Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez kicks?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:47 
 
Hardtraxxer

Lijken er wel op, maar ik neem aan dat zulke Artiesten toch wel zelf en kick kunnen maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor TNT kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom maken artiesten events aan voor elke boeking die ze binnenkrijgen. En hebben ze niet door dat ze niet als enige in een lineup staan. Waardoor ik nu dingen als (...) gaat naar MC Livid @ DefQon moet lezen. :lol:

Wat is hier de toegevoegd waarde van? Vooral na herhaaldelijk posten dat je geboekt bent? Zie 't ook wel is voorbij komen als er maar 1 stage op een feest is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel logisch!

Zo heb je op je eigen artist page een mooie agenda van alle events waar je staat
- https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/events
(al moet ik weer gauw aan de slag met wat events aan maken, loop n beetje achter haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Okay, ik snap het. Zijn er niet andere apps waardoor je dat makkelijk en overzichtelijker kunt weergeven dan? Bijvoorbeeld met links naar het officiële event?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:42 
 

TiMOTHYb schreef:
Okay, ik snap het. Zijn er niet andere apps waardoor je dat makkelijk en overzichtelijker kunt weergeven dan? Bijvoorbeeld met links naar het officiële event?


Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja Partyflock is nog steeds het meest overzichtelijke, alleen artiesten en organisaties (en sowieso niet iedereen) gebruiken het niet en derhalve niet aantrekkelijk genoeg. Ik snap wel dat het chill is om Facebook te gebruiken wegens het ultiem grote bereik maar 50 verschillende events voor 1 DefQon is zó vervelend. Vooral als je wat DJ's als vriend hebt op Facebook wordt je timeline helemaal volgespamd.

Plus dat ik soms eens wil kijken wie er naar een feest gaat, kijk ik bijvoorbeeld of Dirk R. gaat staattie op afwezig loop ik hem in de zaal recht tegen z'n bakkes. Wat blijkt, stondtie enkel voor Thera @ Defqon aanwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:49 
 

TiMOTHYb schreef:
Plus dat ik soms eens wil kijken wie er naar een feest gaat, kijk ik bijvoorbeeld of Dirk R. gaat staattie op afwezig loop ik hem in de zaal recht tegen z'n bakkes. Wat blijkt, stondtie enkel voor Thera @ Defqon aanwezig..


Is kut he

kutwereld gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het oprecht vervelend ja. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat DJ's het doen nog tot daar aan toe, maar wie geeft er nou een fuck om MC's? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het oprecht vervelend ja. :(

TiMOTHYb schreef:
Plus dat ik soms eens wil kijken wie er naar een feest gaat, kijk ik bijvoorbeeld of Dirk R. gaat staattie op afwezig loop ik hem in de zaal recht tegen z'n bakkes. Wat blijkt, stondtie enkel voor Thera @ Defqon aanwezig..

Ja vooral dit dus, denk je eindelijk eens een keer van me af te zijn... KUTZOOI xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En dat DJ's het doen nog tot daar aan toe, maar wie geeft er nou een fuck om MC's? xd


#TeamVillain je weettoch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:49 
 
Hardtraxxer

Is er iemand die nog een defqon pre-sale code over heeft voor mij? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Goedenavond mensen,

Ik heb een tijdje geleden een soort van live mix/remix achtig iets gehoord van volgens mij
Sasha F feat. Alexez - Descending.

Een edit waarbij dus een stuk drum solo en bandje door de track speelt.

Ik kan er echt niet meer op komen, iemand enig idee welke track en edit ik bedoel :$

EDIT :
Heb hem :

Sasha-f did you hear (infirium five finger death punch edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:41 
 

ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik wil een beetje beginnen met dj en men daarvoor ben ik mijn muzike uit aan het zoken.
heeft het nog nut om radio edits te bewaren of niet?


Om te mixen? Nope...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:50 
 

en met gewoon luisteren, gooit iedereen dat gewoon de fulls op hun telefoon/mp3 speler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
en met gewoon luisteren, gooit iedereen dat gewoon de fulls op hun telefoon/mp3 speler?


Op mijn smartphone zet ik enkel volledige setjes.

Voor de CD's die ik in de auto gebruik download ik officiële previews van youtube en dan eventueel een beetje er af knippen met deze website. Met af knippen bedoel ik dan bijvoorbeeld bij Theracords platen in het begin dat 'Theracords, music produced from the heart' stukje. Wordt best vervelend als je enkele Theracords platen op de CD hebt en je de nieuwe CD steeds opnieuw speelt. :D Hierbij kun je ook best gebruik maken van de 'Fade in' functie van de website om het laatste stukje van de intro volledig weg te halen en de track 'rustig' te laten beginnen.

Een tweede voorbeeld waar het gebruik van een mp3 cutter een absolute must is zijn scantraxx youtube previews. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:17 
 

hm in dat geval heb ik meer aan radio edits maar de meeste fulls zijn niet echt heel vervelend, alleen sommige zijn hebben een belachelijk lang en saai intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro's en outro's bij fulls dienen om te mixen. Het is ook totaal niet bedoeld om zo gewoon naar te luisteren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:20 
 

er zijn genoeg tracks waar die intro's en outro's heel lekker luisteren. (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
er zijn genoeg tracks waar die intro's en outro's heel lekker luisteren. (vind ik)

De mixintro en -outro's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:24 
 

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 23:11 
 
Hardtraxx Elite

Voorbeeld?
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen