Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 08:57 

Hardtraxx Newbie

een 9 voor dit duo vind ik wel op zijn plaats! Elke productie heb ik kunnen waarderen, de energie die hun in een track stoppen :yay: en live vind ik ze al een feest opzich :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:55 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
En dan ook nog die fanboyz die geen objectieve mening kunne geven, zoals Zany liefhebbers dat wel kunnen en daarom maar een 10 geven zonder beredenering :sick: . Krijgen Da Tweekaz dadelijk een veel te hoog punt...

een objectieve mening.. hoor je wel wat je zegt.. >.<
Ik heb mijn mening zeker wel onderbouwd met subjectieve argumenten, zou je ook eens moeten proberen..
Laat de volgende keer maar Zany aan de beurt zijn dan, dan kan deze jongen ook zijn ei kwijt.
Ga jij met Lyst de kroeg in, neem allebei een toetsebord mee, en druk alleskutenter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:07 

Kraak... Piep...

Wesz91 schreef:
urbandesigner schreef:
En dan ook nog die fanboyz die geen objectieve mening kunne geven, zoals Zany liefhebbers dat wel kunnen en daarom maar een 10 geven zonder beredenering :sick: . Krijgen Da Tweekaz dadelijk een veel te hoog punt...

Sorry maar ik luister Therachords en Zany net zoveel als ik Da Tweekaz luister.
En als we het over ruigheid is beter moeten hebben nodig ik je uit om mee te gaan naar een Club_Raw te gaan en kijken wie dan naar huppelkutjes muziek luistert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:25 

Aan het typen...

Wesz91 schreef:
urbandesigner schreef:

Ik heb mijn mening zeker wel onderbouwd met subjectieve argumenten, zou je ook eens moeten proberen..
Laat de volgende keer maar Zany aan de beurt zijn dan, dan kan deze jongen ook zijn ei kwijt.
Ga jij met Lyst de kroeg in, neem allebei een toetsebord mee, en druk alleskutenter.

Ik weet niet waarom ik hier weer bij betrokken wordt. Alsof ik de enige ben die vind dat ze veel te blij zijn. En als je de volgende keer nog meer stoere praat hebt t.o.v. andere mensen hier, check dan in ieder geval even de openingspost, dan had je kunnen zien dat Zany al geweest is. >.< (whatever je er ook mee had willen bereiken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:40 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wesz91 schreef:
urbandesigner schreef:

Ik weet niet waarom ik hier weer bij betrokken wordt. Alsof ik de enige ben die vind dat ze veel te blij zijn. En als je de volgende keer nog meer stoere praat hebt t.o.v. andere mensen hier, check dan in ieder geval even de openingspost, dan had je kunnen zien dat Zany al geweest is. >.< (whatever je er ook mee had willen bereiken).

LoL

Ben 't overigens met Lyst eens. hij is niet degene die alleskut-enter doet.. hij construeert z'n meningen wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 11:50 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Dat zeg ik niet, maar hij kon het goed vinden met jou omdat jij zo'n uitgesproken mening erover had.. Iedereen die dit vet vind is homo.. >.< oftewel, je beledigt aardig wat mensen...
En hij begon over Zany, gaat er verder niet om of die al geweest is of niet, pak gewoon dat voorbeeld.
Wil er verder niet veel mee bereiken, alleen laat me niet zomaar beledigen met jou eentonige meningen die inmiddels bekent zijn bij iedereen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:23 

Aan het typen...

Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei dat dit zo blij is dat ik als ik hun platen hoor ik een beeld krijg van een stereotype homo (net zoals dakpan nu steeds aan een shuffler denkt bij die code black plaat). Hoewel ik niet begrijp hoe je zoiets mooi kunt vinden, heb ik nooit gezegd/willen zeggen dat iedereen die dit luistert homofiel is. Ik zie een stereotype blije homo op deze platen gewoon helemaal tot hun recht komen (ik ziet het al helemaal voor me met zo'n überblij gezicht xd ), maar ik geloof ook best dat je er op een hele andere manier tegen aan kunt kijken en er helemaal op los kan gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:30 

@wesz; sorry hoor maar ik vind echt dat je uit je nek lult!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:33 

Artiest

7, kan me altijd wel boeien. Leuke eigen sound, sfeervolle tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Jullie lullen allemaal uit je nek.

D'uh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:34 

Hardtraxxer

Ik snap ook niet waarom mensen hier een 1 geven. Als het technisch slechte producties waren had dat gemogen vind ik. Maar dat is niet zo... Technisch zit het goed in elkaar.

Verder vind ik een 10 ook overdreven. Dan zou alles perfect moeten zijn. elke track geweldig en elk optreden een feest waar je maanden van door droomd.

Daarom heb ik een 6 gegeven. Deze jongens zijn leuk op weg. maar nog lang niet aan de top.

Als iets niet je stijl is, vind ik het dus ook beetje raar dat je het een 1 geeft.
Ik hou niet van Rap, maar zou 50cent nooit een 1 geven als artiest denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:42 

Hardtraxx Elite

DarkestSymphony schreef:
@wesz; sorry hoor maar ik vind echt dat je uit je nek lult!

Doe ik meestal s'ochtends :D
I overreacted, soms is iets deruit voordatje het zelf door hebt. tijd om te gaan werke :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:43 

Sanderson schreef:
Ik snap ook niet waarom mensen hier een 1 geven. Als het technisch slechte producties waren had dat gemogen vind ik. Maar dat is niet zo... Technisch zit het goed in elkaar.

Verder vind ik een 10 ook overdreven. Dan zou alles perfect moeten zijn. elke track geweldig en elk optreden een feest waar je maanden van door droomd.

Daarom heb ik een 6 gegeven. Deze jongens zijn leuk op weg. maar nog lang niet aan de top.

Als iets niet je stijl is, vind ik het dus ook beetje raar dat je het een 1 geeft.

het ligt ook aan de stijl die ze maken. en dat vind ik een 1 waard, niet hoe proffessioneel het klinkt maar de stijl spreekt me totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Sanderson schreef:

het ligt ook aan de stijl die ze maken. en dat vind ik een 1 waard, niet hoe proffessioneel het klinkt maar de stijl spreekt me totaal niet aan.

Dus als ik van mening ben dat The Outside Agency niet lekker in mijn oren ligt, geef ik hen een 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:46 

ja? is toch jou mening? het is toch rate the artist? mag je toch zelf een cijfer geven en ik vind persoonlijk dat Da Tweekaz gewoon zo overdreven blij zijn dat het gewoon niet meer leuk is. tis dat het een hardstyle kick heeft want het had ook zo jump kunnn zijn!
dus nu mijn vraag aan jou: waarom zou jij The Outside gen ygeen 1 geven als je hun producties toch niks aan vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:46 

Artiest

Dus bij jouw is het aan of uit. Dus jouw stijl wel = 10 jouw stijl niet = 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
ja? is toch jou mening? het is toch rate the artist? mag je toch zelf een cijfer geven en ik vind persoonlijk dat Da Tweekaz gewoon zo overdreven blij zijn dat het gewoon niet meer leuk is. tis dat het een hardstyle kick heeft want het had ook zo jump kunnn zijn!
dus nu mijn vraag aan jou: waarom zou jij The Outside gen ygeen 1 geven als je hun producties toch niks aan vind?

Antwoord van een wijs man;
Skedoedelefloeps schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:56 

nee tuurlijk niet. ff wat duidelijker zijn nu. Da Tweekaz maken de melo veels te blij, de kicks zijn vaak veels te slap en springen veels te hoog. de synth hou ik ook niet van! en vind hun producties duidelijk bagger!
nu over een artiest die ik mwuah vind: Gunz for hire: lijkt vaak veel op elkaar vocals vind ik niet altijd mooi maar hun kicks zijn wel een stuk krachtiger en hun maken imo niet zulke blije melo's die vreselijk in de oren klinken! dus die zullen geen 1 en ook geen 10 krijgen maar eeder een 6 of 7
een artiest die van mij een 10 zou krijgen is alleen The Machine, synth zijn altijd goed nooit hetzelfde, vocals zijn vaak duister en mysterieus, kicks pitchen niet en hier heb ik het gevoel bij dat ik mijn energie erin kwijt kan en dat heb ik dus njeit bij de 2 bovenstaande artiesten! ;)

duidelijk genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:59 

Artiest

Dan is je argument van eerder gewoon drama, nu leg je het tenminste uit waarom je het een 1 vindt. Was dat nu zo moeilijk? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:01 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
een artiest die van mij een 10 zou krijgen is alleen The Machine, synth zijn altijd goed nooit hetzelfde, vocals zijn vaak duister en mysterieus, kicks pitchen niet en hier heb ik het gevoel bij dat ik mijn energie erin kwijt kan en dat heb ik dus njeit bij de 2 bovenstaande artiesten! ;)

duidelijk genoeg?

Jij geeft een mening over de producties. Maar het gaat hier om de artiest.
Ik lees net iemand die zegt dat ie Da Tweekaz niet vet vind omdat ze blij optreden.
Als we dan naar The Machine kijken... Das een hele goeie producer, maar van optreden heeft hij totaal geen kaas gegeten. Ondanks dat hij een top producer is en ik naar de total package kijk, zou er bij mij dus 1 of 2 punten voor hem afgaan omdat hij niet kan performen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:07 

Dan is je argument van eerder gewoon drama, nu leg je het tenminste uit waarom je het een 1 vindt. Was dat nu zo moeilijk? :lol:

nee maar ik zeg het liever kort inplaats vn dat ik 40 zinnen moet typen :P

Sanderson schreef:
DarkestSymphony schreef:
een artiest die van mij een 10 zou krijgen is alleen The Machine, synth zijn altijd goed nooit hetzelfde, vocals zijn vaak duister en mysterieus, kicks pitchen niet en hier heb ik het gevoel bij dat ik mijn energie erin kwijt kan en dat heb ik dus njeit bij de 2 bovenstaande artiesten! ;) duidelijk genoeg?

Jij geeft een mening over de producties. Maar het gaat hier om de artiest.
Ik lees net iemand die zegt dat ie Da Tweekaz niet vet vind omdat ze blij optreden.
Als we dan naar The Machine kijken... Das een hele goeie producer, maar van optreden heeft hij totaal geen kaas gegeten. Ondanks dat hij een top producer is en ik naar de total package kijk, zou er bij mij dus 1 of 2 punten voor hem afgaan omdat hij niet kan performen...

dat is dus een probleem voor mij, ik kan alleen maar een mening geven over de Producties want ik heb alot artiesten die ik nog niet gezien heb o.a. Da Tweekaz (the machine ook niet) daarom geef ik een cijfer op de producties! en niet om hoe ze live zijn want daar zal ik nooit over kunnen oordelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:15 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
dat is dus een probleem voor mij, ik kan alleen maar een mening geven over de Producties want ik heb alot artiesten die ik nog niet gezien heb o.a. Da Tweekaz (the machine ook niet) daarom geef ik een cijfer op de producties! en niet om hoe ze live zijn want daar zal ik nooit over kunnen oordelen ;)

Mja, eerlijk antwoord. Maar vermeld dat dan ook bij je argumentaties.
Want in mijn ogen wordt er hier een Artiest gerankt. En is een artiest live gewoon super vet, en zijn zijn tracks wat minder, dan moet dit wel in zijn eind punt zitten.

En door dat mensen zoals jij bijv dan alleen beoordelen op tracks. dus eigenlijk de artiest maar voor de helft beoordelen. dan krijg je daar een raar beeld van.

Als je naar beide aspecten gaat kijken, ben ik van mening dat geen 1 artiest die hier gerate wordt een 1 verdiend. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:22 

Sanderson schreef:
DarkestSymphony schreef:

Mja, eerlijk antwoord. Maar vermeld dat dan ook bij je argumentaties.
Want in mijn ogen wordt er hier een Artiest gerankt. En is een artiest live gewoon super vet, en zijn zijn tracks wat minder, dan moet dit wel in zijn eind punt zitten.

En door dat mensen zoals jij bijv dan alleen beoordelen op tracks. dus eigenlijk de artiest maar voor de helft beoordelen. dan krijg je daar een raar beeld van.

Als je naar beide aspecten gaat kijken, ben ik van mening dat geen 1 artiest die hier gerate wordt een 1 verdiend. -.-

maar daarom kan ik ze nu wel een 1 geven. maar het probleem is wel een artiest die mij totaal niet aanspreekt zal ik ook nooit snel naartoe gaan op de feest.. Da Tweekaz hoef ik eerljk gezegd niet live te zien.
voortaan zal ik het erbij zetten of ik de aritest live of niet liveheb gezien, mijn excuus voor de verwarring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:23 

Laat hem joh, aan hem kan ik nooit echt een touw aan vast knopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:24 

Almighty schreef:

Laat hem joh, aan hem kan ik nooit echt een touw aan vast knopen xd

ik leg het net toch echt duidelijk uit? vorige pagina? of moet ik het voor je spellen?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen