Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?
Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc. 19%  19%  [ 35 ]
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen 22%  22%  [ 42 ]
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt 18%  18%  [ 34 ]
Nee, het zal allemaal wel meevallen 41%  41%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 188
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

Nego schreef:
Getal is te groot geworden :(


Draai jij dat script nu? Lol, getal blijft groter worden terwijl ik hem al weer heb gestopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:19 
 
Artiest

TBA schreef:
Nego schreef:
Getal is te groot geworden :(


Draai jij dat script nu? Lol, getal blijft groter worden terwijl ik hem al weer heb gestopt


Ik doe niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

vreselijk dit :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:19 
 

-1897 voor Breakbeat Junkie? :') Beetje sneu eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:14 
 

Waar kan je dat zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA schreef:
goto fap;


hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we de scripts achterwege laten? Lijkt me een beter plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

erg jammer. heb het gevoel dat er nog meer dagjes mensen komen omdat de commercielere kant toch gedraaid kan worden, tenminste zie ze er niet voor aan om Radical Redemption tracks te gaan draaien.
en Theracords denk ik al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:40 
 
Hardtraxx Newbie

Heb alle pagina's ff doorgelezen maar wat een bulltshit van vele zeg,
en topic opener verdiep je eerst eens ergens in voordat je een topic aanmaakt!!!!!

Persbericht van Slam fm Hardstyle:
Vanaf deze week heeft SLAM!FM er een nieuw broertje bij: 'SLAM!HARDSTYLE'. Een nieuw digitaal radiokanaal met 24/7 non-stop de beste early-, raw- en nu-hardstyle! Sinds eind 2008 heeft Hardstyle in de programmering van SLAM!FM een vaste plek met 'Hard Attack', gepresenteerd door Mental Theo. Al geruime tijd was er door luisteraars vraag naar meer aandacht voor deze sterk groeiende muziekstroming.
Hardstyle is enorm populair onder een specifieke doelgroep. Een aantal top dj's staat hoog in de wereldwijd gerespecteerde dj Mag Top 100. Deze muziekstijl is tot de dag van vandaag nauwelijks door stations belicht. SLAM!FM wil met haar nieuwe kanaal deze stroming dichterbij brengen en een platform creëren waar liefhebbers, nieuw talent en top dj's samenkomen.
Menno de Boer, Program Director: 'Met SLAM!HARDSTYLE starten we een radioplatform nieuwe stijl. Luisteraars, dj's en producers maken het radiostation. Luisteraars kunnen direct feedback geven op de tracks die ze horen, dj's kunnen demo's en tracks uploaden en producers sturen zelf hun nieuwste creaties in. Hardstyle krijgt eindelijk de aandacht die het verdient. Samen met de hulp van Mental Theo en jong Hardstyle dj talent 'Soundrusherz' is een nieuw platform geboren. En dit is pas het begin!'
SLAM!HARDSTYLE is op alle digitale kanalen te beluisteren en op www.slamhardstyle.nl

Btw, dat gezeur over dagjesmensen hahahahahahaha
Noem in mijn ogen eens op wat een dagjesmens is ipv napraten
Ik ga sinds de begin jaren van de hardcore naar feesten, heb de mooie
tijd mogen meemaken, paar jaar er tussen uit geweest om in 2004 weer
volaan los te gaan op hardstyle en hardcore feesten, tegenwoordig ga ik wat minder
maar maakt mijn dat een dagjes mens, dacht het niet.....en die zogenaamde dagjesmensen
die zie ik toch elke keer op feesten hoor dus stop met domme gelul alsjeblieft!!!!


Wat betreft de muziek die op slamfm hardstyle voorbij komt is gewoon goed,
en ja ook therarecords komt gewoon voorbij hoor, gisteravond de ouwe klappers van vroeger
waaronder tracks van Pavo, Lady Dana ( die mede de hardstyle heeft groot gemaakt) Mondello,
Zany en ga zo maar door maarja het volk in Nederland moet altijd klagen en huillie huiilie doen!

Voor diegene die denken dat de scene kapot gaat net zoals hardcore in de jaren 90:

Was een andere tijd, totaal niet meer te vergelijken met de tijd
waar we nu in leven (digitale) daarbij is er nog altijd meer vraag
dan feesten, festivals zoals Defqon en Decibel kunnen het 3 maal over de kop uitverkopen
als dat mocht en op youtube is eral veel jeugd die willen gaan en de harderstyles
muziek helemaal geweldig vinden maar ze mogen nog niet, ook de kleinere harderstyles
feesten/festivals verkopen uit, overigens nu al meer dan 5 festivals voor de aankomende lente/zomer
uitverkocht, dat zegt al genoeg en hardbass ook al ruim van te voren uitverkocht,
sommige festivals al beide dagen, neem daarbij de harderstyles sound die de wereld overgaat!

Neem daarbij de feesten in het buitenland die uitverkopen, neem Mysteryland Chili van afgelopen
december 2011 3 dagen lang waarbij de Q-dance stage normaal 11 uur de boel zou rocken,
dat werden er maar liefst 23 uur waar het een zeer mooi en groot feest was!

Kortom, de scene zal niet kapot gaan aan overkill maar als het kapot
gaat dan ligt het aan het publiek of eventueel aan dj's maar die maken (hopelijk) niet 2x dezelfde fout!

Gewoon lekker knallen, genieten en minder zeuren en klagen :thumbsup:

En dat gezeik over mooiboys:
Dat is nu juist een goed voorbeeld waarom het publiek de scene wel om zeep kan helpen
door opmerkingen zoals deze en zulke figuren, dat eeuwige gezeur altijd en wie bedoel je met WE???
Sommige komen net kijken man, begin jaren van de hardstyle liepen er ook gewoon sportschool gasten hoor
want dat bedoelen de meeste gewoon, niet zo zeuren wordt eens een echte vent,
bouw je eigen feestje en let eens meer op jezelf dan op anderen!
Btw, onzekerheid is voor sissy's!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dagjesmens is eigenlijk een synoniem voor het woord leek. Mensen die naar feesten gaan, maar zich amper verdiept hebben in de stijl en eigenlijk alleen de meest populaire muziek consumeren, want de andere muziek kennen ze immers niet. Zo kun je alle grote feesten bezocht hebben en nog steeds een dagjesmens zijn en eens in de tijd naar een feest heengaan en juist een liefhebber zijn. Dagjesmensen zijn over het algemeen ook een stuk minder kritisch; het is immers niet toevallig waarom er zoveel "gehaat" en "gezeikt" wordt op hardtraxx, daar zitten de mensen die zich verdiepen in de stijl en een gevolg daarvan is vaak dat je op meer dingen gaat letten. Nu mag iedereen zelf weten of ze zich wel of niet verdiepen in een bepaald muziekgenre en zijn ze ook vrij om alle feesten te bezoeken. Het probleem ligt bij de organisaties die meer op die groep inspeelt dan op de liefhebbers, simpelweg omdat daar meer te halen valt (en misschien ook nog wel omdat ze makkelijker te bedienen zijn).

De vergelijking met hardcore is niet op zichzelf staand, in de tussentijd zijn trance en jumpstyle hardcore al gevolgd en naar mijn mening is het dankzij het digitale tijdperk bij jumpstyle eigenlijk nog veel harder over de kop gegaan. Het stuk wat je daarna typt begrijp ik niet helemaal, je lijkt juist te bevestigen dat hardstyle die commerciële kant opgaat en daarmee dus steeds meer het risico loopt om hetzelfde mee te maken als de zojuist genoemde genres. Daarnaast ben ik niet tegen internationalisering van hardstyle, echter zijn ze bezig om de muziek toegankelijker te maken om het internationaal aan te laten slaan. Daardoor luisteren ze in chili andere hardstyle dan ik hier luister en voel ik vrij weinig verbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Wie zegt dat dat mensen zich niet in de style verdiepen, dat komt alleen maar
van diegene af die zijn gekomen met dagjesmensen, is alleen maar van de laaste 2 jaren
en dan met name de 20 jarige die denken dat ze alles al weten!

Net zoals dat gezeur altijd over de mainstage op festivals, ik ga al heel lang mee
en waarom zie ik dan altijd dezelfde mensen op de main, die gewoon los gaan en
elke feest pakken maar wel de stempel krijgen dagjesmensen, die 20 jarige moeten
gewoon eens een keer hun mond houden, juist die gastjes komen pas net kijken.

Als ik hier nu lees op hardtraxx, gaat het veel al over raw hardstyle en op andere forums
kunnen ze niks anders dan bijvoorbeeld HH maar ook Dana of Pavo van vroeger afzeiken
dat zijn mede de grondleggers, zonder hun was er geen B-Front of G4H !!!

In Chili werd er ook gewoon raw hardstyle gedraait hoor, maarja als er Defqon in Australie wordt gehouden
dan zeiken de nderlander weer op youtube en op forums dat ze daar niet kunnen dansen, of ze kleden zich raar,
ook altijd dat gezeur over Italianen, echt waar om van te kotsen, wie deken die nederlanders wil niet dat ze zijn
om altijd en overal maar commentaar op te hebben of alles maar aftezeiken, dan ben je in mijn ogen geen liefhebber
maar gewoon een domme huillie burger die alleen maar in hokjes denkt!

Wat betreft dat hardstyle de commerciële kant opgaat
en daarmee dus steeds meer het risico loopt om hetzelfde mee te maken als de zojuist genoemde genres
gaat niet op, maybe een simpel voorbeeld maar omdat juist het volk wat op hardstyle feest afkomt gewoon normale
kleding draagt ipv trainigspakken of kale koppen zullen er ook geen happy liedjes over hardstyle komen want het leent zich
er niet voor terwijl wij vroeger allang wisten tijdens de hardcore dat daar happy liedjes van kon komen dus dat overkomt de hardstyle
gewoon niet, zoals ik al zei: een simpel voorbeeld maar zo is het wel en zolang er meer vraag is dan feesten zal deze hardstyle scene
erover 10 jaar nog gewoon zijn hoor, nogmaals men moet eens minder zeiken,klagen en zeuren en let gewoon eens wat minder
op een ander, ga gewoon los en geniet ervan, heb je het naar je zin in de Loudness tent op Decibel, prima maar ga dan niet
de mainstage afzeiken op forums want dat slaat allemaal nergens op en dan ben ik mijn ogen geen liefhebber maar eeen beroeps
klager en zeikerd, juist dit soort mensen maakt de scene kapot niet een commerciël plaatje, hardstyle is zo divers anno 2012
dus wat zeikt iedereen nou man, de feesten en festivals lopen als een tierelier en de kwaliteit is altijd goed, veiligeheid is zeer goed,
maar het nederlandse volk is te verwent en klaagt over alles maar goed ik hou er wel over op en sorry voor de spel of taalfouten!

Fijne middag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:37 
 
Artiest

In het persbericht staat wel een sterk punt overigens. Hardstyle DJ's zijn inderdaad heel erg sterk vertegenwoordigt in de DJ MAG top 100 en veel ook gewoon redelijk hoog en sterk geklasseerd. Dus het is niet vreemd dat een radio station hierop inspeelt. Nooit bij stilgestaan, maar de DJ MAG is eigenlijk wel iets waaraan je kunt zien hoe snel hardstyle stijgt in populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:46 
 
Hardtraxx Newbie

Oja, en de meeste luisteraars van slamfm heeft nog niet de leeftijd of te weinig geld
om naar feesten tegaan dus dat er meer dagjesmensen komen is gewoon een verzinsel
en ja er zullen heus wel meer mensen komen, nou en, wat is daarop tegen en de prijzen zijn
ook gewoon tegenwoordig wat duurder maar het verkoop wel allemaal uit, komt dat omdat
dat dagjes mensen zijn of juist de echte liefhebbers, denk het laatste!!

Nogmaals, minder zeiken en ook op elkaar en geniet gewoon
en stop eens met bang zijn dat de scene eraan gaat, niks wijst daarop, helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

OuweBoef schreef:
Wie zegt dat dat mensen zich niet in de style verdiepen, dat komt alleen maar
van diegene af die zijn gekomen met dagjesmensen, is alleen maar van de laaste 2 jaren
en dan met name de 20 jarige die denken dat ze alles al weten!

Net zoals dat gezeur altijd over de mainstage op festivals, ik ga al heel lang mee
en waarom zie ik dan altijd dezelfde mensen op de main, die gewoon los gaan en
elke feest pakken maar wel de stempel krijgen dagjesmensen, die 20 jarige moeten
gewoon eens een keer hun mond houden, juist die gastjes komen pas net kijken.

Nogmaals er is een verschil tussen je verdiepen in de muziek en het aantal feestjes wat je bezoekt. Die mensen die altijd op de main staan hebben vaak nog nooit gehoord van artiesten als ik noem maar wat, Wavolizer. Hun ervaring beperkt zich tot het meest populaire gedeelte van de scene, want dat is wat de meeste feesten aanbieden. En ik heb genoeg meningen zien veranderen naarmate men zich meer ging verdiepen, om te durven beweren dat ze daarin beperkt worden en blijven. Bovendien is hardstyle meer dan alleen een paar feestjes per jaar. De feestjes zijn slechts een van de middelen waarmee hardstyle ten hore wordt gebracht.

Citaat:
Als ik hier nu lees op hardtraxx, gaat het veel al over raw hardstyle en op andere forums
kunnen ze niks anders dan bijvoorbeeld HH maar ook Dana of Pavo van vroeger afzeiken
dat zijn mede de grondleggers, zonder hun was er geen B-Front of G4H !!!

Men geeft gewoon hun eigen mening over dingen als tracks en setjes. Als zij Pavo of Dana niet goed vinden, dan mogen zij dat vinden. Ik zou het vreemd vinden dat de bijdrage aan de scene meespeelt in de beoordeling van een track. Dan ga je in feite je mening baseren op de massa.

Citaat:
In Chili werd er ook gewoon raw hardstyle gedraait hoor, maarja als er Defqon in Australie wordt gehouden dan zeiken de nderlander weer op youtube en op forums dat ze daar niet kunnen dansen, of ze kleden zich raar ook altijd dat gezeur over Italianen, echt waar om van te kotsen, wie deken die nederlanders wil niet dat ze zijn om altijd en overal maar commentaar op te hebben of alles maar aftezeiken, dan ben je in mijn ogen geen liefhebber maar gewoon een domme huillie burger die alleen maar in hokjes denkt!

Nou ik heb de livesets van chili een paar weken geleden gezien, maar volgens mij was dat toch echt een aaneenschakeling van de meest toegankelijke hitjes. Over het commentaar overal op geven, naarmate je je meer verdiept in iets ga je op kleinere dingen letten. Dat heet juist geven om de muziek en is daarmee juist hetgene wat je een liefhebber maakt. Als jouw niets uitmaakt of een kick lang of kort is, of een mix er naast ligt of dat er voor de zoveelste keer dezelfde nummers worden gedraaid, dan ben je in mijn ogen ook geen liefhebber, je geeft niet eens om de muziek. Een liefhebber durft te zeggen wanneer hij/zij iets niet mooi vind en wanneer iets wel goed is.

Citaat:
Wat betreft dat hardstyle de commerciële kant opgaat en daarmee dus steeds meer het risico loopt om hetzelfde mee te maken als de zojuist genoemde genresgaat niet op, maybe een simpel voorbeeld maar omdat juist het volk wat op hardstyle feest afkomt gewoon normale kleding draagt ipv trainigspakken of kale koppen zullen er ook geen happy liedjes over hardstyle komen want het leent zich er niet voor terwijl wij vroeger allang wisten tijdens de hardcore dat daar happy liedjes van kon komen dus dat overkomt de hardstyle gewoon niet,

O ja, jumpstyle en trance hadden beide wel een aparte kledingstijl en zijn daardoor populair geworden. En de twee aanliggende genres hardcore en jumpstyle hebben beide blije nummers gehad, maar hardstyle leent zich er niet voor. Laat me niet lachen man, er zijn al zat blije liedjes, luister maar eens naar een gemiddelde Da Tweekaz track. Overigens is "overkomt gewoon niet" een niet echt bijster sterk argument.

Citaat:
zoals ik al zei: een simpel voorbeeld maar zo is het wel en zolang er meer vraag is dan feesten zal deze hardstyle scene erover 10 jaar nog gewoon zijn hoor, nogmaals men moet eens minder zeiken,klagen en zeuren en let gewoon eens wat minder op een ander, ga gewoon los en geniet ervan, heb je het naar je zin in de Loudness tent op Decibel, prima maar ga dan niet de mainstage afzeiken op forums want dat slaat allemaal nergens op en dan ben ik mijn ogen geen liefhebber maar eeen beroeps klager en zeikerd, juist dit soort mensen maakt de scene kapot niet een commerciël plaatje, hardstyle is zo divers anno 2012 dus wat zeikt iedereen nou man, de feesten en festivals lopen als een tierelier en de kwaliteit is altijd goed, veiligeheid is zeer goed, maar het nederlandse volk is te verwent en klaagt over alles maar goed ik hou er wel over op en sorry voor de spel of taalfouten!
Fijne middag!

Vergeet de interpunctie niet xd
Ik ben juist van mening dat hoe minder kritisch je bent des te meer de kwaliteit zal afzwakken. Stel alle mensen in het publiek (want in jouw ogen is de scene niets meer dan feesten volgens mij) zijn kritisch op het mixwerk en accepteren het niet als een plaat er naast ligt. Dan worden de mindere Dj's de volgende keer gewoon niet geboekt, heel simpel. Stel het hele publiek geeft geen ene moer om het mixwerk, dan kan iedereen de volgende keer geboekt worden en daalt de kwaliteit van het muziek aspect. Dat feesten altijd kwaliteit zijn is ook onzin. Het is in jouw ogen kwaliteit, omdat je niets geeft om bepaalde dingen. Zou je dat wel doen, dan ben je zelf net zo'n "zeikerd". Hoe dichter hardstyle naar de massa trekt, des te meer mensen komen er in de scene die nergens om geven. Dat heeft dus een negatief effect op de muziek. De normering op Universiteiten is ook hoger dan die op MBO's, dat leidt tot een beter diploma en meer kennis (niets tegen MBO's overigens, daar leer je vaak weer hele andere dingen, wat je op een universiteit niet meekrijgt). Ga je dan ook lopen schreeuwen dat die professoren niet zo moeten lopen zeuren. Nee, want als de professoren niet kritisch zijn, daalt het niveau van het onderwijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou ik heb de livesets van chili een paar weken geleden gezien, maar volgens mij was dat toch echt een aaneenschakeling van de meest toegankelijke hitjes. Over het commentaar overal op geven, naarmate je je meer verdiept in iets ga je op kleinere dingen letten. Dat heet juist geven om de muziek en is daarmee juist hetgene wat je een liefhebber maakt. Als jouw niets uitmaakt of een kick lang of kort is, of een mix er naast ligt of dat er voor de zoveelste keer dezelfde nummers worden gedraaid, dan ben je in mijn ogen ook geen liefhebber, je geeft niet eens om de muziek. Een liefhebber durft te zeggen wanneer hij/zij iets niet mooi vind en wanneer iets wel goed is.


Dus als je een track niet de op technische aspecten beoordeeld, ben je volgens jou geen liefhebber? Ik lees vaak je berichten en ben het vaak met je eens, maar nu sla je de plank in mijn ogen toch echt mis.

Ik luister sinds 2002 naar Hardstyle en heb de ontwikkeling van de sound dus goed meegekregen. Ook ben ik nog steeds liefhebber van die oude sound. Deze ontwikkeling heb ik dan ook niet altijd even positief ervaren, wat bij jou volgens mij ook vaak een issue is. Waar ik waarschijnlijk in verschil is dat ik de tracks niet zozeer beoordeel op de technische aspecten of dat een nummer vaak gedraaid wordt of niet. Als een nummer goed is, dan is een nummer goed. Is het niks, dan blijft het ook niks. Als het nummer goed is, dan is het toch niet erg als je deze vaak hoort. Ik neem aan dat jij de oude sound ook nog steeds erg kan waarderen en ook continue draait en herhaalt. Maar het maakt mij toch geen mindere liefhebber?
Mensen die 24/7 met bijvoorbeeld pop/rock bezig zijn, hoor je toch ook niet bij elk nummer roepen welke accoorden worden gebruikt bij de gitaar of welke noten worden aangeslagen op de piano? Zijn dat dan ook geen liefhebbers? Lijkt me niet.

Zoals ik al zei, vaak kan ik me vinden in je mening, maar ditmaal ga je erg ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat niet om de technische aspecten kennen, het technische gedeelte is slechts een middel om uit te leggen waarom je iets goed vind en waarom je iets niet goed vindt. Een track "gewoon" goed vinden bestaat niet, je beoordeeld de track op vrijwel dezelfde dingen als ik dat doe, alleen doe je het onbewust. Als jij een overgang hoort die er naast ligt, dan klinkt dat volgens jouw "gewoon" niet. Je vindt dan eigenlijk hetzelfde als degene die zegt dat de plaat ernaast ligt, alleen weet je het niet te verwoorden. Het verschil tussen wel en geen liefhebber zit het hem in het er wel of niet om geven. Dus dat je hoort dat "gewoon" niet klinkt of "dat het er naast ligt", maar dan zeggen boeien, ik ben hier om feest te geven. Zulke mensen kan ik geen liefhebber van de muziek noemen, hooguit een liefhebber van een feest. Nou is mixwerk natuurlijk maar 1 concreet voorbeeld waar niet alles op staat of valt, maar je snapt dat je dit door kunt trekken naar alles in de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan nog het kritisch zijn? Wat zal et uitmaken, kan je wel met 1000 man op een feest als defqon kritisch wezen lopen op mixen/Dj's/welke tracks er gedraaid worden enzovoort. De overige 29.000 maalt er toch niet om, die 1000 die dan volgend jaar niet meer komen worden zo toch vervangen, ik dnek egt niet dat het kritisch zijn de scene kan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:16 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)

Of je gaat los op alles en accepteert maar alles, komt de kwaliteit wel ten goede :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
roberttt schreef:
Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)

Of je gaat los op alles en accepteert maar alles, komt de kwaliteit wel ten goede :whistle:

Ja jonge, Als er 1/1000 van het volk met zen armen gekruist gaat staan, wie ziet het/maalt erom? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Roebén schreef:
WZY schreef:
roberttt schreef:
Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)

Of je gaat los op alles en accepteert maar alles, komt de kwaliteit wel ten goede :whistle:

Ja jonge, Als er 1/1000 van het volk met zen armen gekruist gaat staan, wie ziet het/maalt erom? :lol:

95% op een groot feest staat toch stil, dus het valt niet eens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De ekte ekte staan toch linksvoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
De ekte ekte staan toch linksvoor xd

Inderdaad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe het zal losgaan op Hard Bass :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Als je op een feest staat en iedereen is kritisch en staat met de armen over elkaar als een plaat hem of haar niet aanstaat, leuk heb je het dan! :D Doet de sfeer wel ten goede :)

Dat is de taak van de DJ, die moet inspelen op het publiek. Dat stelt tegenwoordig echter geen ene reet voor, want het publiek heeft dezelfde instelling als jij hierboven schetst. Bovendien ben ik meer een muziekliefhebber dan een feestliefhebber dus het muziekaspect is voor mij veel belangrijker dan de sfeer op een feest. Voor de sfeer kan ik net zo goed naar een lokale kroeg/discotheek.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen