Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:31 

Hardtraxx Veteran

dit is niet de eerste clip die showtek op TMF heeft volgens mij Hold Us Back had ook een videoclip die op TMF is geweeest
ik vind dit gwn niet leuk meer....het gaat volgens mij meer op geld verdienen dan liefde voor de muziek:O
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:36 

donkeyrollers schreef:
dit is niet de eerste clip die showtek op TMF heeft volgens mij Hold Us Back had ook een videoclip die op TMF is geweeest
ik vind dit gwn niet leuk meer....het gaat volgens mij meer op geld verdienen dan liefde voor de muziek:O

ow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:07 

Artiest

Almighty schreef:
donkeyrollers schreef:

ow?

ik weet dat electronic stereophonic en the world is mine een clip op TMF hadden, weet van hold us back verder niks, kijk ook niet vaak TMF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:06 

Hardtraxxer

Hardstyle op tv... Leuk dat het op tv komt zodat ik het kan zien, maar dan komen er alleen maar meer dagjesmensen bij. Of erger nog, de hele scene wordt verkracht, net als bij jumpstyle een paar jaar geleden. Maar dat houdt wel in dat het weer underground wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zag clip van Titan op TMF! :oh:
Of was het 50 cent? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:23 

Artiest

Parvuz schreef:

ze lijken natuurlijk ook heel veel op elkaar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 21:42 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Parvuz schreef:

ze lijken natuurlijk ook heel veel op elkaar :huh:

Jep, allebei stoer! :woot: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:08 

Hardtraxxer

Wat is er mis met een clip op TMF? Ik ben zelf ook via Charlie Lownoise & Mental Theo / Dune / Hakkûhbar naar "echte" hardcore en hardstyle gegaan. Vind het stiekem juist wel leuk aan de Top 40 dat je verschillende genres langs hoort/ziet komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:20 

Hardtraxx Elite

Hexxys schreef:
Wat is er mis met een clip op TMF? Ik ben zelf ook via Charlie Lownoise & Mental Theo / Dune / Hakkûhbar naar "echte" hardcore en hardstyle gegaan. Vind het stiekem juist wel leuk aan de Top 40 dat je verschillende genres langs hoort/ziet komen. :)

Het gaat er de mensen hier om dat hardstyle te bekend wordt. En als het op TMF komt kan je denk ik wel raden wat voor mensen je aantrekt (als de muziek aanslaat)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:27 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Het gaat er de mensen hier om dat hardstyle te bekend wordt. En als het op TMF komt kan je denk ik wel raden wat voor mensen je aantrekt (als de muziek aanslaat)...

Mja, ik zou niet zo snel willen praten over soorten mensen. Maar ben je bang dat het ten koste gaat van de sfeer? Misschien kan je ook denken: meer populariteit = meer geld = meer mogelijkheden om de scene verder te ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 17:42 

Hardtraxxer

't is niet de eerste clip van showtek die k heb op tmf heb gezien..
paar maanden geleden ben ik aan t zappen kom k showtek - world is mine ook tegen..
:thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Hexxys schreef:
Mike-O schreef:
meer populariteit = meer geld = meer mogelijkheden om de scene verder te ontwikkelen.
Geld werkt averechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:44 

Artiest

tomb schreef:
Hexxys schreef:
Mike-O schreef:
meer populariteit = meer geld = meer mogelijkheden om de scene verder te ontwikkelen.
Geld werkt averechts.

mwuah, geld werkt niet averechts, maar hardstyle hype zal er nooit komen zoals bij jumpstyle mensen, dus maak je geen zorgen. Showtek's muziek is simpelweg toegankelijker voor mensen dan de rest v.d. hardstyle scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:50 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk komt die hype er wel. Het valt me nog mee dat het niet deze zomer al gebeurd is.

En geld werkt zeker wel averechts, als producers geld ruiken gaan ze muziek maken die zich richt op het nieuwe hypepubliek, wat vaak niet in de smaak valt bij de echte luisteraars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:54 

Artiest

tomb schreef:
Tuurlijk komt die hype er wel. Het valt me nog mee dat het niet deze zomer al gebeurd is.

En geld werkt zeker wel averechts, als producers geld ruiken gaan ze muziek maken die zich richt op het nieuwe hypepubliek, wat vaak niet in de smaak valt bij de echte luisteraars.

nee het grootste gedeelte van de hardstyle muziek is nog altijd veels te "ruig" om een hype te worden, zeker met die "RAW hardstyle" hype die nu speelt binnen de scene zelf, ik zie het nooit/niet snel gebeuren. Sommige tracks blijven hangen, music made addict en wat showtek maakt, maar de rest zal niet snel aanslaan. En of producers nu bakken met geld verdienen of niet, ze maken denk ik alsnog wel de muziek die ze zelf mooi vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:40 

Showtek = fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:04 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:
tomb schreef:

nee het grootste gedeelte van de hardstyle muziek is nog altijd veels te "ruig" om een hype te worden, zeker met die "RAW hardstyle" hype die nu speelt binnen de scene zelf, ik zie het nooit/niet snel gebeuren. Sommige tracks blijven hangen, music made addict en wat showtek maakt, maar de rest zal niet snel aanslaan. En of producers nu bakken met geld verdienen of niet, ze maken denk ik alsnog wel de muziek die ze zelf mooi vinden

Die hype is allang begonnen, er zijn al zat mensen die niks om hardstyle geven, maar er naar luisteren om bij de groep te horen :') Bovendien heeft zelfs hardcore een hype gehad, dus te rauw is hardstyle niet, vooral niet die melodische mainstream.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen