Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
TiMOTHYb wrote:Waar vind ik die op discogs?
http://www.discogs.com/Dark-Pact-Exterm ... se/6162729
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Gewoon even wat hoor, maar waarom zou ze dan niet bij 'nieuwe tracks' mogen staan?

En volgens mij heeft ze al eens onder een andere naam releases gehad samen met Dark Pact :) SPOON055
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Nuracore wrote:Gewoon even wat hoor, maar waarom zou ze dan niet bij 'nieuwe tracks' mogen staan?

En volgens mij heeft ze al eens onder een andere naam releases gehad samen met Dark Pact :) SPOON055
Danku slowpoke :P zonder die ene track (de enige release) had hij nog niet in die sectie mogen staan, Tim kende hem blijkbaar niet dus vroeg het.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nuracore wrote:Gewoon even wat hoor, maar waarom zou ze dan niet bij 'nieuwe tracks' mogen staan?
Lees anders na 4 jaar even de regels.

Ben benieuwd welk label dit dan weer binnen gaat halen. Lekker een merchandise lijn tegenaan gooien. Beetje stoken tussen beider kampen. Nog wat slowrawstyle van 'Hard Attakk' erbij wellicht.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Lees anders na 4 jaar even de regels.

Ben benieuwd welk label dit dan weer binnen gaat halen. Lekker een merchandise lijn tegenaan gooien. Beetje stoken tussen beider kampen. Nog wat slowrawstyle van 'Hard Attakk' erbij wellicht.
Regels?
B
TiMOTHYb wrote: Lees anders na 4 jaar even de regels.
Het probleem van die sectie in een notendop.
Donateur
last seen Aug 2024
True that. :)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Weet iemand waar ik Spoontech Presents: The Punch Patrol nog zou kunnen kopen (hardcopy)? Vind hem alleen op de website van Spoontech zelf en is 5 weken levertijd :cry:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ik wil mijzelf wat verder verdiepen in Hardcore dus ik ben opzoek naar setjes/albums/nummers van artiesten als Dione, Headbanger, Negative A, Offensive records artiesten, beetje dat soort Hardcore. Iets bekendere platen als The Way is Shut, Present Danger en I Had To Kill A Lot of People mogen wel aangezien ik meestal het melodieuze spul luister.

Kan iemand mij hiermee verder helpen? :)
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Weet iemand in welk jaar Noisecontrollers en Wildstylez hun X-Qlusive haden?
Ik weet dat NC wel een editie heeft gekregen maar Wildstylez weet ik niet maar lijkt me wel
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Tzoine wrote:Weet iemand in welk jaar Noisecontrollers en Wildstylez hun X-Qlusive haden?
Ik weet dat NC wel een editie heeft gekregen maar Wildstylez weet ik niet maar lijkt me wel
WS: 2013
NC: 2012
Had je zelf ook even kunnen opzoeken :P
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
b-plan wrote:Weet iemand waar ik Spoontech Presents: The Punch Patrol nog zou kunnen kopen (hardcopy)? Vind hem alleen op de website van Spoontech zelf en is 5 weken levertijd :cry:
Dan bestel je hem daar en wacht je 5 weekjes?
Hardtraxxer
last seen Jan 2018
Magnetron wrote:
Tzoine wrote:Weet iemand in welk jaar Noisecontrollers en Wildstylez hun X-Qlusive haden?
WS: 2013
NC: 2012
Had je zelf ook even kunnen opzoeken :P
Heb je helemaal gelijk in maar ik zat meer aan de jaren 2010/2011 te denken en als dat zo was bleef ik maar zoeken en zoeken.
Donateur
last seen Aug 2024
Hardtraxxer
last seen Jan 2018
Ja dat is wel handig....haha :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Of je typt X-Qlusive WS/NC in op Google en je hebt het ook xd
Donateur
last seen Aug 2024
Wat betekent dat (4), bijvoorbeeld, achter artiestennamen op Discogs?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Volgens mij dat er meerdere artiesten onder dat alias wat uitgebracht hebben.
B
TiMOTHYb wrote:Wat betekent dat (4), bijvoorbeeld, achter artiestennamen op Discogs?
Volgens mij wordt er een getalletje toegevoegd als er meerdere artiesten zijn met dezelfde naam. Zodat je, als je de discografie van The Machine wilt doorbladeren, niet ook die honderden tracks van andere (non-hardstyle) artiesten ziet die ook The Machine heten.
Donateur
last seen Aug 2024
Dat wat jij zegt in ieder geval niet Khadber; http://www.discogs.com/artist/3441731-Tatu-4

Tweede optie is een mogelijkheid, maar dan moet je maar net onthouden dat Tatu (4) een zanger is en Tatu (1) een lesbisch zingend stel?
B
Onthouden, ja, dat kan. Maar er van uitgaande dat je wel ongeveer weet waar je naar op zoek bent is het niet zo moeilijk over het algemeen. Als je in je zoekbalkje bovenin zoekt op "The Machine hardstyle" kom je bij de juiste artiest uit. Je hoeft dus niet persé eerst alle 100 verschillende artiesten genaamd The Machine te bekijken om bij de juiste uit te komen.

Daarnaast, als er geen cijfertje achter stond, zou dat het zoeken er niet makkelijker op maken.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Dat wat jij zegt in ieder geval niet Khadber; http://www.discogs.com/artist/3441731-Tatu-4
In principe bedoelde ik dat wat BeHa bedoelde ;).
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Dat getal is idd hoeveel mensen de naam hebben. The Machine (5) is de 5e artiest die onder die naam op de site is geregistreerd.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Gaat er nog iets gebeuren met die 2014 edit van Zimmersion die werd gedraaid op Loudness? Die is zo tering gruwelijk. :cry:
C
View on YouTube

Heb die 2006 livesets zo vaak beluisterd vroeger, deze edit ooit vrij gegeven of iets?