Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.DJ_Tim wrote:Voorbeeld?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Builder - Hardbeat Market
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Builder - Her Voice
Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
Maar veel zijn er niet imo.
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Builder - Her Voice
Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
Maar veel zijn er niet imo.
Ik luister ook alleen mixjes, heb geen losse tracks op m'n telefoon, vandaar dat ik alleen original mixjes op m'n laptop heb staan, puur voor als ik ze zelf in elkaar mix. Want dan komen ze pas op m'n telefoon te staan 
Maargoed zo heeft ieder wel z'n maniertjes.
Maargoed zo heeft ieder wel z'n maniertjes.
Max enforcer - lost in paradiseDJ_Tim wrote:Voorbeeld?
ran-d - twilight zone
2 best enemies phases
tby - next dimensional wolrd
-
D
Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
DamageD wrote:Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Creativiteit in dit geval is juist mixen mét intro, zonder de outro te laten horen. Dáár wordt 'je later creatiever in', netjes mixen in de climax zonder de beleving van de climax te verstoren, of zelfs te verbeteren. Voor op het goede moment de radio edit instarten en de lopende track weg faden heb je weinig creativiteit of ervaring nodig.
Radio Edits zijn leuk om op je telefoon te zetten en te luisteren maar niet om te gebruiken als DJ
Want dat kan niet met een full?DamageD wrote:Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zopatrickjeb wrote:Want dat kan niet met een full?DamageD wrote:Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Dit heeft juist niets met creativiteit te maken? Dat is een kwestie van op het juiste moment op play drukkenDamageD wrote:Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Geloof best dat het kan werken, maar om het nou creatief te noemen gaat mij een beetje ver.
Zonder kan ook hoorRepulze wrote:Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zo
Protip voor meneer Damage: met een full version kan je alles wat je met een radio edit kan en meer. Een radio edit is kut.
Op de zolderkamer neem ik aan. Anders waren je vingers al blauw getikt nuDamageD wrote:Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Met fulls kun je juist creatiever zijn. Die zijn vaak ook langer en hiermee kun je intens veel beter met intro, outro en andere sounds spelen. Radio edits zijn niet alleen kort maar skippen vaak ook secties van tracks in de climax.
Wat hier boven gezegd word, met radio edits mixen is eerder op juiste moment play drukken. Wat dus niet heel bijzonder is.
Sorry tot burst your bubble
Wat hier boven gezegd word, met radio edits mixen is eerder op juiste moment play drukken. Wat dus niet heel bijzonder is.
Sorry tot burst your bubble
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Crypsis - Lost In The MistRadicelArmy wrote:Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.DJ_Tim wrote:Voorbeeld?
bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Geen 1 vgm... Released (tijdelijk?) bij Q-Dancejeffrey2107 wrote:bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
Het hele forum loopt altijd soepel, behalve bij 'andere muziek'. Als ik dan naar een topic ga met redelijk wat filmpjes op 1 page dan loopt Hardtraxx standaard vast..Zijn er meer die hier last van hebben?
Dat heeft niks met andere muziek te maken, maar met de opsomming van embedded youtube videos en soundcloud clips (vooral die met veel comments).
Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?jeffrey2107 wrote:bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Niet meer jij gekkie wist je toch!TiMOTHYb wrote:Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?jeffrey2107 wrote:bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?
Collab met Dark Pact op Spoontech.TiMOTHYb wrote:Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?