Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 13:19 

Donateur

Gaat dus weer nergens over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 13:42 

Hardtraxxer

ik denk dat ik om die tijd nooit zin/tijd heb om dan SlamFM te luistere, dan ben ik OF zelf nog aan het stappe OF ik ga lkkr slape of dan lig ik al te slape ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 13:50 

Hardtraxx Addict

Maar even terugkomend op FreshFM.. Is dat alleen maar te ontvangen in het westen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 14:09 

Hardtraxx Veteran

beter doen ze t gewoon niet
jump vonk ook nog wel gaan voor dat t commercieel werd en alles in 1 klap verneukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 14:17 

Hardtraxx Addict

Ik vind Jump wel leuk. Nja, eigenlijk vind ik French Tek ( (L) ) wel leuk! Luister is wat nummers van Manu Kanton of Noise Provider en stel uw mening bij want zo slecht is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 14:18 

Hardtraxx Beheerder

Atraxisz schreef:
Maar even terugkomend op FreshFM.. Is dat alleen maar te ontvangen in het westen?

Op de normale radio wel, webradio volgens mij overal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 14:35 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:

geen idee, maar je kan toch www.nederland.fm of www.kiesfm.nl gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 15:11 

Hardtraxx Veteran

Lekker begin van de zondag voor mij. Waarom moet dit nou weer.. ik zie straks al al die wannabes met hun petje schijf op en een of andere sneakers en de broek op half 11 los gaan op Hardstyle nummers van Showtek, Headhunterz en dergelijke.. En onder tussen praten ze tegen elkaar als eeswaa en skaffa of die kwats

Laat het geen hype worden.. want dan stap ik toch echt over op hardtrance of hardcore.

Ik ben trouwens erg ervaren met carbid schieten.. iemand tijd om naar het radio station slam FM te rijden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 15:18 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Lekker begin van de zondag voor mij. Waarom moet dit nou weer.. ik zie straks al al die wannabes met hun petje schijf op en een of andere sneakers en de broek op half 11 los gaan op Hardstyle nummers van Showtek, Headhunterz en dergelijke.. En onder tussen praten ze tegen elkaar als eeswaa en skaffa of die kwats

Laat het geen hype worden.. want dan stap ik toch echt over op hardtrance of hardcore.

Ik ben trouwens erg ervaren met carbid schieten.. iemand tijd om naar het radio station slam FM te rijden? :P

Dat soort types bedoel ik dus ook! Heb d'r inmiddels al paar zien lope :sick: Laten we maar hopen dat het geen echte trend gaat worden. Laat ze maar lekker leip doen op Kempi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 15:22 

Hardtraxx Veteran

inderdaad! Niemand trouwens die weet dat het setje van Mental Theo opgenomen is? En ergens te downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 15:42 

Hardtraxx Veteran

Tip: Ga je gewoon niet ergeren aan die dingen.. Het is gewoon een tijdelijke trend. Stap lekker tot die tijd over op Techno/Hardtrance/Hardcore en geniet ondertussen van de mensen die WEL kwaliteit Hardstyle maken. Net zoals electro waait dat vanzelf over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 15:52 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het ;)
Luister tegenwoordig al veel meer house, en early-hardstyle. Hardtrance e.d. hebben mij nooit echt kunnen boeien.

Heb gewoon een hekel als iemand doet overkomen alsof hij een echte hardstyle liefhebber is terwijl hardstyle voor hem synoniem is voor headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:09 

Donateur

HHZ is ook gewoon hardstyle. Het heeft geen zin om ieder net beetje andere stijl een eigen subgenre te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:12 

Hardtraxx Veteran

Ja Headhunterz is gewoon hardstyle, natuurlijk en hij heeft ook een paar echt goede platen gemaakt. Maar voor sommige bestaat hardstyle alleen maar uit Headhunterz.
Headhunterz = Hardstyle en Hardstyle = Headhunterz zegmaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:03 

Hardtraxx Addict

Masco schreef:
Atraxisz schreef:

geen idee, maar je kan toch http://www.nederland.fm of http://www.kiesfm.nl gebruiken :)

ja dat klopt maar dan kan ik het ook in de auto luisteren enzo:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:05 

Hardtraxx Veteran

Fresh FM is alleen in de randstad in de ether te pakken. Op sich een leuke radiozender, weinig gelul en wat meer muziek, helaas wel erg herhalend qua tracks. Veel dance muziek dus. Ferry Corsten heeft een eigen show daar (Na Tiesto op 538 kwam Ferry bij Fresh, toen meteen Slam weer met DJ Jean.. :'), ach..) Woensdag dus Hardhouse Generation, wat ook wel een leuke show is op sich!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 18:48 

Aan het typen...

Geweldige tijden waren dat. Q-dance radio. Ik nam elke show op op een casettebandje :thumbsup:
Jullie werken meer mee dan tegen, door al die happy tracks van tegenwoordig te waarderen.
Het draait tegenwoordig alleen nog maar om de melodie in de climax, de meer noten, de beter.

Dit jaar zullen de kaartjes wel binnen 20 minuten uit zijn verkocht als de hype zo doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd! DefQon wil ik eigenlijk niet heen vanwege het gedoe met kaartjes enzo.. InQontrol is wat dat betreft wel een goed feestje. Q-Dance Radio ZOOOOOOOO lang geluisterd. Kwam daar ooit een track tegen, meteen verliefd toen! Busy & Dragan Ft. MC Kirah - Unleash. Mijn eerste gekochte plaat op dance-tunes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:26 

Donateur

Hardhouse Generation heeft nog wel een paar leuke setjes gehad! Jammer dat ik Fresh niet kan ontvangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:32 

Hardtraxxer

Q-Dance moet gewoon op de radio komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:33 

Donateur

Q-dance moet inderdaad z'n eigen station in de ether hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:58 

Hardtraxx Veteran

Via ID&T radio had het dus wel die mogelijkheid. Ik baal nog steeds dat het is overgenomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 21:12 

Donateur

Denk ook niet dat ze Q-dance snel ''laten gaan''. Lijkt me een bijzonder winstgevende tak van ID&T
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 18:38 

Hardtraxx Veteran

Lol, tuurlijk niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 21:23 

Hardtraxx Veteran

& als q-dance in de ether hardstyle gaat draaien is dat niet commercieel?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen