Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft er iemand eigenlijk wel is geklikt op zo'n link? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet. Ik heb het idee dat Awakenings een soort van alleenrecht heeft op die locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.

Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Ferro lossen ze dat op door elektrische panelen die het geluid opvangen of doorzenden volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
MDesiqn, heb even snel op Youtube gekeken. Lijken me erg dikke vocalen voor in een track :woot:




:D Hopelijk pakt een hardstyle dj de vocals snel op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Buho schreef:
Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.

Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.


Ah, bedankt. Zonde van zo'n monopolie zeg. Wat betreft het geluid, ik geloof inderdaad dat hardstyle wel anders zal klinken in de Gashouder, maar daar moet zoals Timothy zegt wel een oplossing voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Steffnov schreef:
El Buho schreef:
Wellicht dat deze vraag al ooit eerder is gesteld, maar: heeft iemand enig idee waarom er nooit hardstyle feesten in de Gashouder georganiseerd worden? Hebben die wel bijvoorbeeld wel plaatsgevonden in het verleden? Lijkt me namelijk heel vet.

Monumental Events (die van Awakenings) heeft praktisch een monopolie op de Gashouder. Hardstyle feesten zijn er ook nooit gegeven. Daarnaast denk ik niet dat de karakteristieke galm in de locatie, die voor Techno wel werkt, niet werkt bij hardstyle.


Ah, bedankt. Zonde van zo'n monopolie zeg. Wat betreft het geluid, ik geloof inderdaad dat hardstyle wel anders zal klinken in de Gashouder, maar daar moet zoals Timothy zegt wel een oplossing voor zijn.


De vraag is, waarom zouden ze dat doen? De Gashouder is een gigantisch dure locatie om af te huren. Dit gebeurt dus voornamelijk voor beurzen, luxe, grote vergaderingen en feesten. Awakenings heeft vaak in de weekenden dat ze er feesten hebben, ook meerdere dagen een feest om de kosten te drukken. Ik denk niet dat een organisatie als Q-Dance hier moeite in de gaat stoppen, als ze ook nog eens het geluid er zelf aan moeten gaan passen, iets wat de eigenaar van de Gashouder niet gaat doen. Dat maakt dit ook een andere zaak dan bij de Ferro Dome, waar er direct bij de verbouwing al voor is gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk dit jaar op Hardbass geweest?
In zo'n intro van TeamGreen hoor ik '25.000 profiles stored' en later hoor je door andere mensen (niet in de livestreams) dat het er soms 30.000 man zijn, zoals op B2S Radio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

algemeen/stel-je-vraag-t821-10650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:55 
 
Hardtraxxer

Ooit eens een linkje gezien waarmee je dan in een lijst ziet wat er allemaal gepost is op hardtraxx. Met de recentste posts bovenaan, ongeacht het forumdeel... dus alles bij elkaar zeg maar..

Heeft iemand die voor mij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

newposts.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar ik die sample pack kan vinden van Frontliner waar zijn kicks in zitten?

Edit: Als die pack nog niet released is, weet iemand dan een andere goede sample pack met hardstyle kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kort vraagje, waar stond VIP ook alweer voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 22:46 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Even kort vraagje, waar stond VIP ook alweer voor?


Volgens mij variation in production
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Daan- schreef:
Weet iemand waar ik die sample pack kan vinden van Frontliner waar zijn kicks in zitten?

Edit: Als die pack nog niet released is, weet iemand dan een andere goede sample pack met hardstyle kicks?


Hij heeft wel 2 losse kicks op soundcloud staan.

https://soundcloud.com/frontliner/front ... style-kick
https://soundcloud.com/frontliner/fhsp- ... 51-note-f1

Maar zijn sample pack is nog niet uitgebracht.

EDIT: Zo'n gozer op youtube heeft een aantal jaar terug een pack weggeven met geripte kicks :P

(Is wel zo'n reclame link, moet je rechts op skip ad klikken)
en blijkbaar is het wachtwoord: fucka :P
http://sh.st/dhbNC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan ik dat dancefair panel over hardstyle ergens terugzien?

https://www.facebook.com/fusionrecords/ ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@joeyvg & Daan

Kijk eens of deze link werkt ipv dat re-direct gedoe http://download825.mediafire.com/jvdxo7hl9kng/a64tsa3wpik1ndt/KICKTHISMF_2.1.rar

Zou kunnen dat het een unieke link is waarbij een IP check wordt gedaan of per sessie/iets met een cookie, heb alleen getest door chrome af te sluiten (en dus m'n sessie te beëindigen), maar wie weet werkt het dus via IP oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoro schreef:
Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub :/


http://www.lololyrics.com/search?q=Hard ... h+my+veins
En eigenlijk moet het hier: algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
zoro schreef:
Er is ooit een track gemaakt met de vocal 'Hardstyle is the music running trough my veins' maar ik kan niet meer op de naam komen. Ik loop nu al 2 dagen er aan te denken en het komt gewoon niet. Dus kan iemand me de naam geven aub :/


http://www.lololyrics.com/search?q=Hard ... h+my+veins



thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Je hebt hem nu natuurlijk al, maar dat is zeker een versie van Insane :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste manier om tracks te zoeken waar je een deel van de vocals van weet is het beste gewoon intypen op lololyrics of in google "lololyrics *vocals hier*". Op één van deze manieren vind je meestal wel de plaat die je zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom is mijn reactie weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Waarom is mijn reactie weg?

Je kan ook gewoon de moderators een pb sturen. Veel effectiever, maar misschien ben je wel weer op een discussie uit om de moderators een sneer te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee wie of wat dat gedaan zou kunnen hebben. Daarnaast wie de fuck ben jij en wat is je probleem, als je me graag aan wil pakken zoek dan een beter moment uit. Dit is gewoon zielig hielenlikkers gedoe.
Vorige  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen