Zou die ook in andere kleuren kunnen?
€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch
)
€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch
Ik zeg maar wat met de prijs héAnonymous wrote:Zou die ook in andere kleuren kunnen?
€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch)
Heb een sterk vermoeden dat dat om die Agency posts gaat... als we het heel RTL Boulevard gaan analyseren had IO dat ook gedeeld, en dat werd weer geliked door Thera...TiMOTHYb wrote:Hebben AV&IO al getekend bij Theracords?
Ze hebben niet bij Theracords getekend. Zo is dat ook weer ontkrachtRickzel wrote:Heb een sterk vermoeden dat dat om die Agency posts gaat... als we het heel RTL Boulevard gaan analyseren had IO dat ook gedeeld, en dat werd weer geliked door Thera...TiMOTHYb wrote:Hebben AV&IO al getekend bij Theracords?
Pieter, wat is jouw mening over het "Hardstyle Bitchez" verhaal?DjThera wrote:Wat betreft "The Agency is coming" dat wordt woensdag duidelijk
Plottwist: Hardstyle Bitchez agency is coming to Theracords...Raven wrote:Pieter, wat is jouw mening over het "Hardstyle Bitchez" verhaal?DjThera wrote:Wat betreft "The Agency is coming" dat wordt woensdag duidelijk
J oey wrote:Pieter wacht gelukkig niet anderhalve maand met antwoorden, zoals sommige artiesten.![]()
Nu we toch vragen stellen, heb je enig idee of Degos & Re-Done nog wat van plan zijn met Represent WATT en Forgiveness? Vond dat namelijk erg leuke plaatjes.
Je zit voor een live act voor te bereiden wel echt dagen in de studio om sommige tracks te mashuppen, dat soort dingen vallen niet live te doen, dus er zijn altijd wel gedeeltes die in de studio vantevoren zijn gemaakt. Als je een track maakt met iets van 40 verschillende geluiden, kun je die ook onmogelijk allemaal live doen he, dus ik focus me juist op de elementen die ik dan wél live kan doenTiMOTHYb wrote:Ik heb niet echt hard bewijs, maar als je een half uur hebt en je wil er 20 platen doorheen knallen + je werkt niet met samplen zoals jij (of Crypsis/AVIO) doet wordt het een lastig verhaal lijkt mij. Volgens mij heb ik bijvoorbeeld van Angerfist tot 2x toe een liveset voorbij zien komen die wel heel erg veel op (notabene) zijn Yearmix leken. Nogmaals, geen hard bewijs maar het lijkt mij stug dat je dan niet bepaalde dingen voor in elkaar steekt..
Bedankt voor je antwoorden, lekker snel & accuraat. Ik zal woensdag je release kopen (als het geen 5-tracker is ofzo). Kan ik nog iets winnen?
Crypsis live op z'n thrillogy van een paar jaar terug, dat was ook echt 1 grote mashup van al zijn nummers, dat blijft wel hangen!TiMOTHYb wrote:Zoals bijvoorbeeld vocals/teases samplen? Zo ziek vet als een liveset een grote mengelmoes is van verschillende tracks. Echt jammer dat bijvoorbeeld een G4H (en hun publiek) daar geen waarde aan hechten.
Dat je van alle artiesten nou net Angerfist als voorbeeld gebruiktTiMOTHYb wrote:Volgens mij heb ik bijvoorbeeld van Angerfist tot 2x toe een liveset voorbij zien komen die wel heel erg veel op (notabene) zijn Yearmix leken. Nogmaals, geen hard bewijs maar het lijkt mij stug dat je dan niet bepaalde dingen voor in elkaar steekt..
Ja echt een lekker voorbeeld was het niet. Weet dat hij zeer degelijk mixen kan. Viel mij gewoon op dat een aantal overgangen (en de volgorde) van platen soms identiek was. Het was meer een suggestie dan dat ik beweer dat hij met een premix aan komt zetten. Bij Radical trouwens zelfde verhaal.pim0412 wrote: Dat je van alle artiesten nou net Angerfist als voorbeeld gebruiktBij bepaalde artiesten is zoiets misschien wel noodzakelijk, maar deze man kan gewoon erg goed mixen hoor. Er zullen misschien wel wat gemashupte overgangen tussen zitten zodat het net iets lekkerder loopt (weet niet of je alleen hier op doelde?), maar ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat Angerfist geen livesets gebruikt die premixed zijn.