Active topics in Algemeen

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Voor de geinteresseerde;

Zoals eerder vermeld in deze topic, heeft Infirium een guestmix gedaan voor The Fallen Podcast! Vanaf 1:28:20 start de guestmix van Infirium, mocht je geinteresseerd zijn in de rest, zie LSDB voor de complete TL :)

The Fallen Podcast episode 009 (Guestmixes by Demotion, Chaotic Spirit en Infirium)
View on SoundCloud

LSDB: https://lsdb.nl/set/182758/the-fallen-d ... 9-18-08-16

TRACKLIST

Infirium (30min.)

1. Pep ’N Up - Time & Space (Warp Brothers Remix)
2. Sound Rush - Cyborg (Pro Mix)
3. Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Original Mix)
4. Francesco Zeta And Steve Hill & Technikal - My House
5. D-Verze - Darkening Contrasts
6. CJ Dynamo - Feel The Drum (Percussive Mix)
7. Infirium & D-Verze Ft. Yuna-X - Disappeared
8. Infirium - The Impending
9. Freakshow - Alone I Lie
10. Hardstyle Mafia, Infirium & Yuna-X - Angel Spells
11. Vazard - Complete Destruction
12. Mind Dimension - Liberator
13. Main Concern - Game Over
14. Switch Technique - The Sun
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Echt een hele dikke set van Infirium, teringjantje :love:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Die eerste plaat alleen al joh. :loving:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Een topic dat inderdaad nog ontbrak. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hardstyle Mafia wrote:Hey guys,
Sorry for the inactivity here lately. We took a short "break" on producing and on everything, but now we are back!
So we have finally reached 10 000 followers on this page, thank you all so much! ❤️_0_

Up next we are going to start planning the free release for you and finish couple of new tracks. We'll get back to you in no time
Dat verklaart in ieder geval waarom ze sinds Angel Spells begin dit jaar niks meer hebben uitgebracht, hoewel er toch geregeld nieuwe HSM en Freakshow tracks opduiken in hun sets. Lijkt mij dan toch dat het vooral om de afmix gaat en wellicht mids/outros die nog niet helemaal af zijn? Beetje vreemd in ieder geval. Hopelijk komt Total Disorder dan nu eens eindelijk.

Verder @ Infirium / D-Verze: Kunnen jullie niet een keer aan de designer van Spoontech's artwork voorleggen dat ie aan de slag gaat met Spoontech wallpapers? Ik ben al een tijdje op zoek naar eentje in goede kwaliteit voor m'n desktop. Suggesties (naast het Spoontech logo zelf): Punch Patrol en Raw Brigade? :)
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Eindelijk een topic waar ik al m'n spoontech-fanboyisme kwijt kan :).
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Image

Even tussendoor, hebben jullie de line-up voor We Are Hardstyle op 26 december al gezien? :) Hele hoop Spoontech namen :D
pim0412 wrote:Verder @ Infirium / D-Verze: Kunnen jullie niet een keer aan de designer van Spoontech's artwork voorleggen dat ie aan de slag gaat met Spoontech wallpapers? Ik ben al een tijdje op zoek naar eentje in goede kwaliteit voor m'n desktop. Suggesties (naast het Spoontech logo zelf): Punch Patrol en Raw Brigade? :)
Ik kan niks beloven, maar ga het zeker meenemen voor je :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Met name door de Spoontech namen een leuke lineup, ticket aangeschaft :thumbsup:
Ben alleen erg benieuwd hoe ze de zalen gaan indelen
Artiest
last seen 1 day ago
@Koen, tof! Zie je daar :)

Meer nieuws op de maandag ochtend, Genox heeft zojuist zijn remix van B-Front's Face The Truth online gezet om gratis te downloaden :)
Genox wrote:Hello Rawstyle heads! Here is my remix of B-Front's "Face The Truth". How do you like this one?Download link in the description (includes also the anticlimax-only version)! ENJOY!
:) ‪#‎free‬ ‪#‎giveaway‬
--> B-Front - Face The Truth (Genox Remix)
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
100% aanwezig. Fanboyen in het kwadraat :$
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
aanwezig! had graag vazard gezien, maar dat mag de pret zeker niet drukken :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Hmm, staan inderdaad een hoop dikke namen! Maar ben bang dat zowat alle Spoontech namen in de 2e/3e zaal staan en dat zal we een klein kut zaaltje zijn met ondermaats geluid.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Image

Hype :woot:
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Image
Hardtraxx Veteran
Koen wrote:Image

Dus toch! :yay:

Verbaast me wel dat er een track van Unkind op komt te staan (neem ik aan omdat ie ook z'n omslagfoto heeft veranderd op Facebook), ik had hem toch eerder bij de Raw Brigade verwacht (of misschien eveneens een track op die release).
Heel benieuwd van welke artiesten we nog meer tracks mogen verwachten, en of we er al tracks van kennen. Misschien ook Septyme als 'guest artist'? Ik hoop in ieder geval op een nieuwe Vazard & Delete collab, of een nieuwe collab van Vazard, Delete en Main Concern, of is dat ijdele hoop? :innocent: Verder zou een nieuwe D-Verze & Infirium collab ook erg vet zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu voor solo tracks zouden kiezen. Wellicht Main Concern - X als afsluitende plaat van het album, tenzij ze hebben besloten om alleen 'End of Days' releases uit te brengen dit jaar.

Tot zover mijn speculaties. :cool:
Last edited by pim0412 on 30 Aug 2016 10:59, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Ik zag Mrotek ook reageren, maar dat lijkt me ook meer iets voor de Raw Brigade. Al hoeft 1 reactie ook niets te zeggen xd
Hardtraxx Veteran
Mind Dimension 18/5 wrote:Shit is getting real here!!! Are you ready for some new material?
Image
Mind Dimension - Warfare / What (SPOON094)
Evolved als afsluitende plaat van Punch Patrol of Raw Brigade confirmed? :whistle:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
pim0412 wrote:
Koen wrote:Image

Dus toch! :yay:

Verbaast me wel dat er een track van Unkind op komt te staan (neem ik aan omdat ie ook z'n omslagfoto heeft veranderd op Facebook), ik had hem toch eerder bij de Raw Brigade verwacht (of misschien eveneens een track op die release).
Heel benieuwd van welke artiesten we nog meer tracks mogen verwachten, en of we er al tracks van kennen. Misschien ook Septyme als 'guest artist'? Ik hoop in ieder geval op een nieuwe Vazard & Delete collab, of een nieuwe collab van Vazard, Delete en Main Concern, of is dat ijdele hoop? :innocent: Verder zou een nieuwe D-Verze & Infirium collab ook erg vet zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu voor solo tracks zouden kiezen. Wellicht Main Concern - X als afsluitende plaat van het album, tenzij ze hebben besloten om alleen 'End of Days' releases uit te brengen dit jaar.

Tot zover mijn speculaties. :cool:
zou het heel vet vinden als er platen van septyme op komen. dear questions en telepathic chemistry vind ik echt ontzettend vet. misschien kunnnen we dan ook wel een plaat van vyral hierop verwachten. kijk er iniedergeval erg naar uit :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan? Dacht dat t gewoon alleen namen waren voor albums en nu weer nieuwe namen bijvoorbeeld.
Artiest
last seen 1 day ago
Spanning Tree wrote:Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan?
In 2014/2015 zijn die twee mini albums opgezet rondom de twee verschillende sounds binnen Spoontech. Op The Punch Patrol vond je vooral tracks met punchy- en gated kicks in de stijl van bijvoorbeeld Vazard en Delete, terwijl je op The Raw Brigade tracks met de wat meer moderne raw kicks kon vinden in de stijl van bijvoorbeeld Radiance, Genox en Prime Suspects. Er zat dus wel een duidelijk idee achter de namen van die mini albums :)

Tussen alle speculaties door is SPOON094 ook nog aangekondigd trouwens, Mind Dimension komt met twee nieuwe tracks genaamd Warfare en What :) Meer info hiero --> Mind Dimension - Warfare / What (SPOON094)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Mind Dimension is een mooie vervanging voor het gapende gat dat Main Concern achter gaat laten :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Feb 2026
Darycka wrote:
Spanning Tree wrote:Wat is het verschil tussen raw brigage en punch patrol dan?
In 2014/2015 zijn die twee mini albums opgezet rondom de twee verschillende sounds binnen Spoontech. Op The Punch Patrol vond je vooral tracks met punchy- en gated kicks in de stijl van bijvoorbeeld Vazard en Delete, terwijl je op The Raw Brigade tracks met de wat meer moderne raw kicks kon vinden in de stijl van bijvoorbeeld Radiance, Genox en Prime Suspects. Er zat dus wel een duidelijk idee achter de namen van die mini albums :)

Tussen alle speculaties door is SPOON094 ook nog aangekondigd trouwens, Mind Dimension komt met twee nieuwe tracks genaamd Warfare en What :) Meer info hiero --> Mind Dimension - Warfare / What (SPOON094)
Ah oke, nooit op gelet maar nu je het zegt :P
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Zou inderdaad erg vet zijn als een van Septyme z'n platen hier op zou komen :drool: Vind dat stijltje zo vet!
Ben in ieder geval erg benieuwd :D
Oja, super vet dat Delete een Theracords/Spoontech classic set gaat doen op TC Classics. Zou sowieso al heen gaan maar dit maakt het nog een stuk vetter.
Last edited by corneelwr on 30 Aug 2016 19:45, edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Rickzel wrote:Mind Dimension is een mooie vervanging voor het gapende gat dat Main Concern achter gaat laten :thumbsup:
Ja dit vind ik ook. Aangename en gelijkmatige sound. Klinkt prima allemaal.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Nog vijf dagen! :love: