Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat jammer zeg, vond ze dit jaar nou net zo goed bezig zijn :( Maar goed begrijpelijk wel. Lijkt me erg lastig om naast je full time job ook nog eens muziek te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Inderdaad wel jammer, maar Spoontech is nooit een groot label geweest qua populariteit en boekingen. Het is juist een platform waar de artiesten hun creativiteit kwijt kunnen en dat maakt het juist mooi. Als hier meer markt voor zou zijn was het helemaal mooi, omdat de artiesten dan meer zouden verdienen en fulltime aan hun muziek zouden kunnen werken. Op dit moment is die vraag er gewoon niet, dus ben ik blij dat dit label er nog is, waar originaliteit en kwaliteit nog boven hitjes staan.


Precies dit! Leuk voor dat relatief kleine publiek die graag wat anders horen maar business wise is het helaas gewoon niet rendabel.. Ik ben ook bang dat artiesten bij een label als Spoontech ook nooit financieel succesvol zullen worden.. En ja dat vind ik jammer maar het is toch echt de realiteit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 13:12 
 
Record label
Avatar gebruiker

Het is inderdaad een heel dubbel jaar voor ons geweest! We hebben fantastische albums kunnen uitbrengen, onze jongens hebben op alle grote festivals gestaan en we hebben een supervette hosting gehad op de laatste editie van Q-BASE. Voor ons kwamen de besluiten van zowel Main Concern, Vazard, Radiance en Hardstyle Mafia best wel verwacht. Althans, we wisten dat het eraan zat te komen maar wisten niet de exacte data.

Begrijpelijke reacties vanuit jullie! Alleen willen we jullie meegeven dat we als label héél erg willen gaan groeien, en dit zal dan ook zeker gaan gebeuren. Hoe je het went of keert, namen zoals Vazard en Main Concern worden altijd in één adem genoemd met Spoontech, terwijl we juist vinden dat we veel meer ijzersterke producers hebben op het label. Je kan wel stellen dat de oude garde in zijn geheel weg is, maar dat is dan ook voor ons genoeg reden om te investeren in de toekomst en in de producers van morgen. We zien het dus daarom ook niet als 'leegloop', al onze namen zijn tot op het laatste moment trouw geweest aan Spoontech, en hebben simpelweg beslist om te stoppen omdat de hedendaagse scene hun niet meer trekt.

Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019. Jullie gaan heel snel meer van ons horen. Héél snel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Jullie gaan heel snel meer van ons horen. Héél snel ;)


Ja..... dit soort spannende cliffhangers kan ik niet aan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

SpoontechRecords schreef:
Het is inderdaad een heel dubbel jaar voor ons geweest! We hebben fantastische albums kunnen uitbrengen, onze jongens hebben op alle grote festivals gestaan en we hebben een supervette hosting gehad op de laatste editie van Q-BASE. Voor ons kwamen de besluiten van zowel Main Concern, Vazard, Radiance en Hardstyle Mafia best wel verwacht. Althans, we wisten dat het eraan zat te komen maar wisten niet de exacte data.

Begrijpelijke reacties vanuit jullie! Alleen willen we jullie meegeven dat we als label héél erg willen gaan groeien, en dit zal dan ook zeker gaan gebeuren. Hoe je het went of keert, namen zoals Vazard en Main Concern worden altijd in één adem genoemd met Spoontech, terwijl we juist vinden dat we veel meer ijzersterke producers hebben op het label. Je kan wel stellen dat de oude garde in zijn geheel weg is, maar dat is dan ook voor ons genoeg reden om te investeren in de toekomst en in de producers van morgen. We zien het dus daarom ook niet als 'leegloop', al onze namen zijn tot op het laatste moment trouw geweest aan Spoontech, en hebben simpelweg beslist om te stoppen omdat de hedendaagse scene hun niet meer trekt.

Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019. Jullie gaan heel snel meer van ons horen. Héél snel ;)

op 2 hele grote artiesten van dit moment na. Het bewijs ook dat spoontech zeker het begin kan zijn voor een mooie carrière .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja je kan maar zo ver trouw blijven aan een label, maar als je er je carrière van wil maken dan kan je niet bij Spoontech als label blijven (no offence). Daar is het niet groot genoeg voor. In de tijd dat Warsnats en Delete weggingen was Spoontech nog kleiner dan dat het nu is.

Ik voorspel ergens ook wel dat Mind Dimension en The Purge (als ze zo veel geboekt blijven worden) het ook een stap hoger zoeken. Ik hoop eerder dat Spoontech net zo'n boost krijgt als Gearbox toen kreeg, aka meer feesten en stages bij festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019.

En waar is deze kreet op gebaseerd? Hoe kun je nu al stellen dat jullie je naam in 2019 gaan vestigen in de scene? Dat weet je pas volgend jaar rond dit tijdstip, toch? Maar goed..., hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat in 2019 ook het grote publiek voor de Spoontech sound gaat vallen, en jullie je vestigen in de scene?


Allemaal leuk hoor zulk soort uitspraken, maar zonder ook maar enige onderbouwing hecht waarschijnlijk helemaal niemand daar waarde aan. En zelfs met een onderbouwing is het allemaal maar koffiedik kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
SpoontechRecords schreef:
Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019.

En waar is deze kreet op gebaseerd? Hoe kun je nu al stellen dat jullie je naam in 2019 gaan vestigen in de scene? Dat weet je pas volgend jaar rond dit tijdstip, toch? Maar goed..., hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat in 2019 ook het grote publiek voor de Spoontech sound gaat vallen, en jullie je vestigen in de scene?

Allemaal leuk hoor zulk soort uitspraken, maar zonder ook maar enige onderbouwing hecht waarschijnlijk helemaal niemand daar waarde aan.

Pffffff jij begrijpt er geen kut van he. Nee, zonder onderbouwing hecht niemand er waarde aan als een persoon hier zoiets zegt. Denk je nou zelf dat Spoon zulke uitspraken gaat doen zonder zelf ook maar enige grond daarvoor te hebben? Wellicht hebben ze meerdere hostings op grote festivals aankomend jaar, heeft een Spoon artiest een hosting, meerdere clubavonden et cetera. Zij weten deze dingen en het is hun goed recht om dat niet al hier te hoeven delen. Denk de volgende keer even na voordat je de betweter uit gaat hangen en begin vooral jij maar niet over onderbouwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
SpoontechRecords schreef:
Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019.

En waar is deze kreet op gebaseerd? Hoe kun je nu al stellen dat jullie je naam in 2019 gaan vestigen in de scene? Dat weet je pas volgend jaar rond dit tijdstip, toch? Maar goed..., hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat in 2019 ook het grote publiek voor de Spoontech sound gaat vallen, en jullie je vestigen in de scene?


Allemaal leuk hoor zulk soort uitspraken, maar zonder ook maar enige onderbouwing hecht waarschijnlijk helemaal niemand daar waarde aan. En zelfs met een onderbouwing is het allemaal maar koffiedik kijken.


Dat jij het niks vindt ok, maar ze verkopen al feesten uit en hebben volle stages en eigen hostings op grote feesten. Wat doet jou denken dat ze dit plotseling in 2019 opnieuw moeten bewijzen. Of denk je dat alle fans miraculeus alles van de voorgaande jaren vergeten?

Elk bedrijf, en zo ook Spoontech, heeft een plan van aanpak. Ze kunnen maar zo allemaal boekingen/hostings/plannen hebben waarmee ze zich meer willen vestigen. Dat is wat ze zeggen. Er staat achter die zin toch jullie horen binnenkort meer van ons, refererend naar dat statement, waarom ga je dan vragen om uitleg?

Dat jij van iedereen over dit label op iets onzinnigs en wat vrij duidelijk is moet gaan mierenneuken spreekt ook weer boekdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik hoop eerder dat Spoontech net zo'n boost krijgt als Gearbox toen kreeg, aka meer feesten en stages bij festivals.


Een eigen stage op Q-Base is toch een enorme erkenning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Broken Balance schreef:
Ik hoop eerder dat Spoontech net zo'n boost krijgt als Gearbox toen kreeg, aka meer feesten en stages bij festivals.


Een eigen stage op Q-Base is toch een enorme erkenning?


Zeker, maar daar hoeft het niet af mee te zijn, meer van dat in de toekomst graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:01 
 
Record label
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Maar goed..., hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat in 2019 ook het grote publiek voor de Spoontech sound gaat vallen, en jullie je vestigen in de scene?


Wellicht, is dit de juiste manier :whistle:



We zijn jullie daar Spoontechnicians! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha burn Sander
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
SpoontechRecords schreef:
Verdwijnen we op de achtergrond? Zeker niet! We kunnen zelfs stellen dat we eindelijk onze naam gaan vestigen in de scene anno 2019.

En waar is deze kreet op gebaseerd? Hoe kun je nu al stellen dat jullie je naam in 2019 gaan vestigen in de scene? Dat weet je pas volgend jaar rond dit tijdstip, toch? Maar goed..., hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat in 2019 ook het grote publiek voor de Spoontech sound gaat vallen, en jullie je vestigen in de scene?


Allemaal leuk hoor zulk soort uitspraken, maar zonder ook maar enige onderbouwing hecht waarschijnlijk helemaal niemand daar waarde aan. En zelfs met een onderbouwing is het allemaal maar koffiedik kijken.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, wauw. Timing :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Haha burn Sander

Waarom is dat een burn.. Ook dit jaar hebben ze meerdere mooie stage hostingen gehad, dat is toch niks nieuws. Maar als op of bij die stages nog steeds enkel het vaste groepje fanatieke Spoontech aanghangers te vinden is, vestig je je toch nog niet bij het grote publiek. Een artiest van hun had zelfs in de blue op Defqon een boeking dit jaar. Alleen liep toen wel 3/4 van de tent leeg. Op Hardtraxx word toch ook altijd gezegd dat de Spoontech sound niet toegankelijk is voor het grote publiek, of eigenlijk alleen weggelegd voor een bepaald groepje liefhebbers. Zelfs met een kei goed plan van aanpak, acht ik de kans dat Spoontech zich ooit gaat vestigen bij het groote publiek vrij klein.

@SpoontechRecords. Mooie boeking voor jullie! We zullen zien waar het jaar 2019 jullie brengt :P.

(Om op voorhand al te claimen dat jullie je in 2019 gaan vestigen, vind ik persoonlijk erg naïef. Ben meer van het eerst zien en dan geloven :P. Zeker in de muziekbranche, waar je toch grotendeels afhankelijk bent van andere)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Een artiest van hun had zelfs in de blue op Defqon een boeking dit jaar. Alleen liep toen wel 3/4 van de tent leeg.


Ik weet niet of je met 'een artiest van hun' Main Concern bedoelt? Aangezien dat een tijdelijke comeback tour was en destijds het eerste optreden sinds 1,5 jaar... niet echt representatief voor de gemiddelde Spoontech artiest. Waarbij ik nog even buiten beschouwing laat dat ze de blue afsloten, oftewel vlak voor de Endshow op de Red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd maar weer dezelfden die over de mening van SVB vallen!!!!!!! Ga lekker naar een ander forum ofzo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Chroman schreef:
Haha burn Sander

Waarom is dat een burn.. Ook dit jaar hebben ze meerdere mooie stage hostingen gehad, dat is toch niks nieuws. Maar als op of bij die stages nog steeds enkel het vaste groepje fanatieke Spoontech aanghangers te vinden is, vestig je je toch nog niet bij het grote publiek. Een artiest van hun had zelfs in de blue op Defqon een boeking dit jaar. Alleen liep toen wel 3/4 van de tent leeg. Op Hardtraxx word toch ook altijd gezegd dat de Spoontech sound niet toegankelijk is voor het grote publiek, of eigenlijk alleen weggelegd voor een bepaald groepje liefhebbers. Zelfs met een kei goed plan van aanpak, acht ik de kans dat Spoontech zich ooit gaat vestigen bij het groote publiek vrij klein.

@SpoontechRecords. Mooie boeking voor jullie! We zullen zien waar het jaar 2019 jullie brengt :P.

(Om op voorhand al te claimen dat jullie je in 2019 gaan vestigen, vind ik persoonlijk erg naïef. Ben meer van het eerst zien en dan geloven :P. Zeker in de muziekbranche, waar je toch grotendeels afhankelijk bent van andere)


:lol:

Krijgt grote boeking op een groot Q feest en vervolgens nog een.
Mind Dimension en The Purge trekken vaak volle area's (niet alleen Spoontech fans)

Maar een van jullie acts die al 1,5 jaar niet heel actief was sloot de blue af terwijl iedereen naar de eindshow aan het turen was, dat zegt alles zeg ik je!!! Laat alle randvoorwaarden voor die omstandigheden maar mooi buiten beschouwing, dan klopt je punt vast wel.

Nergens zeggen ze ook dat ze zich willen vestigen bij het grote publiek. Alleen dat ze zich willen vestigen als naam.

Wat denk je Sander, dat Spoontech plots de nieuwe Rough State moet zijn? Met de boekingen die ze hebben en gehad hebben zijn ze anno 2019 (want dat staat er, en niet in 2019) makkelijk een gevestigde naam te noemen. Je zuurt alleen op dit label omdat het gros hier het leuk vindt, en dan met dit soort onzin komen als je keihard het tegendeel direct op je neus krijgt te zien :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Sander flapdrol. Mooi dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat ze Sander afsluiten van het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk best dat Spoontech groter publiek kan gaan trekken. Kijk naar Delete, natuurlijk is zijn sound wat veranderd om een breder publiek aan te spreken, maar het komt nog steeds voort uit zijn originele Spoontech sound.

De stap van Delete naar bijvoorbeeld MD is veel sneller gemaakt dan de stap van standaard RAW naar een Spoontech artiest. Misschien zijn sommigen het hier totaal niet mee eens, maar ik geloof wel dat de explosieve groei van Delete kan bijdragen aan meer vraag naar een dergelijke sound, en uiteindelijk zal vertalen naar meer populariteit voor Spoontech. Dat zie ik bijvoorbeeld ook terug in de Delete fangroup, waar steeds meer Delete fans ook naar Spoontech beginnen te luisteren, maar ook aan mijn vriendengroep die allemaal begonnen met Delete en Spoontech inmiddels ook heel vet vinden.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd wat 2019 gaat brengen voor Spoontech, en gun het ze van harte om meer aandacht te krijgen als label, Qapital is een heel mooi en verrassend begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik denk best dat Spoontech groter publiek kan gaan trekken. Kijk naar Delete, natuurlijk is zijn sound wat veranderd om een breder publiek aan te spreken, maar het komt nog steeds voort uit zijn originele Spoontech sound.

Ben het hier op zich wel mee eens. Denk alleen niet dat ze dat binnen één jaar tijd gaat lukken, gezien het huidige artiesten aanbod op Spoontech. Persoonlijk zie ik alleen in Genox echt potentie om een breder publiek aan te gaan trekken. Zijn sound is voor Spoontech begrippen vrij toegankelijk. Een The Purge geef ik ergens ook nog wel eens kans, als hij net als Delete een iet wat toegankelijkere sound aanneemt. Mochten die twee in populariteit gaan stijgen loop je als Spoontech zijnde denk ik wel meteen tegen het volgende issue aan. Hoe ga je die artiesten bij je label houden? Bijvoorbeeld een End of Line ligt vrij snel als kaper op de kust voor artiesten als Genox. Same story als bij Delete eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Mochten die twee in populariteit gaan stijgen loop je als Spoontech zijnde denk ik wel meteen tegen het volgende issue aan. Hoe ga je die artiesten bij je label houden? Bijvoorbeeld een End of Line ligt vrij snel als kaper op de kust voor artiesten als Genox. Same story als bij Delete eigenlijk.


Dat kan inderdaad een struikelblok zijn, ben benieuwd.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen