Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?
Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc. 19%  19%  [ 35 ]
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen 22%  22%  [ 42 ]
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt 18%  18%  [ 34 ]
Nee, het zal allemaal wel meevallen 41%  41%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 188
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:53 
 

kunnen ze klagen en losgoan? gas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:53 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Dark Pact schreef:
Citaat:
Nee een hele zaal vol liefhebbers die constant over alles zitten te klagen dát is genieten.

whahahahaha :lol: :lol: :lol:

Dat heb jij liever?


Nee, vind de zin gewoon zwaar komisch haha. Ik ga ook los tijdens feestjes, moet een nummer wel echt niks vinden wil ik niets doen of zelfs klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:

Positieve instelling hoor, moet zeggen dat het me wel opvalt dat de mensen met de meest "narrow minded" approach op het gebied van muziek ook vaak het meest pessimistisch zijn xd
Niet haten om de term narrow minded, bij gebrek aan beter moet je toch iets gebruiken.


Dat haten was uiteraard sarcasme :P.
Ik ben trouwens geen pessimist , maar een realist. Al heb je wel gelijk dat ik in dit soort gevallen niet snel positief uit de bocht zal komen vliegen. Maar iedereen heeft er natuurlijk een andere kijk op ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Nee, vind de zin gewoon zwaar komisch haha. Ik ga ook los tijdens feestjes, moet een nummer wel echt niks vinden wil ik niets doen of zelfs klagen.

Oh ja, ik lees nu pas je reacties een aantal pagina's terug. :)

Er is overigens wel keihard bewijs voor een goede motivatie tégen het toelaten van een dergelijk station in de scene, namelijk de genres die Lyst aanhaalt. Vind vooral trance een goed voorbeeld voor een scene die nu echt compleet uit z'n verband is getrokken. Resultaat; het volkomen naar de knoppen geholpen Energy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:59 
 
Artiest

Focus ligt hier vaker bij de feesten dan bij de muziek, een omgekeerde wereld volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik toch gelijk over de discussies haha ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Had ik toch gelijk over de discussies haha ;) :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:07 
 

duurt niet lang meer dus. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja, ik denk dat we er nooit uit gaan komen in deze discussie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.

Zit hier de hele tijd normaal te discussiëren, mag er dan niet 1 keer een grapje gemaakt worden ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik gaf het een paar jaar terug al aan. Het zit er aan te komen dat alles over de kop gaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik voorspel ook dat het over de kop gaat in 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik gaf het een paar jaar terug al aan. Het zit er aan te komen dat alles over de kop gaat. :P

Begint steeds dichter bij te komen... Slam FM in de hardstyle , dj's die aangeven dat ze muziek willen maken die hun moeder leuk vind, dj's die zich schamen voor het ontoegankelijke karakter van de muziek, verplichte inmenging van andere muziekstijlen door Q-dance... Brrrr... Geniet er nog maar van zolang het nog kan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben altijd nog DJ's die het doen voor de muziek :)
*hint* Theracords *hint*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
We hebben altijd nog DJ's die het doen voor de muziek :)
*hint* Theracords *hint*

En nog een paar andere gelukkig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxxer

Als de boel over de kop gaat zullen die ook een zware slag krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.

Zit hier de hele tijd normaal te discussiëren, mag er dan niet 1 keer een grapje gemaakt worden ;)?

Bepaal ik niet, leek me alleen wel interessant om eens wat meer horen over die muziekstijlen (early) bijvoorbeeld die kapot zijn geholpen door de commercie(?). Puntje wat volgens mij een aantal pagina's terug werd aangehaald.

Stoor me overigens vooral aan dit soort bagger over het hele forum.
Dysphoria schreef:
duurt niet lang meer dus. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:23 
 

sorry, zal hier wel niet meer reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Als de boel over de kop gaat zullen die ook een zware slag krijgen ;)

Dit dus, plus dat de 'kern' van de scene het ook helemaal zat is geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
sorry, zal hier wel niet meer reageren.


Kan je dit niet op meer plekken op het forum posten? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

Daarnaast moet je er nog maar eens toevallig achterkomen dat SlamFM dit kanaal heeft, aangezien het geen groot nieuws is. Staat bijvoorbeeld ook niet groot op de voorpagina van SlamFM.

Ik denk dat iedereen het hier veel te pessimistisch inziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

Daarnaast moet je er nog maar eens toevallig achterkomen dat SlamFM dit kanaal heeft, aangezien het geen groot nieuws is. Staat bijvoorbeeld ook niet groot op de voorpagina van SlamFM.

Ik denk dat iedereen het hier veel te pessimistisch inziet.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Hunt schreef:
Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

Daarnaast moet je er nog maar eens toevallig achterkomen dat SlamFM dit kanaal heeft, aangezien het geen groot nieuws is. Staat bijvoorbeeld ook niet groot op de voorpagina van SlamFM.

Ik denk dat iedereen het hier veel te pessimistisch inziet.

:worship:


Het zal niet lang duren voordat men ontdekt dat slam deze zender erbij heeft, zie twitter. Hiernaast vind ik je voorbeeld van slam en fresh ook niet logisch, aangezien slamfm veel populairder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit aanslaat gaat Slam het grootser aanpakken, mark my words... En daar zullen er veel niet blij van worden ;).
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen