Thx, ik ben bekend met Frenchcore, maar zoek pareltjes met vocals harde kicks. Het hoeft geen Frenchcore te zijn, het is vooral de combinatie met vocals die het hem doet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Is de track zazafront - dikke vette bassplaat ooit officieel gereleased?
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Nee, alleen de radio edit is officieel gereleased op het Planet Zany album. Helaas geen full, terwijl alle andere tracks wel full op het album stonden..themaster wrote:Is de track zazafront - dikke vette bassplaat ooit officieel gereleased?
Grote kans dat dat ook gewoon de full track is en er geen intro aan vastzit.
-
CHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Aug 2015
weet ik hoegenaamd wel zeker hen B-front hem een keer zien inmixen op een feest en die drukte op play en toen begon gewoon de versie die op dat planet zany album stond.PNXRMX wrote:Grote kans dat dat ook gewoon de full track is en er geen intro aan vastzit.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Heb t even nagekeken en klopt inderdaad, de versie op de Planet Zany cd is de original mix, maar die heeft dus geen mix intro. Mocht je dat willen dan moet je het er zelf aan plakken
Als er een full version was gereleased hadden we destijds helemaal geen andere platen meer gehoord. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Is Showtek - Hero ooit gereleased?
-
S
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Danku. 
Dank uProtech DJ wrote:Nee, alleen de radio edit is officieel gereleased op het Planet Zany album. Helaas geen full, terwijl alle andere tracks wel full op het album stonden..themaster wrote:Is de track zazafront - dikke vette bassplaat ooit officieel gereleased?
Heeft iemand de releases van Activator & Zatox Get Drunk en/of Still Drunk?
Op die hoezen staan strips die ik wil lezen, maar op de plaatjes van Discogs kan ik ze niet zo duidelijk zien:
http://www.discogs.com/viewimages?release=1018141
http://www.discogs.com/viewimages?release=1344546
Iemand die kan helpen?
Op die hoezen staan strips die ik wil lezen, maar op de plaatjes van Discogs kan ik ze niet zo duidelijk zien:
http://www.discogs.com/viewimages?release=1018141
http://www.discogs.com/viewimages?release=1344546
Iemand die kan helpen?
Die eerste is makkelijk leesbaar en die tweede is toch ook wel te doen als je een beetje moeite doet?
De tekst bij die eerste is nog wel te doen ja, maar de plaatjes zijn niet zo goed te zien. En die tweede kan ik helemaal niet volgen.Lyst wrote:Die eerste is makkelijk leesbaar en die tweede is toch ook wel te doen als je een beetje moeite doet?
Alhoewel ik niet echt het idee heb dat het hele sterkte strips zijn.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Bericht Geplaatst op 21-12-2009, 22:45
Iemand enig idee over welke plaat het hier gaat?freddyadu8 wrote:Ik luisterde straks radio 538 op 't werk, met die demo-wedstrijd kwamen Josh & Wesz onder een Dance-Alias..
Best een lekker nummertje overigens
Even een vraagje, waar hebben Low-E en Alter Egosz hun tracks op releast?
Ja een paar, maar lang niet alles toch?SL8492 wrote:Gewoon op AVIO
Ja, dacht dat dat ze warenUnknown wrote:Ja een paar, maar lang niet alles toch?SL8492 wrote:Gewoon op AVIO
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ze hebben maar 2 releases op AVIO hoor. Low-E heeft verder nog collabs met Kevin Kaos en J&W die gereleased zijn op Hardcopy. Dat is het zo'n beetje. 
Zij hebben dus aardig wat platen dus (nog) niet releast 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Bwa, op een stuk of 4 na is de rest (of 't meeste) free released. :]
-
S
+ Low-E onder Glowiej op diverse labels.
Zijn J&W sowieso helemaal gestopt met produceren? Zie alleen nog wat throwback boekingen, waaronder eentje op een jump feest. Jammer dat die gasten samen met AVIO helemaal zijn verdwenen.
Ja, volgens mij wel. Meende dat ze zich niet meer thuis voelden in de huidige scene, daarom zijn ze gestopt.TiMOTHYb wrote:Zijn J&W sowieso helemaal gestopt met produceren? Zie alleen nog wat throwback boekingen, waaronder eentje op een jump feest. Jammer dat die gasten samen met AVIO helemaal zijn verdwenen.