Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Waar zit Brennan Heart - Audiometric (Dutch Version) ook alweer verstop? Naarstig op zoek naar deze.


Op zijn album Musical Impressions?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Waar zit Brennan Heart - Audiometric (Dutch Version) ook alweer verstop? Naarstig op zoek naar deze.

Released on Brennan Heart's DJ Tools CD "M!D!FILEZ" as a bonus track (after the silence on Brennan Heart - Remember, Remember... (Qlimax 2009 Outro Edit))

http://www.lololyrics.com/lyrics/11806.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn Promo en Catscan weer vrienden? Ik zie bij de line up van early dat ze samen een battle doen op Hardshock. Jammer dat er nooit eens meer samenwerkingen zijn geweest van hun in die tijd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Zijn Promo en Catscan weer vrienden? Ik zie bij de line up van early dat ze samen een battle doen op Hardshock. Jammer dat er nooit eens meer samenwerkingen zijn geweest van hun in die tijd. :/

Ze hebben hun ruzietje een tijd geleden al bijgelegd (zie ook Promo's interview rond hun inzending van de 20 Years of Thunderdome cd), alleen zijn het er volgens mij over eens dat hun stijlen te ver uit elkaar liggen. Ik kan me sowieso de laatste Promo collab met een MoH artiest niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dave schreef:
Zijn Promo en Catscan weer vrienden? Ik zie bij de line up van early dat ze samen een battle doen op Hardshock. Jammer dat er nooit eens meer samenwerkingen zijn geweest van hun in die tijd. :/

Ze hebben hun ruzietje een tijd geleden al bijgelegd (zie ook Promo's interview rond hun inzending van de 20 Years of Thunderdome cd), alleen zijn het er volgens mij over eens dat hun stijlen te ver uit elkaar liggen. Ik kan me sowieso de laatste Promo collab met een MoH artiest niet herinneren.


Oke, Thanks voor de uitleg Steff :P

De stijlen nu liggen inderdaad ver uit elkaar. Promo heeft zijn eigen sound gehouden en Catscan doet zijn tracks met MOH Saus wat je duidelijk kan horen.
Rond Millennium en paar jaar daarna lagen de stijlen dichter bij elkaar, ze hebben samen volgens mij nooit eens een volledige EP uitgebracht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hield die ruzie in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand hele verhaal wil neerpleuren be my guest, mijn tl;dr,
Catscan maakt harde muziekjes bij TTM
Project Korsakoff geboren
Catscan maakt softe muziekjes voor Korsakoff
Project Kosakoff slaat aan
Catscan ziet dat
Catscan maakt geen harde muziekjes meer maar softe hardkeur. Wil dat zijn alias net zo aanslaat als kosfakoff
Promo: u wot m8. Jij bent catscan maak eens catscan muziek niet deze poep
Catscan: Mad
Promo: Mad
Promo: OPTIEVE GAUW
Catscan & Korsakoff gaan naar MOH
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:08 
 
Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Als iemand hele verhaal wil neerpleuren be my guest, mijn tl;dr,
Catscan maakt harde muziekjes bij TTM
Project Korsakoff geboren
Catscan maakt softe muziekjes voor Korsakoff
Project Kosakoff slaat aan
Catscan ziet dat
Catscan maakt geen harde muziekjes meer maar softe hardkeur. Wil dat zijn alias net zo aanslaat als kosfakoff
Promo: u wot m8. Jij bent catscan maak eens catscan muziek niet deze poep
Catscan: Mad
Promo: Mad
Promo: OPTIEVE GAUW
Catscan & Korsakoff gaan naar MOH

:lol:

Oke ik heb een beetje een idee gekregen van die ruzie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optieve gauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het ff een wat serieuzere toon te geven :P Het is toen geëscaleerd toen Promo ooit Catscan achter de draaitafels vandaan trapte ivm het feit dat Catscan volgens hem als een slappe krant stond te draaien, maar de spil in alles was wel het Korsakoff verhaal.

Een interview met Catscan in 2006

Hoe is de verhouding tussen jou en Sebastian Hoff (Promo) na je overstap naar ProArtistManagement, komt er ooit nog een samenwerking met als gevolg een juweel van een plaat?
Met Promo wil ik nooit meer samenwerken. Ik heb respect voor veel van zijn tracks maar niet voor de mentaliteit: op het hoofd van een ander gaan staan om zelf verder te komen.
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau, maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid. Daarom zal ik één keer een voorbeeld geven, want ik kies er voor om positief en opbouwend bezig te zijn. Laat anderen maar drijven op negativiteit en leugens als ze zich daar lekker bij voelen.

Ok, brand maar los.

Promo is altijd bang dat de artiesten bij The Third Movement hem voorbij streven. Als het aan hem had gelegen waren tracks als Capture in Distress, The Agency en Secret Valley nooit uitgekomen. Met dank aan X-ess is dat uiteindelijk wel gebeurd. Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul. Hij zat vooral in de studio, werkte bij MidTown en draaide terwijl X-ess het zakelijke gedeelte deed en het label op de kaart heeft gezet.
De TTM-area bijvoorbeeld in 2003 (op Mystery Land), waar Promo in zijn interview met Partyflock beweert dat hij de rol van uitsmijter op zich genomen heeft (met behulp van een lange tak?!), het was toch echt de vrouwelijke (!) stagemanager die vervelende gasten wegjoeg.
Ook heel hypocriet wat hij over Korsakoff roept. Ondertussen strijkt hij een deel van het BumaStemra geld op. Ik denk dan: als je zo revolutionair bent en zo’n grote mond hebt, wees dan een vent en geef ook je rechten op. Nu kraak iets af waar wel je zakken mee vult.
Ik zou zo nog wel een uur door kunnen gaan, maar dat doe ik niet.

Wat vindt jij het wezenlijke verschil tussen de twee labels ProArtistManagement en The Third Movement?
De overeenkomst is dat het succesvolle formules zijn, allebei opgebouwd door X-ess. Maar bij ProArtistManagement hoef ik niet de hele tijd achterom te kijken. Er is meer openheid, beloftes worden waargemaakt. Er hangt geen nare sfeer, zoals in mijn laatste periode bij The Third Movement. Ik voel me goed en vrij bij ProArtistManagement, heb de zeggenschap over mijn eigen label en voel me heel erg persoonlijk verbonden.


En een interview met Promo over dat conflict in 2006

Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Steff, maar het verhaal van Jordi was me duidelijker :P

Nu weet ik wat er speelt haha xd Thanks beide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals bevestiging dat we elkaar feilloos aanvullen steff :kiss2: . Bedankt voor je kleine toevoeging op mijn verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb sinds gisteren House M.D. afgekeken, alleen toen kwam deze scene voorbij en dacht dat het wel goede lyrics waren voor een hardstyle/hardcore track.
Iemand enig idee of er ooit House M.D. lyrics zijn gebruikt in deze scene? :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Nogmaals bevestiging dat we elkaar feilloos aanvullen steff :kiss2: . Bedankt voor je kleine toevoeging op mijn verhaal.

Zit hem in de achternaam :thumbup:

MDesiqn schreef:
Ik heb sinds gisteren House M.D. afgekeken, alleen toen kwam deze scene voorbij en dacht dat het wel goede lyrics waren voor een hardstyle/hardcore track.
Iemand enig idee of er ooit House M.D. lyrics zijn gebruikt in deze scene? :x

Afbeelding

Volgens Lololyrics niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
MDesiqn schreef:
Ik heb sinds gisteren House M.D. afgekeken, alleen toen kwam deze scene voorbij en dacht dat het wel goede lyrics waren voor een hardstyle/hardcore track.
Iemand enig idee of er ooit House M.D. lyrics zijn gebruikt in deze scene? :x

Afbeelding

Volgens Lololyrics niet


Heeft iedere track daar ook sources bij staan?
Ach, misschien een kans voor een nieuwkomer, tijdens de gehele serie zijn er wel enorm goede kansen voor hardstyle lyrics. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.lololyrics.com/source/House+M.D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
http://www.lololyrics.com/source/House+M.D.


Cover: House M.D. - Dream Of Death Dream Of Death
Unexist
Hardcore/Gabber - 2013 - Burn It All Down

Cover: House M.D. - Handz On My Ballz Handz On My Ballz
Angerfist Ft. The Beat Controller
Hardcore/Gabber - 2008 - Mutilate


:D
Snel die van Angerfist luisteren.

Edit: Angerfist had de lyrics vele malen beter kunnen gebruiken imo.
Unexist - Dream of death, daar vind ik ze beter gebruikt.

Agony isn't even a word or a concept, it's your only reality
You hallucinate [x3]
You dream of death

You live, you lose, you die
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:36 
 

weet iemand of Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix) ergens gereleased is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:33 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
weet iemand of Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix) ergens gereleased is?


Nee die is nooit gereleased, alleen een paar keer op een CD verschenen. Hardbass 2011 en Thrillogy 2010 als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn de vocals van https://soundcloud.com/djfuryan/furyan-dynamite-bootleg

nog in andere hardcore tracks gebruikt? Ben niet zo'n fan van deze kicks helaas.

Gelijk de vraag of er een site is waar je vocals kunt zoeken en gelijk ziet welke tracks die gebruiken?

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zijn de vocals van https://soundcloud.com/djfuryan/furyan-dynamite-bootleg

nog in andere hardcore tracks gebruikt? Ben niet zo'n fan van deze kicks helaas.

Gelijk de vraag of er een site is waar je vocals kunt zoeken en gelijk ziet welke tracks die gebruiken?

Thanks! :thumbsup:

http://www.lololyrics.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik herhaal :$
Uberhout schreef:
Iemand die weet welke samples er allemaal zitten in Back To The 90s van Tatact?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Ik herhaal :$
Uberhout schreef:
Iemand die weet welke samples er allemaal zitten in Back To The 90s van Tatact?


Vraag het eens op lololyrics in de shoutbox.
Hebben mij ook vaak geholpen :)
----------

MDesiqn, heb even snel op Youtube gekeken. Lijken me erg dikke vocalen voor in een track :woot:
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen