Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?

Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc.
35
19%
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen
42
22%
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt
34
18%
Nee, het zal allemaal wel meevallen
77
41%

Total votes: 188

D
kunnen ze klagen en losgoan? gas
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
TiMOTHYb wrote:
Dark Pact wrote:
Nee een hele zaal vol liefhebbers die constant over alles zitten te klagen dát is genieten.
whahahahaha :lol: :lol: :lol:
Dat heb jij liever?
Nee, vind de zin gewoon zwaar komisch haha. Ik ga ook los tijdens feestjes, moet een nummer wel echt niks vinden wil ik niets doen of zelfs klagen.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Dark Pact wrote:
Positieve instelling hoor, moet zeggen dat het me wel opvalt dat de mensen met de meest "narrow minded" approach op het gebied van muziek ook vaak het meest pessimistisch zijn xd
Niet haten om de term narrow minded, bij gebrek aan beter moet je toch iets gebruiken.
Dat haten was uiteraard sarcasme :P.
Ik ben trouwens geen pessimist , maar een realist. Al heb je wel gelijk dat ik in dit soort gevallen niet snel positief uit de bocht zal komen vliegen. Maar iedereen heeft er natuurlijk een andere kijk op ;).
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dark Pact wrote: Nee, vind de zin gewoon zwaar komisch haha. Ik ga ook los tijdens feestjes, moet een nummer wel echt niks vinden wil ik niets doen of zelfs klagen.
Oh ja, ik lees nu pas je reacties een aantal pagina's terug. :)

Er is overigens wel keihard bewijs voor een goede motivatie tégen het toelaten van een dergelijk station in de scene, namelijk de genres die Lyst aanhaalt. Vind vooral trance een goed voorbeeld voor een scene die nu echt compleet uit z'n verband is getrokken. Resultaat; het volkomen naar de knoppen geholpen Energy.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Focus ligt hier vaker bij de feesten dan bij de muziek, een omgekeerde wereld volgens mij.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Had ik toch gelijk over de discussies haha ;) :P
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
G1LL wrote:Had ik toch gelijk over de discussies haha ;) :P
Slam FM opent Hardstyle radio kanaal!
D
duurt niet lang meer dus. :(
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Maarja, ik denk dat we er nooit uit gaan komen in deze discussie :(
Donateur
last seen Aug 2024
Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.
Zit hier de hele tijd normaal te discussiëren, mag er dan niet 1 keer een grapje gemaakt worden ;)?
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik gaf het een paar jaar terug al aan. Het zit er aan te komen dat alles over de kop gaat. :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik voorspel ook dat het over de kop gaat in 2013
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Mol wrote:Ik gaf het een paar jaar terug al aan. Het zit er aan te komen dat alles over de kop gaat. :P
Begint steeds dichter bij te komen... Slam FM in de hardstyle , dj's die aangeven dat ze muziek willen maken die hun moeder leuk vind, dj's die zich schamen voor het ontoegankelijke karakter van de muziek, verplichte inmenging van andere muziekstijlen door Q-dance... Brrrr... Geniet er nog maar van zolang het nog kan :).
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
We hebben altijd nog DJ's die het doen voor de muziek :)
*hint* Theracords *hint*
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
patrickjeb wrote:We hebben altijd nog DJ's die het doen voor de muziek :)
*hint* Theracords *hint*
En nog een paar andere gelukkig :).
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Als de boel over de kop gaat zullen die ook een zware slag krijgen ;)
Donateur
last seen Aug 2024
urbandesigner wrote:
TiMOTHYb wrote:Goed, ik zie dat de discussievoerders alweer weggejaagd zijn door de plaatjes/quotes/kutposts-mensen en Dysphoria.
Zit hier de hele tijd normaal te discussiëren, mag er dan niet 1 keer een grapje gemaakt worden ;)?
Bepaal ik niet, leek me alleen wel interessant om eens wat meer horen over die muziekstijlen (early) bijvoorbeeld die kapot zijn geholpen door de commercie(?). Puntje wat volgens mij een aantal pagina's terug werd aangehaald.

Stoor me overigens vooral aan dit soort bagger over het hele forum.
Dysphoria wrote:duurt niet lang meer dus. :(
D
sorry, zal hier wel niet meer reageren.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Martijn wrote:Als de boel over de kop gaat zullen die ook een zware slag krijgen ;)
Dit dus, plus dat de 'kern' van de scene het ook helemaal zat is geworden...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dysphoria wrote:sorry, zal hier wel niet meer reageren.
Kan je dit niet op meer plekken op het forum posten? :woot:
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

Daarnaast moet je er nog maar eens toevallig achterkomen dat SlamFM dit kanaal heeft, aangezien het geen groot nieuws is. Staat bijvoorbeeld ook niet groot op de voorpagina van SlamFM.

Ik denk dat iedereen het hier veel te pessimistisch inziet.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hunt wrote:Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

Daarnaast moet je er nog maar eens toevallig achterkomen dat SlamFM dit kanaal heeft, aangezien het geen groot nieuws is. Staat bijvoorbeeld ook niet groot op de voorpagina van SlamFM.

:worship:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Oxbow wrote:
Hunt wrote:Iedereen loopt wel te klagen over dat SlamFM een ONLINE hardstyle radio kanaal heeft, maar met ID&T Radio (die ook nog eens in de ether werd uitgezonden) is het toch ook niet fout gegaan? En met FreshFM die op de woensdagavond hardstyle/hardcore draait of de Beukplaat op SlamFM gaat het toch ook nog steeds goed.

:worship:
Het zal niet lang duren voordat men ontdekt dat slam deze zender erbij heeft, zie twitter. Hiernaast vind ik je voorbeeld van slam en fresh ook niet logisch, aangezien slamfm veel populairder is.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Als dit aanslaat gaat Slam het grootser aanpakken, mark my words... En daar zullen er veel niet blij van worden ;).