Melden aan de mods. :]
okeQlown wrote:Melden aan de mods. :]
okeQlown wrote:Melden aan de mods. :]
Verschilt per DJ denk ik. Meestal is het gewoon vriendendienst neem ik aan.Rickzel wrote:Ik vroeg me laatst af, professionele Dj's die een promo mix maken voor een feest, krijgen die daar voor betaald. Of wordt dat afgesproken bij de boeking? Of is het gewoon een vriendendienst vanuit de Dj?
De gebruikers met een blauw kleurtje hebben volgensmij meer rechten, en om dan te voorkomen dat een willekeurige artiest dit forum overhoop gooitTiMOTHYb wrote:Waarom hebben niet alle artiesten (met een release ofzo) 'Artiest' als titel en een blauw kleurtje?
Ik geloof dat de cue specificatie voor m4a bestanden in iTunes niet openbaar is gemaakt. Alleen apple kan dus die cuepoints toevoegen, meen ik, en die werken dan ook alleen in iTunes.TiMOTHYb wrote:Volgens mij alleen dat ze berichten kunnen plaatsen in gesloten topics. Dat lijkt me nou niet zo'n groot probleem. Stuk overzichtelijker (en opvallender) als je kunt zien waar de artiesten reageren.
Nog iets; ik heb en iPhone en ik wil grote mixen opsplitsen zoals dat soms bij podcasts wordt gedaan. Je kunt dan gewoon de losse platen aanklikken en naar het startpunt van zon plaat gaan. Uiteraard wil ik wel dat je ook nog gewoon de gehele mix kunt luisteren. Nog een laatste eis; ik wil gewoon in m'n standaard 'iPod app' kunnen luisteren. Dus niet een of andere CUE app ofzo.
Iemand enig idee of en hoe dit kan? Bij sommige podcasts kan het bijvoorbeeld wel.
Origineel is op Midify uitgebracht, dus Scantraxx. Meest logische Scantraxx sublabel om de remix op uit te brengen lijkt me A2, aangezien het in die stijl past en Midify niet meer bestaat.Daveytl wrote:Waarom staat de Blackout remix van B-Front hier tussen?
https://www.facebook.com/a2records/phot ... =1&theater
Mwa zat redelijk goed in elkaar.TiMOTHYb wrote:Ik werkte vroeger in een restaurant waar je zo'n muziekbibliotheek had met de meest random muziek. Daar zaten ook wat van die happy hardcore mashups in. Ik gok dat het zoiets is.
Hoezo wil je het überhaupt weten. Is toch zelf ook wel te maken, of zat het zo goed in elkaar?
Volgens mij wel ja.stefaneke wrote:Er is één bekende happy hc mash up ja, begint met Good to Go als ik het goed heb.