Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ok, en als we de cijfers zelf analyseren? Zoals iemand in dat topic deed?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik houd liever vast aan wat Jordy destijds over de KvK heeft gezegd. Ik kan de quote zo gauw even niet vinden.
Jor-D wrote:
Stinkjanus wrote: Ik kan hier wel een jaarverslag posten, dat is voor iedereen vrij volgens mij. Heb het al ooit gedaan, maar toen heeft een moderator het eraf gehaald.
Als iemand het wilt lezen dan kan ie dat zelf opzoeken als het werkelijk zo openbaar is als jij dat zegt.
Grote kans dat er hier heel veel verkeerde conclusies getrokken worden, wat toen ook het geval was.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik bump m'n eigen vraag nog maar even, sorry! :whistle:
pecola-tje wrote:
Jor-D in Frequencerz Q&A-topic wrote:15 februari
Ze balen er zelf ook van dat ze de tijd er nog niet voor hebben kunnen vinden. Pepijn is nu ook op vakantie. Over ongeveer anderhalve week gaan ze de vragen beantwoorden.

Ik sluit het topic voor nu even.
We zijn nu alweer 2 en n halve week verder na die post van Jor-D, (en 1 maand en een week nadat de Q&A is gesloten..!), is er überhaupt al iets meer bekend?

Dat ze het druk hebben, en af en toe recht hebben op vakantie is niet meer dan logisch. Maar ze nemen niet eens de moeite om zelf een bericht te plaatsen dat ze er nog niet aan toe komen, Headhunterz/B-Front namen er in ieder geval nog even de tijd voor om zoiets te laten weten -.-
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
pecola-tje wrote:Ik bump m'n eigen vraag nog maar even, sorry! :whistle:
Ook benieuwd.. :x :whistle:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Man zeur niet zo..

Als het komt dan komt het en anders niet, wat een drama om niets zeg
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
sandervanbruggen wrote:De twijfel zit tussen The Qontinent en Sunrise.
Ben afgelopen twee jaar Sunrise geweest (steeds maar 1 dag), The Qontinent nog nooit naar toegeweest wegens herexamens. :(

Vorig jaar Sunrise was de eerste keer dat er een raw stage was waar ik grotendeels heb doorgebracht. Weinig volk de hele dag buiten het einde met Moridin. Plaats genoeg dus om los te gaan. :D Zal dit jaar wel wat drukker zijn met de nog grotere populariteit van raw hardstyle. Line-up ziet er dit jaar ook weer dik uit dus zal waarschijnlijk ook wel weer 1 dag gaan, hoogstwaarschijnlijk zaterdag.

The Qontinent zal dit jaar vast ook weer een deftige line-up hebben maar geen idee hoe het daar is. Hoor wel ieder jaar positieve dingen vanuit mijn vriendengroep dus slecht zal het daar zeker ook niet zijn.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Weet iemand nog de reden waarom Luna & Deepack - More Power nooit gereleased is? Hebben ze wel ooit verteld maar kan het nergens vinden. Wat zou ik die graag willen hebben :cry:
S
wootum wrote:Weet iemand nog de reden waarom Luna & Deepack - More Power nooit gereleased is? Hebben ze wel ooit verteld maar kan het nergens vinden. Wat zou ik die graag willen hebben :cry:
Track zijn ze kwijt, zowel projectfile als draaibare versie vgm.
Donateur
last seen Aug 2024
Kwijt? :lol:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Dat is wat ze beweren. Enige wat wij kunnen doen is er vanuit gaan dat het waar is :(
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ik kan me goed voorstellen dat soms iets echt kwijt raakt. Meestal koop je om t jaar een nieuwe computer en helemaal als je wisselt van pc naar mac of andersom kun je makkelijk projecten kwijtraken
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 42 minutes ago
Ik snap niet dat er niet sowieso meteen wat gedaan is met die plaat. Stond toch ook op de Defqon dvd? Volgens mij sloeg de plaat best wel aan, had gewoon zo snel mogelijk gereleased moeten worden :(
Donateur
last seen Aug 2024
DjThera wrote:Ik kan me goed voorstellen dat soms iets echt kwijt raakt. Meestal koop je om t jaar een nieuwe computer en helemaal als je wisselt van pc naar mac of andersom kun je makkelijk projecten kwijtraken
Dure hobby dat produceren. Ik dacht dat je wel langer vooruit kon vooral met een Mac Pro ofzoiets.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
DjThera wrote:Ik kan me goed voorstellen dat soms iets echt kwijt raakt. Meestal koop je om t jaar een nieuwe computer en helemaal als je wisselt van pc naar mac of andersom kun je makkelijk projecten kwijtraken
Lang leve dropbox. Pro account + boxifier (zodat je mappen buiten je dropbox ook kunt syncen) en je hoeft nooit meer iets kwijt te raken :)
Donateur
last seen Aug 2024
Ja goed maar dat dat zó snel gaat. Nooit weet van gehad.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Volgens mij bestond ten tijde van die track Dropbox nog niet eens :lol:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Weet iemand of Last World dit jaar doorgaat?
Vorig jaar rond deze tijd was de datum al bekend, nu nog niks. :cry:
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Iemand enig idee waarom dat album wat mc nolz zou maken nooit is gereleased?

Is ook al bijna een jaar geleden die aankondiging
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
tijntjuh120 wrote:Weet iemand of Last World dit jaar doorgaat?
Vorig jaar rond deze tijd was de datum al bekend, nu nog niks. :cry:
Vermoed van wel, toch nog niks opgevangen dat het niet doorgaat. Zal binnenkort wel komen. :)
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Wat is nu de precieze definite als iemand live draait, en wat verschilt dit met normaal draaien?
Wat ik mezelf bedenk is dat alle tracks live gekozen zijn en dat het alleen je eigen tracks zijn (of met collab), want dit is 9/10x het geval..
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Er zijn meerdere definities, maar waar je vanuit kan gaan in de Hardstyle en overige hardere stijlen =

Live: Alleen eigen tracks/collabs/bootlegs (evt. met extra gear)
DJ Set: Tracks van meerdere artiesten
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 18 hours ago
Maximumraver wrote:Er zijn meerdere definities, maar waar je vanuit kan gaan in de Hardstyle en overige hardere stijlen =

Live: Alleen eigen tracks/collabs/bootlegs (evt. met extra gear)
DJ Set: Tracks van meerdere artiesten
Je kunt er ook bij zeggen dat sommige DJ's altijd "live" staan :P.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Live = pre mixed.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Lenny wrote:Live = pre mixed.
Zeker niet altijd. Ophidian bijvoorbeeld doet dat niet.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
J oey wrote:
Lenny wrote:Live = pre mixed.
Zeker niet altijd. Ophidian bijvoorbeeld doet dat niet.
Nee dat merkte je wel bij zijn dominator set geloof ik.