Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
DJ_Tim wrote:Voorbeeld?
Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Builder - Hardbeat Market
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Builder - Her Voice
Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)

Maar veel zijn er niet imo.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Ik luister ook alleen mixjes, heb geen losse tracks op m'n telefoon, vandaar dat ik alleen original mixjes op m'n laptop heb staan, puur voor als ik ze zelf in elkaar mix. Want dan komen ze pas op m'n telefoon te staan :)

Maargoed zo heeft ieder wel z'n maniertjes.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Max enforcer - lost in paradise
ran-d - twilight zone
2 best enemies phases
tby - next dimensional wolrd
D
jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?
Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol:

Voorbeeld?
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
DamageD wrote:
jeffrey2107 wrote:ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.

:surrender:

Creativiteit in dit geval is juist mixen mét intro, zonder de outro te laten horen. Dáár wordt 'je later creatiever in', netjes mixen in de climax zonder de beleving van de climax te verstoren, of zelfs te verbeteren. Voor op het goede moment de radio edit instarten en de lopende track weg faden heb je weinig creativiteit of ervaring nodig.

Radio Edits zijn leuk om op je telefoon te zetten en te luisteren maar niet om te gebruiken als DJ
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
DamageD wrote:
Want dat kan niet met een full?
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
patrickjeb wrote:
DamageD wrote:
Want dat kan niet met een full?
Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zo -.-
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
DamageD wrote:
Dit heeft juist niets met creativiteit te maken? Dat is een kwestie van op het juiste moment op play drukken >.<

Geloof best dat het kan werken, maar om het nou creatief te noemen gaat mij een beetje ver.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Repulze wrote:Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zo -.-
Zonder kan ook hoor :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Protip voor meneer Damage: met een full version kan je alles wat je met een radio edit kan en meer. Een radio edit is kut.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
DamageD wrote:
Op de zolderkamer neem ik aan. Anders waren je vingers al blauw getikt nu ;)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Met fulls kun je juist creatiever zijn. Die zijn vaak ook langer en hiermee kun je intens veel beter met intro, outro en andere sounds spelen. Radio edits zijn niet alleen kort maar skippen vaak ook secties van tracks in de climax.
Wat hier boven gezegd word, met radio edits mixen is eerder op juiste moment play drukken. Wat dus niet heel bijzonder is.

Sorry tot burst your bubble :$
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
RadicelArmy wrote:
Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.
Crypsis - Lost In The Mist :loving: Die mix intro is geweldig. Dat er muziek komt die zo een beetje is lijkt me lekker
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
jeffrey2107 wrote:bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
Geen 1 vgm... Released (tijdelijk?) bij Q-Dance
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Het hele forum loopt altijd soepel, behalve bij 'andere muziek'. Als ik dan naar een topic ga met redelijk wat filmpjes op 1 page dan loopt Hardtraxx standaard vast..Zijn er meer die hier last van hebben?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat heeft niks met andere muziek te maken, maar met de opsomming van embedded youtube videos en soundcloud clips (vooral die met veel comments).
Donateur
last seen Aug 2024
Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?
Niet meer jij gekkie wist je toch!
Donateur
last seen Aug 2024
Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
TiMOTHYb wrote:Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?
Collab met Dark Pact op Spoontech.
Donateur
last seen Aug 2024
Waar vind ik die op discogs?
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
View on YouTube