Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:17 

Bierkoning

8, vroegere producties hebben ervoor gezorgd dat ik echt hardstyle ben gaan luisteren samen met tracks als Here's Johnny & Cocaine MF (al zijn die natuurlijk wat ouder). De afgelopen jaren ben ik een beetje mijn intresse kwijt geraakt ik hem, maar dat lijkt nu weer terug te komen. Z'n HWS podcast zijn over het algemeen wel vet en ook zijn producties klinken weer een stuk beter. Daarnaast had ik hem een tijdje niet live gezien maar op Decibel ben ik toch maar gegaan, en dat was ook nog eens de beste set van de dag in mijn ogen :D Hoop dat hij deze lijn voort zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Ik geef toch een 9, vroeger topproducties gehad, 1 van de DJ's die me de hardstyle heeft ingetrokken. Wat mindere gehad in 2010/2011, maar voor mijn gevoel zit er weer een stijgende lijn in en ben zeer benieuwd naar het album. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:55 

Hardtraxx Addict

Een 9!
Technisch zijn z'n platen echt heel goed. Vind z'n nieuwe platen hartstikke vet, HWS is echt :bomb: en z'n nieuwe album kan alleen maar beter worden!

EDIT: Leuk om je af te vragen;
Hoge cijfers omdat 'ie een Q&A topic heeft gedaan en opeens veel dichter bij de mensen staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Een 5. Vind z'n oudere platen supervet alleen de dingen die nu van hem afkomen spreken me minder tot niet aan.
Setjes vind ik niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:22 

Hardtraxxer

een 8! :)
blijft gewoon een held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Een hele dikke 9, echt zijn oudere platen zijn stuk voor stuk pareltjes! (L)
En wat zoals velen al zeggen was vorig jaar duidelijk niet zijn jaar, maar er zit nu weer een overduidelijke stijgende lijn in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:30 

Hardtraxx Crew

Een 7. Door onder andere zijn vroegere producties ben ik hardstyle gaan luisteren, wat een geweldige nummers zijn dat, maar de laatste tijd ben ik mijn interesse in hem verloren. Dus ik geef hem een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:52 

Donateur

9, oude producties echt geweldig.. hebben helaas de laatste tijd wat mindere platen tussen gezeten met als uitschieter 'TMIH'. Echter wel mix-technisch (en LIVE) alle keren dat ik hem heb gezien zeer goed bezig geweest. Blijft toch een van de helden voor mij, en heb hem liever dan DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

9, ik geniet nog elke dag van zijn platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:03 

Aan het typen...

Een 5, als ik naar boven afrond. Alleen Subsonic kan ik waarderen.
Ik heb een hekel aan de toks in de oude headhunterz sound, vind de nieuwe kicks slap en het pitchen ervan irritant. Melodietjes heb ik niet zoveel mee en vocalen als from within vind ik kinderachtig.
Met het project one alias erbij was t denk ik wel iets beter geweest, maar we beoordelen de alias headhunterz hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 5, als ik naar boven afrond. Alleen Subsonic kan ik waarderen.
Ik heb een hekel aan de toks in de oude headhunterz sound, vind de nieuwe kicks slap en het pitchen ervan irritant. Melodietjes heb ik niet zoveel mee en vocalen als from within vind ik kinderachtig.
Met het project one alias erbij was t denk ik wel iets beter geweest, maar we beoordelen de alias headhunterz hier.

Zefde verhaal, alleen ik heb hem een 6 gegeven, omdat ik op bepaalde punten toch wel respect voor hem heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Heb heady een 10 gegeven, deze man heeft mij toch doen beseffen om de hardstyle kant op te gaan! Vroeger zeeer vette producties, even een dipje gehad, maar naar mijn idee er toch weer bovenop! heel veel respect voor zijn doen en laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

een 9 omdat zijn platen rond 2006-2008 echt heerlijk waren en daarna naar mn mening niet echt meer iets voor mij persoonlijk maar deze man heeft veel bereikt in de scene en daarom heb ik hem een 9 gegeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:07 

Donateur

Pommer schreef:
6, ik heb echt heel weinig met zijn producties, maar hij heeft enorm veel betekend voor de scene en daarnaast vind ik veel TNT producties wel lekker :)

???????????????????? :lol:

edit: Nvm ik fail, zat op verkeerde pagina :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

7, prima artiest met prima platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

8. Oude nummers zijn legendarisch! In mijn ogen erg ver weggezakt vanaf 2009. Hij is de laatste tijd weer steeds beter bezig, zowel met producen als draaien (HWS) :) een 8 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:30 

Kraak... Piep...

8, Forever Az one is mijn omslag geweest naar hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:35 

Olijfboompje schreef:
7, prima artiest met prima platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:17 

Donateur

Een artiest met hele heftige ups en downs. In z'n beginperiode (tot 2007/8) zwaar geniaal, dan een periode heel zwak, dan weer wat beter en tegenwoordig ook erg wisselvallig. Qua draaien kan het ook variƫren van vreselijk saai en standaard tot aan enorm uitgebreid en verrassend. Dit geeft wel aan dat het iig een artiest is die zijn hart volgt en doet waar hij zin in heeft. En dat pakt soms wel goed uit en soms niet...

Maar vooral dankzij zn beginperiode en omdat hij uiteindelijk toch de man is die mij met zijn muziek verliefd heeft laten worden op hardstyle: een 7!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

8, vooral tijdens zijn beginperiode heel erg sterk, afgelopen jaren wat minder, en begint nu weer redelijk terug te keren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Een artiest met hele heftige ups en downs. In z'n beginperiode (tot 2007/8) zwaar geniaal, dan een periode heel zwak, dan weer wat beter en tegenwoordig ook erg wisselvallig. Qua draaien kan het ook variƫren van vreselijk saai en standaard tot aan enorm uitgebreid en verrassend. Dit geeft wel aan dat het iig een artiest is die zijn hart volgt en doet waar hij zin in heeft. En dat pakt soms wel goed uit en soms niet...

Maar vooral dankzij zn beginperiode en omdat hij uiteindelijk toch de man is die mij met zijn muziek verliefd heeft laten worden op hardstyle: een 7!

Hier sluit ik me volledig bij aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

zeer wisselvallig, zowel qua producties als dj sets. vroeger wel een enorme eindbaas. tegenwoordig een goeie middenmotor op mijn persoonlijke imaginaire ranglijst van dj's. een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:41 

Hardtraxxer

Als hij hier niet op hardtraxx die Q & A had gedaan had ie een 7 gekregen. Pionier, veel respect voor 'm ook al vind ik zijn muziek van de laatste tijd gewoon saai. Natuurlijk heeft hij wel super dikke nummers gemaakt en de goede oude tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:48 

Hardtraxxer

9! Vroeger echt mijn grote held, wilde toen ik nog lekker een vervelende puber was zelfs op de dag van de begrafenis van mijn opa daarna door Dieka waar HHZ kwam draaien. En boos dat ik was omdat ik niet mocht haha. Beschamend. Maargoed, mijn smaak is een tijdje alleeeen maar Fusion geweest, maar sinds dat is veranderd staat ie weer ergens in de top dus daarom een 9 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 02:25 

Hardtraxx Veteran

Een 7. Vroegere tracks waren bijna altijd lekker, ook mede door hem ben ik in de hardstyle terecht gekomen. Helaas is hij tegenwoordig niet meer wat ik graag van hem zie. Qua mixwerk is het altijd erg strak en goed, maar qua producties ben ik totaal geen fan meer van 'm helaas. Het Hard Bass anthem is ook een groot dieptepunt voor mij persoonlijk, geen Hard Bass feeling, melodie die mij totaal niet pakt, veel te happy en die kicks ben ik geen fan van. Sorry heady, maar je hebt betere tijden gekend! Wel vet topic hier, en respect dat je dat doet, maar m'n smaak veranderd er niet door! HWS podcasten zijn altijd wel leuk :) . Ook vet dat je daarbij de wat ''rauwere'' hardstyle draait! Dubstep is weer een grote -, dus laat dat achterwege aub :D ! Een 7.5 is het dus, maar die staat er niet tussen, dus rond ik 't toch maar af naar beneden!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen