Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:40 

Hardtraxx Addict

Hey,

Ik kwam uit bad en ik dacht ik ga wat TV kijken. Ik zet voetbal op en Oekraïne scoort meteen dus ik dacht ik zet TMF op en wat zie ik daar op TMF... Showtek Ft. MC DV8 - Electronic Strereo-phonic. Ja de videoclip.
Showtek gaat dus hun Hardstyle nummer op TMF laten draaien.
Ik vind dit echt kut. Ze willen echt de hele scene verneuken.
Gelukkig zei de presentator van dat moment, van TMF Fresh, Hard-Dance en geen Hardstyle.

Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinde.

Hymn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:44 

Hardtraxxer

Deze discussie is al ergens anders gevoerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het maar niks. Achja, wat moeten we er tegen doen. Die Showtek gasten doen lekker hun eigen ding, en dat kun je ze niet afnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:50 

Donateur

Ze gaan hun gang maar. Een flinke ommezwaai in de scene lijkt me wel leuk. Laat ze maar het koren van het kaf scheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:12 

Hardtraxx Beheerder

Hymn schreef:
Ze willen echt de hele scene verneuken.

Dat betwijfel ik. Ze doen gewoon hun eigen ding, en moeten ze ook lekker blijven doen. Zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen :thumbup:

Neemt niet weg dat het Showtek stijltje niet het soort Hardstyle (of Hard Dance) is waar ik graag naar luister... Maarja, smaken verschillen. Gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Dat betwijfel ik. Ze doen gewoon hun eigen ding, en moeten ze ook lekker blijven doen. Zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen :thumbup:

Dat is absoluut waar! Je moet dingen doen waar je jezelf goed bij voelt. Helaas dit nummer, want ik vond het een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:26 

Hardtraxx Addict

Hmmm jar dat klopt Jor-D, maar Showtek weet dat wij, Hardstylers, het liever niet willen en ze doen het toch. Hier gaan ze geen fans mee maken, integendeel, ik denk zelfs dat er meer 'haters' komen.

Ik vind gewoon dat Hardstyle niet thuis hoort op TV. Je krijgt zo weer meer dagjesmensen en andere mensen die er geen fuck vinden en ons na gaan doen op een debiele manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

Hymn schreef:
Hmmm jar dat klopt Jor-D, maar Showtek weet dat wij, Hardstylers, het liever niet willen en ze doen het toch. Hier gaan ze geen fans mee maken, integendeel, ik denk zelfs dat er meer 'haters' komen.

Ik vind gewoon dat Hardstyle niet thuis hoort op TV. Je krijgt zo weer meer dagjesmensen en andere mensen die er geen fuck vinden en ons na gaan doen op een debiele manier.

Je vergeet 1 ding: Showtek is al een tijdje definitief bezig met het verlaten van de hardstyle scene. Ze willen hun eigen ding doen en zijn daarom met Platinum/Q-Dance gebroken, dit terwijl ze eerst nog voor de samenvoeging op de Q-Dance bookings zaten!

Als je naar 2-Dutch kijkt noemen ze het ook niet voor niets Hard Dance ipv Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:31 

Hardtraxx Beheerder

In een interview van een tijdje terug hebben ze ook aangegeven niet bij het hokje "Hardstyle" te willen blijven. Dus tja, you name it wat ze nu aan het maken zijn. Ik hou het bij Hard Dance :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:43 

Hardtraxx Addict

Aaahja, dat was ik inderdaad vergeten ja. Dan heb ik niets gezegt.

Maar, dan vind ik het wel raar dat ze hun naam niet verandert hebben wat andere wel zouden doen.
En in die videoclip klonk het inderdaad wel wat minder hard dan hoe ik hem ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 23:48 

Hardtraxx Addict

Hymn schreef:
Aaahja, dat was ik inderdaad vergeten ja. Dan heb ik niets gezegt.

Maar, dan vind ik het wel raar dat ze hun naam niet verandert hebben wat andere wel zouden doen.
En in die videoclip klonk het inderdaad wel wat minder hard dan hoe ik hem ken.

Mja, zou stom zijn om hun naam te veranderen, die kent immers zowat iedereen wel die een beetje naar hard-dance muziek luistert.
Ook al willen ze misschien geen hardstyle meer draaien, kunnen ze nog wel vet op die naam teren.

Heb er op zich niets tegen dat het op tmf komt enzo, maar tmoet niet allemaal een commerciële mallemolen worden, al heb ik daar geen schrik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ze gaan hun gang maar. Een flinke ommezwaai in de scene lijkt me wel leuk. Laat ze maar het koren van het kaf scheiden.

+1

Zou ik ook niet om rouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:44 

Hardtraxx Veteran

Kan me er niet druk over maken... Showtek doet gewoon wat ze zelf willen, zouden wat meer artiesten mogen doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 02:56 

Hardtraxx Veteran

Heb t clipje een keer gekeken, en ik weet niet of t allemaal klopt, maar dit viel me op in ieder geval:
De video versie is trouwens vertraagd en heeft volgens mij een iets ander kickpatroon dat minder hard overkomt. De opbouw is ook iets anders en meer pop-achtig.

Kan ook zijn dat t allemaal in mn hoofd zit :P geen zin om te vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 07:24 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Heb t clipje een keer gekeken, en ik weet niet of t allemaal klopt, maar dit viel me op in ieder geval:
De video versie is trouwens vertraagd en heeft volgens mij een iets ander kickpatroon dat minder hard overkomt. De opbouw is ook iets anders en meer pop-achtig.

Kan ook zijn dat t allemaal in mn hoofd zit :P geen zin om te vergelijken

Nee, klopt. Kick en opbouw zijn anders ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 09:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een kut clip, ik zou zeggen plak er gewoon een aftermovie bij als clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 11:25 

Hardtraxxer

ik luister normaal nooit naar hardstyle, alleen naar lady gaga enzo, maar nu ik deze clip heb gezien vind ik het toch wel dikke shit, ik denk dat ik maar naar qlimax ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 11:38 

Hardstyleking schreef:
ik luister normaal nooit naar hardstyle, alleen naar lady gaga enzo, maar nu ik deze clip heb gezien vind ik het toch wel dikke shit, ik denk dat ik maar naar qlimax ga

haha WTF? xD
dat gaat ook nergens over
hoop dat het sarcastisch is :P
+ dat is die clip echt afschuwelijk vind
doe er idd dan een aftermovie bij want dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:26 

Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:

ik ga met je mee! na de clip van the world is mine zat ik nog te twijfelen, maar dit heeft me echt over de streep getrokken een echte hardstyler te worden, wat een harde bass zit hierin man daar is yes-r niks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:40 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Hardstyleking schreef:

ik ga met je mee! na de clip van the world is mine zat ik nog te twijfelen, maar dit heeft me echt over de streep getrokken een echte hardstyler te worden, wat een harde bass zit hierin man daar is yes-r niks bij

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:41 

Donateur

Oxbow schreef:
Hardstyleking schreef:

inderdaad!
Showtek is dope ouwe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:42 

Artiest

Oxbow schreef:
Hardstyleking schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 12:53 

Hardtraxx Elite

Lekker boeiend.. Showtek bashen is zó 2009!
Duro had laatst nog een plaat uitgebracht (dmwd001 dacht ik) waar ik wel van kon genieten.
Individueel zijn die gasten namelijk vet, maar als showtek weten ze dat (al geringe tijd :') ) niet meer naar voren te bregen. Zonde, maar 't zij zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:18 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Hardstyleking schreef:

ja man die yes-r kan dan wel de tent afbreken maar dit is de shit

DarkSymphony schreef:
haha WTF? xD
dat gaat ook nergens over
hoop dat het sarcastisch is :P
+ dat is die clip echt afschuwelijk vind
doe er idd dan een aftermovie bij want dit :/

nee het is niet sarcastisch :P

p.s. ik luister trouwens echt lady gaga
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:13 

Hardtraxx Elite

hier de clip