Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanaf 3 januari is SLAM!FM je on-air hardstyle dealer.
DJ Mental Theo presenteert vanaf dan namelijk elke zaterdagnacht van 04.00 uur tot 05.00 uur het programma Hard Attack!

beetje domme tijd vind ik,
en zowiezo dom dat het daar komt.geld?
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals al door velen gezegd.. Hardstyle wordt zoals bijvoorbeeld Electro nu is en Jump was.. Dan begint het met laat op de avond.. Dan komt het naar voren en blabla.
Sowieso is het al het meest gezochte genre op intenet onder Nederlanders..
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:21 
 
Hardtraxxer

Boycotten.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat je niet lukken.. Hardstyle gaat toch wel te groot worden, er zijn al TE veel nieuwe mensen geintresseerd nou. Het enige feestpunt in Nederland waar het niet zo is, is Partyflock, daar is Hardcore groter. Op Club Judge is het House wat de klok slaat.. Voor de rest op de meeste dance-sites gaat het meestal vooral over Hardstyle. Dat ga je niet zomaar veranderen. Slam FM slaat zijn geld daaruit, don't blame them!

Overigens was bijvoorbeeld een TMF clubcam ook al op een Zany feestje geweest.. Zoals ik hier ook had vermeld, dus niets nieuws onder de zon..

edit - En Fresh FM draait al ongeveer 4 jaar Hardhouse Generation, als het niet meer is. Dat is ook te ontvangen.. Daar is nog NOOIT over geklaagd. En nu Slam FM het doet is het opeens bommen los? 2 maten meten.

en nog een edit - En wat te denken van de voorganger van Slam FM: Het allerheilige ID&T Radio. Woensdagavond: 8-10 Q-Dance Radio, 10-12 Thunderdome. Rest vd week voornamelijk dance. Erg? Nee.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

blame die Mental Theo! straks krijgen we Happy Hardstyle...daar is nu-style dan niets meer bij

edit: http://martijnlg.hyves.nl/blog/19073924 ... adio/TTBD/

SlamFM sloopt je radio :bomb: wij slopen SlamFM :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Mental Theo zorgde voor wat vroeger? Hij was 1 van de hardste van zijn tijd in de Happy Hardcore, overigens niet eens door hem verzonnen.

edit - hebben jullie ooit een x Mental Theo on the road gekeken vroeger op TMF?
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En Mental Theo zorgde voor wat vroeger? Hij was 1 van de hardste van zijn tijd in de Happy Hardcore, overigens niet eens door hem verzonnen.

edit - hebben jullie ooit een x Mental Theo on the road gekeken vroeger op TMF?


Ik heb dat wel eens gezien ja...
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar wat voor feesten ging hij? Probeer dat eens voor de geest te halen.. ;)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Naar wat voor feesten ging hij? Probeer dat eens voor de geest te halen.. ;)


Probeer je goed te praten dat hij dat gaat presenteren op SlamFM?

Heb je wel eens een gemixte CD van hem gehoord? Hardstyle, Hardcore en Happy Hardcore gewoon door elkaar heen...
Ik vind die Mental Theo echt 1000 keer niks...
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mental Theo is een goede gast die gewoon nu bij het verkeerde bedrijf zit. Bij TMF kon hij doen wat hij wou.. Hij ging met zijn MT On The Road naar de godsharde Hardcore en vooral Terror en Speedcore feesten. Hij deed ALLES wat op de TV eigenlijk niet kon. DAT is Mental Theo. Tegenwoordig gebruikt Slam FM zijn image veel te veel om dit soort dingen te doen. Dit is niet de Mental Theo die hij kan zijn. Kijk naar die wanhopig slechte remix samen met Basshunter. Hij kan beter!
Ik blame eerder de leiding van Slam FM om dit te doen dan dat ik Theo blame.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mental Theo is een goede gast die gewoon nu bij het verkeerde bedrijf zit. Bij TMF kon hij doen wat hij wou.. Hij ging met zijn MT On The Road naar de godsharde Hardcore en vooral Terror en Speedcore feesten. Hij deed ALLES wat op de TV eigenlijk niet kon. DAT is Mental Theo. Tegenwoordig gebruikt Slam FM zijn image veel te veel om dit soort dingen te doen. Dit is niet de Mental Theo die hij kan zijn. Kijk naar die wanhopig slechte remix samen met Basshunter. Hij kan beter!
Ik blame eerder de leiding van Slam FM om dit te doen dan dat ik Theo blame.


Over die 'blame' heb je dan wel gelijk, was iets te kortzichtig van mij.

Maarja, ik ken die gast alleen van z'n Happy Hardcore troep en z'n slechte mix CD's (SlamFM's "De Beukplaat").

Btw, wat je zei over Fresh FM. Die zender is niet overal te ontvangen en veel onbekender dan SlamFM.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat staat er op die CD? SLAM FM! SLAM FM! DAT is hetgene wat je moet blamen inderdaad. Het ongelofelijke uitbuiten van alles wat op dat moment maar hip is. Dat gedrocht moet je tegen in opstand komen, niet Theo zelf!

Slam FM mag meer gedraaid worden.. Maar van 4 tot 5 in de nacht in vergelijking met een voor de HS bekend programma op de woensdagavond, waar ook onbekendere gasten als Degos & Re-Done komen? Wat is beter ingepland?
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar wat staat er op die CD? SLAM FM! SLAM FM! DAT is hetgene wat je moet blamen inderdaad. Het ongelofelijke uitbuiten van alles wat op dat moment maar hip is. Dat gedrocht moet je tegen in opstand komen, niet Theo zelf!

Slam FM mag meer gedraaid worden.. Maar van 4 tot 5 in de nacht in vergelijking met een voor de HS bekend programma op de woensdagavond, waar ook onbekendere gasten als Degos & Re-Done komen? Wat is beter ingepland?


Theo stemt ermee in om dat uit te brengen, dus in mijn ogen zijn ze beide even 'schuldig'.

Maarja, bekend of niet, Mental Theo en Degos & Re-Done zullen toch wel alleen maar tracks van andere DJ's draaien...
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat mij veel meer om Slam FM wat op het moment gewoon al bezig is elke hype uit te melken die er maar is. Eerst met Jump, nu met electro en ze gaan gewoon verder.. Het is gewoon uitknijpen deluxe, dat vind ik veel kwalijker.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja....alles voor het geld :x
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind Mental Theo gewoon een held :worship:
Punt.:)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tekk schreef:
Ik vind Mental Theo gewoon een held :worship:
Punt.:)


Quoted For Truth!

En Slam FM = KUT!
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus weer een van de tekenen dat hardstyle steeds populairder wordt (op een negatieve manier). Merk zelf dat veel mensen die niks met hardstyle hadden opeens een hardstyler worden :sick:. Zegmaar van die mooiboyz die eerst vol aan de (electro)-house waren.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat waait met een jaartje wel weer over. Tot die tijd is het doorzetten en hopen dat niemand a la Patrick opstaat.. Want het ergste wat Electro overkomen is, is Skinny Jeans, wat niet eens zo gek slecht was als ik hte mag zeggen..
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 00:24 
 
Hardtraxxer

Ik vind skinny Jeans wel leuk eigenlijk :P

Niet dat ik zoveel van Electro/House afweet..
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektro house is opzich leuke muziek als afwisseling hoor :) Ware het niet dat ik niet geassocieerd wil worden met de meeste mensen die daar naar luisteren :P
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ohjee, van 4 tot 5 uur s'nachts zullen de Showtek plaatjes aan elkaar gespinnt worden :yawn: Of gaan we soms dit soort plaatjes gaan horen? Jammer, erg jammer. Maar het waait wel weer over. :)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 04:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit mag niet doorgaan! Er moet toch iets zijn om dit te kunnen stoppen? En dan bedoel ik niet een aanslag, maar iets beters. Aanslag kan altijd nog..
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb vannacht geluisterd,wat een bout zooi
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 12:17 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Ik vind die Mental Theo echt 1000 keer niks...


maar dat motor programma wat ie samen met die andere gast presenteerde was wel vet! :P
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen