Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Opzich niks mis met het laten zien van andere muziek genres naast de top 40. Maar maak er dan 's avonds laat of 's nachts een programma voor van een half uur ofso. met aftermovies van feesten. Beetje net zo als DanceTV. Dat ontvingen we hier op de glasvezel. Nu niet meer :( Dat was beter. Geen domme clips, Gewoon aftermovies van alle soorten dancefeesten. En soms een tour van RTC ofzo. Maar showtek zo tussen de top 40 door met een clip die niet laat zien waar de muziek voor staat, vind ik minder. Wel benieuwt wie de volgende dj/producer word met een clip op tmf...
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Ik vind het echt opvallend dat Hardstyle en andere Hardere genres steeds populairder worden. Langs de ene kant wel goed, maar langs de andere kant weer kut omdat alles dan zo commerciëel wordt :/
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
hdhessel wrote:View on YouTube
hier de clip
Ook echt het nummer softer maken om nog meer mensen geïnteresseerd te krijgen voor die ponystyle van hun (Copyright Dakpan)
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Mensen.. Laat deze heren hun ding doen.. Ze zijn klaar met hardstyle en gaan verder in de hard dance.. Het is echt niet zo dat mensen die dit horen lekker naar tat n zat met loops & things gaan luisteren.. Showtek naar hs is echt een grote stap. Ik zat net die clip van hun te kijken en om daarna june van acti aan even te luisteren.. Dat is echt een groot verschil hoor..
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Opzich niks mis mee... best een lekker hard-dance nummertje... Dit soort nummers komen zo nu en dan welleens voor bij op het "vreselijke" TMF.
Kijk zoiezo geen TMF, dus word hier dan ook niet mee lastig gevallen... Ik liep laast naar mijn auto toen ik een deuntje herkende, het kwam uit een telefoon van een 13 jarig jongentje. Headhunterz met scrap attack...
Dus wees maar niet bang dat dit Hardstyle verneukt dat heeft Headhunterz met scrap attack al gedaan... Hoevaak dat nummertje wel niet in de kroeg wordt aangevraagd is echt niet goed...
D
Hardstyle op tv, vind ik niks mis aan. Dan heb ik ook een reden om TV te kijken, Maar alsjeblieft.. Niet alle hard-dance. Maak er dan een programma van dat zich richt op de hardere stijlen en daar verder op in gaat en niet blijft hangen bij Headhunterz of Showtek. Laat de mensen weten wat hardstyle écht inhoud. Dan zou ik er blij mee zijn. En inderdaad aftermovie's en specials over feesten zou ook goed kunnen, maar wat showtek hier doet vind ik niet goed. Jammer dat ze destijds van hun stijl afstapte. Colours of the harder styles vind ik vooralsnog een van de beste anthems.
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
:thumbdown: :sick: :sick: :thumbdown:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
vind het wel grappig, vroeger draaide ze ook nog hardere dingen op tmf ;)
A
Timmer wrote:vind het wel grappig, vroeger draaide ze ook nog hardere dingen op tmf ;)
Unleash The Beast :') Vonden de gabbers heeel tof ;) ;) ;) ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja tot Unleash The Beast op TMF kwam, toen was Outblast overal de gebeten hond...
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
dat klopt ook wel, maar we kennen showtek nu onderhand wel. Over een maand zullen ze wel weer iets commercieels hebben, stoppen ze toch niet mee. ;)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Zojusit ookal Headhunterz - Scrap Attack @ RTV Oost.
Sterker nog, en staat een Hardstyle set op.

Edit:
Er staat een hele set op daar.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
RiStyle wrote:Zojusit ookal Headhunterz - Scrap Attack @ RTV Oost.

Edit:
is dat een tv zender? :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Timmer wrote:
RiStyle wrote:Zojusit ookal Headhunterz - Scrap Attack @ RTV Oost.

Edit:
is dat een tv zender? :D
Onze trots uit het oosten, RTV Oost. Altijd genieten :D
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
En in een oude aflevering met wakker worden op vakantie van TMF ofzoiets zit 2-Sidez - Listen en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.

En waarom deed die lekkere Geraldine die Knock-out 'interviews' en een Decibel report?
S
Hymn wrote:en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.
Tsja, dat is heel normaal hier hé xd:
View on YouTube
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
hahahaha

zou me niet verbazen als the prophet of headhunterz op tmf komt met hun nieuwe hit
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
;)
stefaneke wrote:
Hymn wrote:en nog iets met carnaval op 101 tv zit een nummer van A-Lusion.
Tsja, dat is heel normaal hier hé xd:
View on YouTube
Udenhout was wel leuk maar niet echt speciaal. Moergestel was echt vet. Helaas niet in Hilvarenbeek geweest zag er ook vet uit toen kwamen D-Block & S-Te-Fan mij De Michel :D
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Luna had eerst toch ook een clip op tmf? Mind Space! Een van m'n favoriete nummers tot op de dag van vandaag!
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Mannonymous wrote:Luna had eerst toch ook een clip op tmf? Mind Space! Een van m'n favoriete nummers tot op de dag van vandaag!
Klopt ;)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Op viva (ofzo? muziekzender..) tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ook wel wat hardstyle op de duitse televisie :thumbdown:

Music Made Addict, B.O.H.I.C.A, The First Cut, Live the Moment, The Human Soul, Elektronic Stereophonic, en nog wat duitse dj's/handsup/happy hardstyle .. telkens met reclames, zonder clips.. maar dan nog.. ik vind dat het niet thuis hoort op ene popzender...
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
p-stylez wrote:Op viva (ofzo? muziekzender..) tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ook wel wat hardstyle op de duitse televisie :thumbdown:

Music Made Addict, B.O.H.I.C.A, The First Cut, Live the Moment, The Human Soul, Elektronic Stereophonic, en nog wat duitse dj's/handsup/happy hardstyle .. telkens met reclames, zonder clips.. maar dan nog.. ik vind dat het niet thuis hoort op ene popzender...
Heb er niet zoveel last van.
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Pff, oud nieuws man, volgens mij hebben ze al meerdere vids op TMF getoont van Showcrap
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Scumbag wrote:Pff, oud nieuws man, volgens mij hebben ze al meerdere vids op TMF getoont van Showcrap
World is mine :clap:
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
BadToTheBone wrote:
Mannonymous wrote:Luna had eerst toch ook een clip op tmf? Mind Space! Een van m'n favoriete nummers tot op de dag van vandaag!
Klopt ;)

View on YouTube
Dat nummer werd nog wel regelmatig op TMF Dance gedraaid, nu weet ik het niet kijk niet zoveel tv meer