Als ze het maar op die tijdstippen houden is er toch niks aan de hand? Terugkomen van het uitgaan en dan nog ff een uurtje beukmuziek. Als het maar niet richting 10 uur ofzo gaat, vind de huidige hardstyle scene groot genoeg zo!
Ik zelf ben eerder begonnen met luisteren maar dat even terzijdewrote:Headhunterz en Showtek zijn de reden dat de meeste van jullie, in 2007-8 hardstyle zijn gaan luisteren. Ooit afgevraagd waarom?
Als je aan van die 'mooiboys' hardstylers vraagt wie is jullie favoriete artist dan zeggen 99 van de 100 toch hhz showtek of prophet.
Meer DJ's zullen ze vast ook niet kennen.
Zal een voorbeeld geven:
Bij ons in het dorp woont een jochie van jaar of 14/15 en die doet heel stoer met bomberjack enso plaatjes van hardstyle enso op zijn partyflock. Maar toenlaatst zeiden we tegen hem dat wij meer hardstyle dj's als hem kenden dus hij begon te noemen en hij kwam niet verder als hhz, showtek, prophet, noisecontrollers, donkey rollers en zany. Dat zegt toch genoeg over hoe zulke jongens denken dat ze echt helemaal hardstyle zijn?
Oké toen ik begon met luisteren kende ik ook niet veel dj's ook niet veel meer als luna, dana, prophet en dan een aantal hardcore dj's omdat ik begon met hc, maar dat was toen ook nog niet de hype dat kwam toen ook een poos later en dan zie je ook allemaal van die kleine jochies met neophyte of rotterdam terror corps lopen omdat de bekendsten toen waren, zo is hc minder geworden door zulke kinderen die dachten stoer te zijn met die kleren te dragen maar nu zijn het bijna allemaal van die fopnegers geworden, dus er moet gehoopt worden dat het ook niet zo zal gaan met hardstyle want dan krijg je ook alleen maar kuddedieren.
Dus daarom moet ook maar gehoopt worden dat er niet meer radio zenders komen met het idee om een hardstyle uurtje of programma te gaan maken want dan word dit ook weer een hype en dat lijkt me niet goed