wat tracks uit zijn mouw kan schudden?


Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel 2009 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoe staat het eigenlijk met dat album van Nolz?

Stabiel.

Maar idd, hoor je niet veel meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wat er met Exit Mind gebeurd is? Het is al sinds zijn annulering van Qapital stil rond hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Weet iemand wat er met Exit Mind gebeurd is? Het is al sinds zijn annulering van Qapital stil rond hem..


Die heeft het persoonlijk volgens mij nog erg zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fantazoo schreef:
Weet iemand wat er met Exit Mind gebeurd is? Het is al sinds zijn annulering van Qapital stil rond hem..


Die heeft het persoonlijk volgens mij nog erg zwaar.


Had hij niet iets met vliegangst, of tenminste dat hij door een reden niet kon vliegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was Wasted Mind volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dat was Wasted Mind volgens mij


Ahja, Wasted Mind en Exit Mind. Lijken zo op elkaar kwa naam :$
Vorige  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen