Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende

Is de opening van slamhardstyle negatief te noemen voor de scene?
Ja, nu krijgen we de nieuwe Patrick Jumpen etc. 19%  19%  [ 35 ]
Ja, zo komen er nog meer dagjesmensen 22%  22%  [ 42 ]
Nee, goed dat hardstyle meer aandacht krijgt 18%  18%  [ 34 ]
Nee, het zal allemaal wel meevallen 41%  41%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 188
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:30 
 

MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek,
Hardstyle daarentegen is topmuziek

Make sense, rofl
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRN schreef:
Ik vind het geniaal dat er een populair station nu hardstyle draait!

En waarom maken de mensen de vergelijking met jumpstyle?
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)

Jij vind jumpstyle kutmuziek, vonden de liefhebbers dat ook voordat het werd uitgemolken?
Als er nu een Zwabber Piet, Patrick Jumpen etc opstaat binnen de hardstyle, zou je dat leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:31 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek,
Hardstyle daarentegen is topmuziek

Make sense, rofl


Mening....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)


Jumpstyle WAS geen kutmuziek, zeker niet. De vergelijking is snel gelegt, Jump was leuk, toen kwam het op de radio, tv, patrick jumpen, jeckyll & hyde, patrick jumpen dvd's, jump piet en zooi en klaar was het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MRN schreef:
Ik vind het geniaal dat er een populair station nu hardstyle draait!

En waarom maken de mensen de vergelijking met jumpstyle?
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)

Dank je wel, nu kan ik weer rustig slapen vannacht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:31 
 

MRN schreef:
Almighty schreef:
MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek,
Hardstyle daarentegen is topmuziek

Make sense, rofl


Mening....

O, ja. Dat breng je ook zo :')

MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.

Ja nee precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.

Ja nee precies


:lol:

Idd, iedereen ging het luisteren omdat ze het de grond in wouden stampen :')
Is stampen trouwens een woordgrapje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens grappig te vermelden dat SlamFM hiermee eigenlijk terug gaat naar de roots. Immers was het vroeger ID&T radio die oa Hardstyle uitzonden. Maar dat kon niet uit op de ether waardoor ze het toen verkocht hadden. En inmiddels is Hardstyle zo commercieel dat ze toch weer terug gaan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:34 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
MRN schreef:
Ik vind het geniaal dat er een populair station nu hardstyle draait!

En waarom maken de mensen de vergelijking met jumpstyle?
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)

Jij vind jumpstyle kutmuziek, vonden de liefhebbers dat ook voordat het werd uitgemolken?
Als er nu een Zwabber Piet, Patrick Jumpen etc opstaat binnen de hardstyle, zou je dat leuk vinden?


Ik denk niet dat hardstyle op dezelfde manier uitgemolken kan worden, want hardstyle is al een enorm uitgebreid genre. Raw, early, mainstream, nog een tik verder naar house-achtig etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:34 
 

wanneer kan je dit in de auto luisteren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@MRN

Misschien wordt de mainstream wel nog softer... Kan makkelijk uitgemolken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:36 
 
Artiest

bewaar dit alles maar voor discussie topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
@MRN

Misschien wordt de mainstream wel nog softer... Kan makkelijk uitgemolken worden.


Dachten ze bij jump ook niet, tot ze met 'Jumpen' kwamen en er filmpjes van kinderen kwamen die gingen jumpen op hun favoriete muziek! Je zult jezelf nog wel verbazen over wat kan in deze wereld :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:38 
 
Hardtraxx Addict

Luisterde 1 keer, en de titel klopte al niet. Het was Party Down van Toneshifterz en er stond dat ze G4H - Gangsters Don't Dance draaiden xd

patrickjeb schreef:
MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)


Jumpstyle WAS geen kutmuziek, zeker niet. De vergelijking is snel gelegt, Jump was leuk, toen kwam het op de radio, tv, patrick jumpen, jeckyll & hyde, patrick jumpen dvd's, jump piet en zooi en klaar was het..

Echte oldskool jump vind ik nog steeds geniaal, ik hoorde echt wel het verschil tussen die commeriële troep en de meer ongekende nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:38 
 

Ox_Ite schreef:
Luisterde 1 keer, en de titel klopte al niet. Het was Party Down van Toneshifterz en er stond dat ze G4H - Gangsters Don't Dance draaiden xd

Delay..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
MRN schreef:
Almighty schreef:

Mening....

O, ja. Dat breng je ook zo :')

MRN schreef:
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.

Ja nee precies



Misschien wat verkeerd gezegd, maar ik vind jumpstyle gewoon echt niet mooi.
Het meeste is minimal-achtig, simpel en de kicks zijn (vaak) lelijk.

En volgens mij snapte je wel wat ik bedoel, dus waarom ga je op de man spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:41 
 

Omdat je eerst lijkt te spreken voor iedereen, dus dan ga ik erop in of je dat daadwerkelijk bedoelt. Met die tsunami van zogenaamde newbies, en ik ken je niet van username (no offense), kan dus niet aannemen hoe iemand is of reageert.

Op de man spelen doe ik wel met voetbal, overdreven gejank
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
@MRN

Misschien wordt de mainstream wel nog softer... Kan makkelijk uitgemolken worden.


Dachten ze bij jump ook niet, tot ze met 'Jumpen' kwamen en er filmpjes van kinderen kwamen die gingen jumpen op hun favoriete muziek! Je zult jezelf nog wel verbazen over wat kan in deze wereld :')

Zal vast ook wel een keer met hardstyle gebeuren... Maar als we genoeg haten kunnen we het wel uitstellen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ox_Ite schreef:
Luisterde 1 keer, en de titel klopte al niet. Het was Party Down van Toneshifterz en er stond dat ze G4H - Gangsters Don't Dance draaiden xd

Delay..


idd een delay, het lijkt wel alsof dat "Now Playing" altijd het vorige nummer is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nee, het zal allemaal wel meevallen, helemaal zo als internetradio
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:46 
 

YWalen schreef:
Almighty schreef:
Ox_Ite schreef:
Luisterde 1 keer, en de titel klopte al niet. Het was Party Down van Toneshifterz en er stond dat ze G4H - Gangsters Don't Dance draaiden xd

Delay..


idd een delay, het lijkt wel alsof dat "Now Playing" altijd het vorige nummer is. :)

Klopt als een bus, zal nog wel wat aan getweaked worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:47 
 
Artiest

urbandesigner schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
@MRN

Misschien wordt de mainstream wel nog softer... Kan makkelijk uitgemolken worden.


Dachten ze bij jump ook niet, tot ze met 'Jumpen' kwamen en er filmpjes van kinderen kwamen die gingen jumpen op hun favoriete muziek! Je zult jezelf nog wel verbazen over wat kan in deze wereld :')

Zal vast ook wel een keer met hardstyle gebeuren... Maar als we genoeg haten kunnen we het wel uitstellen :')


Positieve instelling hoor, moet zeggen dat het me wel opvalt dat de mensen met de meest "narrow minded" approach op het gebied van muziek ook vaak het meest pessimistisch zijn xd
Niet haten om de term narrow minded, bij gebrek aan beter moet je toch iets gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Ik raak echt steeds meer uitgekeken op de Hardstyle scene, onder andere om dit soort dingen. :(

Ik snap echt niet waar sommige mensen zich (onder andere) druk over maken. Het is mijn muziek, en hier raak ik de komende jaren echt nog niet op uitgekeken. Dat zal ik toch niet laten verpesten door 1 danwel 100 commerciële kindersurprise zenders. Lekker belangrijk.

Of dat geouwehoer over dagjesmensen elke keer. Dan ga je wat meer naar voren staan op een feest. Nee een hele zaal vol liefhebbers die constant over alles zitten te klagen dát is genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:51 
 
Artiest

Citaat:
Nee een hele zaal vol liefhebbers die constant over alles zitten te klagen dát is genieten.

whahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Citaat:
Nee een hele zaal vol liefhebbers die constant over alles zitten te klagen dát is genieten.

whahahahaha :lol: :lol: :lol:

Dat heb jij liever?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen