Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Een trucker cap..jullie gooien er duidelijk met de pet naar

Wil iemand Erik even bannen b.v.d. gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
ErikZ schreef:
Een trucker cap..jullie gooien er duidelijk met de pet naar

Wil iemand Erik even bannen b.v.d. gr


Don't hate the player, hate the game!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 13:22 
 
Record label
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag is onze agency The Orange Tree Bookings een samenwerking aangegaan met Upcoming DJ Management! We verbreden hierdoor ons artist roster met namen zoals Cryex en Ressurectz, waardoor we nu een bredere sound binnen ons agency roster aanbieden :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is Spoontech steeds zo laat met YT previews de laatste tijd? Sommige releases zijn echt allang uit voordat er een video van op YT komt, terwijl deze wel op FB worden geupload (die van extreem matige kwaliteit zijn, want FB video player).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 20:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Waarom is Spoontech steeds zo laat met YT previews de laatste tijd? Sommige releases zijn echt allang uit voordat er een video van op YT komt, terwijl deze wel op FB worden geupload (die van extreem matige kwaliteit zijn, want FB video player).

De releases komen tegenwoordig standaard een week na de officiële release datum op het YT kanaal. :)
Dit doen we om in de eerste week meer Spotify streams te generen, wat op meerdere vlakken positieve benefits voor de artiest heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft vier jaar wachten met een re-run van een zekere set op een zeker feest ook zulke effecten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe doen jullie het met de merchandise? Vriend van me heeft na 3(!) maanden zijn shirt pas binnengekregen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Hoe doen jullie het met de merchandise? Vriend van me heeft na 3(!) maanden zijn shirt pas binnengekregen >.<


Maatje van mij heeft hem nu ook pas net binnen na bijna 2 maand wachten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heeft vier jaar wachten met een re-run van een zekere set op een zeker feest ook zulke effecten?


pffffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fakkel en hooivork bovengehaald! Dit kan egt niet Spoentech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we met z'n allen met onze lepels naar het Malieveld gaan, dit kan zo niet langer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 23:30 
 
Record label
Avatar gebruiker

Ha Hardtraxxers!

We hebben inderdaad wat problemen gehad met onze merchandise. Is dit netjes en gewenst? Nee. Doen we er alles aan om het netjes op te lossen en te kijken hoe we onze service ten alle tijden kunnen verbeteren? Jazeker. In het verleden hebben we meerdere jaren gebruik gemaakt van Spreadshirt en we wilden we na een aantal jaar een eigen merchandise afdeling om alles zelf in eigen beheer te nemen. Helaas, doordat dit allemaal relatief nieuw is voor ons, zijn er hierdoor enkele orders achterop geraakt.

Het ligt ook puur aan de context, het kan zijn dat er iets mis is met onze shop, de verzending van onze supplier naar de verzender of vice versa. Er kunnen simpelweg ontzettend veel factoren meespelen waarom een order stroef verloopt. We hebben echter enorme stappen kunnen maken in de kwaliteit van de producten en het toch nog betaalbaar kunnen maken voor onze doelgroep. Al met al gaan de orders al een stuk beter maar we hebben inderdaad tijdens de zomer een moment gehad dat er een vertraging was (waardoor sommige orders na de vakantie ook vertraging opliepen).

We zijn bereikbaar via Whatsapp, telefoon, mail en Facebook voor de klanten die een vraag hebben of een artikel via de SpoonShop hebben gekocht. We zijn altijd bezig om de services rondom het label te verbeteren, en daarbij maken we nog steeds stappen. Thanks for understanding guys! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/12024724800646 ... 26122/?d=n

Spoontech feest? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
https://www.facebook.com/120247248006461/posts/2779050372126122/?d=n

Spoontech feest? :whistle:

10 Years Spoontech? Hopelijk weer Vazard in ieder geval. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mij die 5Y spoontech nog te goed herinneren. Wat gaat de tijd snel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:


Dus Delete staat 2x op de line up :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan toch? Delete Classics en Delete vs Vazard ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kan toch? Delete Classics en Delete vs Vazard ofzo :P


Zo had ik dat niet eens bedacht, dat kan inderdaad :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de locatie van 10 years of spoontech. Ik hoop dat Q-dance hier ook geld in ziet en daarvoor een warehouse elementen straat hiervoor beschikbaar stelt. Die techno kicks komen daar sowieso goed door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop het niet zeg. Mag wel wat dichter bij de deur (al is het allemaal relatief vanuit Zeeland). Amsterdam ga ik niet helemaal naartoe voor zo'n feest. Ergens in Brabant is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:

Volgens mij is het een soort tijdlijn. Van jaar 1, 2010 (oprichting door Vazard en Delete) naar jaar 2, 2011 (release van Formula, één van de grootste Spoontech hits), naar jaar 3 waar ik niet echt een theorie bij kan bedenken :") maar misschien de oudste/meest betekenswaardige acts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd wat er uit gaat komen. Sowieso HYPE. ^^
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen