Op zijn album Musical Impressions?stefaneke wrote:Waar zit Brennan Heart - Audiometric (Dutch Version) ook alweer verstop? Naarstig op zoek naar deze.
Last edited by Nuracore on 12 Feb 2015 19:38, edited 1 time in total.
Op zijn album Musical Impressions?stefaneke wrote:Waar zit Brennan Heart - Audiometric (Dutch Version) ook alweer verstop? Naarstig op zoek naar deze.
Released on Brennan Heart's DJ Tools CD "M!D!FILEZ" as a bonus track (after the silence on Brennan Heart - Remember, Remember... (Qlimax 2009 Outro Edit))stefaneke wrote:Waar zit Brennan Heart - Audiometric (Dutch Version) ook alweer verstop? Naarstig op zoek naar deze.
Ze hebben hun ruzietje een tijd geleden al bijgelegd (zie ook Promo's interview rond hun inzending van de 20 Years of Thunderdome cd), alleen zijn het er volgens mij over eens dat hun stijlen te ver uit elkaar liggen. Ik kan me sowieso de laatste Promo collab met een MoH artiest niet herinneren.dave wrote:Zijn Promo en Catscan weer vrienden? Ik zie bij de line up van early dat ze samen een battle doen op Hardshock. Jammer dat er nooit eens meer samenwerkingen zijn geweest van hun in die tijd.
Oke, Thanks voor de uitleg SteffSteffnov wrote:Ze hebben hun ruzietje een tijd geleden al bijgelegd (zie ook Promo's interview rond hun inzending van de 20 Years of Thunderdome cd), alleen zijn het er volgens mij over eens dat hun stijlen te ver uit elkaar liggen. Ik kan me sowieso de laatste Promo collab met een MoH artiest niet herinneren.dave wrote:Zijn Promo en Catscan weer vrienden? Ik zie bij de line up van early dat ze samen een battle doen op Hardshock. Jammer dat er nooit eens meer samenwerkingen zijn geweest van hun in die tijd.
Jordi wrote:Als iemand hele verhaal wil neerpleuren be my guest, mijn tl;dr,
Catscan maakt harde muziekjes bij TTM
Project Korsakoff geboren
Catscan maakt softe muziekjes voor Korsakoff
Project Kosakoff slaat aan
Catscan ziet dat
Catscan maakt geen harde muziekjes meer maar softe hardkeur. Wil dat zijn alias net zo aanslaat als kosfakoff
Promo: u wot m8. Jij bent catscan maak eens catscan muziek niet deze poep
Catscan: Mad
Promo: Mad
Promo: OPTIEVE GAUW
Catscan & Korsakoff gaan naar MOH

Zit hem in de achternaamJordi wrote:Nogmaals bevestiging dat we elkaar feilloos aanvullen steff. Bedankt voor je kleine toevoeging op mijn verhaal.
Volgens Lololyrics nietMDesiqn wrote:Ik heb sinds gisteren House M.D. afgekeken, alleen toen kwam deze scene voorbij en dacht dat het wel goede lyrics waren voor een hardstyle/hardcore track.
Iemand enig idee of er ooit House M.D. lyrics zijn gebruikt in deze scene?![]()
Heeft iedere track daar ook sources bij staan?Steffnov wrote:Volgens Lololyrics nietMDesiqn wrote:Ik heb sinds gisteren House M.D. afgekeken, alleen toen kwam deze scene voorbij en dacht dat het wel goede lyrics waren voor een hardstyle/hardcore track.
Iemand enig idee of er ooit House M.D. lyrics zijn gebruikt in deze scene?![]()
Cover: House M.D. - Dream Of Death Dream Of DeathSteffnov wrote:http://www.lololyrics.com/source/House+M.D.
Nee die is nooit gereleased, alleen een paar keer op een CD verschenen. Hardbass 2011 en Thrillogy 2010 als ik me niet vergis.jeffrey2107 wrote:weet iemand of Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix) ergens gereleased is?
http://www.lololyrics.com/Basxt wrote:Zijn de vocals van View on SoundCloud
nog in andere hardcore tracks gebruikt? Ben niet zo'n fan van deze kicks helaas.
Gelijk de vraag of er een site is waar je vocals kunt zoeken en gelijk ziet welke tracks die gebruiken?
Thanks!
Uberhout wrote:Iemand die weet welke samples er allemaal zitten in Back To The 90s van Tatact?
Vraag het eens op lololyrics in de shoutbox.Uberhout wrote:Ik herhaal
Uberhout wrote:Iemand die weet welke samples er allemaal zitten in Back To The 90s van Tatact?