wat is daar mis mee dan?wrote:ja en er wordt op 148 bpm gedraaid
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Omdat de grens qua bpm automatisch steeds hoger is gaan liggen.. Luister maar een willekeurige podcast, liveset en dergelijke. Minimum is toch wel 152.wrote:wat is daar mis mee dan?wrote:ja en er wordt op 148 bpm gedraaid
150 kan nog wel, maar 148 is echt te traag, luistert echt totaal niet fijn.
Heb het dan uiteraard over nummers die standaard 150 zijn.. waarom zouden deze op 148 afgespeeld moeten worden....
ja nummers die standaard bpm hebben van 150 moet je ook niet langzamer draaien idd, maar opzich is 148 niet te langzaam, is lekker tempo om een avond mee te openen 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Opzich best een leuk initiatief, maar hier luisteren wss alleen dagjesmensen naar. 
Doe mij dan maar fearfm ik hoorde net (tijdens het luisteren) namelijk alleen maar
hitjes voorbijkomen.
Doe mij dan maar fearfm ik hoorde net (tijdens het luisteren) namelijk alleen maar
hitjes voorbijkomen.
-
D
Heb je op FearFM ook wel is toch?
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Oct 2021
Erg geliefd nummer atm 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ja, klopt op fearfm ook wel eens.wrote:Heb je op FearFM ook wel is toch?
Alleen de hele dag hitjesparade zit ik niet bepaald op te wachten.
ff gedaanwrote:Tip: gewoon alle pauper nummersdoen en dan de hele tijd F5en tot die in de min staat en alle goede nummers
+F5en
Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) heeft nu +230
Fear Fm luister ik zelf ook niet veel meer om die reden. Er zitten nog wel lekkere sets tussen maar die download ik liever achteraf en luister die op een tijdstip dat het mij uitkomt. Een hele dag fearfm aan vind ik tegenwoordig al niks meer. Zelfde geldt voor slam. Als ik de reacties hier zo lees dan krijg ik niet de indruk dat er sprake is van livesets laat staan opbouw, maar gewoon random tracks door elkaar afgespeeld worden. Dat is voor mij in ieder geval niet uitnodigend om te gaan luisteren, dus ik ga me er (voorlopig) ook totaal niet druk om maken wat er op die zender gebeurd.wrote:Ja, klopt op fearfm ook wel eens.wrote:Heb je op FearFM ook wel is toch?
Alleen de hele dag hitjesparade zit ik niet bepaald op te wachten.
Die kwam langs vanochtendwrote: Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) heeft nu +230
Wtf, geen hardstyle meer op slamhardstyle nu? haha
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Haha ja wtfwrote:Wtf, geen hardstyle meer op slamhardstyle nu? haha
-
D
Wat draaien ze nu dan?
Ik hoor nu toch en the wildest ... 
Ja toen straks draaiden ze Katy perry Hot n Cold, en nog oude top40 platen.. ik dacht ook wtf?
luisterde het trouwens alleen maar omdat het een dooi moment op school was
luisterde het trouwens alleen maar omdat het een dooi moment op school was
Jammer die zo'n track dan -35 als rating krijgt, en een burning love remix van DBSTF +10, gister zag ik zelfs hhz - from within met +90wrote:Ik hoor nu toch en the wildest ...
Dat klopt, ze draaien 6x dezelfde op 1 ochtendwrote:wtf #slamhardstyle draait gelukkig nooit 2 dezelfde nummers binnen 3 dagen..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
DAGJESMENSENwrote:Jammer die zo'n track dan -35 als rating krijgt, en een burning love remix van DBSTF +10, gister zag ik zelfs hhz - from within met +90wrote:Ik hoor nu toch en the wildest ...
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
@SLAMHARDSTYLE: Tip jouw track en maak kans op kaarten voor XXLERATOR RAW! #slamhardstyle www.slamhardstyle.nl
...
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Met basis computer kennis kun je onbeperkt 'stemmen', dus erg betrouwbaar is het nou ook weer niet :pwrote:Jammer die zo'n track dan -35 als rating krijgt, en een burning love remix van DBSTF +10, gister zag ik zelfs hhz - from within met +90wrote:Ik hoor nu toch en the wildest ...
Edit: al lijkt het me sterk dat iemand zich zo erg verveeld
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
LOL
Dmw 061 Showtek - Breakbeat Junkie -1056

+1056 ja! Wat een lekker nummer is dat zeg!
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Lol ja wat ik net dus zei, je kan onbeperkt stemmen met beetje kennis van computers.wrote:LOL
Beetje kennis van computers?wrote:Lol ja wat ik net dus zei, je kan onbeperkt stemmen met beetje kennis van computers.wrote:LOL
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Getal is te groot geworden