Doe is harder zeggen, ik versta dat gemompel niet.wrote:Mompelt iets over het al eerder meegemaakt hebben.wrote:Lyst ben jij lid van de Occupy beweging? Ik zie niet wat het probleem is met hardstyle radiostations ofzo...
Mompelt iets over een mug en een olifant.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
Redelijk gevarieerde tracklist opzich...wrote:Tja, dat SLAM! deze kant op wilde gaan was al te verwachten. Bij mij hebben ze in ieder geval geen goede eerste indruk achter gelaten.. en wel om de volgende reden:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met http://www.slamhardstyle.nl
Uiteraard hitjes als Just as Easy, Wake Up etc
Maar ook DOTN, Haunter of the Dark etc
En heb ook wat early voorbij horen komen.
-
C
haha, die slamfm nep hardstyle show twitter timeline loopt vol met een bericht dat door mij naar Titamagicshow is gestuurd en door hem is gert..
Meerdere mensen rt'n dat in een keer
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
rot jij eens een eind op met je nutteloze postswrote:
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zo vaak al zo'n discussie gehad en nooit duidelijk gehoord waarom meer bekendheid slechter is en meer toegankelijkheid slechter is. Waarom een breder publiek slechter is etc. Dus, ik blijft het vet vinden van Slam en ze draaien lekkere plaatjes. Luister verder toch nooit internet radio.
Welke tweetwrote:haha, die slamfm nep hardstyle show twitter timeline loopt vol met een bericht dat door mij naar Titamagicshow is gestuurd en door hem is gert..
Ben ook zo'n 7 keer geretweet
Hoeveel voorbeelden heb je nodig?
Jumpstyle, Hardcore, Trance en ook de Early Hardstyle hebben flink geleden onder het toegankelijker maken van de scene.
Jumpstyle, Hardcore, Trance en ook de Early Hardstyle hebben flink geleden onder het toegankelijker maken van de scene.
Oh god, de site werkt nu wel bij mij.. maar die banner, like wtf? Als mensen zich aangesproken voelen door die tekst..

Hier ben ik het mee eens.wrote:Hoeveel voorbeelden heb je nodig?
Maar gelukkig blijft het hardstyle publiek redelijk stug (iig de liefhebbers).
-
C
deze:wrote:Welke tweetwrote:haha, die slamfm nep hardstyle show twitter timeline loopt vol met een bericht dat door mij naar Titamagicshow is gestuurd en door hem is gert..
Meerdere mensen rt'n dat in een keer?
Ben ook zo'n 7 keer geretweet.
Wat nou #slamhardstyle, straks gewoon weer intunen bij @TitaMagicShow voor een mooi avondje hardstyle! #echteliefhebberswetenwaarom
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik vind dat echte liefhebbers en dagjesmensen gedoe zo triest he 
-
D
+oneindigwrote:Ik vind dat echte liefhebbers en dagjesmensen gedoe zo triest he
Ik ben er op tegen, nog niet eens op een online Hardstyle station, maar meer op het Slam FM gedeelte. Ze spreken een groot deel van de jeugd (Lees doelgroep 8 tot 16 (Ook wel andere, maar deze vooral)) aan en ja, die worden dan 'klaar gemaakt' voor als ze 18 zijn en ook naar de feesten kunnen. Maar dit is wel de doelgroep waarvan 95% zich er niet in verdiept (Niet dat dat moet) en het maar luisteren omdat het 'in' is.
Ik zie het niet als een verbetering van de Hardstyle die we kennen
Hoe is Jumpstyle de grond in getrapt? Iemand die 538 Jumpstyle nog kent? Daar begon het mee..
Ik zie het niet als een verbetering van de Hardstyle die we kennen
Hoe is Jumpstyle de grond in getrapt? Iemand die 538 Jumpstyle nog kent? Daar begon het mee..
Doet me niet heel veel.
Had alleen liever gezien dat een ander station hiermee gekomen was. Heb 't niet zo op die Slam FM popi's
BTW: Wat is dit? Loca ppl - wtf hardstyle?
Had alleen liever gezien dat een ander station hiermee gekomen was. Heb 't niet zo op die Slam FM popi's
BTW: Wat is dit? Loca ppl - wtf hardstyle?
Last edited by Rik on , edited 1 time in total.
opzich wel leuk idee mits ze niet alleen aan autoplay doen en ook net zoals the magic show gewoon dj's uitnodigen en dan niet alleen hhz nc etc. Pas 1ste dag dat die online is dus ik wacht met oordelen.
Alsof hardstyle voor SLAM!Hardstyle niet commercieel was... mensen ben eens realistisch 
-
A
+1wrote:Alsof hardstyle voor SLAM!Hardstyle niet commercieel was... mensen ben eens realistisch
Plus, zou het waarderen als er een medewerker van SlamFM op een forum als deze eens om een mening komt vragen, of verbeterpunten.
Gast, je zit zelf hier alleen maar om te kutten en te trollen, ben erg benieuwd hoe vaak je naar feesten gaat en welke dj's je favorieten zijn :').wrote:+oneindigwrote:Ik vind dat echte liefhebbers en dagjesmensen gedoe zo triest he
- Livesets uitzendenwrote:+1wrote:Alsof hardstyle voor SLAM!Hardstyle niet commercieel was... mensen ben eens realistisch
Plus, zou het waarderen als er een medewerker van SlamFM op een forum als deze eens om een mening komt vragen, of verbeterpunten.
- Dj's uitnodigen
- Gevarieerde stream opzetten, niet alleen de hitjes.
- Early uurtje ofzo
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Moet alles altijd om early draaien? Haha nee geintje, hij is pas net online, dus wie weet wat de plannen zijn voor de toekomst.
-
C
even aanvraagjes gedaan:
The Rebelz - The Shade
The Rebelz - Pattern 2
Catatonic Overload - The Sexual Thrill
Jack of Sound - This kinda music
The Rebelz - The Shade
The Rebelz - Pattern 2
Catatonic Overload - The Sexual Thrill
Jack of Sound - This kinda music
Zeg ik niet, maar is maar een suggestiewrote:Moet alles altijd om early draaien? Haha nee geintje, hij is pas net online, dus wie weet wat de plannen zijn voor de toekomst.
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Ik vind het geniaal dat er een populair station nu hardstyle draait!
En waarom maken de mensen de vergelijking met jumpstyle?
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)
En waarom maken de mensen de vergelijking met jumpstyle?
Jumpstyle is kutmuziek, en de wereld weet dat dus werd dat de grond in gestampt.
Hardstyle daarentegen is topmuziek, en van de 10 mensen aan wie ik het laat horen vinden 9 het wel wat hebben, of zelfs heel leuk. (moet ik er niet van te voren bij vertellen dat het hardstyle is, want 'hard' wekt nu eenmaal vooroordelen op maarja)