Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Zamble wrote:Spreadshirt mag alleen wel stoppen met die snapbacks waar gewoon een naampje op wordt geprint.
Helemaal mee eens, heb er zelf een van Main Concern, maar hoe de naam erop staat is best lelijk.
Die van hardstyle.com (Al zijn er daar geen van spoontech) zijn veel mooier.
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
HE DIT TOPIC VIND IK LEUK.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ja en dat terwijl je bij Spreadshirt vaak nog evenveel betaalt ook...
Hardtraxxer
271 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Gaat er nog iets gebeuren met die kick edits van Animated Audio & Before The Storm van Infirium? Had ze overlaatst in een setje tegen gekomen en die zijn echt wel vet :loving:
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
Reduce wrote:Gaat er nog iets gebeuren met die kick edits van Animated Audio & Before The Storm van Infirium? Had ze overlaatst in een setje tegen gekomen en die zijn echt wel vet :loving:
Is een beetje lastig, gezien het niet hele oude tracks zijn, en ik basically alleen een andere kick eronder geschroefd heb.. Had een tijdje geleden die van Animated Audio op me soundcloud geprobeerd te zetten, maar daar kwam per direct een copyright strike op. Fusion is nogal on point met hun copyright, en soundcloud hun enforcement ervan is ook goed aanwezig. :P
Dus voorlopig weet ik nog niet wat ik ermee aan moet. Zal ze sws nog wel in wat setjes stoppen denk ik zo. :)
En tof dat je ze vet vind :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Reduce wrote:Animated Audio
waar kan ik deze beluisteren? die edit van before the storm is iniedergeval ontzettend baas :worship:
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
yannickvk wrote:
Reduce wrote:Animated Audio
waar kan ik deze beluisteren?
Maandag, op We Are Hardstyle :P
Of hier
yannickvk wrote:die edit van before the storm is iniedergeval ontzettend baas :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
held :)

tot maandag!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Infirium wrote:
Reduce wrote:Gaat er nog iets gebeuren met die kick edits van Animated Audio & Before The Storm van Infirium? Had ze overlaatst in een setje tegen gekomen en die zijn echt wel vet :loving:
Is een beetje lastig, gezien het niet hele oude tracks zijn, en ik basically alleen een andere kick eronder geschroefd heb.. Had een tijdje geleden die van Animated Audio op me soundcloud geprobeerd te zetten, maar daar kwam per direct een copyright strike op. Fusion is nogal on point met hun copyright, en soundcloud hun enforcement ervan is ook goed aanwezig. :P
Dus voorlopig weet ik nog niet wat ik ermee aan moet. Zal ze sws nog wel in wat setjes stoppen denk ik zo. :)
En tof dat je ze vet vind :D
Zou je ze in dit geval niet gewoon gratis online kunnen gooien?
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Namens ons allen bij Spoontech nog een gelukkig nieuwjaar! :D Hebben jullie op oudjaarsdag de yearmix voorbij zien komen? :)

Daarnaast zijn er op We Are Hardstyle ook behoorlijk wat nieuwe nummers gepremiered, waaronder collabs tussen Infirium & Radiance, Infirium Vyral & Yuna-X en Infirium en onszelf. Daarnaast ook nieuwe solo tracks van Mind Dimension, Hardstyle Mafia en ook van ons. Een aantal hiervan zijn al te vinden in de nieuwe tracks sectie mochten jullie benieuwd zijn :D
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Kunnen we binnenkort weer een nieuwe release verwachten?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
iRon wrote:Kunnen we binnenkort weer een nieuwe release verwachten?
:slow:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Dat zou toch wel fijn zijn!
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zou ik niet erg vinden, die collab van Infirium, Vyral en Yuna-X is echt prachtig :$

of misschien een vazard release
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
[SPOON 099]

Vazard - Seeker of Fire
Vazard - My Jam
Vazard - tba
Vazard - Zimmersion 2.0

AUB ASAP :cry:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Denk eerder 100 dan? Misschien 099 dan End of Days Part 2?
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Heb een voorgevoel dat SPOON100 wel een Vazard release wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Spanning Tree wrote:Denk eerder 100 dan? Misschien 099 dan End of Days Part 2?
Lijkt me het meest logisch ja. Main Concern had na de jaarwisseling aangeven dat ze in 3 weken nog zoveel mogelijk projecten af gingen ronden
With about 3 weeks to go until John leaves for India, we will now lock ourselves in the studio and try to finish as much old material as we can and release it on "End of Days Part II".
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Spoon100 wordt Zimmersion 2.0

Bron: FB Vazard
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Zamble wrote:Spoon100 wordt Zimmersion 2.0

Bron: FB Vazard
Hoop wel 'onder andere' dan. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Ja dat hoop ik ook!
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Hoop ook dat er meerdere tracks op komen, wat ik overigens wel gewoon verwacht. My Jam & Seeker of Fire please? :$
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Ik hoop juist het meeste op die TBA. Na Defqon helemaal nergens meer gehoord, terwijl ik die zo gaaf vind.
Als ik die ooit nog live te horen krijg barst ik in tranen uit denk ik. :cry:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Mij maakt het eigenlijk niet uit. Een EP met al die Vazard tracks zou wel leuk zijn. Anderzijds is het ook wel vet dat een paar platen lekker exclusief blijven.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:Mij maakt het eigenlijk niet uit. Een EP met al die Vazard tracks zou wel leuk zijn. Anderzijds is het ook wel vet dat een paar platen lekker exclusief blijven.
Eigenlijk wel waar ja. Als ze nu uit komen draai ik ze grijs tot ik ze te vaak gehoord heb, is de lol er ook weer snel vanaf. :P