Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ben ik blij dat ik hierbij was.
Waanzinnig vette nacht beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Is het mogelijk dat het album van Radiance ook op de Spotify playlist komt?

Staat dat album op Spotify dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat ben ik blij dat ik hierbij was.
Waanzinnig vette nacht beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RTM93 schreef:
Wat ben ik blij dat ik hierbij was.
Waanzinnig vette nacht beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rowanyt1309 schreef:
RTM93 schreef:
Wat ben ik blij dat ik hierbij was.
Waanzinnig vette nacht beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Vazard - Guitars On Acid wil ik heel graaf eens live horen, of Malice - Dictatorship.


Dankjewel dat Guitars On Acid gedraaid is! Onvergetelijke nacht was dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kegel, bedankt dat ik jou heb mogen ontmoeten. Was LIT AF moat

Edit: Broken Balance daarentegen, wat een sukkel joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jij ook bedankt, en bedankt voor t aanvragen van Insanity, held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste deel van de set van Genox geweest en daarna niet meer weggegaan uit de bunker. Onwijs genoten en wat kwamen de kicks goed door! Altijd leuk om dezelfde mensen steeds te zien bij Spoontech feesten/hostings. Geeft toch aan hoe dedicated iedereen is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)


Dit was machtig zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Geminizers - Out Of Control (Vazard & Delete Remix)


Dit was machtig zeg. :worship:

:love: pfoah en hoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard schreef:
2006: How cool would it be to attend Q-Base
2010: How cool would it be to DJ at Q-Base
2014: How cool would it be to have a Spoontech hosting at Q-Base
2018: Holy shit this bunker is full of people just for us, we did it.

These are real thoughts I've had over the years since getting into hardstyle, Q-Base was always one of those really cool concepts I dreamt of attending whilst sitting in my bedroom listening to livesets and watching videos.
Even though playing in the Hangar in 2016 was epic, there is something extra special about being part of our very own hosting at the last ever edition.
Playing my set was of course an amazing experience and I loved the energy and vibe from everyone in the crowd.
However the best part for me was watching all the artists/management/crew/friends/family so excited and so rewarded for all the work they have put in over the years, this was a dream come true for everyone involved and you could see it.

Now I feel complete, I head home to spend time with my new daughter and my wife who I have missed greatly during this trip.
I may not be back for a while, I don't know what to do from here to be honest, I think I will take a break and reset in 2019 and see what my next chapter will look like.
Regardless of what happens in the future, I have enough memories to last me a lifetime and I thank everyone reading this post for giving me that gift.

Until we meet again...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een treurig nieuws zeg. Bizar veel mooie momenten meegemaakt waarbij zijn muziek betrokken was. Ik hoop van harte dat hij toch nog eens op een feest zal verschijnen. Blij dat ik zijn set op Q-Base heb mogen meemaken, die ga ik niet snel vergeten.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was natuurlijk al een beetje te verwachten. Na zijn album was er al sprake van dat hij even een break zou nemen. Gelukkig dat die voor Q-Base nog hierheen gekomen is. Was een geweldige set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat een treurig nieuws zeg. Bizar veel mooie momenten meegemaakt waarbij zijn muziek betrokken was. Ik hoop van harte dat hij toch nog eens op een feest zal verschijnen. Blij dat ik zijn set op Q-Base heb mogen meemaken, die ga ik niet snel vergeten.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Viel inderdaad te verwachten. Die man heeft muziek eigenlijk altijd gezien als hobby en dit bewijst dat zonder meer. Ik ben blij dat we kunnen genieten van alle goede muziek die hij ons heeft voorgeschoteld en ik hoop dat hij volgend jaar weer van zich laat horen, met wellicht nieuwe inspiratie en motivatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat een treurig nieuws zeg. Bizar veel mooie momenten meegemaakt waarbij zijn muziek betrokken was. Ik hoop van harte dat hij toch nog eens op een feest zal verschijnen. Blij dat ik zijn set op Q-Base heb mogen meemaken, die ga ik niet snel vergeten.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:43 
 
Hardtraxx Elite

iRon schreef:
Viel inderdaad te verwachten. Die man heeft muziek eigenlijk altijd gezien als hobby en dit bewijst dat zonder meer. Ik ben blij dat we kunnen genieten van alle goede muziek die hij ons heeft voorgeschoteld en ik hoop dat hij volgend jaar weer van zich laat horen, met wellicht nieuwe inspiratie en motivatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 20:43 
 
Record label
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:51 
 
Record label
Avatar gebruiker

Ha Hardtraxxers! :)

We waren benieuwd naar jullie meningen. We willen graag kijken naar mogelijkheden om onze merchandiselijn uit te breiden. Wat voor merchandise missen jullie op ons platform wat jullie graag zouden willen zien? Als je onze merchandise uberhaupt niet draagt, dan hoef je deze ook uiteraard niet per se aan te schaffen. Maar we zijn gewoon benieuwd naar jullie meningen!

Ik denk dat we de plastic lepels maar beter achterwegen kunnen laten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Indy dat wel vet zou vinden hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Ha Hardtraxxers! :)

We waren benieuwd naar jullie meningen. We willen graag kijken naar mogelijkheden om onze merchandiselijn uit te breiden. Wat voor merchandise missen jullie op ons platform wat jullie graag zouden willen zien? Als je onze merchandise uberhaupt niet draagt, dan hoef je deze ook uiteraard niet per se aan te schaffen. Maar we zijn gewoon benieuwd naar jullie meningen!

Ik denk dat we de plastic lepels maar beter achterwegen kunnen laten :whistle:


Ik zou het zelf sneller dragen als het wat meer streetwear-achtig is, denk bijvoorbeeld aan longshirts in plaats van de simpele, standaard t-shirts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat meer casual kleding zoals Phuture Noize z’n merchandise lijn. Ik weet niet of dat mogelijk is met spoontech maar ik vind het wel heel tof als je gewoon shirts hebt die je in het dagelijkse leven aan kan doen zonder dat mensen raar op gaan kijken ofzo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat meer casual kleding zoals Phuture Noize z’n merchandise lijn. Ik weet niet of dat mogelijk is met spoontech maar ik vind het wel heel tof als je gewoon shirts hebt die je in het dagelijkse leven aan kan doen zonder dat mensen raar op gaan kijken ofzo haha

Opzich wel mee eens. Ik vond het Q-Base shirt aan de voorkant bijvoorbeeld wel vet (vrij basic), maar die hele lineup op je rug hoeft dan van mij weer totaal niet.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen