Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
ErikZ wrote:Een trucker cap..jullie gooien er duidelijk met de pet naar
Wil iemand Erik even bannen b.v.d. gr
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
corneelwr wrote:
ErikZ wrote:Een trucker cap..jullie gooien er duidelijk met de pet naar
Wil iemand Erik even bannen b.v.d. gr
Don't hate the player, hate the game!!
Record label
52 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Vanaf vandaag is onze agency The Orange Tree Bookings een samenwerking aangegaan met Upcoming DJ Management! We verbreden hierdoor ons artist roster met namen zoals Cryex en Ressurectz, waardoor we nu een bredere sound binnen ons agency roster aanbieden :D

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
:corn:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Waarom is Spoontech steeds zo laat met YT previews de laatste tijd? Sommige releases zijn echt allang uit voordat er een video van op YT komt, terwijl deze wel op FB worden geupload (die van extreem matige kwaliteit zijn, want FB video player).
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
pim0412 wrote:Waarom is Spoontech steeds zo laat met YT previews de laatste tijd? Sommige releases zijn echt allang uit voordat er een video van op YT komt, terwijl deze wel op FB worden geupload (die van extreem matige kwaliteit zijn, want FB video player).
De releases komen tegenwoordig standaard een week na de officiële release datum op het YT kanaal. :)
Dit doen we om in de eerste week meer Spotify streams te generen, wat op meerdere vlakken positieve benefits voor de artiest heeft. :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heeft vier jaar wachten met een re-run van een zekere set op een zeker feest ook zulke effecten?
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Hoe doen jullie het met de merchandise? Vriend van me heeft na 3(!) maanden zijn shirt pas binnengekregen >.<
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
mitch0162 wrote:Hoe doen jullie het met de merchandise? Vriend van me heeft na 3(!) maanden zijn shirt pas binnengekregen >.<
Maatje van mij heeft hem nu ook pas net binnen na bijna 2 maand wachten. :lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Joey wrote:Heeft vier jaar wachten met een re-run van een zekere set op een zeker feest ook zulke effecten?
pffffff :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Fakkel en hooivork bovengehaald! Dit kan egt niet Spoentech!
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Laten we met z'n allen met onze lepels naar het Malieveld gaan, dit kan zo niet langer!
Record label
52 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Ha Hardtraxxers!

We hebben inderdaad wat problemen gehad met onze merchandise. Is dit netjes en gewenst? Nee. Doen we er alles aan om het netjes op te lossen en te kijken hoe we onze service ten alle tijden kunnen verbeteren? Jazeker. In het verleden hebben we meerdere jaren gebruik gemaakt van Spreadshirt en we wilden we na een aantal jaar een eigen merchandise afdeling om alles zelf in eigen beheer te nemen. Helaas, doordat dit allemaal relatief nieuw is voor ons, zijn er hierdoor enkele orders achterop geraakt.

Het ligt ook puur aan de context, het kan zijn dat er iets mis is met onze shop, de verzending van onze supplier naar de verzender of vice versa. Er kunnen simpelweg ontzettend veel factoren meespelen waarom een order stroef verloopt. We hebben echter enorme stappen kunnen maken in de kwaliteit van de producten en het toch nog betaalbaar kunnen maken voor onze doelgroep. Al met al gaan de orders al een stuk beter maar we hebben inderdaad tijdens de zomer een moment gehad dat er een vertraging was (waardoor sommige orders na de vakantie ook vertraging opliepen).

We zijn bereikbaar via Whatsapp, telefoon, mail en Facebook voor de klanten die een vraag hebben of een artikel via de SpoonShop hebben gekocht. We zijn altijd bezig om de services rondom het label te verbeteren, en daarbij maken we nog steeds stappen. Thanks for understanding guys! ^^
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
RickZ wrote:https://www.facebook.com/120247248006461/posts/2779050372126122/?d=n

Spoontech feest? :whistle:
10 Years Spoontech? Hopelijk weer Vazard in ieder geval. :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
HYPE
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Ik kan mij die 5Y spoontech nog te goed herinneren. Wat gaat de tijd snel :cry:
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
RickZ wrote:Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:
Dus Delete staat 2x op de line up :P ?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Kan toch? Delete Classics en Delete vs Vazard ofzo :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Helicaze wrote:Kan toch? Delete Classics en Delete vs Vazard ofzo :P
Zo had ik dat niet eens bedacht, dat kan inderdaad :drool:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Ben benieuwd naar de locatie van 10 years of spoontech. Ik hoop dat Q-dance hier ook geld in ziet en daarvoor een warehouse elementen straat hiervoor beschikbaar stelt. Die techno kicks komen daar sowieso goed door :D
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hoop het niet zeg. Mag wel wat dichter bij de deur (al is het allemaal relatief vanuit Zeeland). Amsterdam ga ik niet helemaal naartoe voor zo'n feest. Ergens in Brabant is prima.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
RickZ wrote:Met de berichten die ze plaatsen: I, II, III (etc) denk ik dat het de line-up wordt voor 10Y spoontech :loving:
Volgens mij is het een soort tijdlijn. Van jaar 1, 2010 (oprichting door Vazard en Delete) naar jaar 2, 2011 (release van Formula, één van de grootste Spoontech hits), naar jaar 3 waar ik niet echt een theorie bij kan bedenken :") maar misschien de oudste/meest betekenswaardige acts?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Heel benieuwd wat er uit gaat komen. Sowieso HYPE. ^^