Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

geweldige collabs, maar verder niet echt hele speciale dj's, vandaar dus een 7!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

Leuke producties, maar moeten nog groeien. 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

8! Veel degelijke producties, nummers die niet top zijn maar lekker voor tussendoor. Eigenlijk moet ik daarom een 7 geven, maar Revolution is zooooo briljant dat ik er een punt bij op doe! Wat een heldenplaat! Qua mixwerk is het vrij standaard geloof ik :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Helemaal mijn ding de afgelopen 2-3 jaar, kon geen 9,5 geven, dus maar voor 10 gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
geweldige collabs, maar verder niet echt hele speciale dj's, vandaar dus een 7!

Zoveel collabs kan ik me anders niet zo gauw voor de geest halen? :P Een met B-Front en E-Force als ik er ff snel over nadenk.

Heb zelf gestemd op een 8, dé act op Thrillogy voor mij. Revolution is zo ongelooflijk moddervet, en al het andere werk van ze vind ik ook heerijk. X-Pand vooral, en Fly With Me kan ik ook heel erg waarderen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:11 

Josh-T schreef:
Helemaal mijn ding de afgelopen 2-3 jaar, kon geen 9,5 geven, dus maar voor 10 gekozen.

Een 10? Perfect mixwerk, perfecte platen, nothing better? :o

Ik heb zelf een 7 gegeven. Vond de vorige platen allemaal leuk, maar niet echt spetterend. Vaak was de mastering niet zo, of de kicks kwamen nog niet zo over. Revolution en Night Colours Black maken een hoop goed, leuke platen.

Mixwerk heb ik niet veel gehoord, 1xtje half uur op Rebirth, dat was prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:14 

Donateur

7. Producties zijn vaak in orde, ze draaien lekker breed, bovendien is die ene (haal ze altijd door elkaar) een aardig figuur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Josh-T schreef:

Ik heb zelf een 7 gegeven. Vond de vorige platen allemaal leuk, maar niet echt spetterend. Vaak was de mastering niet zo, of de kicks kwamen nog niet zo over. Revolution en Night Colours Black maken een hoop goed, leuke platen.

Your thoughts my thoughts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:19 

Hardtraxx Addict

8.

Zitten sterk in de stijgende lijn als je producties van tegenwoordig (van Feelings tot Revolution) vergelijkt met vroeger (Tommorow & Beyond, Wishes). Daarnaast liggen ze meesten platen me wel, vrijwel altijd een 7 of hoger. Verwacht heel veel van ze in toekomst als ze de stijgende lijn doortrekken. Qua mixwerk kan ik er niks over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:
Josh-T schreef:

Your thoughts my thoughts.

Jullie hebben wel echt vaak dezelfde gedachtes xd

Beetje net als DarkestSymphony en Intervention xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:45 

Donateur

Typisch voorbeeld van ......
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 12:08 

Olijfboompje schreef:

Gebeurt gewoon vaak als je het op een logische manier beargumenteerd! In tegenstelling tot mensen die een 10 geven...

:) Daarbij zien en spreken we elkaar natuurlijk vaak, zal ook zeker schelen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

bij ons voegen de reacties vaak wel wat toe.. is bij die 2 wel eens anders haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:54 

Kraak... Piep...

Altijd al vet gevonden, en hebben voor mij nogsteeds het beste setje @ Hardkoncept V3

9
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Josh-T schreef:

niet perfect, een 9,5 zoals ik zei.

Maar ik vind hun sounds echt heerlijk, net als de tracks.
Heb ze een aantal keer horen draaien en toen heb ik ook flink staan genieten, ook wat oudere tracks (Copies Are Faking en Followers heb ik ze o.a. horen draaien), en natuurlijk hun eigen tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:03 

7, leuke platen maar niet echt waar van je zegt; Wauw!! op Revolution na dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Voor mij een 9! Freq's altijd al heerlijk gevonden. Runnin', Reviver, Phaser, Driver, Feelings, X-Pand, Revolution, altijd alle tracks al leuk gevonden, ook op feesten altijd een leuk setje. Die gasten zijn ook lachen. Ik herriner me The Qontinent 2010 nog, samen op vrijdag hartraxx stage , lekker staan raggen, zie je ze daar ineens voorbij komen :D heerlijk gelachen toen. Hun liveset op Thrillogy was ook egt zooo vet! Grote toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

6, meeste producties interesseren me niet zo, de laatste weer wel en ze worden steeds beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:48 

Hardtraxx Addict

Een 8, sommige tracks zijn echt goed, andere vind ik weer heel wat minder, maar hetgeen ze nu maken is heel nice ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Olijfboompje schreef:

Gebeurt gewoon vaak als je het op een logische manier beargumenteerd! In tegenstelling tot mensen die een 10 geven...

:) Daarbij zien en spreken we elkaar natuurlijk vaak, zal ook zeker schelen. ;)

Haha, ja, dat is te merken :P
Naja, je kan het natuurlijk vanuit een ander oogpunt beredeneren. Dat is dus eigenlijk niet zo logisch, maar blijkbaar hebben jullie een behoorlijk overlappend oogpunt. :)
Gangsterdwerg schreef:
Olijfboompje schreef:

bij ons voegen de reacties vaak wel wat toe.. is bij die 2 wel eens anders haha.

Daar heb je een goed punt ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:20 

Donateur

8.

Ze boeide mij eigenlijk al vanaf Tomorrow & Beyond. Daarna zijn ze bij mij een beetje in de vergetelheid geraakt, maar sinds hun laatste paar platen, en hun draaiskills vallen ze weer heerlijk bij mij in de smaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:51 

Kraak... Piep...

Frequencerz een 7,4.

Nu we toch er zo mee bezig zijn : Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

8. In het begin qua producties echt een held, even een dipje gehad, maar de laatste tijd beginnen zijn producties me steeds meer te boeien (alweer dus ;) )
Daarnaast is het een erg goede DJ, zet naar mijn mening vaak gevarieerde sets neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

8, vroeger gouden platen, 1 van de dj's die mij verliefd deden worden op hardstyle. Laatste tijd iets minder, maar gaat trug de leuke weg op, en ik hou van de manier hoe die vent praat over muziek, en daar bedoel ik niet alleen hardstyle mee. Die vent is een brok gevoelens als het op muziek aankomt en dat vind ik prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:14 

7, vroeger heeft die vette producties gehad maar nu vind ik niet alles even vet.. :)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen