Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zou die ook in andere kleuren kunnen?

€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zou die ook in andere kleuren kunnen?

€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch :P )


Ik zeg maar wat met de prijs hé ;) Ik zal het drukken graag aan iemand anders over laten en de geldzaken etc.
Andere kleur zal vast kunnen als het aan mij ligt alleen ik denk dat de drukker maar 1 kleur laat drukken per 10 shirts (zelfde ontwerp voor minstens 10 shirts denk ik).
Iemand die de taak van drukker zoeken en geldzaken op zich wilt nemen? :p

Zal wel ff een nieuwe topic openen ipv het 'stel je vraag' topic vol te spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben AV&IO al getekend bij Theracords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hebben AV&IO al getekend bij Theracords?


Heb een sterk vermoeden dat dat om die Agency posts gaat... als we het heel RTL Boulevard gaan analyseren had IO dat ook gedeeld, en dat werd weer geliked door Thera... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hebben AV&IO al getekend bij Theracords?


Heb een sterk vermoeden dat dat om die Agency posts gaat... als we het heel RTL Boulevard gaan analyseren had IO dat ook gedeeld, en dat werd weer geliked door Thera... :P

Ze hebben niet bij Theracords getekend. Zo is dat ook weer ontkracht :lol:

Dat "Age of Reverse Bass" shirt was ontworpen door n forummember van GHF trouwens, daar komt t vandaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft het te maken met die nieuwe artiest die jullie zouden aankondigen deze maand? Zo ja vind ik het raar dat IO hem deelt als hij niet bij jullie getekend heeft. :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oke, duidelijker dan dit wordt het niet! Thanks voor de reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

So far for wishful thinking..

http://partyflock.nl/artist/47585:Avio
http://partyflock.nl/artist/19677:Alphaverb

Die agenda's ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch iets om te overwegen, had het echt een logische stap gevonden, gasten verdienen echt meer boekingen en een goed label...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat betreft "The Agency is coming" dat wordt woensdag duidelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wat betreft "The Agency is coming" dat wordt woensdag duidelijk :cool:

Pieter, wat is jouw mening over het "Hardstyle Bitchez" verhaal? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
DjThera schreef:
Wat betreft "The Agency is coming" dat wordt woensdag duidelijk :cool:

Pieter, wat is jouw mening over het "Hardstyle Bitchez" verhaal? :D


Plottwist: Hardstyle Bitchez agency is coming to Theracords... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pieter;

Vraag 1b: Wat vind je van het feit dat er live-acts zijn die on stage samples laden (via een midi controller ofzo en derhalve echt iets doen), en live-acts die enkel wat door een microfoon staan te tetteren. Echter adverteren beiden wel met 'LIVE'
Vraag 1c: Wat vind je van de toename in voorgemixte setjes
Vraag 1d: Wat vind je van bovenstaand gecombineerd. Aangenomen (zoals je zelf aangeeft) dat jullie zelf on stage mixen; is het niet vervelend om te merken dat acts plaatsen in lineups opslokken terwijl ze on stage niets (of véél minder) uitvoeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is vraag 1a?

Ben hier echter ook wel nieuwsgierig naar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag 1a had iets met Wii controllers op het podium van doen geloof ik. Niet echt van toepassing dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha gaan we een Q&A doen ja? xd

"Hardstyle Bitchez" verhaal: te idioot voor woorden en eigenlijk vind ik het triest dat als mensen er iets voor kunnen 'winnen' (al lijkt t mij eerder dat die win actie sowieso al fake was), dat mensen dan ineens wél massaal tracks gaan kopen. Tracks zijn niet echt duur als je ze legaal koopt en je support de artiest er écht goed mee! (niet geheel toevallig komt deze woensdag mijn nieuwe release uit...! Dus je weet wat je moet doen haha :lol: :lol: :lol: )

Vraag 1b: Wat vind je van het feit dat er live-acts zijn die on stage samples laden (via een midi controller ofzo en derhalve echt iets doen), en live-acts die enkel wat door een microfoon staan te tetteren. Echter adverteren beiden wel met 'LIVE'
Ik kan alleen spreken over hoe ik t doe, ik heb vrij veel live elementen in mn live act dmv mijn sampler waar ik meer dan 100 geluiden in kan duwen zodat ik m n beetje als muziekinstrument kan gebruiken. Ik vind persoonlijk wel dat t ook hoort dat je in ieder geval echte live elementen toevoegt aan LIVE, maar ik snap dat op een poster "ARTIEST HENK LIVE" wel beter verkoopt dan "ARTIEST HENK PLAYBACKT!"

Vraag 1c: Wat vind je van de toename in voorgemixte setjes
Is dit echt zo ja? Enige wat ik zelf zie is vaak de dj voor me, maar ik ben t echt nog nooit tegengekomen, beetje zelfde verhaal eigenlijk als bij 1b betreft mijn mening

Vraag 1d: Wat vind je van bovenstaand gecombineerd. Aangenomen (zoals je zelf aangeeft) dat jullie zelf on stage mixen; is het niet vervelend om te merken dat acts plaatsen in lineups opslokken terwijl ze on stage niets (of véél minder) uitvoeren?
Ik maak t dus echt niet zo heel veel mee omdat je als je zelf moet draaien niet de hele avond staat mee te kijken met andere artiesten. Ik heb wel mn vraagtekens dat als iemand LIVE staat en alleen met een USBtje t podium op komt, dan doe je idd niet eens moeite om t uberhaupt live te laten lijken. Uiteraard heb ik dan dat er liever iemand staat die er wél echt werk van maakt. Organisaties zijn verantwoordelijk voor wie er staat en wie niet, daar kan je als artiest weinig aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter wacht gelukkig niet anderhalve maand met antwoorden, zoals sommige artiesten. :whistle:

Nu we toch vragen stellen, heb je enig idee of Degos & Re-Done nog wat van plan zijn met Represent WATT en Forgiveness? Vond dat namelijk erg leuke plaatjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Waar kan je dat Hardstyle Bitchez verhaal teruglezen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb niet echt hard bewijs, maar als je een half uur hebt en je wil er 20 platen doorheen knallen + je werkt niet met samplen zoals jij (of Crypsis/AVIO) doet wordt het een lastig verhaal lijkt mij. Volgens mij heb ik bijvoorbeeld van Angerfist tot 2x toe een liveset voorbij zien komen die wel heel erg veel op (notabene) zijn Yearmix leken. Nogmaals, geen hard bewijs maar het lijkt mij stug dat je dan niet bepaalde dingen voor in elkaar steekt..

Bedankt voor je antwoorden, lekker snel & accuraat. Ik zal woensdag je release kopen (als het geen 5-tracker is ofzo). Kan ik nog iets winnen?

@Spobber hardstyle-releases/hardstyle-bitches-this-is-your-brain-on-hardstyle-home-t49295.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Pieter wacht gelukkig niet anderhalve maand met antwoorden, zoals sommige artiesten. :whistle:

Nu we toch vragen stellen, heb je enig idee of Degos & Re-Done nog wat van plan zijn met Represent WATT en Forgiveness? Vond dat namelijk erg leuke plaatjes. :P

xd xd xd

Dat is bij hen altijd maar de vraag! Ik weet dat ze n hele tijd terug van FL naar Studio One zijn overgestapt, wellicht werken sommige projectfiles niet meer helemaal goed. Ze hebben in ieder geval zelf de vrijheid om te produceren waar ze zin in hebben, we eisen vanuit ons dus niet dat sommige projecten ook persé uit moeten komen ofzo :P

TiMOTHYb schreef:
Ik heb niet echt hard bewijs, maar als je een half uur hebt en je wil er 20 platen doorheen knallen + je werkt niet met samplen zoals jij (of Crypsis/AVIO) doet wordt het een lastig verhaal lijkt mij. Volgens mij heb ik bijvoorbeeld van Angerfist tot 2x toe een liveset voorbij zien komen die wel heel erg veel op (notabene) zijn Yearmix leken. Nogmaals, geen hard bewijs maar het lijkt mij stug dat je dan niet bepaalde dingen voor in elkaar steekt..

Bedankt voor je antwoorden, lekker snel & accuraat. Ik zal woensdag je release kopen (als het geen 5-tracker is ofzo). Kan ik nog iets winnen?

Je zit voor een live act voor te bereiden wel echt dagen in de studio om sommige tracks te mashuppen, dat soort dingen vallen niet live te doen, dus er zijn altijd wel gedeeltes die in de studio vantevoren zijn gemaakt. Als je een track maakt met iets van 40 verschillende geluiden, kun je die ook onmogelijk allemaal live doen he, dus ik focus me juist op de elementen die ik dan wél live kan doen :)

En je kunt heel veel respect winnen vanuit mijn kant dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals bijvoorbeeld vocals/teases samplen? Zo ziek vet als een liveset een grote mengelmoes is van verschillende tracks. Echt jammer dat bijvoorbeeld een G4H (en hun publiek) daar geen waarde aan hechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zoals bijvoorbeeld vocals/teases samplen? Zo ziek vet als een liveset een grote mengelmoes is van verschillende tracks. Echt jammer dat bijvoorbeeld een G4H (en hun publiek) daar geen waarde aan hechten.


Crypsis live op z'n thrillogy van een paar jaar terug, dat was ook echt 1 grote mashup van al zijn nummers, dat blijft wel hangen!

Maar moet zeggen dat de random "wat is dat lekker he" of het schapen geblaat het ook altijd goed doen bij Thera live haha. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij heb ik bijvoorbeeld van Angerfist tot 2x toe een liveset voorbij zien komen die wel heel erg veel op (notabene) zijn Yearmix leken. Nogmaals, geen hard bewijs maar het lijkt mij stug dat je dan niet bepaalde dingen voor in elkaar steekt..

Dat je van alle artiesten nou net Angerfist als voorbeeld gebruikt :P Bij bepaalde artiesten is zoiets misschien wel noodzakelijk, maar deze man kan gewoon erg goed mixen hoor. Er zullen misschien wel wat gemashupte overgangen tussen zitten zodat het net iets lekkerder loopt (weet niet of je alleen hier op doelde?), maar ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat Angerfist geen livesets gebruikt die premixed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

Radical heeft op HDE toch aangegeven dat zijn LIVE sets voorgemixt zijn?

hardstyle/radical-redemption-live-at-defqon-1-australia-2014-t46443.html

Dit lijkt me daar een voorbeeld van
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dat je van alle artiesten nou net Angerfist als voorbeeld gebruikt :P Bij bepaalde artiesten is zoiets misschien wel noodzakelijk, maar deze man kan gewoon erg goed mixen hoor. Er zullen misschien wel wat gemashupte overgangen tussen zitten zodat het net iets lekkerder loopt (weet niet of je alleen hier op doelde?), maar ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat Angerfist geen livesets gebruikt die premixed zijn.

Ja echt een lekker voorbeeld was het niet. Weet dat hij zeer degelijk mixen kan. Viel mij gewoon op dat een aantal overgangen (en de volgorde) van platen soms identiek was. Het was meer een suggestie dan dat ik beweer dat hij met een premix aan komt zetten. Bij Radical trouwens zelfde verhaal.

Thera live trouwens nog nooit meegemaakt. :/
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen