Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

A
Niet zo frustrerend doen.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Voegen qua muziek niets toe en daarbij komt ook nog dat ik nog geen waardige set van ze gehoord heb.
1.
D
Almighty wrote:Niet zo frustrerend doen.
ja wat? ik leg het duidelijk ut en dan plaats je alsnog zo'n reactie. vind je het logisch dat ik zo reageer?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Angeli Domini :thumbsup: Rest van de plaatjes zijn ook wel leuk, een 6,5 -> 7 :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
6je. DNA en Funky Get Looze zijn leuk maar de rest is niet echt mijn ding.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Een 5, technisch zijn de producties nou niet echt vernieuwend of dan wel hoogstaand. Hoe kun je hier nou een 10 of 9 voor geven? Valt me wel op dat de intro en outra vaak goed zijn maar daar blijft het dan ook bij.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
mrazura wrote:Een 5, technisch zijn de producties nou niet echt vernieuwend of dan wel hoogstaand. Hoe kun je hier nou een 10 of 9 voor geven? Valt me wel op dat de intro en outra vaak goed zijn maar daar blijft het dan ook bij.
Sinds ik een reactie van jou bij eigen productie topic heb gezien neem ik zulke dingen van jou ook niet echt serieus haha :lol:
Mag jij als luisteraar en de zogenaamde "nobody" wel uitleggen wanneer jij hoort of iets technisch goed is of niet. Technisch aspect moeten we op hardtraxx niet al teveel vernoemen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Da Tweekaz een 5,9 nu Crypsis
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Crypsis een 9, wat een geniale producties heeft hij. Sets zijn meestal ook geweldig, kan heel af en toe een beetje eentonig zijn qua tl.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Een 7 nog net omdat hij hele vette sets heeft en wel lekkere platen.

Maar ik blijf bij mn punt dat crypsis en heel MiM gewoon angerfist in hardstyle vorm is.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
6, niet egt mijn ding dit. Paar leuke tracks wel zoals Strike, Torture, Tuatara,... en zijn livesets zijn wel strak. Voor de rest vind ik het allemaal maar eentonig.
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
een 7!
Heeft leuke producties alleen vind het allemaal heel veel op elkaar lijken!
En Crypsis live is altijd dik ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Een 7, want de platen zijn wel echt gruwelijk dik, en de livesets zijn geniaal, maar aan de andere kant is het wel allemaal veel van hetzelfde, en zijn de dj sets weinig verrassend te noemen...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Een 9 van mij, nummers zijn dik en zn sets (Zowel live als dj-set) zijn ook altijd lekker :)
1 van me favoriete DJ's van dit jaar, jammer genoeg maar 1 release gehad dit jaar..
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Een 9 omdat ik geen 10 geef. :P
Echt mijn held! :bomb:
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Een acht, heerlijke sound.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Parvuz wrote:Een 9 omdat ik geen 10 geef. :P
Echt mijn held! :bomb:
Precies.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Heeft wel goede nummers, is een aardige kerel, draait goede sets, maar zijn nummers blijven nooit lang bij mij hangen buiten Strike & Torture om.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Was een jaar/half jaar geleden een vette 9. Nu ga ik me steeds meer irriteren aan zowel z'n sets als nummers. De hele orginaliteit is weg. Nu een 6,5, afgerond een 7 door z'n verleden.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Een 8. Geweldige producties. Hele gave live- en DJ-sets :) Kan echt genieten van hem!!!
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Een 9. Zijn producties zijn helemaal mijn ding, vrijwel geen tracks die ik niet leuk vind :thumbsup: Live draait hij super een van de weinige die iets speciaals van zijn Live-set maakt. Ook zijn normale sets zijn super met altijd strak mixwerk :worship: Ode aan deze man :loving:
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Crypsis geef ik een 9. Zijn producties liggen precies in mijn straatje en mix-technisch en qua performance is het echt een topper. Als hij wat meer afwisseling in z'n producties kan krijgen, dan zou het helemaal perfect zijn voor mij :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
8, vette producties en leuke livesets, maar het wordt nu wel een beetje eentonig. Komt ook omdat ik hem echt héél vaak heb gezien het afgelopen jaar.

Before The Storm blijft een van m'n favoriete tracks allertijden :loving:
Torture, Sonic Sabotage & Transmission horen daar ook wel bij eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Moeilijk dit. Als DJ behoort hij zeker qua mixwerk tot de beteren. Trackkeuze is te vaak hetzelfde.. hij mag wel wat meer draaien dan alleen MiM. Als producer zeker goed, alleen dit jaar wat minder (Behalve Nackt). Die nieuwe kick van hem is echt hondslelijk. Producties van 2009 en 2010 wel echt zeer goed. Ga voor een 8.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Een van de weinigen die ik een 10 geef.
Echt een groot fan van z'n sound en zijn producties zijn (bijna) allemaal vet :D