Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Voorbeeld?


Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Builder - Hardbeat Market
Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
Builder - Her Voice
Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)

Maar veel zijn er niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister ook alleen mixjes, heb geen losse tracks op m'n telefoon, vandaar dat ik alleen original mixjes op m'n laptop heb staan, puur voor als ik ze zelf in elkaar mix. Want dan komen ze pas op m'n telefoon te staan :)

Maargoed zo heeft ieder wel z'n maniertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 08:04 
 

DJ_Tim schreef:
Voorbeeld?


Max enforcer - lost in paradise
ran-d - twilight zone
2 best enemies phases
tby - next dimensional wolrd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:

Voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 11:17 
 
Hardtraxxer

DamageD schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.


:surrender:

Creativiteit in dit geval is juist mixen mét intro, zonder de outro te laten horen. Dáár wordt 'je later creatiever in', netjes mixen in de climax zonder de beleving van de climax te verstoren, of zelfs te verbeteren. Voor op het goede moment de radio edit instarten en de lopende track weg faden heb je weinig creativiteit of ervaring nodig.

Radio Edits zijn leuk om op je telefoon te zetten en te luisteren maar niet om te gebruiken als DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DamageD schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.

Want dat kan niet met een full?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DamageD schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.

Want dat kan niet met een full?

Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DamageD schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.


Dit heeft juist niets met creativiteit te maken? Dat is een kwestie van op het juiste moment op play drukken >.<

Geloof best dat het kan werken, maar om het nou creatief te noemen gaat mij een beetje ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Dan moet je cue-points maken en dat is werk en zo -.-

Zonder kan ook hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protip voor meneer Damage: met een full version kan je alles wat je met een radio edit kan en meer. Een radio edit is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DamageD schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Radioedits gewoon bewaren, als je later wat creatiever bent in het mixen kun je ook radio edits toepassen, ik draai al enkele jaren en moet zeggen dat ik na een climax van de ene plaat moeiteloos een radio edit van een andere in kan starten. scheelt weer een outtro en je wijkt af van het standaard overgangen mixen.


Op de zolderkamer neem ik aan. Anders waren je vingers al blauw getikt nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met fulls kun je juist creatiever zijn. Die zijn vaak ook langer en hiermee kun je intens veel beter met intro, outro en andere sounds spelen. Radio edits zijn niet alleen kort maar skippen vaak ook secties van tracks in de climax.
Wat hier boven gezegd word, met radio edits mixen is eerder op juiste moment play drukken. Wat dus niet heel bijzonder is.

Sorry tot burst your bubble :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
DJ_Tim schreef:
Voorbeeld?


Crypsis - On The Loose gaat wel, vind ik.

Crypsis - Lost In The Mist :loving: Die mix intro is geweldig. Dat er muziek komt die zo een beetje is lijkt me lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:39 
 

bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:48 
 
Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk

Geen 1 vgm... Released (tijdelijk?) bij Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het hele forum loopt altijd soepel, behalve bij 'andere muziek'. Als ik dan naar een topic ga met redelijk wat filmpjes op 1 page dan loopt Hardtraxx standaard vast..Zijn er meer die hier last van hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat heeft niks met andere muziek te maken, maar met de opsomming van embedded youtube videos en soundcloud clips (vooral die met veel comments).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk

Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
bij welk label zit noisecontrollers eigenlijk

Noisecontrollers zijn toch met z'n tweeën?

Niet meer jij gekkie wist je toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom staat die Fanteria plaat eigenlijk bij nieuwe tracks? Heeft zij al eens een release gehad?

Collab met Dark Pact op Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar vind ik die op discogs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen