Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb geen idee wie of wat dat gedaan zou kunnen hebben. Daarnaast wie de fuck ben jij en wat is je probleem, als je me graag aan wil pakken zoek dan een beter moment uit. Dit is gewoon zielig hielenlikkers gedoe.

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee en ik kan zo ook niks terugvinden in de logs. Heb je een idee wanneer het ongeveer gebeurd is en in welk(e) topic(s)? Dan kijk ik het even voor je na. Ik zal ook even de andere mods aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurt de laatste week wel meer geks, zoals mijn HardBass anthem topic waarvan de naam ineens veranderd is... heb ik ook echt niet zelf gedaan.

Is iemand dingen aan het veranderen en dan de logs verwijderen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 13:50 
 

c'est la revolution

Welke oude saifam kneiter zit hier ook alweer in? Iets met James Brown is dead dus.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
@joeyvg & Daan

Kijk eens of deze link werkt ipv dat re-direct gedoe http://download825.mediafire.com/jvdxo7hl9kng/a64tsa3wpik1ndt/KICKTHISMF_2.1.rar

Zou kunnen dat het een unieke link is waarbij een IP check wordt gedaan of per sessie/iets met een cookie, heb alleen getest door chrome af te sluiten (en dus m'n sessie te beƫindigen), maar wie weet werkt het dus via IP oid.



http://www.mediafire.com/?a64tsa3wpik1ndt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die trak van wildstylez met die oudere sound, wats daarmeee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 22:43 
 

teupie schreef:
die trak van wildstylez met die oudere sound, wats daarmeee?


album denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoek tickets via Qapital, maar op ticketswap wordt momenteel helaas niets aangeboden. Nou zie ik wel dat ze vor een redelijk prijs nog op viagogo staan, maar is dat een beetje te vertrouwen.

Viagogo volgens mij zelf wel (al betaal je wel meer), maar kans lijkt me aannemelijk dat iemand die tickets meerdere keren kan verkopen en ik er dus pas op het evenement zelf achterkom dat iemand met mijn ticket al binnen is..

Iemand ervaring met viagogo mbt kopen van feesttickets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Zoek tickets via Qapital, maar op ticketswap wordt momenteel helaas niets aangeboden. Nou zie ik wel dat ze vor een redelijk prijs nog op viagogo staan, maar is dat een beetje te vertrouwen.

Viagogo volgens mij zelf wel (al betaal je wel meer), maar kans lijkt me aannemelijk dat iemand die tickets meerdere keren kan verkopen en ik er dus pas op het evenement zelf achterkom dat iemand met mijn ticket al binnen is..

Iemand ervaring met viagogo mbt kopen van feesttickets?


Q-Dance is zelf degene die wilt dat je het via Viagogo doet dus het is save (tot een grens)
Kopen van 3e is nooit 100% waterproof maar heb het zelf ook gedaan vanochtend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen regular Q / regular vianogo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Collab tussen Thera en Juized. Is die ooit tot stand gekomen? Werd redelijk groot aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Collab tussen Thera en Juized. Is die ooit tot stand gekomen? Werd redelijk groot aangekondigd.

Ja, is ook af maar zal niks mee gedaan worden (ook geen free)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is het verschil tussen regular Q / regular vianogo?

De prijs, en de bron van de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja in euro's gaarne?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedkoopste op Viagogo is momenteel 63 euro. Komt blijkbaar nog 15% servicekosten bij. :lol:
Is dan al zo'n 12 euro duurder dan verkoop van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht dat deze vraag al ooit gesteld is, maar ik vroeg mezelf af hoeveel inspraak een producer zelf heeft wanneer zijn track gereleased wordt? Bepaalt hij ook een datum, of wordt dat volledig door het label bepaald? Neem een Gunz For Hire. Kunnen zij zelf beslissen dat ze bepaalde tracks niet uit willen brengen(of heel erg laat), of bepaalt het label wanneer en welke tracks er gereleased zullen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wellicht dat deze vraag al ooit gesteld is, maar ik vroeg mezelf af hoeveel inspraak een producer zelf heeft wanneer zijn track gereleased wordt? Bepaalt hij ook een datum, of wordt dat volledig door het label bepaald? Neem een Gunz For Hire. Kunnen zij zelf beslissen dat ze bepaalde tracks niet uit willen brengen(of heel erg laat), of bepaalt het label wanneer en welke tracks er gereleased zullen worden?

Een beetje van beide. Een artiest kan natuurlijk een track zolang mogelijk voor zichzelf houden onder het mom "hij is nog niet af". Daarnaast komt de eigen beslissing ook of er een track bij komt etc. Een label ka wel een 'hitjesplakaat' erop zetten, waarbij er misschien ook een videoclip komt, of wanneer het exclusief houden van de track goed voor de boekingen is.

In het geval van G4H is het sowieso nog lastiger omdat het nieuwe label waar beide op gaan releasen nog niet eens van de grond is (misschien wachtend op het verlopen van de laatste contracten, zodat ze hun eigen namen mee kunnen nemen?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:25 
 
Artiest

RadicelArmy schreef:
Wellicht dat deze vraag al ooit gesteld is, maar ik vroeg mezelf af hoeveel inspraak een producer zelf heeft wanneer zijn track gereleased wordt? Bepaalt hij ook een datum, of wordt dat volledig door het label bepaald? Neem een Gunz For Hire. Kunnen zij zelf beslissen dat ze bepaalde tracks niet uit willen brengen(of heel erg laat), of bepaalt het label wanneer en welke tracks er gereleased zullen worden?


Wij kunnen het alleen vanuit Dirty Workz beoordelen maar het is bij ons zo dat normaliter de artiest hier het grootste gedeelte bepaald. (De artiest als in artiest + eventuele manager)

Een label kan tegenwoordig bijna direct platen uitbrengen (ongv 1 a 2 weken tijd nodig voor dat shops het goedkeuren) en als wij een plaat willen releasen sturen wij de plaat en een gewenste releasedate op en dan wordt er gekeken of hij in het releaseschema past (geen 2 releases op 1 dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
teupie schreef:
die trak van wildstylez met die oudere sound, wats daarmeee?


album denk


ja nou dat duurt me te lang, je regelt het maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jongens jaarverslagen van bedrijven behoren volgens de wet gewoon openbaar te zijn. Dat de KVK geld ervoor vraagt om het via hun site te laten downloaden wil toch niet zeggen dat je ze zelf niet mag distribueren? Of dacht je dat de KvK het jaarverslag van Q-Dance heeft gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
teupie schreef:
die trak van wildstylez met die oudere sound, wats daarmeee?


album denk


Wildstylez-Rootz? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

d'stylerz - blijheid (1/2) ooit iets mee gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 01:37 
 

Leonidas schreef:
d'stylerz - blijheid (1/2) ooit iets mee gedaan?


Heb ik wel ergens in m'n archieven vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk hoop ik dat een artiest hier op kan reageren, maar reacties van HT'ers zijn natuurlijk ook meer dan welkom.

Na op Hardclassics te zijn geweest vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat er amper gated kicks en reversed basses meer worden geproduceerd. Ik kan hier met m'n kop niet bij. Over het algemeen zoveel overweldigender en cleaner dan zo'n 'nieuwe' Hardstyle kick. Wat is de reden dat er geen gated kicks en dikke reversed basses meer worden gemaakt? Is er geen behoefte meer aan van het publiek? Vinden artiesten dit zelf niet meer mooi? Een reactie van bijvoorbeeld Thera of Phuture Noize (artiesten die actief meekijken volgens mij) zou misschien wat opheldering kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Eigenlijk hoop ik dat een artiest hier op kan reageren, maar reacties van HT'ers zijn natuurlijk ook meer dan welkom.

Na op Hardclassics te zijn geweest vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat er amper gated kicks en reversed basses meer worden geproduceerd. Ik kan hier met m'n kop niet bij. Over het algemeen zoveel overweldigender en cleaner dan zo'n 'nieuwe' Hardstyle kick. Wat is de reden dat er geen gated kicks en dikke reversed basses meer worden gemaakt? Is er geen behoefte meer aan van het publiek? Vinden artiesten dit zelf niet meer mooi? Een reactie van bijvoorbeeld Thera of Phuture Noize (artiesten die actief meekijken volgens mij) zou misschien wat opheldering kunnen geven.


Denk dat een groot deel van de doelgroep gewoon niet oud genoeg is om die tijd mee gemaakt te hebben, ik zelf ging om 2010 naar m'n eerste feestje (Feestfabriek) en had he-le-maal niks met die Qlubtempo parade set, pas toen ik echt ben gaan verdiepen in die muziek ben ik het gaan waarderen.

Wat ik dus denk, is dat de jonge doelgroep gewoon niet meer op die sounds zitten te wachten. En de groep die de moeite neemt om in die muziek te duiken ook vrij klein is.

Maar een reactie van een artiest hier over ben ik natuurlijk ook heel benieuwd naar!
Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen