Heeft er iemand eigenlijk wel is geklikt op zo'n link? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet. Ik heb het idee dat Awakenings een soort van alleenrecht heeft op die locatie.
Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.El Buho wrote:Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.
Bij Ferro lossen ze dat op door elektrische panelen die het geluid opvangen of doorzenden volgens mij.
View on YouTubeJoeyvg wrote:MDesiqn, heb even snel op Youtube gekeken. Lijken me erg dikke vocalen voor in een track
Ah, bedankt. Zonde van zo'n monopolie zeg. Wat betreft het geluid, ik geloof inderdaad dat hardstyle wel anders zal klinken in de Gashouder, maar daar moet zoals Timothy zegt wel een oplossing voor zijn.Steffnov wrote:Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.El Buho wrote:Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.
De vraag is, waarom zouden ze dat doen? De Gashouder is een gigantisch dure locatie om af te huren. Dit gebeurt dus voornamelijk voor beurzen, luxe, grote vergaderingen en feesten. Awakenings heeft vaak in de weekenden dat ze er feesten hebben, ook meerdere dagen een feest om de kosten te drukken. Ik denk niet dat een organisatie als Q-Dance hier moeite in de gaat stoppen, als ze ook nog eens het geluid er zelf aan moeten gaan passen, iets wat de eigenaar van de Gashouder niet gaat doen. Dat maakt dit ook een andere zaak dan bij de Ferro Dome, waar er direct bij de verbouwing al voor is gekozenEl Buho wrote:Ah, bedankt. Zonde van zo'n monopolie zeg. Wat betreft het geluid, ik geloof inderdaad dat hardstyle wel anders zal klinken in de Gashouder, maar daar moet zoals Timothy zegt wel een oplossing voor zijn.Steffnov wrote:Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.El Buho wrote:Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk dit jaar op Hardbass geweest?
In zo'n intro van TeamGreen hoor ik '25.000 profiles stored' en later hoor je door andere mensen (niet in de livestreams) dat het er soms 30.000 man zijn, zoals op B2S Radio...
In zo'n intro van TeamGreen hoor ik '25.000 profiles stored' en later hoor je door andere mensen (niet in de livestreams) dat het er soms 30.000 man zijn, zoals op B2S Radio...
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ooit eens een linkje gezien waarmee je dan in een lijst ziet wat er allemaal gepost is op hardtraxx. Met de recentste posts bovenaan, ongeacht het forumdeel... dus alles bij elkaar zeg maar..
Heeft iemand die voor mij ?
Heeft iemand die voor mij ?
Weet iemand waar ik die sample pack kan vinden van Frontliner waar zijn kicks in zitten?
Edit: Als die pack nog niet released is, weet iemand dan een andere goede sample pack met hardstyle kicks?
Edit: Als die pack nog niet released is, weet iemand dan een andere goede sample pack met hardstyle kicks?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Volgens mij variation in productionUnknown wrote:Even kort vraagje, waar stond VIP ook alweer voor?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Hij heeft wel 2 losse kicks op soundcloud staan.Daan- wrote:Weet iemand waar ik die sample pack kan vinden van Frontliner waar zijn kicks in zitten?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Maar zijn sample pack is nog niet uitgebracht.
EDIT: Zo'n gozer op youtube heeft een aantal jaar terug een pack weggeven met geripte kicks
(Is wel zo'n reclame link, moet je rechts op skip ad klikken)
en blijkbaar is het wachtwoord: fucka
http://sh.st/dhbNC
Kan ik dat dancefair panel over hardstyle ergens terugzien?
https://www.facebook.com/fusionrecords/ ... =1&theater
https://www.facebook.com/fusionrecords/ ... =1&theater
@joeyvg & Daan
Kijk eens of deze link werkt ipv dat re-direct gedoe http://download825.mediafire.com/jvdxo7 ... MF_2.1.rar
Zou kunnen dat het een unieke link is waarbij een IP check wordt gedaan of per sessie/iets met een cookie, heb alleen getest door chrome af te sluiten (en dus m'n sessie te beëindigen), maar wie weet werkt het dus via IP oid.
Kijk eens of deze link werkt ipv dat re-direct gedoe http://download825.mediafire.com/jvdxo7 ... MF_2.1.rar
Zou kunnen dat het een unieke link is waarbij een IP check wordt gedaan of per sessie/iets met een cookie, heb alleen getest door chrome af te sluiten (en dus m'n sessie te beëindigen), maar wie weet werkt het dus via IP oid.
Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub 
http://www.lololyrics.com/search?q=Hard ... h+my+veinszoro wrote:Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub
En eigenlijk moet het hier: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
Last edited by Steffnov on 22 Feb 2015 17:09, edited 1 time in total.
Steffnov wrote:http://www.lololyrics.com/search?q=Hard ... h+my+veinszoro wrote:Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub
thx
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Je hebt hem nu natuurlijk al, maar dat is zeker een versie van Insane 
Beste manier om tracks te zoeken waar je een deel van de vocals van weet is het beste gewoon intypen op lololyrics of in google "lololyrics *vocals hier*". Op één van deze manieren vind je meestal wel de plaat die je zoekt.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Je kan ook gewoon de moderators een pb sturen. Veel effectiever, maar misschien ben je wel weer op een discussie uit om de moderators een sneer te geven.TiMOTHYb wrote:Waarom is mijn reactie weg?