Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het argument tegen is dus eigenlijk dat dit soort tracks tegenwoordig niet meer werken op feesten omdat het publiek het niet gewend is? Maar als meer dj's platen draaien met een reverse of gated kick dan zal het publiek er toch juist meer aan wennen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hij kon ook voor de makkelijke weg kiezen en alleen maar collabs maken met andere raw artiesten, maar hij kiest er voor om iets aparts te proberen met Frontliner.

Dat heeft Radical toch ook al eerder gezegd, dat hij het jammer vind dat hij altijd als 1 van de laatste op de timetable staat..Daarom wil hij ook gevarieerder produceren, zodat hij ook op andere tijdstippen ingedeeld kan worden.

Dit dacht ik ergens gelezen te hebben hoor, correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft ook te maken met de populariteit van Radical Redemption. Mensen blijven voor hem, dus heb je langer mensen op je feest en dus drankinkomsten/voedsel/merchandise etcetera. Is in alle opzichten beter.

Verder ben ik heel benieuwd naar de evolutie van de rauwe kant. Zoals Geck-o een keer in een interview zei: soms zie je techno dj's zichzelf loskoppelen van het publiek en proberen dieper te gaan. Is misschien moeilijker in Hardstyle, maar meer variatie zou moeten lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D in Frequencerz Q&A-topic schreef:
15 februari
Ze balen er zelf ook van dat ze de tijd er nog niet voor hebben kunnen vinden. Pepijn is nu ook op vakantie. Over ongeveer anderhalve week gaan ze de vragen beantwoorden.

Ik sluit het topic voor nu even.


We zijn nu alweer 2 en n halve week verder na die post van Jor-D, (en 1 maand en een week nadat de Q&A is gesloten..!), is er überhaupt al iets meer bekend?

Dat ze het druk hebben, en af en toe recht hebben op vakantie is niet meer dan logisch. Maar ze nemen niet eens de moeite om zelf een bericht te plaatsen dat ze er nog niet aan toe komen, Headhunterz/B-Front namen er in ieder geval nog even de tijd voor om zoiets te laten weten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heeft ook te maken met de populariteit van Radical Redemption. Mensen blijven voor hem, dus heb je langer mensen op je feest en dus drankinkomsten/voedsel/merchandise etcetera. Is in alle opzichten beter.

In alle opzichten beter? Hoe kom je daar nu weer bij. Het is juist nadrukkelijk niet in alle opzichten beter. Het is in de door jouw genoemde opzichten beter. In creatief/vrijheids/eigen voorkeurs/variatie opzicht bijvoorbeeld is het niet beter.

En cringe cringe cringe om die commerciële opzichten. Kan me nog een discussie omtrent Headhunterz op Rebirth herinneren ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
In alle opzichten beter? Hoe kom je daar nu weer bij. Het is juist nadrukkelijk niet in alle opzichten beter. Het is in de door jouw genoemde opzichten beter. In creatief/vrijheids/eigen voorkeurs/variatie opzicht bijvoorbeeld is het niet beter.

En cringe cringe cringe om die commerciële opzichten. Kan me nog een discussie omtrent Headhunterz op Rebirth herinneren ook.

Ik bedoelde inderdaad organisatorisch. Uiteindelijk is het wel zo prettig als je feesten rendabel zijn.
Ben het met je eens dat het continu af laten sluiten van een artiest niet super diverse sets op kan leveren, maar ik vraag me ook af of Radical Redemption daadwerkelijk veel anders zou draaien als hij wat meer naar voren zou staan aangezien 80% van zijn set eigen werk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
In alle opzichten beter? Hoe kom je daar nu weer bij. Het is juist nadrukkelijk niet in alle opzichten beter. Het is in de door jouw genoemde opzichten beter. In creatief/vrijheids/eigen voorkeurs/variatie opzicht bijvoorbeeld is het niet beter.

En cringe cringe cringe om die commerciële opzichten. Kan me nog een discussie omtrent Headhunterz op Rebirth herinneren ook.

maar ik vraag me ook af of Radical Redemption daadwerkelijk veel anders zou draaien als hij wat meer naar voren zou staan aangezien 80% van zijn set eigen werk is.

Verschilt nog weleens volgens mij. Ligt er denk ik ook aan wie er voor en na hem draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, 80% eigen werk waarvan op Reverze bijvoorbeeld 7/22 (+ incl hardcore) nieuw. Die nieuwe platen zijn waarschijnlijk gemaakt met de Hard Bass afsluiter, samen met Titan/Warface in z'n achterhoofd. Verder zijn inderdaad alle boekingen afsluiten + het genoemde verwachtingspatroon. Platen worden dus in die straat geproduceerd. Als hij een keer overdag op een festival geboekt wordt deze zomer zou ik zeggen ja, ik geloof wel dat hij een totaal andere set neer zou zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik geloof er geen bal van. Harder = beter is toch het nationale hardstyle motto? Van die doelgroep die jij bedoelt heeft waarschijnlijk 99% nog nooit dat soort platen gehoord. Er zijn echter meer dan voldoende artiesten die het kickscreechanticlimax verhaal blijven kopiëren zodat ze (nog) niet uitgebreider zijn gaan luisteren.

Op Loudness hoor je ook nagenoeg niemand die is wat early/gated erop legt.

(Beetje laat, 2 pagina's terug)

Oke je hebt gelijk, ik was iets te snel met mijn reacties... heb een poosje geleden nog wat oude filmpjes zitten kijken, vandaar dat ik een beetje in de 2009-2010 sfeer zat met mijn hoofd. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da's in ieder geval een fijn tijdperk om met je verstand te verkeren. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:23 
 

Ik wil deze zomer sowieso een keer naar een festival, alleen twijfel ik welke.
De twijfel zit tussen The Qontinent en Sunrise. Welk van deze 2 festivals is volgens jullie aan te raden en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:18 
 

Nou ha-ha-ha wat ontzettend grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man, man, man
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ontzettend leuke grap, moest lachen!
Eindoordeel: 7,3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ik vind hem té geforceerd. Lijkt de raw hardstyle van tegenwoordig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Eindoordeel: 7,3

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Nou ha-ha-ha wat ontzettend grappig.

Hahahah oh sorry. Ja Sandert grote vriend ik zou je aanraden ff de line up der beider feesten af te wachten of ga je kiezen op basis van de sfeer van de vorige jaren? Dan zou ik namelijk Qontinent aanraden want Sunrise ben ik nog nooit geweest. Veel plezier!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:40 
 

T***s kleuters. Grt.

Edit: hou van jullie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk zijn beide kut. Sunrise komt na Defqon en The qontinent komt voor Decibel. Het ligt eraan waar je heen gaat en hoelang. Ik ga beide wss niet doen omdat ik defqon en decibel een weekend ga. Als je een dag gaat, zou ik naar sunrise gaan want de line up is heel ziek daarvan. https://www.facebook.com/SunriseFestiva ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:55 
 

Lineup is inderdaad echt heel goed! De bedoeling is sowieso echt wel een heel weekend. Als er iets belangrijk is voor mij is het toch wel de sfeer. Dus waar de sfeer normaliter het best is zal het wel worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Lineup is inderdaad echt heel goed! De bedoeling is sowieso echt wel een heel weekend. Als er iets belangrijk is voor mij is het toch wel de sfeer. Dus waar de sfeer normaliter het best is zal het wel worden.


Als je sfeer wil dan moet je naar een weekend Defqon, of naar Qapital. Dat zijn de feesten waar ik tot nu toe het meeste sfeer heb meegemaakt. Defqon is dan een heel weekend kippenvel, Qapital alleen een hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was de intentie van m'n bericht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jongens jaarverslagen van bedrijven behoren volgens de wet gewoon openbaar te zijn. Dat de KVK geld ervoor vraagt om het via hun site te laten downloaden wil toch niet zeggen dat je ze zelf niet mag distribueren? Of dacht je dat de KvK het jaarverslag van Q-Dance heeft gemaakt?

Ik begrijp het ook niet. :huh: Je zult de moderatoren hier moeten vragen.

Valt wat mij betreft dus onder zaken die gratis aangeboden worden terwijl er betaald voor moet worden. Bovendien hebben we dit een paar jaar eerder ook iets met KvK verslagen gehad en was er door Jordy besloten dit niet toe te staan. Dat besluit houd ik ook aan.
Vorige  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen