Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2009 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Gejat" of niet, nar Scooter luisteren doe ik toch wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 02:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Niet vergeten dat Rock Civilisation ook gewoon geript is hoor..


Is dat zo? Van welk nummer dan? Of heb je t over de tekst alleen?

Daar hebben we een topic voor waar je eens fijn mag gaan lopen zoeken, hij staat er in ;)
algemeen/waar-tracks-van-afgeleid-zijn-t894-240.html

ps. vooruit, hij staat op pag. 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Niet vergeten dat Rock Civilisation ook gewoon geript is hoor..


Is dat zo? Van welk nummer dan? Of heb je t over de tekst alleen?

Daar hebben we een topic voor waar je eens fijn mag gaan lopen zoeken, hij staat er in ;)
algemeen/waar-tracks-van-afgeleid-zijn-t894-240.html

ps. vooruit, hij staat op pag. 11


Die ken ik ja, leuk topicje, maar het gaat dus voor zover ik kan horen alleen om de tekst. Ik herken iig niks van de melodie terug in slam, of de melodie van slam terug in rock civilization.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 11:41 
 
Donateur

Fuckin sick motherfucker, steals music and kills hardstyle, makes it commercial. someone kill this faggot for me. How dare he do mess up with The Pitcher...
goeie comment!

fuck Scooter the biggest money makers with cheap stolen music!!!
STUPID FAGET !
goeie comment!

stolen from:
Planet Funk - Chase The Sun
The Pitcher - I Just Can't Stop
Activator - Lullaby
Mickie Krause - DÜP DÜP

fuck Scooter the biggest money makers with cheap stolen music!!!
goeie comment!

vieze lijer vind ik het hoe vaker ik het hoor hoe meer ik me aan hem erger
elektrische stoel kost nog te veel stroom voor hem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Fuckin sick motherfucker, steals music and kills hardstyle, makes it commercial. someone kill this faggot for me. How dare he do mess up with The Pitcher...
goeie comment!

fuck Scooter the biggest money makers with cheap stolen music!!!
STUPID FAGET !
goeie comment!

stolen from:
Planet Funk - Chase The Sun
The Pitcher - I Just Can't Stop
Activator - Lullaby
Mickie Krause - DÜP DÜP

fuck Scooter the biggest money makers with cheap stolen music!!!
goeie comment!

vieze lijer vind ik het hoe vaker ik het hoor hoe meer ik me aan hem erger
elektrische stoel kost nog te veel stroom voor hem...



Wat overigens wel grappig is (en waar ik ook op gewezen ben) is dat The Pitcher (of de producer, Pollen) de melodie weer van een jaren 80 nummer heeft gehaald. Welke weet ik niet meer..

Face it, er zijn zoveel artiesten die dingen van elkaar gebruiken, Scooter doet het al 15 jaar en er zijn meer mensen die het wel vet vinden dan mensen die dat niet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 16:00 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Wat overigens wel grappig is (en waar ik ook op gewezen ben) is dat The Pitcher (of de producer, Pollen) de melodie weer van een jaren 80 nummer heeft gehaald. Welke weet ik niet meer..


Je kan ook een melodie gebruiken op een manier waardoor je experimenteel/innovatief bezig bent. Maar wat Scooter doet is gewoon regelrecht overnemen.. dat is totaal wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 16:42 
 
Donateur

Simizle schreef:
Citaat:
Wat overigens wel grappig is (en waar ik ook op gewezen ben) is dat The Pitcher (of de producer, Pollen) de melodie weer van een jaren 80 nummer heeft gehaald. Welke weet ik niet meer..


Je kan ook een melodie gebruiken op een manier waardoor je experimenteel/innovatief bezig bent. Maar wat Scooter doet is gewoon regelrecht overnemen.. dat is totaal wat anders.

je haalt me de woorden uit de mond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 14:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Scooter is gewoon Jumping all over the world :yay:

die mannen moeten ook hun berliner bollen verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2009 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nekschot geven.... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2009 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt serieus gasten. We hebben het hier "maar" over muziek, daar ga je toch geen dingen als een nekschot of de elektrische stoel bij halen? Ik weet dat muziek veel voor je kan betekenen, maar jeez man, sta eens stil bij wat je schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2009 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Echt serieus gasten. We hebben het hier "maar" over muziek, daar ga je toch geen dingen als een nekschot of de elektrische stoel bij halen? Ik weet dat muziek veel voor je kan betekenen, maar jeez man, sta eens stil bij wat je schrijft.


En zo ist maar net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Echt serieus gasten. We hebben het hier "maar" over muziek, daar ga je toch geen dingen als een nekschot of de elektrische stoel bij halen? Ik weet dat muziek veel voor je kan betekenen, maar jeez man, sta eens stil bij wat je schrijft.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Je moet dat soort opmerkingen ook niet te serieus opvatten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dan rijst de vraag weer op, waar ligt de grens? Iedereen heeft anders grenzen wat betreft dingen serieus nemen, en soms kan dat dus nogal kut worden opgevat. Maja, back to topic dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze topic had sowieso niet gehoeven van mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 10:30 
 
Hardtraxxer

Hexxys schreef:
Echt serieus gasten. We hebben het hier "maar" over muziek, daar ga je toch geen dingen als een nekschot of de elektrische stoel bij halen? Ik weet dat muziek veel voor je kan betekenen, maar jeez man, sta eens stil bij wat je schrijft.


Ach, meest van die dingen zijn niet eens serieus bedoeld ;) Maar ik kan wel begrijpen dat het misschien zo overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 12:43 
 
Donateur

Hexxys schreef:
Echt serieus gasten. We hebben het hier "maar" over muziek, daar ga je toch geen dingen als een nekschot of de elektrische stoel bij halen? Ik weet dat muziek veel voor je kan betekenen, maar jeez man, sta eens stil bij wat je schrijft.

nou, Bioweapon, Music = Life,
dus als je Music jat = Dead.
kort samengevat iig...
zo breng ik t onder woorden want hier kan ik echt niet tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Don't take life that serious mate

Eaaaaaasy going

Als iemand zoiets typt moet je er geeneens bij nadenken of diegene het echt wilt, als iemand voor je rijd op de snelweg en hij rijd niet door scheld je diegene toch ook verrot maar daar dnek je ook niet bij na
Misschien heeft diegene wel tyfus terwijl je hem tyfushomo noemt :$

Beeldspraak noemen we dat


Maaar Scooter is wel homo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:28 
 
Donateur

Beuntie schreef:
Don't take life that serious mate

Eaaaaaasy going

Als iemand zoiets typt moet je er geeneens bij nadenken of diegene het echt wilt, als iemand voor je rijd op de snelweg en hij rijd niet door scheld je diegene toch ook verrot maar daar dnek je ook niet bij na
Misschien heeft diegene wel tyfus terwijl je hem tyfushomo noemt :$

Beeldspraak noemen we dat


Maaar Scooter is wel homo!

als je zo duidelijk meerdere nummers jat, en jezelf artiest doet, mag die van mij wel achter micheal jackson aan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:40 
 
Hardtraxxer

Het is al triest dat die nummers uitbrengt maar dit slaat gewoon alles >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Don't take life that serious mate

Eaaaaaasy going

Als iemand zoiets typt moet je er geeneens bij nadenken of diegene het echt wilt!


Oh zeker, en ik begrijp ook best wel dat je er makkelijk wat uitgooit (doe ik zelf ook vaak genoeg), maar af en toe kan het gewoon geen kwaad om eens stil te staan bij wat je tikt. Zeker omdat het ook gewoon allemaal blijft staan. Moet je voor de grap over een jaar eens naar je comment kijken, dikke kans dat je je eigen reactie flink overdreven vindt.

Hoe dan ook: dit zijpad is wel weer leuk geweest, we kunnen weer on-topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb vandaag de extended mix, melbourne club mix en megastylez mixen gehoord.

En ze zijn alle 5 even gejat.. Ik had gehoopt op een mixje die wat fatsoenlijker zou zijn maar nee. Valse hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de megastylez versie hoor ik niks van i just can't stop, maar die versie zuigt ook extreem hard. De rest kan ik opzich wel mee leven als nummers opzich. Het klinkt wel wat commercieel, maar best leuk. Ik zit iig hierdoor al 3 dagen met de i just can't stop melodie in mn hoofd. Tis alleen jammer dat het zo hard gejat is, zonder credit te geven aan de originelen.

Maarja.. dit zal zeker promotie betekenen voor the pitcher - al die youtube gastjes die via de talloze 'scooter jat nummers' filmpjes over the pitcher, headhunterz, acti, tby te weten komen: kan alleen maar goed zijn op commercieel gebied.

Of dat uiteindelijk goed is voor hardstyle is dan de vraag, maar op korte termijn is het zeker goed voor de originele artiesten, ookal verdienen ze niet direct aan de gejatte nummers.

Ik ken headhunterz juist via scooter, en ben best die-hard geworden sindsdien :P. Jatters of niet, ik heb een geweldig genre door scooter's jatwerk ontdekt.

Disclaimer: this post is fueled by alcohol, i just can't stop op hoog volume, en 3:08 AM :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: @ Disclaimer

Ach ja die is miss niet zo erg gejat maar de melodie is nog steeds bijna hetzelfde. Alleen een andere synth.

En de Melbourne Club Mix KAN er op zich nog bij door ja.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen