Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

Opzich niks mis met het laten zien van andere muziek genres naast de top 40. Maar maak er dan 's avonds laat of 's nachts een programma voor van een half uur ofso. met aftermovies van feesten. Beetje net zo als DanceTV. Dat ontvingen we hier op de glasvezel. Nu niet meer :( Dat was beter. Geen domme clips, Gewoon aftermovies van alle soorten dancefeesten. En soms een tour van RTC ofzo. Maar showtek zo tussen de top 40 door met een clip die niet laat zien waar de muziek voor staat, vind ik minder. Wel benieuwt wie de volgende dj/producer word met een clip op tmf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 18:41 

Hardtraxxer

Ik vind het echt opvallend dat Hardstyle en andere Hardere genres steeds populairder worden. Langs de ene kant wel goed, maar langs de andere kant weer kut omdat alles dan zo commerciëel wordt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 19:30 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:

hier de clip

Ook echt het nummer softer maken om nog meer mensen geïnteresseerd te krijgen voor die ponystyle van hun (Copyright Dakpan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 22:16 

Hardtraxxer

Mensen.. Laat deze heren hun ding doen.. Ze zijn klaar met hardstyle en gaan verder in de hard dance.. Het is echt niet zo dat mensen die dit horen lekker naar tat n zat met loops & things gaan luisteren.. Showtek naar hs is echt een grote stap. Ik zat net die clip van hun te kijken en om daarna june van acti aan even te luisteren.. Dat is echt een groot verschil hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 22:59 

Hardtraxxer

Opzich niks mis mee... best een lekker hard-dance nummertje... Dit soort nummers komen zo nu en dan welleens voor bij op het "vreselijke" TMF.
Kijk zoiezo geen TMF, dus word hier dan ook niet mee lastig gevallen... Ik liep laast naar mijn auto toen ik een deuntje herkende, het kwam uit een telefoon van een 13 jarig jongentje. Headhunterz met scrap attack...
Dus wees maar niet bang dat dit Hardstyle verneukt dat heeft Headhunterz met scrap attack al gedaan... Hoevaak dat nummertje wel niet in de kroeg wordt aangevraagd is echt niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 00:58 

Hardstyle op tv, vind ik niks mis aan. Dan heb ik ook een reden om TV te kijken, Maar alsjeblieft.. Niet alle hard-dance. Maak er dan een programma van dat zich richt op de hardere stijlen en daar verder op in gaat en niet blijft hangen bij Headhunterz of Showtek. Laat de mensen weten wat hardstyle écht inhoud. Dan zou ik er blij mee zijn. En inderdaad aftermovie's en specials over feesten zou ook goed kunnen, maar wat showtek hier doet vind ik niet goed. Jammer dat ze destijds van hun stijl afstapte. Colours of the harder styles vind ik vooralsnog een van de beste anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 12:05 

Hardtraxxer

:thumbdown: :sick: :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

vind het wel grappig, vroeger draaide ze ook nog hardere dingen op tmf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:58 

Timmer schreef:
vind het wel grappig, vroeger draaide ze ook nog hardere dingen op tmf ;)

Unleash The Beast :') Vonden de gabbers heeel tof ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 15:27 

Donateur

Ja tot Unleash The Beast op TMF kwam, toen was Outblast overal de gebeten hond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

dat klopt ook wel, maar we kennen showtek nu onderhand wel. Over een maand zullen ze wel weer iets commercieels hebben, stoppen ze toch niet mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 22:39 

Donateur

Zojusit ookal Headhunterz - Scrap Attack @ RTV Oost.
Sterker nog, en staat een Hardstyle set op.

Edit:
Er staat een hele set op daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:

Edit:

is dat een tv zender? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 22:50 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
RiStyle schreef:

Edit:

is dat een tv zender? :D

Onze trots uit het oosten, RTV Oost. Altijd genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:25 

Hardtraxx Addict

En in een oude aflevering met wakker worden op vakantie van TMF ofzoiets zit 2-Sidez - Listen en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.

En waarom deed die lekkere Geraldine die Knock-out 'interviews' en een Decibel report?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 01:20 

Hymn schreef:
en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.

Tsja, dat is heel normaal hier hé xd:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 20:06 

Hardtraxxer

hahahaha

zou me niet verbazen als the prophet of headhunterz op tmf komt met hun nieuwe hit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 20:31 

Hardtraxx Elite

;)
stefaneke schreef:
Hymn schreef:
en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.

Tsja, dat is heel normaal hier hé xd:

Udenhout was wel leuk maar niet echt speciaal. Moergestel was echt vet. Helaas niet in Hilvarenbeek geweest zag er ook vet uit toen kwamen D-Block & S-Te-Fan mij De Michel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:59 

Hardtraxx Elite

Luna had eerst toch ook een clip op tmf? Mind Space! Een van m'n favoriete nummers tot op de dag van vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 21:04 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Luna had eerst toch ook een clip op tmf? Mind Space! Een van m'n favoriete nummers tot op de dag van vandaag!

Klopt ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:56 

Hardtraxx Veteran

Op viva (ofzo? muziekzender..) tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ook wel wat hardstyle op de duitse televisie :thumbdown:

Music Made Addict, B.O.H.I.C.A, The First Cut, Live the Moment, The Human Soul, Elektronic Stereophonic, en nog wat duitse dj's/handsup/happy hardstyle .. telkens met reclames, zonder clips.. maar dan nog.. ik vind dat het niet thuis hoort op ene popzender...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:07 

Donateur

p-stylez schreef:
Op viva (ofzo? muziekzender..) tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ook wel wat hardstyle op de duitse televisie :thumbdown:

Music Made Addict, B.O.H.I.C.A, The First Cut, Live the Moment, The Human Soul, Elektronic Stereophonic, en nog wat duitse dj's/handsup/happy hardstyle .. telkens met reclames, zonder clips.. maar dan nog.. ik vind dat het niet thuis hoort op ene popzender...

Heb er niet zoveel last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 13:45 

Hardtraxxer

Pff, oud nieuws man, volgens mij hebben ze al meerdere vids op TMF getoont van Showcrap
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 14:26 

Hardtraxx Elite

Scumbag schreef:
Pff, oud nieuws man, volgens mij hebben ze al meerdere vids op TMF getoont van Showcrap

World is mine :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 15:49 

Hardtraxx Addict

BadToTheBone schreef:
Mannonymous schreef:

Klopt ;)

Dat nummer werd nog wel regelmatig op TMF Dance gedraaid, nu weet ik het niet kijk niet zoveel tv meer
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen