Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is iedereen toch bang dat hardstyle zo commercieel wordt... dikke care, alsof iedereen ineens hardstyle gaat luisteren, daar is te weinig belangstelling voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoezo fear fm nou weer de schuld dat hun een top 40 maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 12:38 
 
Donateur

Khadber schreef:
Want Fear.FM is nu schuldig? Want MOH radio maakt ook hardcore populair? Want Deep FM maakt house populiar?
Nee.
Slam FM... Kansloze zender, en om 5 uur in de nacht luistert er toch geen hond naar.
frankhardenberg schreef:
later als het wat bekender is word het misschien echt 'populaire' muziek, dan heb je veel minder kans dat het zon hype word als jumpstyle destijds, wat een lelijk woord trouwens, jumpstyle.... xd
en top 40 >>> fear fm, top 100 >>> fear fm
blame it on Fear FM!
en Slam FM... laat Dozer, Noisecontrollers, Donkey Rollers etc. daar maar eens komen, en ook wat onbekende dj's.
en laten we gelijk een nieuw topic maken:
Het Grote Woordenboek, om scheldwoorden op leden te voorkomen zoals: dagjesmensen alsje niet weet wat reversed bass is :')


Want Fear.FM is nu schuldig? Want MOH radio maakt ook hardcore populair? Want Deep FM maakt house populiar?
Nee.
Slam FM... Kansloze zender, en om 5 uur in de nacht luistert er toch geen hond naar.

nee maar iedereeen had het over top 40 muziek :P
en ja Slam FM is idd mogolisch om 5 u snachts slaap ik......
Martin schreef:
hoezo fear fm nou weer de schuld dat hun een top 40 maken?
hoezo fear fm nou weer de schuld dat hun een top 40 maken?

oh ik geef ze niet de schuld ik wil alleen reacties er op krijgen om te zien hoe anderen er over denken.
ik vind Fear FM persoonlijk juist top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 17:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ff al het gezijk in 1 :P

las van drugs op hardstyle feesten niet leuk.. volgens mij is dit altijd al geweest.
en wat kan je dr aan doen als het te commercieel word ?

luister naar een nummer van 5 jaar geleden en nu hoor het verschil het is nu al veel verandert vergeleken met vroeger Pavo Luna the Prophet en hoor het verschil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2009 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik had het er gisternacht nog wel even opstaan :$
Kan het niet beoordelen want ik ging KO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het gewoon wel terecht dat er een early special komt regelmatig. Zoals jij ook zegt, oude platen mogen ook gewoon gedraaid worden! Zo gek dat mensen meteen afhaken zodra ze niet de melodieën van vandaag horen. Ik ben ook echt nog niet volgroeid in early tracks, ik ken ze bij lange na niet allemaal. Toch wil ik ze wel leren kennen, want er zitten regelmatig hele dikke tussen! (Zie Stardust - Sound Of Vintage, die ik heel erg vet vind!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2009 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nick schreef:
ik had het er gisternacht nog wel even opstaan :$
Kan het niet beoordelen want ik ging KO :D


Kleine alcoholist! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om dit terug te lezen xd, onder andere:

Citaat:
wat is iedereen toch bang dat hardstyle zo commercieel wordt... dikke care, alsof iedereen ineens hardstyle gaat luisteren, daar is te weinig belangstelling voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Leuk om dit terug te lezen xd, onder andere:

Citaat:
wat is iedereen toch bang dat hardstyle zo commercieel wordt... dikke care, alsof iedereen ineens hardstyle gaat luisteren, daar is te weinig belangstelling voor.


Hahaha, 6 jaar geleden inmiddels. Wat gaat de tijd toch snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Dit is dus weer een van de tekenen dat hardstyle steeds populairder wordt (op een negatieve manier). Merk zelf dat veel mensen die niks met hardstyle hadden opeens een hardstyler worden :sick:. Zegmaar van die mooiboyz die eerst vol aan de (electro)-house waren.

Hahaha, 5 jaar geleden speelde dus al precies hetzelfde als nu :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga nog verder terug naar 1995 waar 538 werd opgericht.

Die zorgde voor een hoop zwabbers ipv gabbers op hardcore feesten. 538 draaide die troep van Paul Elstak en Charly Lownoise & Mental Theo op de radio, Daardoor kreeg de (happy) hardcore wel een enorme aantrekkingskracht met de glorie jaren '95 '96 en '97. Commercieel een succes die happy hardcore. Maar voor de echte gabbers......not! Op veel feesten werd voor 75% Happy Hardcore gedraaid en 25% echte Hardcore. :(

Ik wil er maar mee zeggen dat radio stations van hardstyle/hardcore moet afblijven, want het wordt dan alleen maar uitgebuit met commerciele hitjes die voor de radio zijn en niet voor de echte liefhebber. Die hitjes zijn er voor de meelopers. Meer niet! Artiesten zouden eens na moeten denken waarvoor ze hun muziek maken: voor de echte liefhebber of op de radio willen komen en commercieel zijn.

Er is nog niet veel veranderd na 20 jaar! als ik dit hier boven terug leest. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
ruuumm schreef:
verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')


deze is ook wel grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 00:31 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Lyst schreef:
ruuumm schreef:
verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')


deze is ook wel grappig :D

Werd er maar gevraagd wat reversed bass is, dan werden er tenminste nog tracks gemaakt die het hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin vroeg dat laatst, die luistert pas ruim een jaar hardstyle, en toen heb ik het uitgelegd en laten horen, en toen vond ze het eigenlijk veel vetter dan de kicks van nu, en nu gaat ze over 2 weken mee naar Hardclassics :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mijn vriendin vroeg dat laatst, die luistert pas ruim een jaar hardstyle, en toen heb ik het uitgelegd en laten horen, en toen vond ze het eigenlijk veel vetter dan de kicks van nu, en nu gaat ze over 2 weken mee naar Hardclassics :loving:

laten we vooral alle kicks over 1 kam scheren... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet goed verwoord, het ging over de reverse bass, dat ze die vetter vindt dan de kicks ZONDER REVERSE BASS van nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die moette houden
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen