Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze het maar op die tijdstippen houden is er toch niks aan de hand? Terugkomen van het uitgaan en dan nog ff een uurtje beukmuziek. Als het maar niet richting 10 uur ofzo gaat, vind de huidige hardstyle scene groot genoeg zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Headhunterz en Showtek zijn de reden dat de meeste van jullie, in 2007-8 hardstyle zijn gaan luisteren. Ooit afgevraagd waarom?


Ik zelf ben eerder begonnen met luisteren maar dat even terzijde
Als je aan van die 'mooiboys' hardstylers vraagt wie is jullie favoriete artist dan zeggen 99 van de 100 toch hhz showtek of prophet.
Meer DJ's zullen ze vast ook niet kennen.

Zal een voorbeeld geven:
Bij ons in het dorp woont een jochie van jaar of 14/15 en die doet heel stoer met bomberjack enso plaatjes van hardstyle enso op zijn partyflock. Maar toenlaatst zeiden we tegen hem dat wij meer hardstyle dj's als hem kenden dus hij begon te noemen en hij kwam niet verder als hhz, showtek, prophet, noisecontrollers, donkey rollers en zany. Dat zegt toch genoeg over hoe zulke jongens denken dat ze echt helemaal hardstyle zijn?

Oké toen ik begon met luisteren kende ik ook niet veel dj's ook niet veel meer als luna, dana, prophet en dan een aantal hardcore dj's omdat ik begon met hc, maar dat was toen ook nog niet de hype dat kwam toen ook een poos later en dan zie je ook allemaal van die kleine jochies met neophyte of rotterdam terror corps lopen omdat de bekendsten toen waren, zo is hc minder geworden door zulke kinderen die dachten stoer te zijn met die kleren te dragen maar nu zijn het bijna allemaal van die fopnegers geworden, dus er moet gehoopt worden dat het ook niet zo zal gaan met hardstyle want dan krijg je ook alleen maar kuddedieren.

Dus daarom moet ook maar gehoopt worden dat er niet meer radio zenders komen met het idee om een hardstyle uurtje of programma te gaan maken want dan word dit ook weer een hype en dat lijkt me niet goed :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2009 23:43 
 
Donateur

ik vind het helemaal niet erg als al die nepnegers ook Hardstyle gaan luistere,
hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
ik vind het helemaal niet erg als al die nepnegers ook Hardstyle gaan luistere,
hoe meer zielen hoe meer vreugd!


Haha, altijd positief blijven inderdaad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dit heeft niks met early te maken..
Als er twee artiesten zijn die commercieel gaan zijn dat die twee wel :x
Geef toe, Headhunterz en Showtek zijn de reden dat de meeste van jullie, in 2007-8 hardstyle zijn gaan luisteren. Ooit afgevraagd waarom?

Vanaf 2006 begon ik egt hardstyle te luisteren, dat jaar was het nummer Stamppuhh van The Prophet het nummer van het jaar voor mij, maar ik intresseerde me toen ook al voor Headhunterz, dus omnou te zeggen dat pas van 2007/8 is nou nee, en commercieel is het zeker niet.

Daar hebben we Jumpstyle voor, waarom denk jij dat de Belgen en de Fransen er een andere naam voor gegeven hebben? juist om de commercie te voorkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
ik vind het helemaal niet erg als al die nepnegers ook Hardstyle gaan luistere,
hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ja/nee ;) Meer échte liefhebbers juich ik toe :) !! Je hoeft van mij echt niet elke dag op een forum te zitten en elke ins en outs te weten maar gewoon liefde voor de muziek. En dus niet komen voor de chickies en voor de mooie shows op feesten ('dit moet je een keer mee gemaakt hebben')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 02:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je ziet overal dat het steeds commercieler word.
Als je alleen al kijkt naar de kaart verkoop van feesten.
Een Qlimax en een Defqon zijn binnen 2 uur uit verkocht.
De wat "onbekendere" feesten zoals Q-Base en InQontrol waren dat niet.
Zelfde geld voor hardbass en ga zo maar door.
Zelf luister ik ook pas 3 jaar maar ik beschouw mezelf wel als een echte liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 06:13 
 
Hardtraxx Newbie

vind het een beetje belachelijk dat mensen vaak lopen te zeiken dat headhunterz en showtek etc te commercieel gaan!! headhunterz is zowiezo nog nooit commercieel gegaan op tv of radio, showtek wel maar dat zijn mijn favo dj's ook niet!! je kunt zeggen wat je wil over headhunterz maar hij produceert toch verdomt fijne muziek, kan je nou niet gelijk zeggen over showtek ''de laatste tijd''

verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

hardstyle zal niet gauw over de kop gaan, omdat iedereen er aan werkt om het zo te houden hoe het nu is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ruuumm schreef:
vind het een beetje belachelijk dat mensen vaak lopen te zeiken dat headhunterz en showtek etc te commercieel gaan!! headhunterz is zowiezo nog nooit commercieel gegaan op tv of radio, showtek wel maar dat zijn mijn favo dj's ook niet!! je kunt zeggen wat je wil over headhunterz maar hij produceert toch verdomt fijne muziek, kan je nou niet gelijk zeggen over showtek ''de laatste tijd''

verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

hardstyle zal niet gauw over de kop gaan, omdat iedereen er aan werkt om het zo te houden hoe het nu is!!

Hier hetzelfde, ik hou zelf van veel Melodieën, daar wordt ik vrolijk van en doe ik gewoon mee op de ritme (je weet wel pianotje spelen :P :$ ) en daardoor kwam ik zelf automatisch bij Headhunterz en ja Showtek vond ik zelf ook niet bepaald spannend, maar bijv ook Zany niet, vind ik iets te overdreven en ja het zal denk wel aan mij liggen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ruuumm schreef:
vind het een beetje belachelijk dat mensen vaak lopen te zeiken dat headhunterz en showtek etc te commercieel gaan!! headhunterz is zowiezo nog nooit commercieel gegaan op tv of radio, showtek wel maar dat zijn mijn favo dj's ook niet!! je kunt zeggen wat je wil over headhunterz maar hij produceert toch verdomt fijne muziek, kan je nou niet gelijk zeggen over showtek ''de laatste tijd''

Jouw mening, als je hardstyle bent gaan luisteren om de lekkere rauwe sounds en die stevige reverse bass, is headhunterz nou net het voorbeeld hoet het niet moet. En showtek, die zijn allang over hun hoogste punt heen qua muziek vind ik.

ruuumm schreef:
verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')

ruuumm schreef:
hardstyle zal niet gauw over de kop gaan, omdat iedereen er aan werkt om het zo te houden hoe het nu

Er is anders een grote groep mensen die er nog veel harder aan werken om de oude sound weer terug te krijgen. Als je die nu-style mooi vind, ok, maar wij hebben nauwelijks nog echte hardstyle releases. Een ding is zeker het aantal mensen wat hardstyle luistert in mijn omgeving, is sinds de komst van nu-style vertien- wat zeg ik vertwintigvoudigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')


Doe eens even je mond houden... Ik ben echt diehard fan, alleen is er bij mij nog nooit iets voorgevallen waardoor iemand mij vertelde dat een bepaalde bass, die ik ook echt fijn vind, de reversed bass is. Ik weet hoe bepaald de bass is voor de hs sound, maar ik produceer niet, dus zit ook niet echt in de wereld dat ik precies weet welke bass, kick, synth ofwat dan ook gebruikt word. En gelukkig is er op dit forum een topic met de gelegenheid om vragen te stellen op dingen waarvan je niet zo gauw het antwoord weten. Ik luister hc en hs de hele dag, leef helemaal toe naar een feest en ga daar dan ook helemaal los. Noem mij dus niet een dagjes mens, maar wees blij dat juist nu nog meer mensen weten wat een reversed bass is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 19:22 
 
Hardtraxx Elite

ruuumm schreef:
vind het een beetje belachelijk dat mensen vaak lopen te zeiken dat headhunterz en showtek etc te commercieel gaan!! headhunterz is zowiezo nog nooit commercieel gegaan op tv of radio, showtek wel maar dat zijn mijn favo dj's ook niet!! je kunt zeggen wat je wil over headhunterz maar hij produceert toch verdomt fijne muziek, kan je nou niet gelijk zeggen over showtek ''de laatste tijd''

verder hoop ik dat er minder mensen uit de EU naar nederland komen om naar onze geweldige feesten te gaan!! waarom? zijn er voor ons minder kaarten te verkrijgen!!

hardstyle zal niet gauw over de kop gaan, omdat iedereen er aan werkt om het zo te houden hoe het nu is!!


Ik zie persoonlijk liever super gemotiveerde buitenlanders, dan Nederlanders die ff een feestje meepikken.
Maargoed, Dat steeds meer mensen Hardstyle gaan luisteren vind ik niet perse verkeerd. dan komt er dus ook meer aanbod van Hardstyle en wordt de keuze Breder als het ware, (En de mensen die net doen alsof ze er alles van weten maar dit niet doen, moet je lekker in hun waarde laten.)
Het is onvermijdelijk dat een muziek genre commercieler wordt dmv meer waardering. Dit hoeft dan ook niet verkeerd te zijn. Mensen hier noemen de Tracks van Bv Headhunterz commercieel omdat ze Melodieus zijn en Het grote publiek en de Echte Fans 'aanspreken'(met uitzondering van enkelen). Als je dit wilt tegenhouden. Zouden Dj's dus niet populair mogen zijn. Ik denk persoonlijk niet dat Headhunterz tracks maakt om zoveel mogelijk fans te winnen, maar dit doet omdat hij het te gek vind. En om de liefhebbers muziek te schenken.
Al vergelijk je Hardstyle met andere Muziek genres dan valt het "commerciëlce'' echt behoorlijk mee. Zolang het niet op TV is en in Reclame commercials om daadwerkelijk meer fans te Veroveren, vind ik dat we niet moeten klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2009 22:41 
 
Hardtraxx Newbie

haha nou sorry hoor maar zou echt niet weten wat een reserved bass is of wat je het ook wil noemen!!

jij zal wel een wannabee freek zijn die alle ditjes en datjes wil weten over de muziek, nou succes maar ik kan je hier wel mee geven dat heeeeeel veel mensen dat niet weten wat een puntje puntje bass is!!

geeft ook niet!! tgaat om de muziek en lekker rammen om de beat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst, ben het ook niet helemaal met je eens. Een liefhebber kan ook zonder termologie genieten. Jezelf verdiepen kan best, maar niet iedereen gaat zo diep om dingen zo te ontleden etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 11:37 
 
Donateur

Hardstyle word populairder,
leuk als je er over kan praten als je veel er van af weet.
leuk dat steeds meer mensen het gaan luisteren
jammer dat mensen voor drugs komen op feesten,
chicks is opzich geen probleem dat heb je bij alle feesten wel.
geen problemen mee als het op TV komt, misschien blijft het wel net zo lang als popmuziek, dat is dus al heel wat jaren, maar ja laten we ons maar geen illusies maken, het kan beter in ieder geval NU nog niet op TV komen, is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Hardstyle word populairder,
leuk als je er over kan praten als je veel er van af weet.
leuk dat steeds meer mensen het gaan luisteren
jammer dat mensen voor drugs komen op feesten,
chicks is opzich geen probleem dat heb je bij alle feesten wel.
geen problemen mee als het op TV komt, misschien blijft het wel net zo lang als popmuziek, dat is dus al heel wat jaren, maar ja laten we ons maar geen illusies maken, het kan beter in ieder geval NU nog niet op TV komen, is mijn mening.


Leuk dat de feesten dan zo snel uitverkocht zijn :/
En laat het alsjeblieft niet op TV komen.. dan krijg je van die top40 hardstyle, en van die mensen die denken dat ze wat van hardstyle afweten.. heb ik overegens een scheithekel aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Hardstyle word populairder,
leuk als je er over kan praten als je veel er van af weet.
leuk dat steeds meer mensen het gaan luisteren
jammer dat mensen voor drugs komen op feesten,
chicks is opzich geen probleem dat heb je bij alle feesten wel.
geen problemen mee als het op TV komt, misschien blijft het wel net zo lang als popmuziek, dat is dus al heel wat jaren, maar ja laten we ons maar geen illusies maken, het kan beter in ieder geval NU nog niet op TV komen, is mijn mening.


Waarom zou het later wel opeens op TV kunnen?
Laten we maar lekker niet alles op TV gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
[
Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')


Hahahaha wat een bullshit is dat zeg. Dus mensen die niet weten wat een reversed bass is zijn dagjes mensen? Dan zijn toch best wat actieve leden hier dagjesmensen aangezien toch wel een paar (waaronder ik) duidelijkheid wilden over een reversed bass in het stel je vraag topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
[
Liever mensen uit het buitenland die honderden euro's overhebben voor een feest, echte fans dus, dan die dagjes mensen die op een hardstyle forum vragen wat reversed bass is. :')


Hahahaha wat een bullshit is dat zeg. Dus mensen die niet weten wat een reversed bass is zijn dagjes mensen? Dan zijn toch best wat actieve leden hier dagjesmensen aangezien toch wel een paar (waaronder ik) duidelijkheid wilden over een reversed bass in het stel je vraag topic.


Nou inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er moet toch een moment komen waarop je leert wat een reversed bass is. Je kan wel zeggen dat mensen die het niet weten, noobs zijn ofzo, maar het is niet zo dat je geboren word met die kennis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
frankhardenberg schreef:
Hardstyle word populairder,
leuk als je er over kan praten als je veel er van af weet.
leuk dat steeds meer mensen het gaan luisteren
jammer dat mensen voor drugs komen op feesten,
chicks is opzich geen probleem dat heb je bij alle feesten wel.
geen problemen mee als het op TV komt, misschien blijft het wel net zo lang als popmuziek, dat is dus al heel wat jaren, maar ja laten we ons maar geen illusies maken, het kan beter in ieder geval NU nog niet op TV komen, is mijn mening.


Waarom zou het later wel opeens op TV kunnen?
Laten we maar lekker niet alles op TV gooien.


laten we maar helemaal niks op tv komen.
bij mij in de klas zitten ze ook.
ja ik wil naar defqon en qlimax maar meer feesten weten ze ook niet op te noemen ook.
denk niet dat je de schuld bij hhz of showtek kan leggen.
het ligt eerder aan de verandering van de sound in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
Khadber schreef:
frankhardenberg schreef:
Hardstyle word populairder,
leuk als je er over kan praten als je veel er van af weet.
leuk dat steeds meer mensen het gaan luisteren
jammer dat mensen voor drugs komen op feesten,
chicks is opzich geen probleem dat heb je bij alle feesten wel.
geen problemen mee als het op TV komt, misschien blijft het wel net zo lang als popmuziek, dat is dus al heel wat jaren, maar ja laten we ons maar geen illusies maken, het kan beter in ieder geval NU nog niet op TV komen, is mijn mening.


Waarom zou het later wel opeens op TV kunnen?
Laten we maar lekker niet alles op TV gooien.


laten we maar helemaal niks op tv komen.
bij mij in de klas zitten ze ook.
ja ik wil naar defqon en qlimax maar meer feesten weten ze ook niet op te noemen ook.
denk niet dat je de schuld bij hhz of showtek kan leggen.
het ligt eerder aan de verandering van de sound in het algemeen.


haha, ik herken het hoor; ik wil naar defqon, ik wil naar qlimax, ik wil naar.. oo shit ik ken er maar 2.

ik vroeg aan zo'n meisje; ee wat voor muziek word er op qlimax gedraaid. zegt ze: weet ik niet, maar ik ga er voor de sfeer, en de filmpjes op youtube zien er wel erg gaaf uit.

br33z4h sl3tj3s :sleep:

__________________________________
oja ff ontopic:

Hardstyle zal niet zo snel iets worden voor de top 40, er zal best wel een keer een hitje doorbreken net als unleash the beast met hardcore. maar ik zie het nog niet echt gebeuren.

hardstyle kan commercieel worden, als showtek bijv. nog softer word en dit hardstyle blijft noemen ;)

maar zo ver zie ik het zelf nog niet echt komen.

en slam fm draait goede muziek, niks mis mee. alleen waarom moet nou in hemelsnaam mental theo dit doen -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat hardstyle juist NIET op tv moet komen.
Dan gaat iedereen ook naar de feesten toe en krijg je net zo'n gestress als bij de 'commerciele' feesten DefQon en Qlimax. Normaal is Q-base of InQontrol nooit uitverkocht en dan als hardstyle op tv komt binnen een uur zijn alle kaarten dan weg dat wil ik niet en dat willen jullie denk ik ook niet.
Laat showtek maar zachter gaan draaien als hij het dan maar happy-hardstyle noemt ofzo xd
We zullen het allemaal vanzelf wel zien, misschien maken we ons wel nu teveel zorgen over iets wat misschien helemaal niet zo'n groot probleem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 17:47 
 
Donateur

later als het wat bekender is word het misschien echt 'populaire' muziek, dan heb je veel minder kans dat het zon hype word als jumpstyle destijds, wat een lelijk woord trouwens, jumpstyle.... xd
en top 40 >>> fear fm, top 100 >>> fear fm
blame it on Fear FM!
en Slam FM... laat Dozer, Noisecontrollers, Donkey Rollers etc. daar maar eens komen, en ook wat onbekende dj's.
en laten we gelijk een nieuw topic maken:
Het Grote Woordenboek, om scheldwoorden op leden te voorkomen zoals: dagjesmensen alsje niet weet wat reversed bass is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
later als het wat bekender is word het misschien echt 'populaire' muziek, dan heb je veel minder kans dat het zon hype word als jumpstyle destijds, wat een lelijk woord trouwens, jumpstyle.... xd
en top 40 >>> fear fm, top 100 >>> fear fm
blame it on Fear FM!
en Slam FM... laat Dozer, Noisecontrollers, Donkey Rollers etc. daar maar eens komen, en ook wat onbekende dj's.
en laten we gelijk een nieuw topic maken:
Het Grote Woordenboek, om scheldwoorden op leden te voorkomen zoals: dagjesmensen alsje niet weet wat reversed bass is :')


Want Fear.FM is nu schuldig? Want MOH radio maakt ook hardcore populair? Want Deep FM maakt house populiar?
Nee.
Slam FM... Kansloze zender, en om 5 uur in de nacht luistert er toch geen hond naar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen