Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:28 

Niet zo frustrerend doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:44 

Hardtraxx Elite

Voegen qua muziek niets toe en daarbij komt ook nog dat ik nog geen waardige set van ze gehoord heb.
1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:16 

Almighty schreef:
Niet zo frustrerend doen.

ja wat? ik leg het duidelijk ut en dan plaats je alsnog zo'n reactie. vind je het logisch dat ik zo reageer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Angeli Domini :thumbsup: Rest van de plaatjes zijn ook wel leuk, een 6,5 -> 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

6je. DNA en Funky Get Looze zijn leuk maar de rest is niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Een 5, technisch zijn de producties nou niet echt vernieuwend of dan wel hoogstaand. Hoe kun je hier nou een 10 of 9 voor geven? Valt me wel op dat de intro en outra vaak goed zijn maar daar blijft het dan ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:55 

Artiest

mrazura schreef:
Een 5, technisch zijn de producties nou niet echt vernieuwend of dan wel hoogstaand. Hoe kun je hier nou een 10 of 9 voor geven? Valt me wel op dat de intro en outra vaak goed zijn maar daar blijft het dan ook bij.

Sinds ik een reactie van jou bij eigen productie topic heb gezien neem ik zulke dingen van jou ook niet echt serieus haha :lol:
Mag jij als luisteraar en de zogenaamde "nobody" wel uitleggen wanneer jij hoort of iets technisch goed is of niet. Technisch aspect moeten we op hardtraxx niet al teveel vernoemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:35 

Kraak... Piep...

Da Tweekaz een 5,9 nu Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Crypsis een 9, wat een geniale producties heeft hij. Sets zijn meestal ook geweldig, kan heel af en toe een beetje eentonig zijn qua tl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:41 

Kraak... Piep...

Een 7 nog net omdat hij hele vette sets heeft en wel lekkere platen.

Maar ik blijf bij mn punt dat crypsis en heel MiM gewoon angerfist in hardstyle vorm is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

6, niet egt mijn ding dit. Paar leuke tracks wel zoals Strike, Torture, Tuatara,... en zijn livesets zijn wel strak. Voor de rest vind ik het allemaal maar eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:44 

Hardtraxxer

een 7!
Heeft leuke producties alleen vind het allemaal heel veel op elkaar lijken!
En Crypsis live is altijd dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Een 7, want de platen zijn wel echt gruwelijk dik, en de livesets zijn geniaal, maar aan de andere kant is het wel allemaal veel van hetzelfde, en zijn de dj sets weinig verrassend te noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Een 9 van mij, nummers zijn dik en zn sets (Zowel live als dj-set) zijn ook altijd lekker :)
1 van me favoriete DJ's van dit jaar, jammer genoeg maar 1 release gehad dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Een 9 omdat ik geen 10 geef. :P
Echt mijn held! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:26 

Hardtraxxer

Een acht, heerlijke sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:31 

Donateur

Parvuz schreef:
Een 9 omdat ik geen 10 geef. :P
Echt mijn held! :bomb:

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Heeft wel goede nummers, is een aardige kerel, draait goede sets, maar zijn nummers blijven nooit lang bij mij hangen buiten Strike & Torture om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Was een jaar/half jaar geleden een vette 9. Nu ga ik me steeds meer irriteren aan zowel z'n sets als nummers. De hele orginaliteit is weg. Nu een 6,5, afgerond een 7 door z'n verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:39 

Hardtraxx Crew

Een 8. Geweldige producties. Hele gave live- en DJ-sets :) Kan echt genieten van hem!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:42 

Hardtraxx Elite

Een 9. Zijn producties zijn helemaal mijn ding, vrijwel geen tracks die ik niet leuk vind :thumbsup: Live draait hij super een van de weinige die iets speciaals van zijn Live-set maakt. Ook zijn normale sets zijn super met altijd strak mixwerk :worship: Ode aan deze man :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:45 

Hardtraxxer

Crypsis geef ik een 9. Zijn producties liggen precies in mijn straatje en mix-technisch en qua performance is het echt een topper. Als hij wat meer afwisseling in z'n producties kan krijgen, dan zou het helemaal perfect zijn voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:14 

Bierkoning

8, vette producties en leuke livesets, maar het wordt nu wel een beetje eentonig. Komt ook omdat ik hem echt héél vaak heb gezien het afgelopen jaar.

Before The Storm blijft een van m'n favoriete tracks allertijden :loving:
Torture, Sonic Sabotage & Transmission horen daar ook wel bij eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Moeilijk dit. Als DJ behoort hij zeker qua mixwerk tot de beteren. Trackkeuze is te vaak hetzelfde.. hij mag wel wat meer draaien dan alleen MiM. Als producer zeker goed, alleen dit jaar wat minder (Behalve Nackt). Die nieuwe kick van hem is echt hondslelijk. Producties van 2009 en 2010 wel echt zeer goed. Ga voor een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Een van de weinigen die ik een 10 geef.
Echt een groot fan van z'n sound en zijn producties zijn (bijna) allemaal vet :D
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen